بازدید 4913

تقاضای قصاص برای کوری چشم

کد خبر: ۱۰۸۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ 11 October 2021

کیفرخواست مرد جوان که به‌خاطر کوری چشم همسایه‌اش بازداشت شده بود صادر شد.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از 11 مهر سال گذشته در حالی آغاز شد که زن جوانی قصد ریختن ظرف آبی را داخل کوچه داشت اما مقداری از این آب روی زن همسایه ریخت که در حال عبور از پیاده‌رو بود. این ماجرا باعث درگیری دو زن شد و با وساطت همسایه‌ها درگیری پایان یافت.

اما این درگیری ساعاتی بعد به نزاعی خونین بین مردان این دو خانواده تبدیل شد و شوهر زن جوانی که آب روی او ریخته شده بود در این درگیری از ناحیه چشم کور شد.

به‌دنبال کور شدن مرد 49 ساله بازپرس ساسان غلامی دستور تحقیقات صادر کرد. در بررسی‌های صورت گرفته، شاکی گفت: ساعتی از درگیری همسرم با زن همسایه گذشته بود که پسر این زن به مقابل خانه‌مان آمد.

او شروع به فحاشی و بی‌احترامی و کتک زدن من کرد. درگیری بالا گرفت و زن همسایه و چند مرد دیگر نیز به او پیوستند و در این میان پسر وی با چاقو ضربه‌ای به چشم من زد. این در حالی بود که طبق نظریه پزشکی قانونی، مرد جوان در این حادثه از ناحیه چشم چپ کور شده بود.

در ادامه تحقیقات عامل این نزاع خونین دستگیر شد. به درخواست مرد میانسال که چشم خود را از دست داده بود و خواهان قصاص بود، کیفرخواست این پرونده برای قصاص چشم از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت صادر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس