بازدید 10016
۶

بایدن به زودی تحت معاینات پزشکی قرار می گیرد

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگاران درباره وضعیت سلامت رئیس جمهور این کشور و اینکه آیا قرار است تحت معاینات پزشکی مربوطه قرار گیرد یا خیر گفت این کار به زودی انجام می شود.
کد خبر: ۱۰۸۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 17 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از فاکس نیوز، «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور به زودی تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت، اما تاریخ دقیق آن را مشخص نکرد.

ساکی در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران در کاخ سفید در مواجهه با سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا بایدن تحت آزمایش‌های پزشکی قرار خواهد گرفت و نتیجه را به مردم آمریکا اعلام خواهد کرد، گفت: بله، او این کار را خواهد کرد.

ساکی در حالی به این سوال پاسخ داد که پیشتر نیز در این باره به خبرنگاران در این زمینه پاسخ داده بود، چرا که مسئله سلامت ذهن بایدن اخیراً چالشی برای وی شده است.

بایدن با دادن گاف‌های متعدد در کنفرانس‌های خبری و مصاحبه‌ها به علت کهولت سن و لکنت زبان، این ذهنیت را تقویت کرده است که وی از سلامت کافی برخوردار نیست و لذا صلاحیت مقام ریاست جمهوری را ندارد.

پیشتر نیز جمعی از نمایندگان جمهوری خواه کنگره آمریکا در نامه‌ای خواستار سنجش سلامت ذهنی بایدن شده بودند.

جو بایدن پیرترین مردی است که به عنوان رئیس جمهور آمریکا وارد کاخ سفید شده است. وی که در آستانه ۷۹ سالگی قرار دارد، تقریباً ۴ سال از «بیل کلینتون» رئیس جمهور اسبق این کشور که اخیراً به علت مشکلات سلامتی بستری شده بود، پیرتر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
بایدن یک ابله و نادان است.
بایدن کاره ای نیست ؛ سر نخ حکومت آمریکا دست سران صهیونیسم و مافیاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
تو خوبی
با عرض سلام ... با این بایدن از عقل از دست داده را چیزی امضا نکنید .

فردا می گوید من نبودم مواظب باشد از این بی هوش وزهایمری .
این همون برنامه و نقشه ای بود که ترامپ ازش صحبت کرده بود...! کنارگیری بایدن به علت کهولت سن توافق حزب دمکرات برای به قدرت رسیدن اولین رئیس جمهور زن آمریکا خانم کامیلا هریس...!
مبارک باشد.
با این حساب باید تمام ریس های ایران معاینه فنی بشن در ایران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل