بازدید 10895
۹

همراهان اضافه و عجیب پرسپولیس در سفر به عربستان

یکی از این نفرات ايمان حسين پور شرفشاد، معاون حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس است. او چند روز قبل از سفر به عربستان از سمتش کنار گذاشته شد و هورمزد یعقوبی‌نژاد به جای او در این سمت مشغول به کار شد اما در سفر به ریاض در کاروان پرسپولیس حضور داشت!
کد خبر: ۱۰۸۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ 19 October 2021

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با الهلال به کشور عربستان سفر کرد اما این سفر با حاشیه‌های فراوانی همراه بود.

در ابتدای سفر و به دلیل عدم اطلاع مدیران پرسپولیس از قوانین، کاروان سرخ‌پوشان بعد از ساعت‌ها معطلی در فرودگاه مهرآباد، در نهایت با یک روز تاخیر راهی ریاض شد.

حالا به نوشته سایت میدان شنیده می‌شود در این سفر برخی افراد حضور داشتند که البته علت سفر آنها به عربستان برای این بازی حساس اصلا مشخص نیست.

 

یکی از این نفرات ايمان حسين پور شرفشاد، معاون حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس است. او چند روز قبل از سفر به عربستان از سمتش کنار گذاشته شد و هورمزد یعقوبی‌نژاد به جای او در این سمت مشغول به کار شد اما در سفر به ریاض در کاروان پرسپولیس حضور داشت! علت و دلیل حضور او در این سفر اصلا مشخص نیست!

 

علی یادگاری یکی از مسئولان اداری باشگاه پرسپولیس هم در این سفر همراه با پرسپولیس حاضر بود که البته دلیل سفر او به عربستان هم مشخص نشد.

 

از طرف دیگر تقی معلمی که پیش از این آبدارچی طبقه چهارم پرسپولیس بود اما اخیرا و به دلیل برخی از مسائل عضو تیم تدارکات پرسپولیس شده هم از جمله کسانی بود که در سفر به عربستان در کاروان پرسپولیس حضور داشته است.

 

بهتر است مسئولان باشگاه پرسپولیس در این زمینه شفاف سازی کنند که دلیل حضور تفراد اضافه در کاروان اعزامی به ریاض در شرایط بد اقتصادی پرسپولیس چه دلیل و یا توجیهی داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
آبدارچی رو بردن چایی اصل بده بهشون
خخخ
گویا نویسنده خبر ندارد که کلیه هزینه میزبانی بر عهده afc بود
برای زیارت رفته بودند ، زیاد سخت نگیر!!!!
تواين مملكت هركي به هركي با بيت المال چه ها كه نمي كنند اينها براي بازي فوتبال وبه خاطر هوادار به مسابقات اعزام نمي شوند واز هر دري وارد مي شوند با پول مفت تفريح وسياحت كنند وحالش را ببرند وقتي يك ابدارچي را تداركاتچي مي كنند تا ته ماجرا را بايد خواند كه تواين باشگاههاي دولتي چه اتفاقاتي مي افتتد البته تمام ارگان هاي دولتي اين شكلي هستند يك سفره چرب وچلي براي خودشان و فاميل هايشان از بيت المال پهن ميكنند و دور ان مي شينند وتا مي توانند مي خورند وچپا ول مي كنند . و به ريش اين ملت مي خندند....
چون هزینه های تیم تهرانی را دولت می دهد تا حد امکان حیف و میل می کنند و تیمی مثل تراکتور سازی بی پول می ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
اول از این هزینه این بازی رو afc داد نه دولت دوما تراکتور هر وقت بازی و اخلاق ورزشیش بالارفت ما به دولت می گیم هزینه سفر بهش بدن
صدری دستور داره تیم رو نابود کنه. وگرنه ایشون در حد و اندازه مدیرعاملی نیست.
تیم پرسپولیس با خستگی و بدون هماهنگی لازم و با تاخیر به عربستان رفت که خود دلیلی بر شکست آنها بود و باید بررسی و با تمام خاطیان برخورد و اقدامات برای عدم تکرار آن انجام شود.
در خصوص مسائل دیگر میتوانید به سفرهای نمایندگان و بسیاری از دولتی ها بدون هیچ توجیه درستی نگاه کنید.
کشوری بی در و پیکر که بر اساس رانت و مافیا اداره میشود دلیل برای یفر افراد متفرقه نمیخواهد.
برای پر کردن صفحات سایت هر چیز بی اساسی را ننویسید.
شما که نهاد بالاسری تیم پرسپولیس نیستید، اجازه بدهید هر نهادی کار تخصصی خودش را انجام دهد و همانطور که شما اجازه دخالت بیجا در مسائل حوزه تخصصی خویش را به کسی نمیدهید، دیگران هم اینکار را دوست ندارند.
عادت کنیم که در حوزه نامربوط ورود نکنیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی