بازدید 30877
دو هزار و ششصد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

یک نماینده مجلس: در دوره‌های قبل، نماینده معتاد و ترزیقی در مجلس داشتیم! / خطرات شفافیت آرای نمایندگان مجلس از نگاه نماینده تهران / جوادی حصار: روحانی می‌تواند دولت در سایه تشکیل دهد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش حسین مرعشی به خبر استعفایش از حزب کارگزاران / هشدار ایران به رئیس جمهور آذربایجان: حُسن همسایگی و همجواری را رعایت کنید / جریمه سنگین ایران در پرونده کرسنت / قاضی زاده هاشمی: دولت اختیارات منطقه آزاد اروند را به بنیاد شهید بسپارد و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ 28 September 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

قاضی زاده هاشمی: دولت اختیارات منطقه آزاد اروند را به بنیاد شهید بسپارد

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: این بنیاد آمادگی کامل برای مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند را دارد. سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی دوشنبه شب در آیین انعقاد قرارداد تفاهم نامه بین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و مناطق آزاد کشور که در منطقه آزاد اروند برگزار شد، افزود: از دولت می‌خواهیم اختیارات منطقه آزاد را به بنیاد شهید بسپارد تا را در این منطقه مستقر شویم و به اقتصاد و اشتغال آن رونق دهیم. وی ادامه داد: غیرت مردم این منطقه مربوط به تمام تاریخ است، زیرا مردم آن در تمامی زمینه‌ها مجاهدت‌های زیادی داشته‌اند. رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: عمده رزمندگان کشور در جبهه‌های جنوب مقابل دشمن قرار گرفتند و جان خود را فدای وطن کردند.

طالبان ورود زنان به دانشگاه کابل را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد

طالبان پس از تفکیک دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه های افغانستان، مشاور جدید این جنبش در دانشگاه کابل اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی از ورود زنان اعم از استاد و دانشجو، به پردیس این دانشگاه جلوگیری می شود. به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه الحره، محمد اشرف خیرات مشاور جدید طالبان در دانشگاه کابل در توییتر نوشت: تا زمانی که محیط اسلامی مناسب و حقیقی برای همه فراهم نشود، زنان هرگز اجازه نخواهند داشت به دانشگاه ها بیایند یا کار کنند. اول اسلام.

پناهیان: امیدوارم کل ماجرای کرونا یک سوءتفاهم بزرگ باشد

علیرضا پناهیان در یک برنامه تلویزیونی گفت: انشاءالله همان طور که برخی علائمش موجود است، کل ماجرای کرونا یک سوءتفاهم بزرگ باشد. او افزود: اگر این طور باشد آنها که افکار عمومی جهان را اداره می کنند، چقدر هوشمندانه تدبیر کرده اند که توانسته اند چنین اشتباه بزرگی را جا بیندازند.

رفتارهای یک تیم ورزشی در خارج از کشور، موجب سردرد وزیر ورزش شد

وزیر ورزش و جوانان نسبت به اتفاقات رخ داده در سفر یکی از تیم ها به خارج از کشور واکنش نشان داد. حمید سجادی در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد و مروجین اخلاق و معنویات که به همت سازمان بسیج ورزشکاران برگزار شده است اظهار داشت: در ماه محرم و صفر تیمی با پول بیت المال عازم خارج از کشور می شود، در خارج از کشور باید چه چیزهایی رعایت شود؟ این موارد رعایت نمی شود و وقتی این مسائل به ما گزارش می شود سردرد می گیریم و ناراحت می شویم که کجا نشسته ایم. تیم ما در ایام محرم و صفر راهی خارج از کشور شده، چه گذشت بر این تیم؟ کجا هستیم؟ مربی کجاست؟ سرپرست تیم کجاست؟ ورزشکار کجاست. مگر آن تیم مسابقه ندارد؟ خرید و گردش اینقدر مهم است؟ گام دوم واکنش درست است که باید آن واکنش را ببینید.

علی اکبر صالحی: ممکن بود ایران با کوچک ترین اشتباه با سرنوشتی مشابه عراق مواجه شود

کتاب «تندباد حوادث» گزارش یک مأموریت در مواجهه با بحران برنامه صلح آمیز هسته ای ایران به قلم دکتر علی اکبر صالحی توسط موسسه اطلاعات منتشر شد. صالحی در مقدمه این کتاب با اشاره به اهمیت برهه تاریخی آغاز پرونده هسته ای علیه کشورمان می نویسد: «شاید برای نخستین بار با یک هم آوایی جمعی میان قدرت های بزرگ و مجامع تخصصی و فنی جهان علیه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که در قالب خبرپردازی منافقانه نزد رسانه های غربی تصویری نامطمئن و ابهام آمیز را از فعالیت های علمی و فنی دانشمندان ایرانی برسازند و بدینگونه ایران را از حقوق حقّه خود طبق معاهده ان.پی.تی محروم کنند». وی در بخش دیگری از مقدمه با اشاره به تجربه کم بخشی از کارگزاران و مسئولان جمهوری اسلامی ایران در مورد دقایق و جزییات فنی موضوع هسته ای می نویسد: «کشور ممکن بود با کوچکترین اشتباهی با سرنوشتی مشابه عراق-که با همین موضوع و ابزار از پای درآمد-مواجه شود.»

رییس شورای تامین دام: مردم مصرف گوشت گوسفندی را حذف کرده‌اند

منصور پوریان در مورد وضعیت دام در کشور اظهار کرد: صنعت دامپروری در کشور نیاز به اکسیژن و تنفس دارد. برخی از دامداران ورشکسته شده‌اند و بسیاری از آنها در مرز ورشکستگی هستند. این موضوع دو دلیل عمده دارد که دلیل اول هزینه‌های بالای تولید و نگهداری است. گران بودن نهاده و نبود بازار مناسب از مهم‌ترین عواملی هستند که گریبان‌گیر تولیدکننده ماست. باید برای مقدار دامی که روی دست دامدار است، بازار ایجاد شود؛ بازار داخلی نیز بی‌رمق و بی‌کشش است. وی افزود: متاسفانه امروزه مصرف گوشت گوساله افزایش یافته و مصرف گوشت گوسفندی با کاهش مواجه بوده است؛ در حالی که بیشتر جمعیت دامی کشور گوسفند است. علت این امر بیشتر به تفاوت قیمت برمی‌گردد که باعث می‌شود بیشتر کسانی که گوشت مصرف می‌کنند، به گوشت گوساله روی بیاورند. مردم به دلیل شرایط اقتصادی ویژه‌ای که بر آنها حاکم است، متاسفانه مصرف گوشت گوسفندی را تقریبا حذف کرده‌اند و حتی اگر بخواهند گوشت بخرند، گوشت گوساله خریداری می‌کنند.

جوادی حصار: روحانی می‌تواند دولت در سایه تشکیل دهد

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: از جمله اقدامات مهمی که روحانی می‌تواند انجام دهد، تشکیل یک دولت در سایه و یا یک حزب قدرتمند است. محمدصادق جوادی حصار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این که اکنون حسن روحانی در کجا مشغول است؟ بیان کرد: طبیعی این است که عضو مجمع تشخیص شود، اما اینکه او به عنوان یک چهره سیاسی منتقد و با توجه به رفتار آقای لاریجانی بپذیرد وارد مجمع شوند یا خیر یک موضوع است.وی ادامه داد: تا جایی که از رفتار آقای روحانی برداشت می‌شود، او مسیر مرحوم آقای هاشمی را طی خواهد کرد و بنای اینکه از نظام فاصله بگیرد و از امکانات سیاسی درون حاکمیت خود را دور نگه دارد را ندارد. معتقدم که اگر پیشنهاد جدی به او شود و از او بخواهند که به مجمع برود، رد نخواهد کرد. جوادی حصار درباره برخی اقدامات مبنی بر اینکه آیا روحانی به سبب عملکردش در دولت این روزها منزوی شده است، بیان کرد: من به این موضوع اعتقادی ندارم، اما معتقدم که آقای روحانی در رابطه با اصلاح طلبان بهتر می توانست عمل کند، وگرنه در دولت آنچه در توان داشت، انجام داد و غیر از این امکانی برای انجام کار نداشت.

جریمه سنگین ایران در پرونده کرسنت

شرکت اماراتی «دانا گاز» امروز اعلام کرد، دیوان داوری بین المللی، شرکت ملی نفت ایران را به علت اختلاف بر سر تامین گاز با این شرکت به پرداخت جریمه ۶۰۷.۵ میلیون دلاری محکوم کرده است. به گزارش رویترز این اختلافات مربوط به یک قرارداد خرید و فروش گاز ۲۵ ساله میان شرکت «کرسنت پترولیوم» وابسته به شرکت «دانا گاز» و شرکت ملی نفت ایران است. این شرکت اماراتی مدعی است که این گاز هرگز تحویل داده نشده است. خسارات‌ وارده مربوط به هشت و نیم سال نخست توافقنامه ۲۵ ساله است که قرار بود در سال ۲۰۰۵ آغاز شود. در سال ۲۰۱۴ نیز حکمی به نفع دانا گاز صادر شده بود. دانا گاز در بیانیه‌ای اعلام کرد آخرین جلسه رسیدگی به ادعای بسیار بزرگتر، برای شانزده سال و نیم باقی مانده، در اکتبر سال آینده در پاریس تعیین شده است و تصمیم گیری در مورد این جریمه در سال ۲۰۲۳ انجام می‌شود.

خطرات شفافیت آرای نمایندگان مجلس از نگاه نماینده تهران

عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه عده‌ای تلاش دارند از خارج از مجلس آرای نمایندگان را جهت‌دهی کنند، گفت: یکی از خطرهای شفافیت آرا افزایش تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن رای نمایندگان است.سیدعلی یزدی‌خواه، نماینده تهران با اشاره به تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان در کمیسیون آیین نامه داخلی گفت: شفافیت یک مطالبه عمومی برای دستگاه‌های اجرایی و مجلس است. طرح تسهیل صدور مجوزها در همین راستا تدوین شده است که به ایجاد شفافیت در دستگاه‌های اجرایی کمک می‌کند. وی با تاکید بر اینکه طرح شفافیت آرا با رای خوبی در مجلس تصویب خواهد شد، افزود: عده‌ای تلاش دارند از خارج از مجلس آرای نمایندگان را جهت‌دهی کنند. در موضوعات مختلف در شبکه‌های اجتماعی و پیامکی، پیام‌هایی را سازمان یافته به نمایندگان ارسال می‌کنند تا رای نمایندگان را تحت تاثیر قرار دهند. مشابهت این پیام‌ها نشان دهنده سازماندهی آنها از طرف اصحاب قدرت و ثروت است.یزدی خواه ادامه داد: یکی از خطرهای شفافیت آرا این است که تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن رای نمایندگان افزایش یابد.نماینده مردم تهران گفت: برای جلوگیری از این گونه مشکلات باید سازوکاری اندیشیده شود. به عنوان مثال جلسات دولت و مصوبات آن کامل پخش نمی‌شود. فقط مصوبات مورد نیاز مردم منتشر می‌شود. رای اعتماد نمایندگان به وزرا نیز طبق آیین نامه داخلی مخفیانه است.

در دوره‌های قبل نماینده معتاد و ترزیقی در مجلس داشتیم!

علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس گفت: دست هیات نظارت باز شده و منتظر نمی‌ماند تا کسی شکایت کند، خودش باید مکانیکی وارد و صحنه مجلس را مدیریت کند و اجازه ندهد به جایی که مجلس دهم منتهی شد برسد و بخش سوم هم در بحث‌های جدی‌تر اگر واقعاً یک عنصری عنصر نامطلوب در مجلس شناخته شود، مثلاً فرض کنید یک کسی سارق باشد، در دوره‌های قبل نماینده‌ای داشتیم که خیلی مشخص بود که معتاد و تزریقی بود و او را از خیابان‌ها جمع می‌کردند و می‌آوردند و تا پایان دوره هم نماینده بود و وقتی این مساله کشف شد، آیا او باید تا پایان دوره نماینده بماند و آبروی نظام و مجلس را ببرد؟ باید با او چه کرد؟ البته استثناست، ممکن است در چند دوره یک نفر مانند این نماینده ورود پیدا کند، چه باید کرد؟ باید فقط نگاه کرد و حرص خورد که چرا او وارد مجلس شده است؟

هشدار ایران به رئیس جمهور آذربایجان: حُسن همسایگی و همجواری را رعایت کنید

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه برگزاری رزمایش در مناطق مرزی شمال غرب یک موضوع حاکمیتی است که برای آرامش و ثبات کل منطقه انجام می شود، تاکید کرد: جمهوری اسلامی حضور رژیم صهیونیستی را در نزدیکی مرزهای خود تحمل نخواهد کرد و هر اقدامی برای امنیت خود لازم بداند انجام خواهد داد.به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص مطالب بیان شده از سوی رییس جمهوری آذربایجان در فضای رسانه‌ای اظهار داشت: در حالی که روابط خوب و محترمانه‌ای میان دو کشور وجود دارد و مسیرهای معمول ارتباطات میان دوطرف در بالاترین سطح وجود دارد، بیان آن به این شیوه مایه تعجب است.سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: در این زمینه و موضوعات دیگر مرتبط با آن در دیدار دو وزیر امور خارجه در حاشیه نشست اخیر مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، رایزنی‌های جدی و دقیقی صورت گرفت و توافق شد در یک بستر مناسب این گفت وگوها ادامه پیدا کند.خطیب زاده در ادامه خاطرنشان ساخت: جمهوری اسلامی ایران همواره مخالفت خود با هرگونه اشغال سرزمینی را اعلام داشته و بر لزوم احترام به تمامیت ارضی کشورها و مرزهای شناخته شده بین المللی تاکید کرده است. ضمن آنکه رعایت حسن همسایگی و همجواری از مهمترین موضوعاتی است که انتظار می‌رود از سوی همه همسایگان مورد توجه قرار گیرد.

واکنش حسین مرعشی به خبر استعفایش از حزب کارگزاران

عضو شورای مرکزی و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران، کناره‌گیری خود را از این تشکل سیاسی تکذیب کرد.حسین مرعشی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا در واکنش به انتشار خبری درباره کناره‌گیری خود از حزب کارگزاران گفت: این خبر را تکذیب می‌کنم.او در این گفت‌وگو حاضر نشد درباره کناره‌گیری سایر اعضای حزب کارگزاران سازندگی اظهارنظر کند.یکی از رسانه‌ها امروز به نقل از منبع آگاه در حزب کارگزاران از تقدیم استعفای حسین مرعشی و یدالله طاهرنژاد و فرزانه ترکان به دبیرکل حزب کارگزاران خبر داده بود.۲۲ شهریور هم علی محمد نمازی با رد خبر استعفای جمعی شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، به ایرنا گفته بود که در حزب، اختلافی در این سطح وجود ندارد و جلسات شورای مرکزی هر دوهفته برگزار می‌شود و در این جلسات مسائل مختلف کشور و حزب مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰۰
یعنی حوزه علمیه جایی یا نهادی ندارد برسخنرانی اخوندهارا کنترل کند همین اقای پناهیان وعلم الهدی وخاتمی بزرگترین ضربه را به دین اسلام ودین گریزی زده اندسواد پناهیان درحدواندازه کرونا نیست ایشون بهترهست برود سوم ابتدایی را امتحان بدهد شاید قبولی را گرفت
جناب ‌پناهیان امید‌ارم دچار سوءتفاهم بشوید تا ببینید کسانی که عزیزشان را به خاطر کوتاهی مسئولین از دست دادند چه مصیبتی را متحمل شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
انشا... هرچه سریعتر دچار این سوتفاهم بشوند
آذربایجان داره برامون شاخ میشه
پاسخ ها
جبراییل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
نه شما به اارمنستان سلاح بدید بعد هم خودتونو به کوچه علی چپ بزنید. دوست عزیز تمام شد
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
بازی ترکیه برای قطع ارتباط تجاری ایران با اروپاست که تیرش به سنگ خورد
جناب پناهیان آیا مرگ بیش از 120000نفر در کشور هم سوتفاهم است یا ناشی از توهم شما......
شفافیت رای

اینکه چرا رای یک نماینده باید تحت تاثیر بیرون قرار بگیرد سوال اصلی است.
اگر حرف حق است که دیگر ترسی نباید باشد حتی شده به قیمت جان نماینده.
اگر ملاحظات دیگری دارند و باید حتما عده ای را راضی کنند بحث دیگری است.

اگر هم با این تفاسیر باز هم شفافیت رای دشوار است برایتان، اصلا نماینده نشوید. مجبورتان نکرده اند.
در خصوص رفتار نامناسب و دور از عرف نمایندگی باید شورای نگهبان پاسخ گو باشد
در دوره‌های قبل نماینده‌ای داشتیم که خیلی مشخص بود که معتاد و تزریقی بود و او را از خیابان‌ها جمع می‌کردند و می‌آوردند
اگه این حرف صحت داشته باشه واویلا بر این مملکت. ه دروغه باید این نماینده رو اخراچ کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
حالا ندارید؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
عنابستانی که هم کار خلاف کرد و هم دروغ گفت اخراج شد ؟؟
ماجرای سلمان خداداد با اون خانم جوان که برای کار بهش مراجعه کرده بود و فایل صوتی صحبت های غیر اخلاقی پخش شد و در نهایت خان جوان....را می دونیم ولی ایشان هنوز در مجلس هستند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
هم اون نماینده های خاطی و هم ساقیشون باید مورد پیگرد قرار بگیرند
این طالبان همان چیزی است که تندرو های ما می خواهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
ارزو به دل بمیرند تند روها
جناب حاج اقای پناهیان میفهمم چی میگی!! ولی متوجه نمی شم چی میگی؟؟
جناب وزیر ورزش چقدر حساس هستند!!! این همه سال ما ملت چه چیز ها که ندیدیم ولی حتی اجازه سر درد هم نداشتیم.
اگر دست رو دست بزاریم تا چند وقت دیگه آذربایجان مرز ایران با ارمنستان رو قطع میکنه و برای خودش یک کلیدور با ترکیه می سازد و گاز و نفتش را به اروپا ارسال میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
کریدور نه کلیدور
سانسورچی محترم حداقل غلط های املایی را هم سانسور کن تا یک کار مفید انجام داده باشی
یعنی الان نماینده معتاد و تزریقی نداریم؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
خیر نمایندگان فعلی چیزهای دیگه‌ای میزنند.
اقای علیرضا سلیمی ما خودمون هم میدونیم که تعدادی معتاد و تزریقی در مجلس وجود داشته ولی انچیزی که باعث تعجبه اینه که چطور مردم میدونستن اما کسی در مجلس و نظام اهمیتی نمیداد که هیچ الان هم پست های بالا ی مشاوره ای و دانشگاهی هم دارند .انقدر هم قیافشون تابلو شده که حد و حصر نداره.
منم الان نماینده میشناسم که توی گوش سرباز سیلی میزند و بعدش هم دروغ می گوید
پناهیان: امیدوارم کل ماجرای کرونا یک سوءتفاهم بزرگ باشد


امیدوارم از نزدیک با این بیماری اشنا شوند
هشدار ایران به رئیس جمهور آذربایجان: حُسن همسایگی و همجواری را رعایت کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بشکنه دستی که نمک نداره و کور شوند سیاستمدارانی که عبرت نمی گیرند ! این بار چندمه ؟
سو تفاهم بزرگ!!!!! خدا وکیلی شما کجا زندگی می‌کند!؟ آقای پناهیان من و چند صد هزار نفر دیگر عزیزانمان را به خاطر لجاجت شما وامثالهم و مخالفت با واردات واکسن با این بیماری از دست داده‌ایم آن وقت شما صحبت از سو تفاهم میکنید با این حرفها فقط داغ دل ما را تازه میکنید!!!! چرا صدا و سیما به هر کسی تریبون می‌دهد تا با روح وروان مردم بازی کند!؟
اقای‌ قاضی‌ زاده‌ هاشمی‌ چقدر‌ پراشتهاست‌ ! حالا‌ چون‌ نتوتنستی‌ رئیس‌ جمهور بشی رفتی بنیاد‌ شهید انتظار داری اختیار کل مملکت را بدن دست‌ تو ؟! منطقه‌ ازاد‌ کلی‌ تشکیلات‌ داره‌ و یک بخش اقتصادی‌ بسیر‌ پیچیده است ایا‌ بنیاد شهید‌ کارش مدیریت‌ اقتصادی جامعه‌ است‌ ؟!
چطور همه اقلیت ها یه نماینده د مجلس دارند ولی جامعه معتادان که عدد آنها هم کم نیست نباید یه نماینده داشته باشه؟ داشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
مرسی کلی خندیدمممممممممممممممممممم
آقای جوادی حصار، اگر بیشتر دقت می کردید متوجه می شدید که نیازی به دولت در سایه جناب آقای روحانی وجود ندارد. ایشان هشت سال فرصت داشت و دولت در آفتاب خود را تشکیل داد و خلایق نیز عملکرد نامبرده را دیدند و به فراخور، مورد قضاوت قرار می دهند.
حتما فئتی های کرونایی روزانه ایران و جهان نیز یک سوتفاهم است . وای به حال پناهیان و این اندیشه ها و جهان بینی ... شان
جناب پناهیان این سوء تفاهم تا حالا بیشتر از صد هزار نفر جان گرفته است
با اين اظهار نظرهاي كه برخی نمايندگان دارن واضحه كه اعتياد بيداد ميكنه،
بیچاره ملتی که نماینده اش معتاد تزریقی باشد.
یعنی یه خبر خوب پیدا نمی کنی
در دوره‌های قبل نماینده معتاد و ترزیقی در مجلس داشتیم
داشتن همه نوع نماینده با تخصص های مختلف برای مجلس خوب است و بهتر می‌توانند تصمیم بگیرند و قوانین بگذارند.احتمالا حالا هم داره با حقوق بازنشستگی مجلس دود هوا میکنه.
ژلوفن بخور وزیر ورزش ، ژلوفن بخور برا سردردت خوبه ، به بقیه هم بده
فعلا که کل ایران درگیر شدن ،
فقر و فلاکت و بیچارگی امان ملت رو بریده
خدا نگذره از روحانی که چنین کشور رو رها کرد و قیمتها رو سر به فلک رساند و معیشت ملت رو گروگان گرفت ،چرا محاکمه نمیکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
وای برکسانی که برای پیروزی انتخابات معیشت ملت را گره زدند وسنگ اندازی کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
تقصیر روحانی بود یا تقصیر تحریم ها؟ اصرار بر برداشت های اشتباه ما را به این روز انداخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
سلام دوست خوبم
همون آقای روحانی وقتی رییس جمهور شد، بعد از سفر اولش به نیویورک ارزش ریال به شدت بالا رفت.
اگر قراره دولت جدید نتونه کاری انجام بده و شما دوستانش کماکان روحانی رو مقصر بدونید، پس چرا اومدن؟ مگه قول نداده بودن که حلال تمام مشکلات میشن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
روحانی دو ماهه رفته آقایون چه گلی تو این دو ماه به سر مملکت زدند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
مطمئنی که فقطکار روحانی بوده و کسانی دیگر مقصر نیستند ؟ چرا نمیگید احمدینژاد رو محاکمه کنن ؟
امیدوارم کل ماجرای کرونا یک سوءتفاهم بزرگ باشد
منهم امیدوارم هرکسی در تخصص خودش اظهار نظر کند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
۱۲۰ هزار نفر فوت شدند که ایشون بفرمایتد سو تفاهمه ، امیدوارم ایشون دچار سو تفاهم شن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
من هم امیدوارم چیزی مشابه ۱۱ سپتامر البته در مقیاسی بسیار بزرگتر باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
منم امیدوارم صدا و سیما مسئولیت این خطای بزرگ حرفه ای رو بپذیره و عذر خواهی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
دقیقا
کل دنیا درگیره و کلی هموطن از دنیا رفتند،تازه از سوتفاهم حرف میزنند!!!
کسیکه میگه شفافیت آرا سبب فشار به نماینده میشه .متاسفم برای آنها که انتخابش کردن.
دولت در سایه هم با روحانی که ملت به خونش تشنه اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
اگر شفافیت بود که نماینده معتاد تزریقی

پس از اتمام کارش تازه کشف نمی شد !!!؟
در کل ، شفافیت در ایران موضوع خطرناکیه چون باید بدون نقاب رفتار کنند نمونه اش شفافیت آرای نمایندگان، شفافیت مالی و اف ای تی اف و غیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
کلا ما با هر چیز شفافی مشکل داریم.
شما فکر کن مثلا مردم بفهمن فلان آقا سالها تو خونه ی فلان سازمان ساکن بوده
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
با شفافییت آرا مشکل دارند چون اینوری از ملت رای میگیرند آنوری در مجلس رای میدهند؟؟؟
با تجویز ژلوفن واسه سردرد وزیر ورزش مشکلی داری تابناک ؟؟؟
عجب مملکتی داریم! نماینده‌ای که معتاد تزریقی است و شخصی که لباس روحانیت بر تن دارد و معتقد است کرونا یک سوء تفاهم است. ...
در دوره‌های قبل نماینده معتاد و ترزیقی در مجلس داشتیم" lمگر غیر از این است که همه اینها از فیلتر رد شده اند ؟نماینده ایی در شهرمان بود که هر روز ظهر در پاتوقی مشخص جهت فس فسی حضور بهم می رساندند وکسی هم جرات رودر رویی نداشت!!!!!
همین که از منتقدین واکسن در صدا و سیما دعوت نمیشود یعنی شفافیت ندارند.یعنی میترسند.
حاج آقا پناهیان . چیزی که شما بهش میگی سوتفاهم بزرگ همون چیزیه که ۱۲۰ هزار نفر از هم وطن های مارا کشت و میلیون ها نفر انسان مثل خودمان را در سراسر جهان .
اگر سو تفاهم است چرا واکسن وارد کردیم؟؟ ما هم گول خوردیم؟؟
اندکی فکر فقط اندکی
نماینده تزریقی را من تایید صلاحیت کردم و از همینجا از دوستان عذر میخواهم
اقاي قاضي زاده يك نگاه به شرح وظايف بنياد شهيد بينداز و منبعد از اين درخواستهاي بي ربط از دولت تداشته باش
امثال این آقای پناهیان چگونه میتوانند به تلویزیون راه پیدا کنند؟ مگر مملکت صاحب ندارد؟
جمهوری اسلامی در ۸ سال دولت محمد خاتمی و۸ سال دولت روحانی فرصت های بسیاری برای رفع تنش با کشورهای همسایه داشت که همه این فرصت ها با اقدامات تخریبی آنها که اکنون مجلس و دولت را در اختیار دارند از دست رفت. هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد که بین دو دولت روحانی و خاتمی بر سر کار بود، سهم خود را برای تخریب مناسبات با کشورهای همسایه بخوبی اجرا کرد. در ابتدای دولت اول روحانی، هاشمی رفسنجانی بارها گفت که اگر رهبری موافقت کند برای رفع تنش با عربستان به آن کشور خواهد رفت و با توجه به مناسباتی که با پادشاه عربستان دارد مسئله را حل خواهد کرد، اما بجای قبول این پیشنهاد، پیاده نظام آنها که اکنون دولت رئیسی و مجلس حداقلی را دراختیار دارند، سفارت عربستان را آتش زدند و به کنسولگری آن کشور در مشهد حمله کردند تا بقایای پل نیمه ویران مناسبات عربستان و ایران را تخریب کنند که کردند. حالا ابراهیم رئیسی به کمک امیرعبدالهیان وزیر خارجه اش که در توان سیاسی فاصله ای نجومی با جواد ظریف وزیر خارجه روحانی دارد، می خواهد پل تخریب شده میان ایران و عربستان را ترمیم کند. موفق خواهد شد؟
احتمالا اون نماینده های تزریقی به نمایندگی از قشر معتادین عزیز جامعه در مجلس بوده اند . شما خودتو اذیت نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
مرسی
آیا واقعا" در دوره های قبل آدمهای معتاد در مجلس بوده اند؟!! اگر صحت داشته باشد واقعا" فاجعه بوده است تائید اینها؟؟!!ببین آن قانونی که اینها تصویب کرده باشند چه قانونی خواهد بود؟؟!!! همینه که بنده 10 سال هست در تامین اجتماعی دنبال ثبت سوابق گذشته ام هستم و هر روز یک بهانه قانونی!! می آورند؟؟!! خداوند به همه ما رحم کتد؟؟!!
"در دوره‌های قبل نماینده معتاد و ترزیقی در مجلس داشتیم!" لطفا شورای نگهبان پاسخ دهد.
آقای قاضی زاده
می خواهید اداره شرکت نفت را هم به بنیاد شهید واگذار کنیم
آخر این چه وضعی است که هر مسئولی به جای اینکه به مسئولیت خود بپردازد می خواهد در سایر امور دخالت کند
آقا شما رئیس بنیاد شهید هستی
مناطق آزاد مسئول دیگری دارد
همه به دنبال پول و ثروت هستند حتی در بنیاد شهید !!! جای تاسف است وظیفه شما اشتغال آفر ینی در منطقه نیست شما رئیس جمهور نیستید
شما مسئولیت مهمی در بنیاد شهید دارید آن را در ست انجام بدهید
طوری حرف می زنند که گویی وضع فعلی عراق از ایران بدتره
مردم مریض شده اند و در ایران بیش از 100 هزار نفر فوت کرده اند .خوابی یا خودت را به خواب زده ای ؟
اگر در دوره های قبل نماینده معتاد داشتیم توی نماینده و شورای نگهبان باید پاسخگو باشد نه آنکه سرپوش بگذارد
آقای صالحی قسم خوردن تورا در مجلس یادم هست افرادی مثل شما ما را به این روز انداختند و انرژی هسته ای ما را نابود کردند انرژی که خودش قدرت می اورد را زمین زدن وحالا برای توجیه اعمالشان کتاب مینویسند

روحانی در دولت واقعی کاری نتوانست انجام بده جز نابود کردن منایع مملکت در دولت سایه که جای خود داره. ولی یک خوبی داره میتونه روی برجام در سایه و بورس در سایه و دلار درسایه رکود در سایه و تورم در سایه کار کنه !!!!

اخه این چه استدلالی است که در مورد شفافیت آرا بیان میکنید نماینده باید بتونه شفاف از رای خودش دفاع کنه چطور وقتی میخواهید رای بگیرید هرچه تعداد بیشتر باشه به نفع شماست وقتی میخواهید پاسخگو باشید از تعداد پیام ها میترسید اگر پاسخگو نیستی نماینده نشو دیگه نمیخواد بهانه بیاری!!!
قول شرف میدم که اگه تو دوره قبل معتاد تزریقی داشتین الان چند مورد بیشتر از اون موقع موجود باشه.
در دوره‌های قبل نماینده معتاد و ترزیقی در مجلس داشتیم! ( مهم التزام عملی هست این مورد یا موارد دیگه چیزی خاصی نیست خب) سخت نگیر
از چرت زدن نماینده ها معلومه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
ممنونننننننننننن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
دوست عزیز، چرت زدن نمایندگان فعلی دلیلش فرط شب زنده داری و تهجده.
"در دوره‌های قبل نماینده معتاد و ترزیقی در مجلس داشتیم!" اگر حالا تست بگیرید باز هم حداقل یکی هست !!!
سلام اقای سلیمی طبق گزارش شما در دوره های نماینده معتاد وتزریقی در مجلس حضور داشته پرسش ما ملت ایران ازشما هییت رییسه محترم دستورالعمل اشتغال یک معتاد تزریقی فقط برای مشاغل کوچک است شما که دستورالعمل را اجرا نکنید پس کی وکدام دستگاه اجرایی شامل این دستورالعمل میشود شما مخفی دیگری مخفی کند بفرمایید ازاد است وگرنه هر مدیری میتواند از پرسنل خود حمایت کند ولی مجلس که گل سرسبد قانون است چرا باید قانون را زیر پا بگذارد
روحانی تمام اختیارات در دستش بود کاری انجام نداد دولت سایه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
حالا شما که تمام اختیارات بعلاوه تمام ارگان ها رو هم در اختیار دارید بسم ا..
ولی میدونم چهار سال دیگه میگیم صد رحمت به روحانی
!!
پناهیان: امیدوارم کل ماجرای کرونا یک سوءتفاهم بزرگ باشد

سوءتفاهم بزرگ، تفکر امثال شما است که فکر میکنید میدانید.
دولت‌ در سایه‌ مال‌ کسانیه‌ که‌ بدون‌ داشتن پست‌ رسمی‌ قدرت‌ واقعی‌ دست‌ انهاست‌ نه روحانی‌ و امثالم‌ که با داشتن‌ ۲۵‌ ملیون‌ رای‌ و پست‌ ریاست‌ جمهوری‌ خودشو‌ کشت‌ نتونست‌ اف ای تی اف و برجام‌ را به نتیجه‌ برسونه‌ از بس‌ در داخل‌ براش‌ کارشکنی کردند‌ !
اصولا کسانی که شفاف نیستند از شفافیت ناراضی هستند اگر مثل خیلی از کشورها حساب وکتاب افراد مشخص باشه درآمدشون مشخص باشه پس اندازشون مشخص باشه دیگه خیلی از مشکلات جامعه حل میشه مالیات افراد براساس درآمدشون مشخص میشه یه نفر 200تا شماره حساب نداره که نشه کنترلش کرد اگر واریزی بیشتر از درآمدش داشته باشه باید جواب پس بده اگر چک برگشتی داشته باشه دیگه لازم نیست حکم جلب براش بگیرن یه قاضی رای بده کلی تشکیلات عریض و طویل دنبال کارش باشن به محض اینکه چکش برگشت خورد کل حسابهاش (نه 200تا حساب نهایتا 5تا شماره حساب که با یه کدملی مشخص باشه برای چه کسی هست )با اون کد ملی که داره مسدود بشه خودش مثل بچه آدم میاد مشکل اون بنده خدایی که چک دستش داره رو حل میکنه نه اینکه این بدو دنبال بدهکار آخر کار هم بعد از کلی دوندگی وپول خرج کردن بعد از چند سال به اصل پولش آیا برسه یا نرسه منتها مسئولین نمی خواهند مشکل حل بشه چطور برای بنزین با یه کارت سوخت تو کل جایگاه های سوخت کشور این کار رو انجام دادن برای نظام بانکی هم میشه اینکار رو انجام داد نصف مشکلات مملکت حل میشه .؟؟؟؟!!!!!
بالاخره نباید معتادان هم برای خود نماینده ای داشته باشند تا از حقوق آنان در خانه ملت دفاع کند!!!!
سلام.پیشنهاد دولت در سایه برای روحانی در واقع گارد دفاعی و مصداق "بهترین دفاع ،حمله کردن هست" در مقابل پیشنهاد محاکمه ایشون هست و مشروعیت پیشنهاد محاکمه دهنده ها را تقویت میکند.اگر روحانی از پاک بودن خودش مطمین است بجای حمله متقابل،دفاع مشروع بکند و حالا که محضوریتهای رییس جمهوری را ندارد و مثل ظریف میتواند راحتتر بعضی مسایل را بیان کند،پیشنهاد مناظره زنده با درخواست محاکمه کنندگان را بدهد تا حقیقت آشکارتر شود."آنرا که حساب پاک است ،از محاکمه چه باک است؟"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
اگه جسارت چنین کاری را داشت در دوران ریاستش انجام می داد نه اینکه بخاطر میز قدرت در مقابل اصولگرایان سر فرود آورد.
چرا صحبت های پناهیان را از تیتر خبر برداشتید ؟ خیلی ضایع بود؟
اقای سلیمی راست می گوید هم استانی خود ایشان است
پناهیان ولمان کن
شنیده ایم اول که امد مجلس معتاد نبود ولی پول کارچاق کنی و درامد های نامشروع و از سویی دیگر نداشتن فرهنگ مصرفی این تازه به دوران رسیده این مردک را به اعتیاد هدایت کرد .
برای جلوگیری از این اتفاقات باید دستشان را از کارچاق کنی و درامد نامشروع کوتاه کنید .
آقای سلیمی ! الان چی؟ بعضی قیافه ها مشکوک می زنن!
*در دوره‌های قبل نماینده معتاد و ترزیقی در مجلس داشتیم* نماینده تزریقی و معتاد بهتر از نماینده ی رانت خوار و پشت پرده با گرگها و زالوها بودن است!!!! او ضرر به خوش میزند، ولی این یکی خون مردم را مبمکد،
لااقل یک نفر حرف آقای پناهیان را از یک جای دیگه کامل میخواند و میفهمید بعد نظر میداد
نماینده عملی............................وای
پناهیان: امیدوارم کل ماجرای کرونا یک سوءتفاهم بزرگ باشد
قطعا تو خودت سوئ تفاهم بز رگ آفرینشی.
جالب است كه روحانى اصلاح طلب نيست و اصلاح طلبان دنبال دولت در سايه.
در دوره‌های قبل نماینده معتاد و ترزیقی در مجلس داشتیم
الان هم احتمالا توی رادیو و تلویزیون هم ممکن است داشته باشیم.
همون توسایه بشینه هیچ کاری نکنه بهتره!
فکرکنم قدم گذاشتن پناهیان در روی زمین یه شوخی طبیعت بوده است.
آقای قاضی زاده چقدر می خواهی بخوری که از شرح وظایف کنونی بنیاد شهید سیر نخواهی شد و دنبال مناطق آزاد هستی شما ها فکر و ذکرتون فقط پی اموال این کشور هست و ذره ای به فکر مردم نیستید تو اگر هدفت خدمت به خانواده شهدا هست کار خودت را انجام بده ....
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل