بازدید 4837

اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال زنان ایران در بلژیک

کد خبر: ۱۰۸۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ 10 October 2021

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: اردوی تدارکاتی تیم فوتبال بانوان در بلژیک برای آمادگی حضور در جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا از آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شهره موسوی نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال در ارتباطی زنده روی خط برنامه ایراندخت از رادیو ورزش آمد و درباره اعزام تیم ملی فوتبال بانوان به بلژیک اظهار داشت: این اتفاق بزرگ برای اولین بار برای بانوان کشور ما رخ داد. دختران ما می‌توانند در یک اردوی ۱۰ روزه در بلژیک حضور پیدا کنند. ما حتی برای حضور آقایان برنامه ریزی نکردیم. این اردو از ۱۴ لغایت ۲۴ آبان ماه برگزار خواهد شد. ۲ بازی تدارکاتی با یک تیم تراز اول و تیم شارلوآ خواهیم داشت. بازیکنان به جهت آمادگی برای حضور در جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا در این اردو شرکت می‌کنند.

اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال زنان ایران در بلژیک

وی از پیش بینی دیگر اردو‌های فدراسیون برای تیم فوتبال بانوان افزود: روز گذشته بانوان وارد اردو شدند. با توجه به عدم ظرفیت هتل آکادمی و المپیک، هتل بستان را برای آنان هماهنگ کردیم. امروز هم جواب تست کرونای همه آنان مفی شد و بازیکنان از امروز بعد از ظهر تمرینات خود را شروع می‌کنند. برنامه و اردو‌های تیم تا پایان آذر ماه تنظیم و برنامه ریزی شده است. سرمربی تیم خانم ایراندوست هم برنامه ریزی کاملی را در نظر گرفته است.

موسوی با اشاره به حمایت‌های فدراسیون خاطرنشان کرد: فدراسیون هم در کنار تیم حضور و از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کند. سرمربی تیم هم از ابتدا، حضور خود را منوط به این حمایت‌ها دانست. نگاه فدراسیون و کمیته بانوان قطعا ورود و حمایت برای موفقیت این تیم است و قطعا آنچه شایسته بانوان باشد را تقدیم می‌کنیم. از زمان شروع اردو‌ها هم همه تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر اردو‌ها انجام دادیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال شرایط جسمی و روحی بازیکنان را اینگونه ارزیابی کرد: فدراسیون، بنده، سرمربی و تمامی بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستیم. هدف گذاری ما حضور ایران در رقابت‌های جام جهانی است که حتما به این مرحله صعود خواهیم کرد. البته تا همین جایگاه هم اتفاق بزرگی را رقم زدیم. بازیکنان هم در بخش‌های مختلف از جمله بدنسازی، انگیزشی، تغذیه و ... همه تلاش خود را به کار گرفتند. فعل خواستن در این بانوان بسیار بالاست. با توجه به اتحاد، همدلی و پشتکار تیم قطعا اتفاقات بسیار خوبی رقم خواهد خورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی