بازدید 14121

رسانه امارات: به مریخ هم رفتیم اما باز به ایران باختیم!

کد خبر: ۱۰۸۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 09 October 2021

برد پنجشنبه گذشته  تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در دور سوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ آن هم در دبی با نتیجه یک بر صفر برای میزبان گران تمام شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در همین رابطه سایت «اسپورت نیوز» امارات باخت تیم ملی این کشور از ایران و کسب نتایج ضعیف از سوی امارات را هدف خود قرار داد.

این رسانه عصبانیت کاربران مجازی به باخت مقابل ایران را بازتاب داد و نوشت: به کره مریخ صعود کردیم، ولی تیم ملی فوتبال کشورمان ما را ناامید کرد. شاگردان اسکوچیچ با این برد ۹ امتیازی شدند و با اقتدار صدرنشین گروه اول ماندند. امارات با این باخت با ۲ امتیاز در رده سوم ماند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۰
ای ول ایران
رفتن به مریختون هم مثل فوتبالتون پولیه. مگه ماهواره مریخ رو اماراتیها خودشون بدون استفاده از هیچ نیروی خارجی ساختن و خودشون به فضا فرستادن و خودشونم مسیر حرکتشو تعیین کردن؟ یا پول گنده ای دادن به یک شرکت خارجی که ماهواره ای به اسم امارات براشون بسازن و بفرستن مریخ بدون اینکه بدونن داخلش چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
اگه این کاری که شما میگین را هم کرده باشند،بازهم کاری بوده که پایه ی عقلی داشته،شعار نبوده،کرونایاب مستعان،تست چشمی کرونا،تولید انرژی هسته ایی با زودپز در زیرزمین توسط دختر قمی و ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
از کرونایاب مستعان بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
دیگه گذشت اون زمان که یک پروژه ای رو فقط یک کشور انجام میداد! حتی پروژه هواپیمای اف 35 آمریکایی هم توسط چند کشور دنبال میشد! حتی خود ناسا هم الان با روسیه همکاری میکنه!
خیلی چیز عجیبی نیست. ولی شما که مریخ رو مسخره میکنی ، نتونستی بری؟! تونستی؟ ! میتونی برو!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
مگه روسیه ماهواه هاش رو با نیروهای روس میفرسته؟ یا فقط چین نیرویچینی داره؟
چه منطق چرتی هست که دارین. دنیا جای تعامل هست. نه مسابقه. من تونستم من تونستم تو بلد نیستی کار بچه هاست. کشور بزرگ فرهنگ بزرگ میخواد. فرهنگ ایرانیا داره به سمت دره میره.
به مریخ هم رفتیم اما باز به ایران باختیم !!!!!!!!!!! مررررررررررریخ ؟!!!! رفتید؟ بله رفتید اما فقط مسافر بودید .... پول بدید میان براتون میسازن و میبرنتون مریخ ...... جوگیر شدید ها
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
شمام پول بدید. ببین میبرنتون؟
شاید تو فوتبال امارات به ما باخت، اما تو سایر زمینه ها ما به امارات باختیم...
بخاطر اینکه خودتون نرفتید مریخ، بردنتون مریخ.
شما غلط زیادی کردیدبه مریخ صعودکردیدشما حداکثرباکمک غربی ها تا بالای برج خلیفه صعودکرده اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
ادبیاتی فاخر!!!!؟؟؟؟ از کیهان و طرفدارانش،خدا وکیلی با زن و بچه هم با این ادبیات سخیف حرف میزنی.؟؟؟
مشگل شما این است که نه حد و حدود خودتان را می دانید و نه حد و حدود دیگران را یادم نمی رود در اوایل جنگ یمن اماراتی ها پاکستان را برای عدم همراهی در این جنگ تهدید کرده بودند.و وزیر خارجه پاکستان گفته بود این دیگر جزو فکاهیات عالم سیاست است که امارات پاکستان را تهدید کند.این شیوخ تازه به دوران رسیده در عین دیکتاتوری با دراوردن ادای دموکراسی های غربی و خودباختگی دریوزگی 100 درصدی به دنبال کسب مطلوبیت بالاتر از ظرفیتشان هستند اما واقعیت چیز دیگری است که خود را بروز می دهد.البته متاسفانه این رفتار در خاور میانه اپیدمی شده است و ما هم به نسبت خودمان و در درجات کمتر این مشگل را داریم.
مریخ هم بردنتون. خودتون نرفتید.
بیخیال
کی رفته مریخ
پرتابگر ژاپنی، تکنولوژی آمریکایی رو از ایستگاه قزاقستان برد به فضا
پولش رو از امارات گرفتن
کل حرفش میخواست بگه ما به مریخ رفتیم ایران که نرفته ما رو برده
از قدیم گفتن: موشه به سوراخ نمی رفت جارو به دمبش می بست.
بخاطره اینکه اصالت ندارید و بی ریشه اید!!!! دفعه آخرت باشه خودت رو با ملت بزرگ ایران مقایسه می کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
بروبابا برو تو صف مرغت وایسا
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
بعد توی نویسنده از کجا میدونی اصالت داری یا نه؟ عربها حداقل یه شجره دارن. مثلا وقتی میگی آل نهیان میدونی از ریشه ای حرف میزنی که چند صد ساله هست. تو جتی اسم پدر بزرگ پدر بزرگت رو هم نمیدونی. از اصالت حرف میزنی؟
اخه شما عددي نيستين شانس اورديد ٥ تا نخورديد،
به نظرم مهم نیست که امارات به ایران باخت. مهم اینه که مردمش در رفاه و آسایش هستند و مسئولان کشورشان در این جهت کار می کنند. و همین برای مردم امارات کافی است
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
مالکان فاحشه خانه ها و کازینو های دنیا هم خیلی پول دارند و در رفاه زندگی می کنند مهم این است که این پول را از چه راهی به دست اورده اند.اگر نمی فهمی در فلسفه زندگی مشگل داری که نمی دانی انسان حیوان نیست که هدفش از زندگی خوب چریدن باشد
به مریخ رفتید ؟
زپرشک !
کدوم مریخ ؟ اون که ماهوارش رو یکی ساخت . یکی دیگه هم پرتابش کرد . امارات کجای این کار بود ؟ حتی حاضر نشدند نام امارات رو هم روی اون بگذارن . فقط پولش رو از امارات گرفتن . همین . البته بماند که چقدر حقیرانه جلوی چندتا مانیتور برای خودشون دست زدن .
باز رجز خوندن های ... شروع شد. برید ببینید رتبه اقتصادی و درآمد مردم و آسایش اونجا چقدره و تو ایران خودمون که ازشون بردیم چقدره؟!!
امارات تیم خوبی بود و خوب بازی کرد. در خیلی از صحنه ها، در کار گروهی، از تیم ما بهتر بود و نشون داد که باید خیلی بیشتر کار کنیم تا بتونیم حداقل از دور اول جام جهانی بالاتر بریم. البته تکنیک بازیکنان ایران مثل همیشه نقش اساسی در پیروزی تیم داشت.

در مورد ماهواره و مریخ هم باید توجه داشت که حتی اگه پول بدید به یکی دیگه و بیاد براتون بسازه، علیرغم اینکه مثل این نمیشه که خودتون بسازید، ولی مزایای زیادی داری و حداقل یک تیم از کارفرما در کنار اون شرکتِ مجری، کار میکنه و آموزش می بینه و روابطی بین دانشمندان دو طرف ایجاد میشه که بعداً تأثیرات خودشو میگذاره. ضمناً اینکه یک کشوری بتونه صفر تا صد یک پروژه مثل ارسال ماهواره را خودش به تنهایی جلو ببره، واقعا کار سختیه و باید ابرقدرت بود و هزینه های مالی و زمانی زیادی پرداخت کرد تا به اون پختگی رسید.
خوب چین هم به مربخ رفته ولی در فوتبال رقمی نیست و شماها هم در شترسواری حرفهای زیادی برای گفتن دارید
شما و مریخ؟؟!!! شما فقط شیر دادید و غربی ها با پول و شیر شما به مریخ رفتن .شما کجا و مریخ کجا؟؟!! شما خودتون با توان خودتون تا 20 متری ساحلتون هم نمی توانید بروید.
تو همه چیز از ایران بردید. همین یک فوتبال مونده برای ما.
مریخ نرفتید بردنتون..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر