بازدید 48322
دو هزار و پانصد و نود و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

سرلشکر صفوی: آمریکایی‌ها مجبورند به برجام بازگردند / واکنش یک نماینده به احتمال گران شدن بنزین: چنین اقدامی منجر به ایجاد تنش در بازار خواهد شد / انسیه خزعلی به اتهامات برادرش درباره خانه محل زندگی‌اش پاسخ داد: دروغ است / بی خانمان‌های بی واکسن؛ چه کسی به فکر بی خانمان‌ها خواهد بود؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: رئیس سازمان بسیج: سپاه ۵۰ درصد ‌ظرفیت واکسیناسیون کشور را بر‌ عهده دارد / میرتاج الدینی: با روی کار آمدن رئیسی، دوره ناهماهنگی سپری شد/ نسخه وزیر ارتباطات برای موبایل تولید داخل و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 20 September 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

رئیس سازمان بسیج: سپاه ۵۰ درصد ‌ظرفیت واکسیناسیون کشور را بر‌عهده دارد
سردار «غلامرضا سلیمانی» ظهر امروز در هشتمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه که در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: ۵۰ درصد از ظرفیت واکسیناسیون در کشور بر عهده سپاه است و به طور کلی هم اکنون سپاه در ۱۸۰ مرکز واکسیناسیون مستقل و ۳۵۰ مرکز با مشارکت وزارت بهداشت مشارکت دارد.رئیس سازمان بسیج ‌با بیان اینکه در انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مسائل حاشیه شهرها سپاه سیدالشهدا(ع) پیش‌قدم بوده، عنوان کرد: با تدابیر دولت جدید امیدواریم این اقدامات شتاب بیشتری بگیرد و پشتیبانی‌هایی از سوی دستگاه‌های مسئول گسیل شود تا شاهد رفع تنگناها و کاستی‌ها باشیم. سردار سلیمانی تصریح کرد: موفقیت‌های ملت بزرگ ایران در کمال ناباوری نظام سلطه، در حال افزایش در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای و داخلی است و بخشی از این تفضل الهی ناشی از پیاده سازی دستورهای الهی است و در کنار هم بودن مردم ذیل اصل ولایت فقیه که امام بنیانگذار این نظام مقدس علوی و عاشورایی جمهوری اسلامی بوده و رهبر انقلاب آن را تداوم بخشیده‌اند.

روایت نماینده مجلس از «اوج هوشمندی» سیاست خارجی دولت
شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و دبیر فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی مجلس در توئیتی نوشت: امضای چندین سند همکاری میان ایران و تاجیکستان اوج هوشمندی دستگاه دیپلماسی کشور است. ناکامی فضاسازی ها در طرح موضوع افغانستان و لطمه به مناسبت تهران و دوشنبه اوج تدابیر امیدآفرین دولت مستقر است، دکتر رییسی با چشم انداز استراتژیک و گام های برنامه محور وارد موضوع سیاست خارجی شده است.

میرتاج الدینی: با روی کار آمدن رئیسی، دوره ناهماهنگی گذشت
حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دوره ناهماهنگی بین نهادهای دولت، مجلس و غیره گذشته است گفت: با روی کار آمدن دولت آیت‌الله رئیسی، اکنون دوران هماهنگی و همگرایی برای برطرف کردن مشکلات مردم است.  وی با بیان اینکه این همگرایی در فضای بین‌المللی هم جواب داد و دستاوردهای مهمی در عرصه بین‌المللی ایران داشت، افزود: عضویت دائمی ایران در شانگهای دستاورد بزرگی بود که نزدیک به دو دهه پیگیر عضویت بودیم و با حضور آیت‌الله رئیسی و تیم جدید وزارت خارجه به نتیجه رسیدیم.

نسخه وزیر ارتباطات برای موبایل تولید داخل
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه تولید گوشی‌های همراه متنوع به برنامه‌ریزی منجسم، عزم عمومی و باور ملی نیاز دارد، ادامه داد: ما در تلاش هستیم تا بخش قابل توجهی از نیاز کشور به گوشی همراه از طریق تولید بومی تامین شود اما مردم نیز باید همراهی کنند زیرا حتی اگر محصولات باکیفیت نیز تولید شود اما مردم همراهی نکنند، اتفاق مثبتی در این زمینه نمی‌افتد. عضو کابینه دوازدهم در پاسخ به این که آیا گوشی‌های همراه داخلی توان رقابت با همتایان خارجی خود را دارند، توضیح داد: بله؛ حتی سرمایه‌گذاران ایرانی که اکنون در عرصه تولید در سایر کشورها فعال هستند، آمادگی دارند که ظرفیت خود را برای تولید گوشی همراه در ایران به کار بگیرند.

سازمان نظام پرستاری: مرگ و میر پرستاران به علت کرونا، بعد از واکسیناسیون به صفر رسید
رئیس کل سازمان نظام پرستاری، گفت: بعد از واکسیناسیون کرونا برای پرستاران تاکنون حتی یک مورد فوت ناشی از کرونا در پرستارانی که هر ۲ دوز واکسن را زده‌اند، نداشته‌ایم و مرگ و میر پرستاران بر اثر این بیماری در کشور به صفر رسیده است.محمد میرزابیگی، گفت: یکی از اقدامات مهمی که بعد از شیوع کرونا با پیگیری سازمان نظام پرستاری انجام شد، واکسیناسیون پرستاران بود. پرستاران و مدافعان سلامت اولین گروهی بودند که واکسن کرونا تزریق کردند. وی ادامه داد: در فاصله کمتر از یک ماه از ورود واکسن کرونا به کشور تقریبا همه مدافعان سلامت واکسن زدند و خوشبختانه از روزی که هر دو دز واکسن برای پرستاران تزریق شد تا امروز هیچ موردی از مرگ و میر پرستارانی که واکسن زده اند به علت کرونا نداشته‌ایم.

سردار سلامی: فتح عرصه‌های فناوری‌های مدرن، استراتژی مسلم ماست
سرلشکر سلامی با تاکید بر این که دشمن ما را تحریم اقتصادی و علمی کرد تا از ترس عقب ماندگی به آن‌ها پناه ببریم، خاطرنشان کرد: اما ملت ایران خدا را انتخاب کرد و هرگز برای عبور از مخاطراتی که خلق می‌شد به دشمن پناه نبرد. محصول این تفکر که ما می توانیم امروز این شده است که ما توانسته ایم. فرمانده کل سپاه اظهار داشت: آرزوی ما این بوده که عرصه‌های مدرن فناوری را فتح کرده و فاصله بین نیاز و فناوری را کشف کنیم و این یک استراتژی مسلم ماست. نمونه این سخن رونمایی از فناوری‌های پیچیده‌ای است که در عرصه‌های مختلف شاهد آن هستیم. وی ادامه داد: آنچه ما امروز می بینیم محصول یک دهه مجاهدت فشرده و متراکم علمی جوانان بلند همت این مرز و بوم است که ما را صاحب فناوری پیشرفته کشورهای پیشرفته کرده است. ما کمتر در عرصه مهندسی و تخریب و انفجارات شاهد دستاوردی بودیم اما بناگاه جرقه یک خودکفایی و میل به شکوه در این عرصه در ذهن دانشمندان زده شد.

واکنش یک نماینده به احتمال گران شدن بنزین: چنین اقدامی منجر به ایجاد تنش در بازار خواهد شد
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس هیچ طرح یا برنامه ای را برای افزایش قیمت بنزین یا سایر حامل های انرژی در سال جاری یا بودجه سال آینده دنبال نمی کند. هادی بیگی نژاد بیان کرد: بنده به عنوان یک عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید می کنم که مجلس هیچ طرح یا برنامه ای را در خصوص قیمت بنزین و سایر حامل های انرژی ـ چه در سال جاری و چه در سال آینده ـ دنبال نمی کند. وی در ادامه اظهار کرد: در بررسی بودجه سال گذشته نیز چندین نظریه در این زمینه مطرح شد و کمیسیون انرژی مجلس صراحتا مخالفت خود را اعلام کرد. ما در شرایط کنونی چنین تنشی را به مردم تحمیل نخواهیم کرد. قطعا افزایش قیمت بنزین یا سایر حامل های انرژی منجر به ایجاد تنش در بازار خواهد شد و ما نیز قطعا با آن مخالف هستیم.

انسیه خزعلی به اتهامات برادرش درباره خانه محل زندگی‌اش پاسخ داد
انسیه خزعلی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید چرا به اتهاماتی که از طرف برادرتان مطرح می‌شود پاسخ نمی‌دهید،‌ گفت: اگر ما بخواهیم جامعه را مشغول حرف‌های دروغ کنیم که نمی‌شود. مواردی که ایشان ذکر کرده به دادگاه برده و دادگاه هم او را به جرم نشر اکاذیب متهم کرده است. او از تریبون‌های سلطنت طلب این موارد را مطرح می‌کند. ایشان می‌تواند در مورد هر ادعایی سند بیاورد. چرا پدرم اجازه نداد که او به منزلش بیاید؟ پدرم گفت باید حقوق تضییع شده بیت المال و حقوق افراد را مشخص کند. پدر من لاپوشانی نکرد. ما سندهایی که از بانک‌ها و بنیاد مستضعفان داریم، می‌آوریم و شما ببینید کدام درست است. من برای ایشان دعا می کنم، پدرم هم تا لحظه آخر دعا می‌کرد. امیدوارم توبه کند چون حقوق مردم مهم است.

غرب‌گرایی یا شرق‌گرایی به روایت معاون سیاسی سپاه
سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه با اشاره به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای در نشریه صبح صادق نوشت: در سال‌های اخیر هرگاه دلسوزان واقعی کشور، برای حل مشکلات بزرگ اقتصادی ایران، سیاست منطقه‌گرایی و تقویت ارتباط و همکاری‌ها با قدرت‌های آسیایی چون روسیه و چین را مورد تأکید قرار داده و گام‌های عملی اولیه را در راستای این سیاست برداشتند، همگان شاهد بودند که غرب و غرب‌گرایان چگونه بر این سیاست تاختند! در حالی که نگاه به آسیا و تقویت همگرایی منطقه‌ای برای جمهوری اسلامی، شرط لازم برای پیشرفت اقتصادی به حساب می‌آید. رفتار غرب و غرب‌گرایان در ماجرای سند همکاری‌های 25 ساله ایران و چین، نمونه‌ای برجسته از این رفتارهای مغایر با منافع ملی است. در سال‌های گذشته، این نوع موضع‌گیری‌ها در حالی انجام شده که اولاً دیگر بلوک‌بندی شرق و غرب همانند گذشته وجود خارجی ندارد، ثانیاً نگاه به آسیا و منطقه برای حل مسائل و مشکلات کشور، از یک منطق قوی برخوردار است. خسارات‌ و ضررهای تقویت رویکرد آسیایی ایران، نه متوجه منافع ملی، بلکه متوجه غرب و غرب‌گرایان خواهد شد؛ از همین روی، آنان با آدرس غلط دادن، جمهوری اسلامی را به عدول از سیاست نه شرقی، نه غربی متهم کرده، از سیاست درست منطقه‌گرایی یا آسیاگرایی کشور با عنوان سیاست شرق گرایی مغایر با شعارهای انقلاب یاد می‌کنند.

پست معنادار ظریف در اینستاگرام: این نیز بگذرد
پست ظریف ساعاتی پس از اظهارات انتقادی ابراهیم رئیسی منتشر شد. او گفته بود «متأسفانه شاهد بودیم که بعضی‌ها واردات واکسن یا حتی پیوستن کشور به سازمان شانگهای را متوقف بر پذیرش FATF کرده بودند و حتی در جلسات رسمی نیز بر موضع خود پافشاری می‌کردند.»

روایت نماینده مجلس از «اوج هوشمندی» سیاست خارجی دولت/واکنش یک نماینده به احتمال گران شدن بنزین: چنین اقدامی منجر به ایجاد تنش در بازار خواهد شد/انسیه خزعلی به اتهامات برادرش درباره خانه محل زندگی‌اش پاسخ داد: دروغ است

سرلشکر صفوی: آمریکایی ها مجبورند به برجام بازگردند
سرلشکر صفوی، مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان شکست سیاست‌های آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران و قدرت گیری ایران به عنوان یک قدرت بزرگ در منطقه گفت: امریکایی‌ها مجبورند به این قدرت بزرگ ایران تن دهند و تسلیم شوند و به برجام بازگردند، چون ایران از شرایط برتر در محیط ملی و منطقه‌ای برخوردار است، امریکایی‌ها مجبور هستند همانطور که از افغانستان فرار کردند به زودی از سوریه هم فرار کنند. صفوی با اشاره به برآورد‌های خود طی چند سال گذشته، مبنی بر خروج آمریکا از افغانستان گفت: از چند سال پیش گفتم که آمریکایی‌ها نمی‌توانند در افغانستان بمانند و هم اکنون هم می‌دانیم امریکایی‌ها نمی‌توانند در سوریه بمانند و باید فرار کنند و از طرفی از خلیج فارس و غرب آسیا مجبور به فرار هستند و نمی‌توانند در این منطقه بمانند. آمریکایی‌ها بدانند ملت‌های منطقه شما را از این منطقه بیرون خواهند کرد.

بی خانمان های بی واکسن؛ چه کسی به فکر بی خانمان ها خواهد بود؟
مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره واکسینه نشدن افراد بی‌خانمان و کسانی که در گرمخانه‌های شهرداری هستند گفت: بخشی از حساسیت برای در اولویت قرار گرفتن این افراد به دلیل نداشتن مدارک هویتی است. سید مالک حسینی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: آن‌ها کسی را جز ما ندارند، به همین دلیل تاکید و اصرار ما بر واکسیناسیون این افراد به دلیل نداشتن پشتوانه است و با همین نگاه مساله واکسیناسیون آن‌ها را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد. او درباره آمار ابتلا به کرونا در گرمخانه‌ها گفت: خوشبختانه مرگ ناشی از کرونا در گرمخانه‌ها نداشتیم، اما از موج چهارم به بعد ابتلا به کرونا در گرمخانه‌ها رخ داده است و بیش از ۱۰۰ تن به کرونا مبتلا شده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۶۸
اقای رییسی گفته بعضی ها !!!!!!!!!!!چرا اقای ظریف به خودش گرفته ؟؟؟؟؟؟ یعنی مفعول ضمیر خود را یافته ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
R
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
دست بردارید وضع زندگی مردم را نمیبینید فکر می‌کنید تمام دغدغه مردم از سر بی کاری این است که رئیسی روی کار باشد یا روحانی از یک ظرف این بیماری دارد بخاطر سو مدیریت وآتش بیاری امثال شما روزانه چند صد نفر از هموطنانمان را از بین می‌برد و از طرف دیگر مشکلات اقتصادی عرصه را بر مردم تنگ کرده بعد شما دنبال این هستید که سنگ این و ان را به سینه بزنیدبرای اکثریت مردم به وضوح روشن است که دولت قبل همانقدر مقصر است که دولت فعلی با سنگ اندازی های که همین آقایان در مسیر دولت قبل داشتند
نماینده مجلس علناً میگه قبلاً در کار دولت سنگ اندازی می کردیم،

مجلس حداقلی، نماینده مردم نیست.
چرا مجبورند سردار
چرا مجبورند سردار
برجامی که خسارت محض است چرا باید ما منتظر برگشت آمریکایی‌ها باشیم امیدوارم بایدن نیز همانند ترامپ با خروج از برجام ما را از این مهلکه نجات دهد.
سند همکاری بین ایران و تاجیکستان. چه واقعه مهمی!!!
امریکا مجبور است به برجام‌ بازگردد؟ چرا؟
آقای ظریف جواهری بود که قدرشو ندونستید
دیپلماسی یعنی همین
در پاسخ به آقای ظریف دیدی آن نیز چه زود گذشت؟
اقای جوانی چرا خودتو به زحمت می اندازی و میپیچونی بگو شرایط طوریه مجبوریم تغییر رویه بدیم ،خلاص
واکنش یک نماینده به احتمال گران شدن بنزین: چنین اقدامی منجر به ایجاد تنش در بازار خواهد شد!!!!

یعنی الان تنش های اقتصادی سنگین را حس نمیکنید؟؟؟؟؟؟
آقای ظریف
پاسخگوی اعمال خویش باشید
وضع الآن نتیجه شما و دولت شماست
فرار به جلو ....
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
وضع فعلی نتیجه رفتار شما و دوستانتان هم هست و تنها ظریف مقصر وضع موجود نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
نتیجه کارشکنیهایی است که تا حالا شده الحمدالله الان هر سه قوه همسو هستند ونیازی به سنگ اندازی نیست فقط باید دعا کرد که اخر کار مجبور نباشند به این بنده خدا هم نسبت انحرافی و این حرفها بدهند
(پس از واکسینه شدن پرستارها مرگ ومیر به صفر رسیده) قابل توجه کسانی که جان مردم بدبخت را به بازی گرفتند خداوند آنها را نبخشد
مجبورند؟؟اونوقت چرا سردار؟؟؟
بعد از این همه مرگ ومیر تازه دارند متوجه می‌شوند که واکسیناسیون می‌توانست مفید باشد این همه خانواده از هم پاشید این همه مردم عذادار شدند تا تازه متوجه بشوند که واکسیناسیون مفید است
بله جناب صفوی آمریکاییها برای ارتباط با ایران و بازگشت به برجام لحظه شماری می کنند
خانم خزعلی مهدی خزعلی برادر شماست پسر یک سفره ودر یک خانواده بزرگ شده ایدو بهتر از همه شما را می شناسند مرض ندارد که دروغ بگوید و آبروی شما را خدشه دار کند شما هم تکذیب می کنید رسانها هم که جرات ندارند شفاف سازی کنند تکلیف مردم با شما چیست
آقای صفوی آمریکا و اروپا چندین سال است که با ایران بازی مارپله می کنند نتیجه اش اوضاع اقتصادی کشور و مردم را ببینید
پاسخ خانم خزعلی خیلی پیچ و واپیچ و غیرصریح بود. تریبون سلطنت طلب. موارد ایشان را به دادگاه برده (کی برده؟) و ...
پاسخ‌های ایشان تأیید سخنان برادر است.
برخی از دخالت های بیجا باعث آشفتگی بازار شده است مثلا برخی دخالت های بیجا در خودرو باعث ریخت و پاش در خودرو سازی و زیاندهی آنها آنها شده و به دنبال آن آشفتگی در بازار قطعه سازی و بی کیفیت شدن آنها رخ داده است که اخیراً مجلس با طرح خوبی که داد تا حدودی مشکل را حل می کند اما نقطه منفی آن وجود شورای رقابت است
شورای رقابت باید کنار گذاشته شود تا قیمت خودرو آزاد و در کنار خودروهای خارجی و رقابت پذیری با آن قیمت واقعی آن مشخص شود ضمن اینکه بدون آنکه ارزی خارج شود صنعت قطعه سازی رشد خواهد کرد که یقیناً در خودروسازی موثر خواهد بود
شاید عده ای فکر کنند که اتفاق بدی برای خودرو داخلی خواهد افتاد ولی اینچنین نیست و خودرو داخلی شبیه یک شاکرد باهوش ولی تنبل است که وقتی در کنار همکلاسی های درسخوان قرار گیرد درسخوان می شود و اگر از آنها جلو نزند ولی همردیف آنها می شود چون صتعت فولاد و پالایشگاه و صنایع شیمیایی و ... را نگاه کنیم می بینیم که در رقابت با کشورهای خارجی دارای موفقیت نسبی هستند
و بنظر من در این 40 سال بعد از انقلاب به این صنعت مثل فرزند لای پر قو برخورد شده است و با دوستی خاله خرسه زمینه های زیاندهی او فراهم شده است
اقتصاد آمریکا چنان بهم ریخته که اگر به برجام برنگردد ورشکست میشود
مناسفانه یه عده برنامه دارن مردم رو از نان خالی خوردن هم بیندازند؟؟ حذف ارز از ارد مساوی بازی با آتش،خیلی از ملت فقط با نان خالی دارن شکمشون رو سیر میکنند ،
یکی نیست به وزیر ارتباطات بفهمونه که شما در تولید اتوموبیل به روز با داشتن ۵۰ سال سابقه مانده اید در حالیکه سرعت تغییرات در این حوزه یک صدم سرعت تغییرات در حوزه موبایل هم نیست. حالا دم از تولید بومی موبایل میزنید ؟؟؟ ووو
روحانی دستشویی رفتن رو هم به برجام پیوند داده بود ؟؟؟!
کاش مسئولین اموالش را. اعلام میکردند تا همه به حقایق پی می بردند
عطش مذاکره بد جوری انریکا رو به هم ریخته ، اخه ۶ دوره مذاکره کردین چه نتیجه داد ، شک نکنید ادامه مذاکره هم فایده نداره چرا که انریکا اهل تضمین نیست و ایران هم به راحتی بازی رو نمیبازه و تجربه یه باخت بد رو داره
مشارکت سپاه در واکسیناسیون دقیقاً یعنی چه؟
اگرنمایندگان مجلس تصمیم دارند برای مردم قدمی بردارند اولین قدم ارزان کردن بنزین و بازگشت به قیمت اصلی یعنی لیتری هزارتوان است اگر سران سه قوه اقدام به گران کردن بنزین نمی کردند نه کالایی گران میشد نه خون بی گناهی ریخته میشد اینها اگر ازخشم مردم واهمه ای ندارند حداقل ازخشم خداوند بترسند تنها روحانی که به هنگام نماز از خشم خداوند درهراس بودند بزرگ بزرگان یاور مستصعفان آیت الله بهجت بودندروحانی بزگواری که با آنکه بسیار مومن وپاک ودرست بودند ولی با همه اینها ازخشم خداوند همواره درهراس بودند روحانی پاک ودرست
انسیه خزعلی سطح فکر مردم را مانند خودش میداند کیست که نداند اموال مصادره شده به یک دهم قیمت آنهم با شرایط قسطی به اطرافیان واگذار میشد
بجای رجز خوندن برجام را زنده و تحریمها بردارید و با سرمایه گذاران خارجی برای ساخت زیرساخت ها فورا اقدام کنید. معلوم نیست 3 سال دیگر کی بیاید پس از ین تنها فرصت فروش نفت و احیای اقتصاد استفاده کنید بجای شعار بیهوده دادن.
کمی بمردم فکر کنید
مطمئنا برنامه گرون کردن بنزینه هر وقت حرفشو زون واسه چک کردن عکس العمل مردمه
دلار میبرن بالا بعد بنزینو
بنزینو میبرن بالا بعد دلارو
اکنون همهٔ کسانی که مدعی خدمت و دقدقهٔ معیشت ، ورفاه و پیشرفت ملت و مملکت را داشتند و دارند ،‌در دولت سیزدهم فراخوانده شده اند و هریک پستی را در اختیار گرفته ،پس لازمه اش این است که در پایان سه ماههٔ‌سوم امسال گشایشی در اقتصاد و معیشت و‌رفاه ملت و کشور حاصل میگردد ،و در سال بعد و سالهای بعد ،به مرور ،مشکلات دهکهای پایین و قشر حقوق بگیر ثابت ،و‌بازنشستگان و سالمندان ،برطرف میگردد ؟
خیلی زود باید با آمریکا و غرب و همسایگان عرب تنش زدایی بشه و بعد نوبت به سرکوبی امثال علیف برسه که فکر کرده نوکری برای ادروغان براش امنیت درست می کنه
ظریف جان شما برو از مزایای گرین کارتت استفاده کن قبل از اینکه منقضی بشه...
با سلام و خسته نباشید من هر روز ساعت ۲۴ به بعد اولین سایت خبری که سراغش می روم ،تابناک است ، یک سوال دارم چرا تا امروز همه ضد بر جام ها می گفتند این برجام بد است و نباید دولت قبل مذاکره برجام را انجام می داد حالا طرفدار بر جام هستند ،اگر بد است بی خیال آن شوند اگر خوب بود چرا وا مصیبتا می کردند ممنون و خسته نباشید
همصدا با ظریف عزیز:
این نیز بگذرد.
گران شدن‌بنزین بحران ودرگیری تازه در کشور است هرکس چنین کاری بکند باید مسولیت عواقب ان را برعهده بگیرد
آقای صفوی برجام که همش ضرر بود، آمریکا هم برگشت ما نباید برگردیم، چطوری یه مرتبه جمله بندی ها عوض میشه
بله‌ اقای‌ سرلشکر‌ صفوی‌ شاید‌ امریکا‌ و غرب‌ روزی‌ به سازش‌ بل ایران‌ روی بیاورند‌ و شاید‌ ایران‌ هم‌ بتواند‌ همه مشکلات‌ اقتصادی را حل کند‌ و همه چی درست بشود‌ ولی‌ عمر‌ ماها تمام شد و روزمرگی‌ تمام زندگی ما را بلعید‌ و رفت‌ و شرمنده‌ زن و بچه‌ !!!
اره مجبورن واسه اینه که زیر تحریم هستند اقتصادشون داره فرو میریزه
آمریکا اصلا واسش مهم نیست برجام
حتی شما بمب اتم بسازید هم واسش مهم نیست !

چون میتونه از هر شرایطی به نفع خودش استفاده کنه
برعکس شما که هر مسئله کوچکی رو به یک بحران ملی تبدیل میکنید
بله اقای صفوی با مشاهده قبض های آب وبرق ده برابری ما خیلی زود متوجه شدیم که چقدر آمریکا مجبور است به برجام برگردد البته اگر غیر از این می کفتید ما تعجب می کردیم چون سال هاست که کلمات فارسی معانی برعکس پیدا کرده اند ار آن وقتیکه مدرسه پولی شد غیر انتفاعی ...
حتما هم مجبورن بالاخره تورم اونا شده چهارصد درصد پراید اونا از بیست تومن شده صد و پنجاه تومن پول اونا ارزشش شده یک سی ام بله اونا مجبورن
سرکار خانم خزعلی: برادرتون خیلی بی انصافه که صداقتی رو که تو حرفهاتون موج میزنه نميبينه! کار برادرتون تشویش اذهان عمومی و اقدام علیه امنیت ملی و تبانی بر علیه خانواده است و شما بجای اینکه ایشون رو به دست عدالت بسپرین، براش دعا میکنین!!
وقتیدهمه چی گرون شد بنزینم باید بشه نشه مجبورن چند سال دیگه جند برابر کنن خطرناک باید بشه دوتومن و ازاد چهار تومن در ترکیه بنزین باکی میسه یک میلیون تومن
بله واکسن بی خان و مان اولوبت ولی چه کنبم که فامیل مسولان بجای بی هویت ها در صف نروند دیدیم و دیدید که بحای رفتگر با هویت خودشان در صف جا زدند و حالا که میشوند بی هویت دیگه کیه پیدا کنه ؟
اصلا شوخیش هم خوب نیستا افزایش دوباره بنزین یعنی یه آبان دیگه در راهه و چه آبانی با این گرانی های اخیر یه آبان خونین خونین خونین پس خواهش میکنم حتی اسم بنزین رو نیارین چون یه سری از مردم حساسن به این کلمه
لابد فاقد امکانات و قدرت
موبایل بومی شده یعنی باز هم اتلاف منابع..... وقتی مزیت رقابتی وجود ندارد، با تولید گوشی فقط وقت و پول را هدر می دهید... گوشی GLX با آن همه سرمایه گذاری چه شد؟.... شبکه های بومی ایتا و بله و سروش و ... کجا هستند؟....
موبایل داخلی!!!!!
اشتباه می کند نماینده ای بنشیند وبابت گرانی بنزین حرف بزند . ذهن مردم را نشوید . حرف زدنش هم گناه است . بنشیند در باره گرانی مایحتاج مردم به نتیجه برسید رب گوجه(رب همدانیان بطور مثال) در عرض ده روز 70 درصد گران شده . و آهسته جیب ملت را خالی می کنید .
ودر مورد افزایش حقوق کارگران بصورت ماهانه وبر اساس نرخ تورم بازار ونه نرخ تورم دولتی بحث کنید .
وقتی در یک تکنولوژی مثل موبایل وابسته هستیم شرط عقل ایجاب می کنه تا وقتی که جای خود را در داخل باز نکرده است از اون مالیات نگیریم زمین و برق و آب را با حداقل قیمت با اون محاسبه کنیم و نیاز به مجوز برای سرمایه گذاری نداشته باشد و بعد از آنکه جا افتاد با شیب ملایم و با محاسبات دقیق دولت از اون صنعت سهم خواهی کنه
تولید در کشور نیاز به فرد باهوش می خواهد تا مسائل را درک کند
آمریکایی ها هيچ اجباری ندارند این ما هستیم که در تحریم هستیم نه آمریکا
امریکا مجبور است ؟؟
بازم خدا رو شکر که شما اصلا مجبور نیستین !
البته ما ملت که داریم له میشیم !
چی شد؟ زمان روحانی که برجام بد بود و باید آتش میزدید! الان خوب شده و آمریکایی ها مجبورند برگرندند؟!
هر وقت وزیر توانست نظر خانواده خودش را در مورد گوشی ایرانی تغییر دهد بیاید برای مردم تصمیم بگیرد که گوشی داخلی استفاده کنند یا خارجی.
خيلي جالبه همچين ميگن امريكايي ها مجبورن به برجام برگردند انگار اونا تحريمن و توي بدبختي دارن درجا ميزنن و ما خوشبخت عالميم
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چقدر خبرا یکدست شده
همه اش تقریبا از یه طیف و جناحه انگار هیچکس به جز این حضرات تو این کشور زندگی نمیکنه
آقای ظریف اگر دیگه حرف نزنی سنگین تری. چند سال خرف زدی و الان بیشتر از قبل دروغها برای مردم روشن شده .
جناب طریف اگر دلیلی بر رد ادعای ایشان دارید بفرمایید.
آقای صفوی برجام که بد بود !!!!
سردار سرلشگر صفوی . سلام . امریکایی ها برای چی مجبورند به برجام برگردند ؟!!! می شه توضیح دهید . شاید ما هم متوجه شدیم
جدیدا اخبار تو ایران بی معنی شده . یعنی صفحه ی اخبار رو باز میکنی خبر نمیبینی فقط حرف میبینی .

اینا خبر نیست اینا حرفه. حرفایی که سالهاست میشنویم
کشور ما تا حالاش هم تبدیل به گرانترین کشور دنیا و غیر قابل سکونت ترین کشور دنیا شده. با گران شدن بنزین یا هر چیز دیگه ای فقط به فرار مردم از کشور کمک می کنیم. اگه افغانستان با این وضع رویرو نمی شد شاید مقصد بعدی مردم بعد از ترکیه افغانستان می شد.
سردار صفوی نفرمودند که آمریکا چرا مجبوره ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی