بازدید 6981
۳

دستگیری فرد حیوان آزار در نصیر شهر تهران

رئیس کلانتری نصیرشهر تهران با اشاره به انتشار فیلم حیوان آزاری در فضای مجازی از دستگیری فرد حیوان آزار در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 14 October 2021

به گزارش مهر، ستوان یکم اله حسن الله مدد شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری یک فرد حیوان آزار خبر داد و گفت: این دستگیری برابر فیلم دل خراشی که در رسانه‌ها منتشر شده بود صورت گرفته است.

رئیس کلانتری نصیرشهر با بیان اینکه در این فیلم فرد حیوان آزار اقدام به کشتن یک سگ می‌کند، افزود: بر همین اساس کارشناسان ما با بررسی فنی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.

وی در ادامه عنوان داشت: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد و پلیس هم با این افراد برخورد قانونی می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
خودشو همون طور پشت ماشین ببندید و صد متر بکشید روی زمین.
اسمش نصیر آباد بود! خیلی جای وحشتناکی بود! آخرش میخورد به اتوبان ساوه ولی وصل نبود چون همه ساخت و سازها غیر مجاز بود! چه کسی و در زمان کدام دولت اونجا رو شهر اعلام کردن؟!!!
قتل نفس انجام داده اگر چه نفس حیوان بوده و مجازات قتل نفس انسانی را نداره ولی امیدوارم مجازاتی که میکنند مجازاتی باشده بازدارنده تا دیگر هیچ احمقی چنین غلطی رو مرتکب نشود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی