بازدید 44339
دو هزار و ششصد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

خط فقر در سال جاری به ۱۱ میلیون تومان رسیده /تذکر یک عضو جبهه پایداری به ابراهیم رییسی: رئیس جمهور از بیان و تکرار کلید واژه‌های لیبرالیسم اقتصادی جلوگیری کند / عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: علی اف باید به اندازه توان و گذشته خود اظهار نظر کند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: دیدار استاندار خراسان رضوی با مقامات طالبان در هرات و کابل / نامه رئیس نظام‌پزشکی به «روازاده»، طبیب سنتی برای معرفی خود به دادستانی نظام‌پزشکی/ کمالوندی: در یک سال گذشته سه بار در سایت‌های هسته‌ای خرابکاری شد و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴ 04 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.


خط فقر در سال جاری به ۱۱ میلیون تومان رسیده
نماینده سراب در مجلس گفت: با اعلام رسمی بانک مرکزی خط فقر در سال جاری ۱۱ میلیون تومان است که درصد قابل توجهی از مردم ایران بر همین اساس زیر خط فقر هستند و باید فکر اساسی برای زندگی آنان شده و سبد حمایتی به آنان داده شود. یوسف داودی، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه ۱۲ مهرماه) در جلسه علنی مجلس و در نطق میان دستور اظهار داشت: کشورهای همسایه شمال غرب ایران باید توجه کنند و مراقب باشند، در دام رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی نیفتند. وی افزود: با اعلام رسمی بانک مرکزی، خط فقر در سال جاری ۱۱ میلیون تومان است که درصد قابل توجهی از مردم ایران بر همین اساس زیر خط فقر هستند و باید فکر اساسی برای زندگی آنان شده و سبد حمایتی به آنان داده شود. نماینده سراب در مجلس تصریح کرد: کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور حقوق کمی می‌گیرند و در برخی ماه‌ها اصلا حقوقی به آنها داده نمی‌شود و زندگی آنها به سختی می‌گذارد، لذا ضروری است که همسان سازی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد با کارکنان و اساتید دانشگاه‌های دولتی صورت گیرد و پایانی بر تبعیض‌ها باشد.

تذکر یک عضو جبهه پایداری به ابراهیم رییسی
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رئیس جمهور باید از تداوم بیان و تکرار کلید واژه‌هایی از قبیل قیمت‌های دستوری که به منظور توجیه غیرعملی کنترل بازار و تبعیت از لیبرالیسم اقتصادی بیان می‌شود، جلوگیری کند. غلامحسین رضوانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، ضمن تشکر از رئیس جمهور به دلیل تهیه واکسن و ایجاد زمینه واکسیناسیون گسترده در کشور گفت: از آقای رئیسی برای اثبات بطلان اندیشه گروگان گیران معیشت و سلامت مردم و تهیه واکسن تشکر می‌کنم. نماینده مردم تهران در مجلس بر لزوم تسریع در انتصابات در قوه مجریه تاکید کرد و گفت: کندی انتصابات در قوه مجریه و استمرار مسئولیت غرب باوران که مسبب وضعیت موجود کشور هستند، مترادف با تضییع حق مردم و از دست رفتن فرصت خدمت به ولی نعمتان ماست. باید با جدیت و قاطعیت و سرعت دست کسانی که فقط آمریکا را دنیا می‌پندارند از مدیریت های حاکمیتی کشور قطع شود و تعلل در این زمینه پذیرفته نیست. این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تداوم گران شدن مایحتاج ضروری مردم قابل تحمل نیست و مسئولان مربوطه به خصوص وزیر صمت نسبت به مدیریت و کنترل بازار با اهتمام لازم اقدام کند. رئیس جمهوری باید از تداوم بیان و تکرار کلید واژه هایی از قبیل قیمت‌های دستوری که به منظور توجیه غیرعملی کنترل بازار و تبعیت از لیبرالیسم اقتصادی بیان می شود، جلوگیری کند.

نامه رئیس نظام‌پزشکی به «روازاده»، طبیب سنتی برای معرفی خود به دادستانی نظام‌پزشکی
رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ در نامه‌ای از دکتر روازاده خواست در اسرع وقت با معرفی خود به دادستانی انتظامی سازمان نظام پزشکی، مستندات علمی اظهارات خود درباره کرونا را ارایه کند. دکتر سید موید علویان رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از دکتر روازاده خواست در اسرع وقت با معرفی خود به دادستانی انتظامی سازمان نظام پزشکی مستندات علمی اظهارات خود در مورد واکسیناسیون مبنی بر اینکه « واکسن وارداتی در صورت تزریق به مردم باعث مرگ آنها می‌شود» و همچنین ادعاهای تأثیر اقدامات درمانی پیشنهادی خود که در فضای مجازی منتشر شده است، در مورد درمان کرونا شامل (حجامت، مصرف قطره حنظل، جوش شیرین و ...) را ارائه فرمایید.

نماینده مجلس: واکسن اجباری کرونا بر خلاف قانون اساسی است
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:‌ یکی دیگر از مصادیق بحران بحث مدیریت کروناست. واکسن اجباری با قانون اساسی در تضاد است. تست پی سی آر اجباری چه معنایی دارد؟ هر فرد از جامعه باید برای رفتن به هر بخش ۴۰۰ هزار تومان پرداخت کند تا این تست را انجام دهد. مدیریت بحران این نیست که اکنون اتفاق افتاده است. وی افزود:‌ آقای عین‌اللهی اگر امروز گزارش زلزله سی‌سخت را به دولت می‌دهیم در قضیه کرونا هم مدیریت شما محل اشکال است. واکسن اجباری توجیهی ندارد. نباید اجازه داد تا با سوء مدیریت‌ها بحرانی جدید آفرید و گزارش جدید نوشت. نقدعلی در پایان بیان کرد:‌ مساله آب اصفهان امروز به مراتب بحرانی‌تر از خوزستان می‌باشد اما گوش شنوایی وجود ندارد. اجازه ندهید با بحرانی جدید و تخریب آثار تاریخی بی‌آبرویی در سطح بین‌المللی رقم بخورد.

کمالوندی: در یک سال گذشته سه بار در سایت های هسته‌ای خرابکاری شد
بهروز کمالوندی: ما چند مورد خرابکاری داشتیم. برای خیلی از کشور‌ها اگر صنعتی داشته باشند که این صنعت بنیه و عمق لازم را ندارد، هر یک از این خرابکاری‌ها می‌تواند ویران کننده باشد کما اینکه خودشان هم در تحلیل‌هایی که داشتند در هر مورد اشاره می‌کردند که برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران خیلی صدمه دید، اما ما نشان دادیم با بنیه خوبی که داریم بلافاصله می‌توانیم وضعیت را جبران کنیم و حتی در شرایط بهتری قرار بگیریم. ما علیرغم سه دور خرابکاری که در یک سال گذشته داشتیم، در شرایط بسیار خوبی هستیم و آمار و ارقامی که از تولید ۲۰ درصد و ۶۰ درصد داریم و ماشین‌های جدید و فعالیت‌هایی که در زمینه‌های مختلف داشتیم، خود گویای این است که این ترفندها، حیله‌ها و فشار‌ها نمی‌تواند برنامه صلح آمیز هسته‌ای ما را متوقف کند و به نظر می‌رسد کشور‌های غربی متوجه این مهم شدند. آمال و آرزو‌هایی که بعضی کشور‌های زورگو در راستای قطع برنامه هسته‌ای ایران داشتند، قابل تحقق نیست و آن‌ها هم حالا دیگر این را فهمیده اند؛ لذا ما امیدواریم که در آینده هم با درک درست از این موضوع و اراده‌ای که جمهوری اسلامی ایران دارد، برای همیشه این دیدگاه را کنار بگذارند و بنشینند در یک موقعیت برابر با کشور ما تفاهم کنند. به هر حال نوع تفاهم هم بستگی به موضع گیری‌های اصولی ما دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: علی اف باید به اندازه توان و گذشته خود اظهار نظر کند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به مقامات آذربایجان یادآوری کرد: اگر به دنبال امنیت منطقه هستند بهتر است از کشور های منطقه کمک بگیرند، ایران آمادگی دارد از همه ظرفیت های خود استفاده کند. ابراهیم عزیزی تاکید کرد: سزاوار نیست کشوری مثل آذربایجان به کشورهایی که معلوم نیست ۲۵ سال آینده را ببینند یا نه خود را آویزان کند. وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آذربایجان، به کنایه افزود: آقای الهام علی اف باید به اندازه قدش، خودش را معرفی کند، هیچ وقت کسی که قد کوتاهی دارد در زمین حریف نمی‌تواند آبشار بزند. وی ادامه داد: رئیس جمهور آذربایجان و برخی از آقایان باید به اندازه توان و گذشته خود اظهار نظر کنند. عزیزی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران تنومندتر ازاین است که با بحث‌های توخالی خدشه‌ای به آن وارد شود. او به مقامات آذربایجان یادآوری کرد: اگر به دنبال امنیت منطقه هستند، بهتر است از کشورهای منطقه کمک بگیرند، ایران آمادگی دارد از همه ظرفیت‌های خود استفاده کند.

واکنش باکو به اخبار مربوط به حضور اسرائیل در مرزهای ایران
لیلا عبدالله اوا، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان، در واکنش به اظهارات رئیس دستگاه دیپلماسی ایران ادعا کرد: «ما اتهامات در خصوص حضور هرگونه نیروی ثالث در نزدیکی مرز (جمهوری) آذربایجان و ایران و تلاش‌های تحریک‌آمیز این نیروها را رد می‌کنیم، زیرا این اظهارات هیچ‌گونه اساس و پایه‌ای ندارد». بر اساس گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، عبدالله اوا در ادامه توضیح داد که به طور کلی، وجود هرگونه نیرو از جمله عناصر تروریستی در قلمرو جمهوری آذربایجان می‌تواند تهدیدی برای کشور جمهوری آذربایجان یا کشورهای همسایه به وجود آورد؛ بنابراین، چنین مساله‌ای جای هیچ بحثی ندارد. پیشتر، حسین امیرعبدالهیان وزیر خارجه ایران تصریح کرده بود که حضور فعال اسرائیل در آذربایجان علیه امنیت ایران را برنمی‌تابیم.

دیدار استاندار خراسان رضوی با مقامات طالبان در هرات و کابل
محمدصادق معتمدیان در جریان سفر روز یکشنبه یازدهم مهر ماه خود با همراهی معاون امور عمرانی استانداری و فرماندار تایباد به افغانستان با مقام های طالبان در شهرهای هرات و کابل ملاقات کرد. کانال تلگرامی "خبرنامه" متعلق به استانداری خراسان رضوی فیلمی کوتاه از این سفر و نشست گفت‌وگوی استاندار با "مولوی عبدالقیوم روحانی" والی منصوب طالبان در استان هرات افغانستان منتشر کرد که طی آن معتمدیان هدف این سفر را بررسی وضعیت امور بازرگانی، مبادلات تجاری و شرایط جاری در افغانستان اعلام نمود. استاندار خراسان رضوی افزود: همچنین در این سفر نیازهای مردم عزیز افغانستان و ارائه کمک های لازم مورد بررسی قرار گرفت. وی ادامه داد: برنامه‌ریزی به منظور بکارگیری متقابل ظرفیت های دو کشور در میان‌مدت و کوتاه‌مدت دیگر موضوع گفت‌وگو با مقامات افغانستان در جریان این سفر بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۱۴
یعنی بنده با 23 سال سابقه کار و مدرک فوق لیسانس و با همه مزایای دریافتی و 120 ساعت اضافه کار هنوز زیر خط فقرم. آفرین
تخم مرغ ارزوی مردم شده برای خوردن اقای رییسی دستور بده قیمت پایین بیاید
اگر کسی برای بانک مرکزی پیدا نشده درخدمتم با کلی دستور جهت کاهش نرخ ارز
پاسخ ها
رضا
| Italy |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
اتفاقا به همین دلیل وضع مملکت به ایتجا رسیده که روسای بانک مرکزی ما چیزی بیشتر از امثال شما نبودن و فکر کردن با دستور حسن و حسین میشه نرخ ارز را تعیین کرد
اقای رییسی حالا که با دستور قراره قیمتها کنترل شود لطفه دستور کاهش هم بدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
ااساعه
اقای رییسی حالا که با دستور قراره قیمتها کنترل شود لطفه دستور کاهش هم بدهید
واقعا مردم‌بدبختن اجاره خونه وحشتناک بالا رفته قیمتها بالا رفته مردم‌در فقز وبدبختی هستن
چیه این جبهه پایداری! یعنی تندروترین جریان کشور بی شک همین جبهه پایداریه! رئیسی رو هم ول نمیکنن!
به جای اینکه نکات کلیدی و مشکلات اساسی رو بگید و راه حل میدید از حرف رئیس جمهور ایراد می‌گیرید؟!
نکته اول : خط فقر ۱۱ میلیون تومان است (البته این مبلغ اعلام شده رسمی هست و مبلغ واقعی بسیار بیشتر از ان است !)
نکته دوم : حقوق بازنشستگی من بعد از ۳۰ سال کار با مدرک فوق لیسانس حدود ۱۰ میلیون توان است
نتیجه اخلاقی : سرنوشت محتوم و عاقبت کار یک ادم تحصیلکرده بعد از ۳۰ سال کار شرافتمندانه این است که زیر خط فقر زندگی کند !!!
سوال اول: علم بهتر است یا ثروت ؟؟!!!
سوال دوم : کار شرافتمندانه بهتر است یا اختلاس ؟؟؟!!!!
پاسخ ها
رضا
| Italy |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
ثروت از همه چیز بهتر است اما به دست اوردنش مثل مدرک دانشگاههای در پیت نیست و کار هر کسی نیست
جواب به رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
کاش حداقل عقده ملت نسبت به مدرک بویزه دکتری از بین میرفت تا
شما نخواهید چنین کامنت بگذارید. قبول دارم کسب درآمد بالا کاری سخت است اما ثروتهای کلان و خاص چیزی بیشتر از زحمت و تلاش لازم دارد
ناشناس
| Italy |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
برادر رانت و ضد و بند هم عرضه می خواهد ،شجاعت میخواهد و کار هر کسی نیست
ناشناس
| Canada |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
مدرک در پیت ؟؟ عقده دکتری ؟؟؟!!! واقعا متاسفم برای شما و امثال شما که نگرشتان نسبت به تحصیلات عالی و افراد با تحصیلات عالی اینگونه است و نتیجه اش میشه همین اوضاعی که شاهدش هستیم امثال شما هستند که در اوج همه گیری کرونا ‌بی اعتنا به خواهش و تمنای پزشکان برای پرهیز از سفر همیشه در جاده های شمال در حال جولان هستید متاسفان با مهاجرت بخش زیادی از قشر تحصیلکرده ‌ سطح فرهنگ و درک عمومی بشدت نزول کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
بنظر من حقوق بازنشستگی ۱۰ میلیونی برای شما خیلی هم زیاد هست. اکثر بازنشسته ها زیر ۵ تومن حقوق میگیرن.
لفاظی نماینده کرمانشاه در مورد اذربایجان! عجب
آقای میرسلیم میگه واردات خودرو دست دو مایه تاسف هست اما خط فقر 11 میلیونی رو نمی بینه.خدایی واسیه مردم مایه تاسفه که همچین مسئولینی دارن
رهبر فرزانه با سلام و احترام
همانطور که مستحضرید حدود یک ماه است که معلمان مظلوم کشور برای احقاق حق خود دارن در شهرهای مختلف صدایشان را به گوش مسئولان می‌رسانند ولی دریغ از کوچکترین توجه
۱_ مجلس به اصطلاح انقلابی در دولت روحانی سعی در رفع تبعیض و بی عدالتی در حقوق معلمان بود و لایحه رتبه بندی رو در کمیسیون مجلس تصویب کرد هر چند در خیانت روحانی در حق معلمان نباید چشم پوشی کرد که در روزهای آخر عمر دولت باز هم دست از فریب برنداشت ولی از مجلس انتظار نیود که یکدفعه زیر قولش بزند لایحه رتبه بندی رو به جیره بندی تغییر بدهد .
واقعیت این هست که تفاوت حقوق کارکنان بین تمام وزارتخانه با آموزش و پرورش تقریبا دو برابر شده و در آموزش عالی که به ۱۰ برابر هم رسیده معلمان دنبال زیاد خواهی نبستند ، ولله قسم آورد ما از فرق هست نه فقر ، متاسفانه دیدگاه آنها به آموزش و پرورش واقعا شرم آور است و فراموش کردند که تمام آنها زیر دین معلمان هستند و این کرونا خیلی از واقعیت ها رو نمایان کرد که سختی کار تا چه حد است.
لذا خواهشمند است دستور فرمایید یک بار برای همیشه به اینووضعیت پایان دهند . حداقل یارانه واقعی معا ل ۴۵ دلار رو فقر و کارگران بدهید
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: علی اف باید به اندازه توان و گذشته خود اظهار نظر کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آنروزی که نمایندگان مجلس در حمایت از جمهوری آذربایجان در جنگ با ارمنستان در مجلس شعار دادند و راهپیمایی حمایتی از آذربایجان کردند باید فکر این روزها را میکردند !خود کرده را تدبیر نیست !
خط فقر یازده میلیون ،حقوق اکثر بانشستگان زیردهفت میلیون، لایحهٔ همسانسازی که بادامضای دویست ونه نفر نماینده و‌ارایه لایه با قید دوفوریت به مجلس ، در کش و قوس نظرات پوپولیستی ؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
کارمندان وزارت علوم با بیش از ۲۰ سال سابقه حدود ۵۵
درصد خط فقر حقوق می گیرند
بالاخره با زدن واکسن بحران از بین می رود یا بحران جدیدی درست می شود اصلا معلوم نیست زیر پوست وزارت بهداشتدچه خبر است
آقای وزیر محترم بهداشت لطفا به داد بهیاران شاغل در بیمارستان‌ها برسید ، با ۲۵ سال سابقه کار حقوقم از یک پرستار بدو استخدام ۲ میلیون کمتر است ؟؟ چرا باید این همه تبعیض باشه ، چرا ۱۲ سال باید نه رتبه ای بگیرم و نه طبقه ای .در صورتی که کارمندان شاغل در آموزش و‌پرورش با داشتن سابقه خبره و عالی هم می‌شوند، دقیقا اختلاف حقوق من با پرستار هم سابقه حدود ۴و نیم میلیون شده ؟؟ در صورتی هر دو یک کار رو انجام می‌دهند. چرا مدرک گرایی وسیله ای شده برای گرفتن پستها و .... .
جالب است که میانگین حقوق مردم حدودا 4 میلیون است و خط فقر 11 میلیون و هنر مسولین صادرات اقازادها به بغل شیطان بزرگ امریکا است و ماشالا خوب با پول بیت المال زندگی میکنند و عابروی مردم ایران را با ولخرجی زیاد حفظ میکنند
ببخشید این زیر 11 میلیونی ک فرمودید زیر خط فقر، این مال الانه. وقتی گرونی ها به صورت ممتد ادامه داره، خب شاید چند ماه دیگه اعلام کنند، زیر 15 میلیون زیر خط فقره!! پس با این حساب، حقوق ها باید بیش از 15 میلیون باشه. البته عدالت در مقدار حقوق ها هم باید اجرایی شه
آیا پیروزی چند کشتی گیر می تواند گره گشای وضع اسفبارداغون اقتصادی و التیامی باشد برای مردمی که که دجار سؤتغذیه شده اند.خط فقر 11 میلیون تومان.
من یه خواهش از امریکا دارم و این هست که اگه قراره ۱۰ میلیارد دلار از پول کشور رو آزاد کنه ،، پول رو در غالب یارانه به حساب مردم واریز کنه و به هر نفر ۴میلیون میرسه ، چرا که بدون شک مردم نه از آزاری پولهای بلوکه شده خیری نمی‌بینند. بایدن یارانه آمریکایی رو بعنوان عیدی به ما بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
آمریکا بتونه بمب اتم میندازه رو سرت بیاد یارانه بده بهت؟ امریکا خودش احمق نیست میدونه فشار تحریم روی مردم عادیه اما هدفش همینه جنگ داخلی و فقر زدگی
رضا
| Italy |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
ظاهرا توهمات بخشی از مردم ما به سطح خاصی رسیده و فکر می کنند از ان ور دنیا باید پول مفت به ایشان بدهند قبلا دنبال پول مفت نفت بودند الان دنبال پول مفت امریکا هستند که بیاد به جماعت الاف یارانه بدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
آقا رضای 16:11 مگر مردم وعده آب و برق و گاز ؟و پول نفت سر سفره را دادند
تنها راه نجات ایران از این دست مشکلات و مشکل اقتصادی ارتباط با تمام کشورها به عبارتی موازنه قدرت نگاه به شرق منجربه تمام مشکلات کشور شده
مسولین بجای حرفهای و موضع گیریهای پوپولیستی الفبای روابط بین الملل را یاد بگیردند
خط فقر 11میلیون حقوق 75درصد بازنشستگان ومستمری بگیران بدبخت تامین اجتماعی زیر 4300هست به قول مسولان تامین اجتماعی .با 30سال سابقه مستمری 4500این عدالته یه خانواده 5نفره با این حقوق ناچیز چطور زندگی کنه؟؟؟8سال در منطقه جنگی در بدترین شرایط با کمترین حقوق کار کردیم اما هنوز قانون کار در مناطق جنگی برای بازنشستگان ومستمری بگیران بدبخت تامین اجتماعی اجرایی نشده
اگه پارسال ۴ صفر از واحد پول حذف می شد امسال مجبور بودن بازهم ۴ صفر دیگه حذف کنم و واحد پول جدیدتر ایجاد نمایند¡!!
به کجا چنین شتابان؟!!!
خط فقر در سال جاری به ۱۱ میلیون تومان رسیده
آخه با خط فقر ۱۱ میلیون باحقوق ۵ میلیونی من معلم چه خاکی تو سر بزنم با ۳ فرزند دم بخت ، بعضی وقتها به فکر خودکشی می افتم ولی از آینده تاریک فرزندانم میترسم ، جناب رییسی ولله از زندگی بیزار شدم ، خودت میدانی یک صفحه تخم مرغ ۵۰ هزاری ، گوشت ۱۵۰ هزاری ، پنیر ۲۲هزاری و... آیا میدانی اسفند ماه قیمت همین سه کالا نصف این قیمت بود ؟؟ از سال ۹۷ اکثر قیمتها ۱۲ برابر شده ولی حقوق در بهترین حالت ۲و نیم برابر شده ؟؟ حداقل بگذارید زنده بمانیم زندگی پیشکش
نماینده خمینی شهر .....خیلی چیزهای اجباری دیگر در مملکت وجود دارد که هیچ توجیهی ندارد ...لطفا به انها هم توجه شود............
افرین به غیرت اقایون ....خط فقر 11میلیون......حقوق کارگر وکارمند ومعلم چه قدر؟کلاه نداشته تون را بزارید بالاتر با این مملکت داری.....از یک کشور با ثروت خدادای فقیر خانه درست کردید......چه جوری میخواهید جواب خدا را بدهید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
غیرت؟ چی هست؟ برای اقایون تعریف کنین
خط فقر یازده میلیون بسیاری از مردم در فقر به سر می برند عیب نداره امنیت داریم موشک داریم ...
به سلامتی همه فقیریم
بزودی تشیع جنازه برجام انجام خواهد گرفت ، امریکا ۱۰ میلیارد بده نیست مگه اینکه چند سرباز آمریکایی حماقت کنند و وارد آبهایی ایران شوند ،، روحانی ترسو کشتی کره ای رو آزاد کرد و پولهای ایران هم نابود شد . فکر کرد بایدن تو هواپیما براش کادو میاره،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
روحانی کشتی ازاد کرد؟ مگه روحانی کشتی رو کرفته بود که ازادش کنه؟ تو چقدر ساده ای
خط فقر ۱۱ میلیون است یعنی ۶۰میلیون نفر بدبخت و فقیرند کشوری که نفت و گازش اول و دوم جهان است ای مرگ بر انگلیس و آمریکا
امروز خوندم که ریش یزدانی بخاطر فشار و استرس ریخته و دچار عارضه شده ، با خودم فکر کردم چرا حسن روحانی و ظریف و نوبخت ‌
و اعظی هر روز فربه و شاداب تر میشدن البته حق دارن با ۱۰ برابر کردن نرخها و نابودی اقتصاد پیوند زده با برجام ،، خالی کردن جیب مردم از طریق بورس و .. باید هم شاداب باشند ، البته همین که روحانی زخم بستر نگرفت جای تعجب داشت ،? فقط اقوام و خوبشان من یکی حداقل ۷میلیارد تو بورس نابود شدن ؟؟ ان شالله هر کس خورد و عامل این اوضاع بود آب خوش از گلوش پایین نره .
تا چند ماه دیگه میگیم خدا پدر روحانی را بیامرزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
چهل و سه سال است که که مردم آروزی روز گذشته را داشته اند ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
شک نکن
پایداری چی ها هنوز 6 ماه نشده میخوان متن سخنرانی های رئیسی رو هم خودشون بنویسن. تا 4 سال رو سر کنه بیچاره ش میکنن
حاج اقا غلامحسین رضوانی! ما که خودمان را دربست در اختیار دوستان شرقی شما گذاشتیم. حالا اگه شرق هم نمی تونه به ما کمک کنه دلیل نمیشه شما تقصیر ها را گردن این و‌ان بیندازید. این ترفند ها دیگه کهنه شده. از دولت هماهنگ هیچ عذری پذیرفته نیست.
جبهه پایداری از برچسب لیبرال زنی نابجا به هرچه خوشایند شان نیست خود داری کنند و بدانند که تحمیل عقاید شخصی به اکثریت که رییس جمهور نماینده آنهاست قابل پذیرش نبست.
بدون آنکه نظردفاع ازشخص خاصی باشدبایدعرض شودکه رئیس جمهورآذربایجان اخیراًاعلام کرده که لطفاًایران توضیح دهد که اسرائیلی ها درکجای مرزکشورش وجوددارند بنظراکثریت ما ارمنستان باموذیگری ونوعی توهین به درک مامیخواهد مارابا آذربایجان درگیرکندکه‌ مناطق متصرفی قبلی خودش راباایجادتنش وجنگ وخدای نخواسته شهادت هم کیشان
ما از دو طرف سودخوش راببردوبرایش مهم نیست چه بلائی سراقتصاد وآینده کشورماوکشوردوست وبرادرآذربایجان آیدلطفا
مراقب دشمنان موذی و دوست نما باشید وبه سوابق ارامنه درکشتارآذری هاتوجه فرمائیداینهادوست مانیستند بلکه میخواهند ازآب گل آلود ماهی بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
حرف مفت نزن آلبانی نشین مگه ارمنستان هم قبلا جزئی از ما نبوده حالا آذربایجان شد برادر و ارمنستان شد دشمن؟ چون ارمنی هستند؟ همین برادران که عکس رهبرمون را آتش زدند
جناب رییسی ایکاش با توجه به رسیدن خط فقر که به ۱۱ میلیون تومان
رسیده است

فکر و اقدام جدی و فوری و حتمی برای افزایش حقوق بازنشستگان و کارگران

حداقل بگیر که ۴ میلیون تومان دریافتی دارند بنمایید
پاسخ ها
رضا
| Italy |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
کی امثال تو می فهمند افزایش دستمزد وقتی ممکن است که ثروتی ایجاد شود نه زمانی که مقامی اراده کند هر وقت این را فهمیدی می فهمی چرا در دنیا ۲ میلیارد گرسنه داریم یعنی به نظرت دولت های انها بلد نیستند پول چاپ کنند؟
ما و جمهوری آذربایجان اشتراکات تاریخی و فرهنگی و قومی زیادی داریم. واقعا درست نیست که رابطه خوبی نداشته باشیم. متاسفانه آقای علی اف مسیر اشتباهی رو انتخاب کرده که امیدواریم اصلاحش کنه. دلیلی به اینهمه نزدیکی با اسراییل وجود نداره. در مورد اختلافات ارمنستان و آذربایجان ما هم منصفانه و برمبنای مرزهای بین المللی باید قضاوت کنیم.
پاسخ ها
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
ارمنستان هم با اسرائیل رابطه دارد چرا چسبیدید به ارتباط
آذربایجان با اسرائیل!؟ آذربایجان به عنوان یک کشور مستقل حق دارد با تمام کشورهای دنیا ارتباط برقرار کند و این موضوع ربطی به ایران ندارد! آذربایجان شرقی و یا غربی نیست که تهران دستور صادر کند!!!0
نماینده محترم سبد حمایتی هیچ فایده ای ندارد و به نوعی گدا پروری است و هر سال نیز این وضعیت بدتر می‌شود. بهتر است وضع اقتصاد و اشتغال درست شود
تورم بالای ۵۰ درصد و تخلفات اقتصادی خلاف قانون اساسی مد نظر شما نیست؟ فقط واکسن خلافه؟ نمایندگان مجلس هم براساس منافع شخصی دارن نظر میدن. دلالان دارو. نرخ خط فقر ۱۱ میلیون تومان شده و اقایون بفکر اینن که مبادا اقتصاد لیبرالیستی نشه. خنده با صدای بلند
میلیونها مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی با دریافت یک و نیم میلیون تا 2 میلیون تومان حقوق ماهانه ؛ یک چیزی هم به خط مرگ بدهکارند!
متاسفانه رییس جمهور راه احمدی نژاد را میرود و دولتش بخصوص وزیر صمت دربسیاری از موارد اقتصادی صحبت های ناشیانه و نسنجیده و بی برنامه عمل میکنند شاید هم زورشان به مافیاهای اقتصادی نمیرسد
خط فقررررررررررررررررر را ول کنید بدبخت تر ازخط فقر واتساپ واینستا فیلتررررررررررررررر شد تا ادر نااگاهی رفتار مسئولان مثل دهه60-70بسر ببریم طررررررررررررررررررح صیانت اجرا شد درود برروحانی که میگفت این تفکر اگر برشماها مسلط شوند خیابان را دیوار میکشند وزنانه ومردانه میکند درود برروحانی
امیر عبداللهیان اسم رییس جمهور اذربایجان را نمی داند. این هم از وزیر خارجه دولت هماهنگ
ما باید یک سپاه بزرگ از هزاران پهپاد و رباتهای نظامی هوشمند مثل تانکهای کوچک هوشمند، درست کنیم تا امثال علیف جرات چنین کارهایی نداشته باشند.
روابط بین الملل مثل یک پازله وقتی دو سال مجمع تشخیص مصلحت FATF را کش داد و وقت کشی کرد و عملا آن را رد کرد وقتی برجام به وسیله ای برای تنش و تحریم ایران تبدیل شده وقتی با همسایگان مهم مثل عربستان و یا کشورهای مهم منطقه مثل مصر رابطه نداریم ؟ وقتی فرزندان برخی مسئولین در ترکیه بساط کار و کاسبی به راه انداخته اند طبیعی است ای در حد و اندازه علیف با پشتیبانی اردوغان بر ضد منافع ملی ایران اقدام می کنه .
ایران باید همه این اشتباهات گذشته را جبران کنه و اجازه نده ستون پنجم های دشمن که کاسبان تحریم هم هستند و می خواهند جلوی حل و فصل مشکلات کشور با غرب را بگیرند عرض اندام کنند. در ضمن ایران باید در استان جنوبی ارمنستان پایگاه نظامی تاسیس کند و ارمنستان را به سلاح های پیشرفته و پهپاد و موشک نقطه زن و موشک های ضد تانک و ضد بالگرد مجهز کند.
علی اف و اردوغان ، هر دو نور چشم حق طلبان در منطقه هستند.
خداوند نگهدار آنان باد
این‌ اقایون‌ به اصطلاح‌ پایداری‌ دیگه‌ واقعا‌ رو‌ دارند‌ ! ی نفر نیست‌ به اینا‌ بگه اخه‌ شما که در دوران‌ گل و بلبل‌ مسئولیت‌ داشتید‌ غیر از گرفتار‌ کردن‌ مملکت‌ در چنبره‌ تحریم‌ ظالمانه‌ چه گلی بسر‌ کشور زدید‌ ؟!
از آقای رییسی صمیمانه متشکریم که خط فقر را قهرمانانه به یازده میلیون تومان ارتقا داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
آقا رئیسیس تازه اومده منتظر باش به ی میلیون برسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
مچکریم
" وی ادامه داد: رئیس جمهور آذربایجان و برخی از آقایان باید به اندازه توان و گذشته خود اظهار نظر کنند."
وضعیت فرق کرده. کوچک بزرگ شده. قوی شده. بفهمیدv..
الهام علی اف که قدش خیلی بلنده.....
اینهمه ادعا و این کارنامه از خط فقر
کاملا مشخص است علیف تحت تاثیر صهیونیست ها و اردوغان از حذف مرز ایران با ارمنستان با قاطعیت صحبت کرد.چطور ممکن است یک کشور کوچک همسایه ایران انسداد مرز ایران با ارمنستان را از اهداف خود اعلام کند.در هر صورت اگر اردوغان و متحدان او دراین برهه کوتاه بیایند دلیلی بر این نیست که دیگر بفکر عملی کردن این تهدید نباشند ایران باید برنامه داشته باشد که نقشه دشمنان برای همیشه خنثی شود اینها در حال یارگیری در قفقاز علیه ایران هستند و دنبال متحد کردن گرجستان هم هستند یعنی کلا مرزهای شمال غربی که جزو امنترین مرزهای ایران هستند قرار است به کانون تهدید علیه ایران به سرکردگی ترکیه تبدیل شوند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
آذربایجان حیاط خلوت روسیه هست. هر کاری بکنه با چراغ سبز روسیه انجام میده
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
اگر ایران دست از دشمنی با ترک ها بردارد ترک ها هیچ دشمنی با ایران ندارند. دالان زنگه زور برای اتصال نخجوان به سرزمین اصلی آذربایجان است نه برای قطع ارتباط ایران با ارمنستان! ضمنا زنگه زور خاک آذربایجان است که توسط روس ها به ارمنستان بخشیده شده است. حال توافق احتمالی آذربایجان با ارمنستان در این مورد نه به ایران ربط دارد و نه به ضرر ایران است چون آذربایجان با ایران یکی است. البته اگر پان فارسیسم دست از دشمنی با ترک ها دست بکشد.0
آقای عزیزی که عضو کمیسیون امنیت و مجلس هستند باید با زبان دیپلماسی حرف بزنند و قواعد را رعایت کنند. شاخ و شانه کشیدن ها هیچ سود و اعتباری ندارد جز اینکه برای کشور هزینه و دردسر ایجاد میکتد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
دوست عزیز اینها برای انحراف افکار عمومی و لاپوشانی عدم توانایی مسئولان در امور مملکت هست
خواهر من و شوهر جانبازش(شیمیایی که حقوق بهش نمیدن و توان کار نداره) با ماهی یک ملیون تومان زندگی میکنند مسوٸولان خجالت بکشیدفقر اینه
جناب نماینده تهران برای شما آرزوی تفکر تامل تعمل و اندکی تعقل دارم تمام اجزا کشور ما بازیچه این شعار ها شده از کلماتی استفاده می کنید و تهمتهایی میزنید که حتی معنی آنرا بدرستی نمی دانید یکبار دوره احمدی نژاد تجربه کردید کافی نبود
اقایان یک روز گیرمی دهند سرک به حساب مردم خلاف قانون اساسی است روز دیگر موصوع زدن واکسن وکنترل انرا مورد حمله قرارمی دهند می گویند مگه میشه اجبتری تست گرفت ویا واکسن زد یه روز کنترل قیمت ها را مورد تهاجم قرار می دهند اخه اقایان تا کی می خواهید تقلیدی کارکنید درغرب هر موضوعیمطرح می شوند یه عده اینجا با انهاهمسو می شوند تا کی به بهانه ازادی ازادی اکثریت را خدشه دار می کنید زندگی اجتماعی محدودیت دارد محدویتها هم ضمانت اجرا می خواهد
خوب الحمدلله همه رفتیم زیر خط!
خط فقر تغییری نکرده. شاخص اندازه گیری تان اشتباه است این ریال است که سقوط کردانده شده! دولت، مردم را فقیر کرده.
نماینده مجلس گفت واکسیناسیون اجباری خلاف قانون اساسی است! عجب.
خط فقر در حال صعود هر روزه به بالا و رسیدن به ۱۱ میلیون تومان

و حداقل ۷۰ درصد مردمی که زیر ۴ میلیون تومان در آمد ماهیانه دارند !!!!!

و ده درصدی که در اامد و حقوقهای کهکشانی دارند و برای ان ۷۰ درصد تصمیم گیری میکنند !!!!
اگرچاپ پول به منظور پرداخت سود بانکی،افزایش دستمزدهای پوپولیستی،بازنشست کردن کارکنان در ۵۰ سالگی به جای ۶۵ سالگی،پرداخت یارانه های بی خاصیت قیمتی و نگه داری ساختارها و افراد ناکارامد در ساختار دولت ادامه بیابد ،خط فقر ۱۰۰ میلیونی را هم خواهیم دید.اگر فردی شجاع،با سواد و قدرتمند به منظور اصلاحات ساختاری اقتصاد ایران ورای این قوانین پوپولیستی و عوامی موجود ظاهر نشود ،کل مملکت به فنا خواهد رفت .متاسفانه چنین فردی را نمیبینیم و اگر هم باشد با توجه به ساختار موجود قابلیت تکیه زدن بر قدرت تصمیم سازی لازم را ندارد و این امر مطلبی عملگرایانه و علمی است که ربطی به بازی های سیاسی ندارد
واکسن اجباری نزنند. اما بمونند در پستو خانه........................ ایتها که می گویند واکسن اجباری ممنوع پس حق ندارند راجع به خیلی قوانین دیگر دهان باز کنند. ........................ خیلی ها خیلی کارها دوست ندارند اما قانونه....................
شمایی که می گی واکسن اجباری ممنوع.................. من شهروند امنیت می خواهم................. امضا بده تعهد بده من نوعی میام بیرون خونه...........اونکه واکسن نزده به من ویروس منتقل نمیکنه........ تعهد بده من نوعی اگر کرونا بگیرم صفر تا صد هزینه هام میدی................... تعهد بده من نوعی زنده می مونم........بله شمایی که مخالف اجباربی باید تعهد بدی............... ....نماینده مجلسی که انقدر نابخردانه حرف میزنه وااسفاها به کل ملت
پاسخ ها
رضا
| Italy |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
دولت باید افراد فاسدی که واکسن نمی زنند را سلب تابعیتدو از کشور اخراج کند مملکت جای افراد مضر به حال جامعه نیست
یک هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
انتقال ویروس ربطی به زدن واکسن نداره. همه قابلیت انتقال دارند. زدن واکسن موجب جهش کرونا میشه و هر بار تعداد بیشتری را به کشتن میده. دقیقا کشور هایی که مردم شان بیشتر واکسن زدند آمار مرگ و میر بیشتره.هر ویروسی اگه در چرخه طبیعی اش دخالت نشه رفته رفته ضعیف تر میشه. زدن هر واکسنی موجب بیماری های خطر ناکی در آینده میشه و تنها کار ممکن رعایت پروتکل های بهداشتی از قبیل زدن ماسک و فاصله گذاری مناسب از افراد بیمار است.
رضا
| Italy |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
مادر من ۸۳ سال داشت و دو دوز واکسن استرازنکا زده بود .ایشان را برای فیزیو تراپی به کلینیکی بردم که چند نفر بدون رعایت فاصله گزاری در لابی ان حضور داشتند.ایشان متاسفانه مبتلا شد و ۲ هفته ای ایشان را از دست دادم چون مقاومت بدنش علیرغم زدن واکسن ضعیف بود.حالا می اندیشم اگر کسانی که انجا بودند اهل رعایت بودند و اگر بیشتر مردم واکسن زده بودند و اگر دولتی ها مترو،اتوبوس و مراکز خرید شلوغ را تعطیل کرده بودند شاید من و امثال من عزیزانمان را از دست نداده بودیم
جالبه، خط فقر 11میلیون، ولی حقوق یه کارمند 4 میلیون اینم به عجایب هفتگانه اضافه شد
خط فقر زیر ۱۵ میلیون برای کل کشوره، دست همه‌ی مسئولین درد نکنه واقعا
واقعا اگر واژه لیبرالیسم را از تند روهای اصولگرا و جبهه پایداری ها بگیرید

حرف زیادی برای زدن و مخالفت نخواهند داشت !!!

بد تر انکه ۹۹ در صدشان اصلا هیچ اطلاع و آگاهی اولیه و ابتدایی نسبت به این واژه هم ندارند !!!
با سلام خدمت شما، لطفاً امکان اشتراک مطالب سایت با واتس آپ را مقدور فرمایید.
واکنش باکو به اخبار مربوط به حضور اسرائیل در مرزهای ایران ...
پیشتر، حسین امیرعبدالهیان وزیر خارجه ایران تصریح کرده بود که حضور فعال اسرائیل در آذربایجان علیه امنیت ایران را برنمی‌تابیم.
در این مورد باید گفت که اسراییل پایش «بدون ترکیه» به باکو باز نخواهد شد
ترکیه مرکز کلیه بامبول های سیاسی ام.آمریکا در منطقه میباشد که با حرکات آدولف کوچک «هایکو ماس»‌ وزیر خارجه آلمان تقویت میشود! و شما دولتی ها و خصولتی های ایرانی کلیه وسایل آسان کنی تبادلات ایمنی در منطقه و کارت های «بازرگانی بین المللی» و در نتیجه معاملات بین المللی ایرانی را بدست ترک ها و اماراتی ها سپرده اید؛
سالیانه بیش از چند ده میلیارد دلار ارز را بدست دلالان برای خرید خانه در ترکیه و قمار در کازینوهای آن و ترانسفر(رد و بدل پول بصورت رسمی توسط صرافی های بانک های خصوصی به ترک ها هدیه میکنید. من از ۱۲ تریلیون شمش طلا و اسکناس دلار و توقیف آن در مرز ترکیه توسط ترک ها (نقل از احمدی نژاد، رییس جمهور اسبق) فعلا سخنی نمیگویم.
و از طرف دیگر با فرستادگان ترک ها (داعش) در سوریه و در عراق به جنگ مرگ و زندگی دست یازیده اید

خبر امروز «آلمان استرداد پول های بلوکه شده ایران توسط آمریکا را ممانعت میکند»!!
بنابراین آقای عبدالهیان کشوری که خود گفته اید «یک ربع قرن دیگر در سرزمین های اشغالی موجودیت ندارد» را اینقدر مهم جلوه میدهید و به معاول فاشیست های آلمانی یعنی اردوغان نمی پردازید!
اکنون در آلمان باصطلاح «چپ های» آلمان با احترام سیاسی با لجه دبستانی از ترکیه کنونی سخن میگویند که من دیروز در تظاهرات «مونتاگز دمو» شاهد آن بودم.
کلیه این تحریم ها با کمک ترک ها و دیگر یاران عربی و تا مدتی پیش مورد تایید چین و روسیه (روسیه هنوز به بعضی از آنها گردن می نهند ولی چین خیلی کمتر) علیه ایران صورت پذیرفته است.
تابی جون سالانه؟ ماهانه؟ خانوار یا فرد؟
عزیزم شدی ۱۶ از ۲۰.
بیشتر دقت کن تابی جان.
باید فکر اساسی برای زندگی آنان شده..
جه غم در عوض گویا قرار است سال اینده به حقوق بازنشستگان 10 در صد اضافه شود
در دولت قبل میگفتیم : مشهدی حس چکار داری به نرخ نون خرت برون خرت برون حالا باید به چه کسی بگوئیم خرت را بران
پاسخ ها
رضا
| Italy |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
عوضش سالی ۴۰دمیلیارد دلار بنزین،۴۰ میلیارد دلار گازئیل و ۱۵۰ میلیارد دلار گاز را که نصف بدهی خارجی کهکشانی ترکیه هستند می سوزانیم و تباه می کنیم و از این مصرف هیچ رشد اقتصادی حادث نمی شود .هر بخاری گازی در دهات و شهرهای کوچک قد یک برج ۲۰ طبقه گاز مصرف می کند اینجور ثروت ملی را تباه می کنیم بعد نان برای خوردن نداریم
,متن خبر رو وسط کوهی از آگهی های تبلیغاتی صد تا یه غاز گم کردم.
جناب رئیسی شما اگر نمی توانی مملکت را اداره کنی سریع و انقلابی استعفا بده
تابناک بی تاب کامنت کو
افغانستان اینقدر تورم نداره که کشور ما داره
از آنچه می ترسید ، به سرتان خواهد آمد
چون قدرناشناسید
تا دیروز میگفتند اصلاح طلبان مملکت را به اینروز انداخته اند حالا که همه امور دست خودشون افتاده شروع کردند به حاشیه سازی آذربایجان و دشمن و اسرائیل و غیره. متاسفانه رسانه های ما که الفبای سیاست را هم بلد نیستند میفتند توی این چرخه و مدام اخبار انحرافی را پخش میکنن. آقا مطالبه گر حقوق اولیه ملت باشید ولش کنید دشمن فرضی و ... را
تخم مرغ 60 هزار دلار 29 هزار و بقیه هم همچنان میتازند. آقا پس چی شد؟ مگه قرار نبود همه چی بهتر بشه؟ اون قبلی ها لااقل 4 سال اول را یه هندلی میزدند. اگه از الان وضع به این شکل بشه خدا به داد ملت برسه در انتهای 8 سال.
تنها راه نجات کشور و مردم در شرایط فعلی، اخذ مالیات سنگین از ثروتمندان است (خانه های خالی، دارندگان چندین ملک، زمینهای خالی، اتومبیلهای لوکس، انتقال ارز به خارج و حسابهای بانکی بدون استفاده) ولی مثل اینکه این دولت هم شجاعت یا اجازه این اقدام انقلابی و مفید را ندارد.
هر وقت روابط ما با کشورهای قدرتمند دچار مشکل میشود، کشورهای کوچک همچون آذربایجان جفتک لگد می اندازند
متاسفانه بعد از شهادت سردار سلیمانی، نگاه کشورهای رقیب و همسایه به ایران از حالت احترام به یک کشور قدرتمند به دید یک کشور ضعیف شده تغییر پیدا کرد و بنابراین به خود اجازه میدهند که اینگونه به ایران و کشور بی احترامی کنند. بی احترامی از این بیشتر که برای یک مسیر ۱۴ کیلومتری ۳۸۰ دلار باج بگیرند؟ برای بازسازی دوباره این حس احترام چه باید کرد؟ اول از فرصت بایدن برای افزایش قدرت ملی استفاده کنیم و دوم اینکه به سطح آستانه هسته ای شدن برسیم. در اینصورت خواهیم دید که دوباره این رقبای منطقه ای به احترام وادار می شوند. یک کار دیگر تلافی متقابل اقدامات زورگویانه آذربایجان و ترکیه است. مثلا تعیین عوارض مشابه برای کامیونهای ترکیه ای و آذربایجانی و بهبود روابط با روسیه.
اگر این دولت هم نتواند مالیات ثروتمندان را عملی کند، پس به چه دردی میخورد؟
برای کاهش نقدینگی و کسری بودجه فقط دو راه دارید.
۱. اخذ مالیات از ثروتمندان
۲. کاهش هزینه های دولتی و حکومتی
برخی از واحدهای ستادی در وزارتخانه ها و استانداری ها هیچ خاصیتی برای کشور به جز هزینه تراشی، سفرهای توریستی و گردشگری مدیران آنها و حیف و میل بیت المال ندارند
آقای عضو امنیت ملی وقتی تمام سرمایه کشور و حتی نان توی سفره مردم را به چهار گروه خارج از کشور گذاشتید و پایگاه مردمی را از دست بدهید مثل شیری هستید که روباه هم اجازه عرض اندام پیدا میکند. کشور ایران را در فقر و فلاکت فرو برده آید هیچ کشوری برای ایران احترامی قائل نیست حتی بحرین پول ایران را بلوکه می‌کنه از چی داری بحث می‌کنی. کشور ایران متاسفانه در حال فروپاشی اقتصادی و اجتماعی است
باسلام واحترام
خدایا خودت شاهدی با چه بدبختی داریم زندگی میکنیم با مدرک فوق لیسانس با ۱۹ سال ساب زیر خط فقرم با دو تا بچه ۱۷ ساله و ۱۱ ساله و مستاجر هر روز کالا بالاتر میره چه مملکتی شده خسته شدم درمانده ام فقط همین تورو خدا به مسولینی که دارن خروار خروار میخورن بگید کمتر بخورن بقیه هم شکم دارن بقیه هم بچه دارن بقیه هم بچه هاشون لباس و امکانات اولیه در حد زنده موندن می خوان ........
خط فقر 11 میلیون .
پس چرا مالیات از حقوق 4800به بالا میگیرند؟
از چندرغاز حقوق مالیات میگیرند و ثروتمندان آزاد و رها
پایین آوردن قینتها با دستور مثل متراکم کردن فنر بافشار خواهدبود فنردربرابرتراکم مقاومت کرده و یکباره فشاررا ازخودش برداشته ورها میشود وان موقع قیمتها سطح قبلی خودرا شکسته وبالاتر هم می روند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار