بازدید 9357

دبستان ترجمیک فصلی نو در ارائه خدمات آموزشی

در دبستان ترجمیک سعی ما بر آن بوده است تا جدیدترین روش‌های آموزشی موجود در غرب را برای کارآموزان به کار بگیریم تا شما با کم‌ترین هزینه و زمان، بیشترین بازدهی و درآمد را از شرکت در دوره‌های داشته باشید.
کد خبر: ۱۰۷۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 25 September 2021

ترجمیک یک پلتفرم ارائه خدمات زبانی است که خدمات ترجمه تخصصی، ویرایش و تولید محتوا را به مدت چندین سال با بهترین کیفیت ارائه کرده است. هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی و تازه شدن خاطرات دوران مدرسه، ترجمیک دوره‌های آموزشی خود را تحت عنوان دبستان ترجمیک آغاز کرده است تا خدمات خود را بهبود بخشد.

دبستان ترجمیک فصلی نو در ارائه خدمات آموزشی

یار دبستانی ترجمیک از کجا آمد؟

از آغاز تأسیس ترجمیک به عنوان یک موسسه خدماتی زبانی، یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دغدغه‌های موسسه، ارائه خدمات آموزشی در حوزه ترجمه و دیگر حوزه‌ها بوده است. هدف اصلی یار دبستانی ترجمیک، ارائه خدمات آموزشی و تدوین دوره‌های آموزشی است که مستقیماً با بازار کار در ارتباط باشد.

به عبارتی دیگر، هدف دبستان ترجمیک این است که دوره‌های آموزشی را تدوین کند که به طور مستقیم و یا همراه با مهارت‌های دیگر، موجب کسب درآمد شود.

ایده یار دبستانی در دبستان ترجمیک از جایی شروع شد که با مطالعه یک سری داده آماری از بازار کار، مهارت و درآمد افراد شاغل، به این نتیجه رسیدیم که دانشگاه محیط خوبی برای یادگیری مهارت نیست؛ یعنی دانشگاه آغاز کننده جریان یادگیری و قرار گرفتن در واقعیت جامعه است؛ اما یادگیری مهارت معمولاً در دانشگاه اتفاق نمی‌افتد.

از همان جا نتیجه گرفتیم که دبستان هدف دبستان ترجمیک چیزی نیست جز آموزش مهارت در دوره‌های مختلف برای رسیدن و حضور دانشجو در بازار کار.

ویژگی‌های دبستان ترجمیک چیست؟

در طی جلسه‌ها و هم فکری‌های مستمر، دبستان ترجمیک را طوری پایه ریزی کرده‌ایم که برای در خدمت دو هدف مهم باشد. اول آموزش مهارت و دوم ارتقا سطح عملی دانشجویان برای رسیدن به مقاطع تحصیلی بالاتر. ویژگی‌های اصلی و بارز دبستان ترجمیک نسبت به دوره‌های آموزشی دیگر را در ادامه می‌خوانید.

آموزش مهارت‌های کاربردی و زود بازده

یار دبستانی ما در دبستان ترجمیک مهارت‌هایی می‌آموزد که هم یادگیری آسانی دارند و هم زمان زیادی برای یادگیری آن‌ها لازم نیست. علاوه بر این، معمولاً یادگیری مهارت‌ها در دبستان ترجمیک، به پیش زمینه چندانی نیاز ندارد و حتی استخدام پس از آن هم به سرمایه، ابزار کار و ... نیاز ندارد. در یک جمله، با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان، کاربردی‌ترین مهارت‌ها را می‌آموزید تا در بازار کار امروزی ایران، حرفی برای گفتن داشته باشید.

ارائه گواهی معتبر

گواهی‌هایی که در دبستان ترجمیک برای یار دبستانی ما صادر می‌شود، گواهی معتبر و تأیید شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. ضمناً محل فعالیت دبستان ترجمیک در مرکز رشد دانشگاه شریف است و این مرکز توسط فارغ التحصیلان دانشگاه شریف اداره می‌شود.

گواهی معتبر برای ارائه به مراکز کاریابی یا هنگام استخدام در شرکت‌ها و حوزه‌های مختلف برای شما مفید خواهد بود.

آموزش آنلاین در دنیای امروز

شیوع کرونا به کل دنیا نشان داد که وقت آن رسیده است تا فکری به حال دنیای آموزش و یادگیری مهارت بکند. از ابتدای تأسیس اولین مدارس در دنیا، سیستم آموزش تفاوت چندانی پیدا نکرده است. یعنی به همان روش اولیه، یک مدرس، چندین دانشجو و یک کتاب در میان است.

علی رغم پیشرفت چشمگیر فناوری در دهه‌های اخیر، حتی در کشورهای پیشرفته هم فناوری چندان روی کیفیت آموزش تأثیر گذار نبوده است.

اما شیوع کرونا و ایجاد محدودیت‌های حمل و نقل و حفظ فاصله اجتماعی کاری کرد تا سیستم‌های آموزشی در سراسر دنیا متوجه شوند که آموزش آنلاین هم گزینه خوبی است.

آموزش به صورت آنلاین ویژگی‌های مثبتی دارد. مثل این که هزینه‌ها و دردسرهای حمل و نقل کم می‌شود. هزینه برگزاری کلاس ارزان‌تر است و در هنگام برگزاری کلاس، ابزارهای به روز و کاربردی در اختیار مدرس و دانشجو است.

ضبط همه جلسه‌های دوره‌ها

یکی از ایرادهای سیستم آموزش سنتی این بود که شما با سختی فراوان باید سخنان یا نوشته‌های مدرس را با سرعت فراوان یادداشت برداری می‌کردید و در آخر هم بخشی زیادی از مباحث از قلم می‌افتاد.

یکی از ویژگی‌های کارگاه‌های آموزشی دبستان ترجمیک این است که تمام جلسات همه دوره‌ها به طور کامل ضبط می‌شود و در اختیار شما قرار داده می‌شود؛ یعنی هر زمانی که بخواهید، می‌توانید به این ویدیوهای ضبط شده مراجعه کنید، آن‌ها را یاد بگیرید و یا آموخته‌های خود را مرور کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های دوره‌های دبستان ترجمیک برای شما این است که اگر به هر دلیلی نتوانید در جلسه از کلاستان شرکت کنید، بدون دغدغه عقب ماندن از مطالب آموزشی، بعداً ویدیوهای کامل آن جلسه را از دبستان ترجمیک دریافت خواهید کرد.

مدرسان با سابقه و متخصص

یکی از حساسیت‌های دبستان ترجمیک در برگزاری این دوره‌ها، همکاری با مدرسان متخصص و با تجربه است. هدف دبستان ترجمیک ارائه آموزش‌های کاربردی است. همین مورد موجب آن شده تا فیلتر جذب مدرس در ترجمیک بسیار حساس عمل کند. مدرسان دبستان ترجمیک: «اعضای هیئت علمی، فارغ التحصیلان ارشد و دکتری دارای سابقه تدریس و سایر افراد که تجربه موثر و برجسته در زمینه آموزش آنلاین و آفلاین دارند» را شامل می‌شوند.

اگر شما فردی دارای یک یا چند از مشخصه‌های بالا هستید، بر روی صفحه جذب مدرس دبستان ترجمیک کلیک کرده و ثبت‌نام خود را در این پلتفرم انجام دهید.

کلام آخر

در دبستان ترجمیک سعی ما بر آن بوده است تا جدیدترین روش‌های آموزشی موجود در غرب را برای کارآموزان به کار بگیریم تا شما با کم‌ترین هزینه و زمان، بیشترین بازدهی و درآمد را از شرکت در دوره‌های داشته باشید.

برای بررسی کامل ویژگی‌ها، امکانات و پاسخ گرفتن از سؤال‌های خود، به صفحه دبستان ترجمیک  به آدرس tarjomic.com/dabestan مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل