بازدید 15546
۷
واکنش رئیس آلومینیوم اراک به افشای حضور پسرش در تیم

رئیس باشگاه دولتی با پسرش قرارداد بست!

کد خبر: ۱۰۷۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ 02 October 2021

محمدحسین نائیجی دروازه‌بان پیشین تیم‌های خونه‌به‌خونه و کارون اروند خرمشهر که فصل گذشته در فجر سپاسی شیراز به میدان می‌رفت، شب گذشته (جمعه) با باشگاه آلومینیوم اراک قرارداد بست. وی فرزند نقی نائیجی، رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم است و همین موضوع سبب انتقاد شدید رسانه ای در خبرگزاری ها و فضای مجازی علیه مدیران این باشگاه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، نقی نائیجی درخصوص انتقال فرزندش به آلومینیوم اراک گفت: در این موضوع دخالتی نکردم. خطیبی سه لیست به باشگاه ارائه کرد که فرزند من، ایمان صادقی و دروازه‌بان تیم هوادار به‌عنوان دروازه‌بان دوم مد نظر او، در این لیست‌ها قرار داشتند. دروازه‌بان هوادار قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد و صادقی هم به فجر سپاسی پیوست.

وی با بیان اینکه خطیبی پیش‌تر هم به دنبال جذب محمد حسین نائیجی بود، تصریح کرد: پسرم می‌گفت من اگر «نویر» هم باشم، برای انتقالم به آلومینیوم حرف درمی‌آورند. کار او با باشگاه نفت مسجدسلیمان تمام شده بود، اما بر سر مبلغ قرارداد خود با این باشگاه به توافق نرسید و قراردادش را فسخ کرد. وی در زمان سرمربیگری کرانچار در پرسپولیس در این تیم بود. فجر سپاسی شیراز پس از ۹ سال به لیگ برتر صعود کرد و همانطور که می‌دانید، یک دروازه‌بان ۳۰ درصد تیم است.

واکنش رئیس آلومینیوم اراک به افشای حضور پسرش در تیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در مورد رقم قرارداد فرزندش با این باشگاه اظهار داشت: او پایین‌ترین رقم قرارداد را دارد و با مبلغی خنده‌دار و در حد لیگ یک قرارداد بست. سرمربیان سایپا و شهرداری آستارا به محمد حسین پیشنهاد دادند، اما او می‌خواست در لیگ برتر بازی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
اینطور که شما در مورد مبلغ قراردادشون اه و افسوس میخوری مبلغ رو اعلام کن با هم اه افسوس بخوریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
یازده میلیارد و سیصد میلیون تومان
چه‌کسی‌شایسته‌تر‌از‌فرزند‌خود‌انسان
توجیه و دروغ که در این کشور کنتور نداره
دولت آقای رئیسی نباید با این کارها بدنام بشه. این موضوع باید بررسی بشه و اگر کوچکترین رانتی دیده بشه، این آقا باید برای همیشه از مدیریت دولتی خداحافظی کنه. همه مدیران دولت باید به راه و مسلک رئیس دولت پایبند باشند.
ماشالله سیر مونی ندارند مسئولان.....
رقم قراردادهرچقدرهم کم باشه
بازم اینقدری هس ک پسرش با نوه اش بخوابن بخورن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر