بازدید 26249

احضار «دکتر روازاده» به دلیل اظهاراتش در ضدیت با واکسن کرونا

از دیگر دلایل احضار روازاده، ادعا‌هایی است که وی در خصوص تأثیر اقدامات درمانی پیشنهادی خود مطرح کرده که شامل درمان کرونا با اموری مانند حجامت، مصرف قطره حنظل، جوش شیرین و ... می‌شود و حالا نظام پزشکی از وی خواسته مستندات علمی‌اش در این خصوص را ارائه دهد.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 04 October 2021
تابناک اجتماعی
حسین روازاده، پزشکی که به تازگی بابت تخلفاتش به یک سال محرومیت از اشتغال به حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور محکوم شده، در پی اظهارات جدیدش در ضدیت با واکسن کرونا، احضار شد.
 
به گزارش «تابناک»، رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از دکتر روازاده خواست در اسرع وقت با معرفی خود به دادستانی انتظامی سازمان نظام پزشکی، مستندات علمی اظهارات خود در مورد واکسیناسیون علیه کووید19 را ارائه دهد؛ مستنداتی که به پشتوانه آنها مدعی شده «واکسن وارداتی در صورت تزریق به مردم باعث مرگ آن‌ها می‌شود»!
 
احضار «دکتر روازاده» به دلیل اظهاراتش در ضدیت با واکسن کرونااز دیگر دلایل احضار روازاده، ادعا‌هایی است که وی در خصوص تأثیر اقدامات درمانی پیشنهادی خود مطرح کرده که شامل درمان کرونا با اموری مانند حجامت، مصرف قطره حنظل، جوش شیرین و ... می‌شود و حالا نظام پزشکی از وی خواسته مستندات علمی‌اش در این خصوص را ارائه دهد.

متن نامه موید علویان، رئیس نظام پزشکی تهران خطاب به روازاده بدین شرح است:

جناب آقای دکتر روازاده

عضو محترم نظام پزشکی به شماره نظام پزشکی ۵۸۲۹۰

سلام علیکم

احتراماً نظر به پاندمی کرونا و مرگ‌ومیر ناشی از آن در کشور‌های مختلف دنیا و به تبع آن در کشور عزیزمان ایران و لزوم انجام اقدامات پیشگیری و درمانی برای عموم مردم بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و علمی پذیرفته شده در مجامع علمی و مصوبات ستاد ملی کرونای کشوری و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر وجوب اجرای مصوبات ستاد کرونا خواهشمند است مستندات علمی اظهارات جنابعالی در مورد واکسیناسیون «واکسن وارداتی در صورت تزریق به مردم باعث مرگ آن‌ها می‌شود» و ادعای تأثیر اقدامات درمانی پیشنهادی شما که در فضای مجازی منتشر شده است، در مورد درمان کرونا شامل (حجامت، مصرف قطره حنظل، جوش شیرین و ...) در اسرع وقت خود را به دادستانی انتظامی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ معرفی و مستندات علمی ادعا‌های خود را ارائه فرمایید. بدیهی است هر گونه اظهارات غیر علمی که منجر به کاهش اعتماد عمومی به مستندات علمی و اقدامات قانونی و اجرایی شود که می‌تواند آسیب جانی به جامعه وارد نماید، مورد پیگیری سازمان نظام پزشکی خواهد بود.

دکتر سیدمؤید علویان
رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ
 
 
احضار «دکتر روازاده» به دلیل اظهاراتش در ضدیت با واکسن کرونا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
روا زاده همتون رو شکست میده
یک اقدام درست
کسی را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.
کاری به حرف روازاده ندارم ولی خداییش این متن کوتاه با جمله های طولانی ناتمام بدون فعل و فاعل مشخص در شان نظام پزشکی و جامعه پزشکی نیست.
متاسفم که یک دکتر و مدیر به عنوان رییس هیات مدیره نظام پزشکی، حتی بلد نیست یه نامه ساده بنویسه. این نامه رو به بچه دبستانی بدی برای تصحیح، به زحمت نمره 10 بهش بده.
مدیران محترم، خواهش میکنم قبل از اینکه نامه های رو بخونید، یک مرتبه متن رو کنترل نمایید.
گواهی طبابتش رو معلق کنن
روازاده به سبب بازی با جان مردم با شبه علم، مجرم است. در شگفتم در سده بیست و یکم چرا چنین کلاهبردارانی باید با جان مردم بازی کنند و راست راست راه بروند تازه انتظار احترام هم داشته باشند. دادستان عمومی باید راسا وارد عمل می شد.
مدرک این یارو رو باطل کنید
بنظرتون یکم دیر به فکر احضار نیفتادین ؟
نمیخواهد اینقدر فیلم و بازی کنید استاد روازاده از اول کرونا به شما روشهای موثر و طبی رو گفتند و شما با تمسخر و رفتار ناشایست در جهت کوبیدن ایشان بودید و طرف کاسبان واکسن رو گرفتید که واکسن چینی ۹ دلاری رو ۱۲ دلار فاکتور کردند اگر صداقت دارید و به قسم پزشکی خود پایبند هستید در صدا و سیما بدون تهدید و استفاده از کارت رهبری (واکسن برکت زدن رهبر) با ایشان مناظره کنید تا به صداقت و دانش ایشان اعتماد کنید یک سوال خدایی چقدر پول گرفتید تا این واکسن های رنگ و وارنگ رو روی ملت ایران آزمایش کنید الان رو نشه چند سال دیگه معلوم میشه بچه نیستیم که تا دیروز واکسن وارد نمیشد ولی الان میلیون میلیون ؟؟؟؟؟!!!!
کاش بصورت دائم از طبابت محروم بشه که این همه شک وشبهه در مورد درمان ها و بیماری ها ایجاد نکنه
کرونا
اونایی که با تزریق واکسن خیلیها رو به کام مرگ کشوندند، کی و کجا محاکمه میشوند؟
اونایی که در سازمان غذا و دارو با تزریق رمدسیور باعث کشته شدن مردم شدند کی محاکمه میشوند؟
اونایی که در سازمان غذا و دارو از تولید انبوه داروی کو-رنا ( دکتر خزاعی)که اسپری ضد ویروس کروناست جلوگیری میکنند........
ازنظرمنم کروناوجودنداره پس بیایین منم دستگیر کنین
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
آدرس بده بیام
وقتی ویروس زنده و سالم نمیتونه در بدن افرادی که حتی دو یا سه بار مبتلا به کرونا شدن ایمنی ایجاد کنه

ویروس مرده آغشته به سم جیوه که در واکسن به مردم تزریق میشه چطور میتونه ایمنی ایجاد کنه
این یک دودوتای ساده هستش که متاسفانه مردم متوجه نمیشن

مافیای تجارت دارو و واکسن
پاسخ ها
رستم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
ماشائالله همه دکتر ند تو این مملکت غرب و شرق عالم نمیفهمند ولی جعفر دار و دسته اش میفهمند !مواظب باشید ترور نشید
این صد هزار نفری که فوت کردن در بینارستانهای طب مدرن بوده چرا کسی اونها را به پای محاکمه نمیکشونه . ما بچه بودیم تو مدرسه پز ابوعلی سینا رو میدادن به ما حالا چی شده که طب سنتی اخ شده . یا طب سنتی خوبه یا بد . بالاخره باید این تضاد برای مردم حل بشه. ای کاش مسئولان ستاد کرونا و تجویز کنندگان رمدسیور که مشخص شد بی تاثیر بود هم به میز محاکمه کشیده شوند .
در نهایت باید از پزشکان و پرستاران زحمت کش بخش بهداشت تشکر کرد . گلایه اصلی از مسئولان رده بالاست که پاسخگو نیستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی