بازدید 4324

ناکامی قاچاقچیان سوخت در انتقال ۷۹ هزار لیتر گازوئیل

کد خبر: ۱۰۸۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 11 October 2021

در دو عملیات جداگانه پلیسی ۷۹ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی عنبرآباد از توقیف یک دستگاه تانکر حمل سوخت و کشف ۲۹هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس خبر داد.

سرهنگ رضا فیروزبخت افزود: ماموران پاسگاه انتظامی بخش «جبال بارز جنوبی» این شهرستان هنگام کنترل خودروها در محورهای روستایی به یک دستگاه تانکر حمل سوخت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از این تانکر حمل سوخت ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف و در این زمینه یک نفر را دستگیر کردند.

خبر دیگر نیز حاکی است، سرهنگ خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: نیروهای پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محور ترانزیتی زرند -راور به دو دستگاه تانکر حامل سوخت مشکوک شدند و آن ها را برای بررسی متوقف کردند که در بازرسی از آن‌ها ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش حدود پنج میلیارد ریال کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: این محموله سوخت گازوئیل قاچاق از مبدأ تایباد به بندرعباس حمل می شد.

وی از دستگیری دو متهم در این زمینه خبر داد و اظهار کرد: متهمان برای صدور حکم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند و دو تانکر بزرگ حامل سوخت نیز توقیف شد.

این مسئول انتظامی یادآورشد :در هنگام دستگیری یکی از متهمان برای رهایی از دست قانون پیشنهاد پرداخت رشوه حدود شش میلیون ریالی را مطرح کرد که سرگرد همتی رئیس پلیس آگاهی شهرستان زرند با پاکدستی و عزت نفس این پیشنهاد را رد کرد و با صورت جلسه موضوع به مقام قضایی منعکس شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست