بازدید 14704

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک 206

کد خبر: ۱۰۸۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ 04 October 2021

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک 206

تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 206 در تعمیرگاه آنلاین گیربکس

پژو ۲۰۶ یک خودروی سواری تولید شرکت پژو است و با ۶ تیپ تولید و عرضه شده‌است.

تولید این خودرو در سال ۱۹۹۸ آغاز و در سال ۲۰۱۰ در بیشتر کشورهای جهان متوقف شد. 

در ایران باتوجه به اقتصاد و خودروهای موجود خودروی 206 یکی از پرطرفدارترین خودروهاست.

پژو 206 برای اولین بار در سال 1380 در ایران مونتاژ شد.

انواع تیپ های پژو 206

تیپ یک : نخستین مدل عرضه شده 206 به بازار بود. امکاناتی مانند فرمان دوشاخه، ساعت دیجیتال و سامانه صوتی قدیمی این مدل را از بقیه خانواده 206 متمایز می‌کند. این خودرو از پیشرانه TU3 با تسمه تایم ۱۰۸ دنده که متفاوت با ۱۰۴ دنده تیپ۲ هست و جعبه‌ دنده پنج سرعته دستی بهره میبرد. همچنین ضرایب دنده این تیپ نزدیک به ۲۰۶ تیپ پنج میباشد.

تیپ دو : دارای کیسه هوا راننده و سرنشین و مانیتور شرایط خودرو، حسگر دنده عقب، حسگر برف پاک کن خودکار و سامانه اعلان پنچری، ضربه، بنزین و نمایش باز بودن کدام در. تیپ دو از سامانه برق کشی مولتی پلکس بهره می‌برد اما به مانند تیپ یک آینه‌های دستی دارد. از سال ۱۳۹۰ ترمز ABS و EBD به این خودرو افزوده شد. تا سال ۱۳۹۰ پر فروش‌ ترین محصول خانواده 206 بود اما از آن سال به بعد تیپ پنج جایش را گرفت. این خودرو هم از پیشرانه TU3 و شتاب بسیار بالا و جعبه‌دنده پنج سرعته دستی بهره می‌برد.

تیپ سه : می توان گفت این خودرو در اصل همان تیپ پنج است اما با موتوری متعلق به تیپ دو. زمانی که 206 تیپ سه وارد بازار شد، همراه با یک سامانه تهویه مطبوع خودکار، گرم کن آینه برقی، دو کیسه هوا، سامانه‌های ترمز EBD و ABS، سامانه صوتی بهبود یافته کلاریون و غیره یکی از آپشنال‌ترین خودروهای موجود در بازار بود که با قیمتی خوب روانه بازار شد.

تیپ چهار : در این خودرو دیگر خبری از پیشرانه TU3 نیست و جایش را یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری با نام TU5 گرفته‌است که توان ارائه قدرتی در حدود ۱۱۰ اسب بخار را دارد. علاوه برا ین این خودرو به جای گیربکس دستی پیشفرض از یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد.

تیپ پنج : محبوبترین هاچ بک میان تیپ‌های ۲۰۶ تیپ پنج این خودرو است. این مدل از همه مدل‌های پیشین آپشنال تر و مقرون به صرفه تر است و در اوایل عرضه یکی از بهترین‌های بازار بود. یک موتور ۱٫۶ لیتری TU5 با توان تولید ۱۱۰ اسب بخار، گیربکس ۵ سرعته دستی، ترمزهای ABS دیسکی ۴ کاناله و ارتفاعی کمتر در سامانه تعلیق آپشن‌هایی بود که تیپ پنج با کمک آنها هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده‌است.

تیپ شش : تیپ شش در ابتدا از گیربکس موجود در تیپ چهار و آپشنهای موجود در تیپ پنج بهره می‌برد اما پس از عدم موفقیت این خودرو ایران خودرو گیربکس این خودرو را عوض کرد و از یک گیربکس قدرتمندتر تیپ ترونیک بر روی آن استفاده کرد تا به فروش بیشتر آن کمک کند، اما این اتفاق رخ نداد و تقه گیربکس در هنگام تعویض دنده باعث شد این تیپ به دل کاربرانش ننشیند.

چند نکته درباره  انتخاب تعمیرگاه و تعمیر گیربکس اتوماتیک 206

دانش و تجربه مورد نیاز  جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو شما را دارند کار بسیار دشواری است. نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که تعمیر گیربکس اتوماتیک کاری تخصصی بوده و سپردن آن به مکانیک ساده عملی اشتباه ست چرا که در بسیاری از موارد باعث میشود شما دوبار برای تعمیرات گیربکس خود هزینه کنید و مجددا آن را به پیش متخصص ببرید. نکته قابل توجه دیگر این است که فرق زیادی بین تعمیرکار گیربکس اتوماتیک و تعویض کار گیربکس اتوماتیک است و بسیاری از قطعات آن قابل تعمیر بوده که متاسفانه بسیاری از دوستان به علت نداشتن تجربه و تخصص کافی آن را تعویض میکنند. نکته ای دیگر برای دارندگان خودرو های چینی ، گیربکس اتوماتیک خودرو های چینی کمی تخصصی بوده لطفا هرجایی آن ها را تعمیر نکنید.  ما در آنلاین گیربکس با دهه ها تجربه و تخصص در خدمت شما  دوستان هستیم تا خودروی شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت همانند روز اول تحویل دهیم. تعمیر گیربکس اتوماتیک تخصص ماست . نکته آخر این که همه تعمیرگاه ها برابر نیستند. برای بهترین خدمات و بالاترین کیفیت کار ، کمی وقت بگذارید و در مورد گزینه های نزدیک خود تحقیق کنید.

آنلاین گیربکس تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک پژو 206 

آنلاین گیربکس فعالیت خود را ازسال ۱۳۸۹ و با تکیه بر تجربه ۱۰ ساله مدیران خود در حوزه تعمیرات انواع گیربکس های اتوماتیک چینی، کره ای، ژاپنی، آلمانی، امریکایی، فرانسوی، ایتالیایی و … آغاز کرد تا افقی جدید را پیش روی خریداران خودروهای وارداتی قرار دهد.

مجموعه ای از کارشناسان خبره که شما را یاری خواهند کرد که دیگر نگران اتومبیل های خود نباشید.

آنلاین گیربکس با اطلاع رسانی تخصصی و دقیق در زمینه خدمات تخصصی گیربکس های اتوماتیک توانسته است در این مدت به یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات تخصصی انواع گیربکس های اتوماتیک در کشور تبدیل شود.

ارائه خدمات  مشاوره ای برای  رسیدن  به  بهترین خدمات در کنار انجام به موقع  و بدون تاخیر تعهدات ، سبب گردیده تا آنلاین گیربکس در بازار رقابتی خدمات، سهم قابل توجهی از مشتریان رابه خود اختصاص دهد.

مجموعه ما با تکیه بر مدیران دوره دیده و مجرب خود این اطمینان رابه شما می دهد که با خیالی آسوده از انتخاب خود لذت ببرید.

برای تعمیر گیربکس اتوماتیک پیشنهاد می دهیم آنلاین گیربکس را انتخاب نمایید.

https://onlinegearbox.com/peugeot-206-gearbox-repair

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر