بازدید 6753

راز موثرترین شامپوی ضد ریزش مو کشف شد

ریزش مو مشکلیست که تقریبا همه ی افراد با هر جنسیتی به شکل های مختلف درگیر آن هستند و هر روز مقالات مختلفی در رابطه با ریزش مو و راه های درمان آن داخل وبسایت های مختلف منتشر میشود. ما هم با یک سرچ ساده میتوانیم این مطالب را مطالعه کنیم و در نهایت یک راه حل برای این چالش تقریبا همیشگی پیدا کنیم .
کد خبر: ۱۰۸۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 21 October 2021

راز موثرترین شامپوی ضد ریزش مو کشف شد

موضوعی که بسیار ناراحت کننده است این است که اینطور بنظر میآید که هرچه بیشتر برای جلوگیری از ریزش موهایمان تلاش کردیم نتیجه ی عکس گرفته و بیشتر درگیرش شدیم همین موضوع باعث شده تا ناامید شویم و این تصور را داشته باشیم که عملکرد همه ی محصولات یکسان است و این موها هرگز موهای سابق نخواهند شد.

درمان ریزش مو با شامپوی ضد ریزش واقعی

طبق تحقیقات انجام شده، یکی از اصلی ترین دلایل ریزش مو این است که محصول درستی را انتخاب نکردیم مثلا استفاده از شامپو ضد ریزش مو بی کیفیت و نامناسب برای ریزش موهایمان و همین امر باعث شد تا اعتماد به محصولات با کیفیت راهم در ذهنمان از بین بردیم

بدون تحقیق محصولاتی را خریداری کردیم که همه ی آنها بعد از مصرف نتایج تقریبا یکسانی داشتند یا از ابتدا مانع ریزش نشده و هیچ تاثیری نداشتند (به زبان ساده هیچی به هیچی !) و یا اینکه اوایل دوره ی درمان خیلی سریع شاهد تاثیرات مثبت ناشی از مصرف محصول بودیم اما کم کم دیدیم ای دل غافل! باز هم ریزش موی لعنتی این دفعه حتی بیشتر از قبل...

اینجاست که یا کلا بی خیال درمان و شامپو ضد ریزش مو مصرفی و موهای عزیزمان که در حال ریختن هستند میشویم (که این بده) یا افسرده تر و ناراحت تر از قبل دنبال یک محصول جدید میگردیم و این چرخه ی باطل همینطور ادامه دارد

چقدر خوشحال میشید اگه بهتون بگم اون محصول موثر که دنبالش میگردید تا ریزش موهاتون رو بیشتر از هر محصولی که تابحال استفاده کردید و بصورت درمانی و دائمی قطع کنه پیدا کردید؟! البته میدونم خیلی زیاد...

قبل از اینکه راجع به این محصول توضیح بدم میخوام داستان خودم رو براتون تعریف کنم، و بگم چیشد اصلا این شامپوی ضد ریزش موی سحر آمیز کشف شد

داستان ریزش موی من...

من موهای تقریبا خوبی داشتم و همیشه از زیبایی و سلامت و خوش حالتی آنها لذت میبردم یک روز به خودم اومدم و جلوی آینه دیدم موهام از قسمت شقیقه خالی شده همینطور که لابه لای موها رو نگاه کردم دیدم عجب !

بالاخره شامپوی ضد ریزشی که دنبالش بودم پیدا کردم...

با خودم فکر کردم این ریزش کی اتفاق افتاده که من متوجه نشدم؟! اما مهم نبود باید یک کاری میکردم مثل همه ی شما اولین ایدم سرچ کردن داخل وبسایت های معتبر بود کلی محصول مختلف و عجیب و غریب بهم پیشنهاد شد اما بعد از تحقیقات خیلی زیاد به نتیجه ی مهمی رسیدم و اون کشف یک شامپوی ضد ریزش موی قدرتمند بود که یک درمان گیاهی موثر با عناصر گیاهی و قدرتمند طبیعی برای جلوگیری و درمان ریزش مو و حتی رشد سریع تر موها محسوب میشد که باید بگم دقیقا همونی شد که میخواستم، اول ریزش موهام متوقف کرد و بعد از مدتی استفاده شاهد رشد و رویش مجدد موهام بودم که برای خودم هم قابل باور نبود و در همان دوران به این موضوع فکر کردم چرا این فرمولاسیون تاثیر گذار و موثر را در اختیار بقیه قرار ندم؟

پس با یک فرد متخصص مشورت کردم و به کمک هم در نهایت راز درمان ریزش مو را کشف کردیم. اون راز شامپو تقویت کننده و ضد ریزش موی مومیاست که البته من در کنار هیرتونیکش با همین ویژگی استفاده کردم که اولین و تنها محصولی شناخته شده که برای نخستین بار بیشتر از 10 عصاره خالص گیاهی و بهترین مواد موثره رو برای جلوگیری و درمان ریزش مو و رشد سریع مو در خودش جا داده و بهمین خاطر بصورت درمانی و دائمی میتونه جلوی ریزش مورو بگیره و سبب رشد سریع تر موها بشه.

همونطور که گفتم این شامپوی ضد ریزش مو حاوی ترکیبات بسیار موثر برای افزایش سرعت رشد مو، درمان ریزش مو و افزایش ضخامت تار موهاست که در نتیجه پرپشت شدن موهارو بهمراه داره و در کنار اینها بشکلی قابل مشاهده و ملموس باعث کنترل چربی اضافه پوست سر میشه که برای من و خیلیای دیگه همین چربی بیش از حد پوست و موی سر عامل مهمی در ریزش موهاست که خوشبختانه بواسطه این شامپوی ضد ریزش بطور کامل برطرف میشه.

در این شامپوی ضد ریزش عناصر گیاهان موثر طب سنتی مثل رزماری ، دم اسب ، مورد، پرسیاوشان، بابونه و بیش از 10 عصاره خالص گیاهان دیگه در کنار ویتامین های تخصصی تقویت و ضد ریزش مو از جمله ویتامین ب 5 به کار رفته است.

خبر خوب اینکه در حال حاضر این شامپوی ضد ریزش مو با کسب مجوزهای وزارت بهداشت ایران، سیب سلامت، پروانه بهربرداری، CE و GMP اروپا به تولید انبوه رسیده و در اختیار شما قرار گرفته است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی