بازدید 3738

جنگ مدیران فعلی و سابق در بارسلونا بالا گرفت

کد خبر: ۱۰۸۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ 14 October 2021

خوان لاپورتا که چندی پیش در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به پیروزی رسید و بار دیگر بر مسند ریاست این باشگاه تکیه زد، به همراه هیئت مدیره کنونی باشگاه یکی از اصلی‌ترین منتقدان خوسپ ماریا بارتومئو رئیس پیشین باشگاه بارسلونا هستند و معتقدند او یکی از اصلی‌ترین مسببان قرار گرفتن این باشگاه در بحران مالی کنونی است.  

زمانی که لاپورتا برای دومین بار رئیس بارسلونا شد این باشگاه بیش از یک میلیارد یورو بدهی داشت که برای کم کردن این رقم مجبور شدند به اقداماتی همچون کاهش دستمزدهای بازیکنان، فروش و یا قرض دادن بازیکنان دست بزنند. بارسا لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ خود را هم به دلیل ناتوانی در تمدید قراردادش به خاطر قانون سقف دستمزدهایی که لالیگا وضع کرده بود، از دست داد.

خوسپ ماریا بارتومئو با انتشار بیانیه‌ای پاسخ اظهارات لاپورتا و هیئت مدیره باشگاه بارسلونا را داد. در این بیانیه آمده است: «باشگاه به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا حداقل 330 میلیون یورو درآمد در فصل 21-2020 از دست داد. هیئت مدیره‌ای که فصل را به پایان رساند تنها مسئول نتایج مالی است. به هیچ ‌وجه و در هیچ زمانی باشگاه هرگز در معرض انحلال یا ورشکستی قرار نداشت. ضرر خالص باشگاه در دوره ما 558 میلیون یورو بوده نه یک میلیارد و 355 میلیون یورو. این ضررها شامل 262 میلیون یورو منابع غیرمعمول است که لالیگا آن را غیرمعمول توصیف می‌کند. هیئت مدیره مسؤلیت کامل ضررهای مالی فصل‌های ذکر شده را بر عهده می‌گیرد».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان