بازدید 4586
۳

واشنگتن : واردات نفت از ایران به نفع لبنان نیست

وزارت امور خارجه آمریکا با این ادعا که واردات نفت از ایران به لبنان به نفع این کشور نیست و آن را در معرض خطر قرار می دهد،گفت که فعالیتهای حزب الله، نهادها و مؤسسات لبنانی را به نابودی کشانده و این کشور را در معرض تحریم قرار میدهد».
کد خبر: ۱۰۷۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ 20 September 2021

 

به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از رأی الیوم نوشت: «جرالدین گریفیتس»، سخنگوی منطقه ای وزارت امور خارجه آمریکا گفت:« ما آماده حمایت از لبنان هستیم، اما مقامات لبنان باید برای انجام وظایف خود تمایل داشته باشند».

وی افزود:« واردات نفت از ایران و فعالیتهای فزاینده حزب الله, لبنان را در معرض خطر قرار داده است».

گریفیتس همچنین در مورد احتمال تحمیل تحریم های آمریکایی بر لبنان گفت:« تحریم های آمریکا تعامل و تجارت غیرقانونی با کشورهای تحت تحریم نظیر ایران را دربر می گیرد و برکسی پوشیده نیست که فعالیت های حزب الله، نهادهای لبنان را به نابودی می کشاند و این کشور را در معرض تحریم قرار می دهد».

وی همچنین ادامه داد: «از نقطه نظر دولت بایدن، واردات نفت از ایران به نفع لبنان نیست».

گریفیتس اظهار کرد که لبنان از بحران های بسیاری رنج می برد، پس باید برای برآوردن نیازهای مردم کشورش با جامعه بین الملل تعامل داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
مفته مجانیه
اگر لبنان به حرف آمریکا گوش نکنه یعنی تحریم های آمریکا در دنیا بی اثر میشه و آمریکا داره هر کاری میکنه که لبنان این مسیر رو ادامه نده. در واقع دعوای آمریکا با محور مقاومت وارد مرحله خاله زنک بازی آمریکا شده
اصلا به شما و دولت لبنان چه ربطی دارد .نفت را که دولت لبنان درخواست نکرده بود . کشوری که از لحاظ سیاسی و اقتصادی از هم پاشیده است و هیچ اراده ای از خودش ندارد باید خیلی هم ممنون باشد که نفت مجانی میگیرد همانطوریکه همیشه عیش و نوش و خوشگذرانی شان را باید مدیون ایران باشند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر