بازدید 94801
دو هزار و پانصد و نود و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

گمانه زنی‌ها درباره ریاست سازمان صدا و سیما / دلیل عدم سفر رئیسی به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل / نظر ایمانی درباره پیوند احتمالی لاریجانی با اصلاح‌طلبان

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش وزارت کشور به گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب استانداران / سومین نفتکش ایرانی در حال حرکت به سمت لبنان / ضرغامی به رفیق قدیمی حکم داد / توضیح قوه قضائیه درباره فوت متهم ردیف اول پرونده شرکت مفتاح خودرو و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۷۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳ 19 September 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

نامه یک نماینده به دادستان کشور: رئیس سازمان سنجش ممنوع الخروج شود

رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور در نامه ای به دادستان کل کشور؛ خواستار ممنوع الخروج شدن رییس سازمان سنجش شد. در متن نامه احمد نادری نماینده تهران و نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات به منتظری دادستان کل کشور آمده است: نظر به تصویب قاطع نمایندگان مردم شریف ایران در صحن مجلس شورای اسلامی مبنی تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به شکایات و مستندات و بررسی‌های اولیه انجام شده نسبت به سوء عملکرد و تخلفات رئیس و مدیران این سازمان، متاسفانه باخبر شدیم آقای ابراهیم خدایی، رئیس سازمان به بهانه فرصت مطالعاتی قصد خروج از کشور دارند. همچنین شائبه خروج برخی مدیران این سازمان نیز با عنایت به شکایات و تخلفات گسترده وجود دارد، لهذا خواهشمند است دستور مقتضی جهت ممنوع الخروج شدن ایشان را صادر فرمایید تا خللی در فرآیند تظلم خواهی مردم و صیانت از حقوق بیت‌المال رخ نداده و امکان فرار از بار مسئولیت و پاسخگویی برای این فرد میسر نگردد. همچنین نادری در مطلبی در صفحه توییتر خود در توضیج این موضوع نوشت: « برای جلوگیری از تکرار سناریوی خروج از کشور، در نامه ای به دادستان محترم، خواهان ممنوع الخروج شدن رییس سازمان سنجش و برخی مدیران آن شدم. یکی از مهره های کلیدی وزارت علوم که ظلم های فراوانی در سال‌های قبل به دانشگاهیان کرد، برغم مفتوح بودن پرونده اش در کمیسیون اصل نود، از کشور خارج شد.»

رئیس سازمان سنجش: خبر درخواست خروجم از کشور کذب است

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، ادعای احمد نادری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد. خدایی در این نامه با اشاره به نامه احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دادستان کل کشور مبنی بر قصد خروج از کشور رئیس سازمان سنجش به بهانه فرصت مطالعاتی، نوشته است: «با توجه به اینکه اینجانب تابحال درخواستی از دانشگاه محل استخدام و هیچ مرجع قانونی دیگری جهت فرصت مطالعاتی نداشته‌ام، این مطلب کذب محض است.» رئیس سازمان سنجش در این نامه از قالیباف درخواست کرده است بر اساس آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نسبت به نشر اکاذیب از سوی این نماینده رسیدگی قانونی صورت گیرد.

لباس جدید ورزشکاران افغانستان با طرحی از پرچم طالبان

گمانه زني ها درباره رياست سازمان صدا و سيما / دليل عدم سفر رئيسي به نيويورک براي حضور در مجمع عمومي سازمان ملل / نظر ايماني درباره پيوند احتمالي لاريجاني با اصلاح‌طلبان

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات نخست وزیر لبنان درباره ارسال سوخت به این کشور

فرمانده اسبق مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران شد. وزیر نفت در حکمی «مجید چگنی» را به‌عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران منصوب کرد. مجید چگنی مدیر کل سابق نظارت بر صادرات و مبادلات فرآورده های نفتی وزارت نفت علاوه بر این سمت با کارشناس ارشد مهندسی صنایع، عضو گروه شش نفره اجرای آیین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه وزارت نفت و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت را در سوابق خود دارد. 

کنار رفتن لاریجانی‌ها طبیعی است

ناصر قوامی: برادران لاریجانی به نهایت رشدی که مدنظرشان بود، رسیدند. زمانی اصلا مصلحت نبود که دو برادر دو قوه را در اختیار داشته باشند و نتیجه را هم دیدیم. به نظر من این اشخاص کار خود را کردند و کنار‌ رفتنشان طبیعی است. وقتی چند برادر منصب‌های کلیدی کشور را چندین سال در اختیار دارند، به هر حال روزی باید برکنار شوند. قوامی تصریح کرد: قطعا درباره اینها تغییر موضعی صورت گرفته است. البته ما از پس پرده خبر نداریم؛ مشخص نیست آملی‌لاریجانی از شورای نگهبان استعفا داده یا به او گفتند که کناره‌گیری کن؛ همان‌گونه که علی لاریجانی رد صلاحیت شد.

توئيت رحيمي جهان‌آبادي درباره تصويري که ترند شد

يک عضو فراکسيون اهل سنت مجلس شوراي اسلامي عکسي از اقامه نماز رئيس جمهوري در هواپيما در سفر تاجيکستان منتشر کرد که او نيز در صف نماز حضور داشت.جليل رحيمي جهان آبادي، عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي و ‌نماينده تايباد که به همراه رئيس جمهور، وزير خارجه و هيات همراه جهت شرکت در نشست سران سازمان شانگهاي به تاجيکستان سفر کرده بود، در صفحه توييتر خود به اين موضوع واکنش نشان داد. رحيمي جهان آبادي، تصويري از صف نماز جماعت در هواپيما به امامت سيدابراهيم رئيسي رييس جمهوري و با حضور حسين اميرعبداللهيان وزير امور خارجه، غلامحسين اسماعيلي رئيس دفتر رئيس جمهوري و خودش منتشر کرد و نوشت:« ‏⁧‫سفر‬⁩ با ⁧‫رئيس جمهور‬⁩ به ⁧‫تاجيکستان‬⁩.ايرانيان‬⁩ براي حفظ منافع ملي و گسترش آرمانهاي ⁧‫انقلاب‬⁩ و ⁧‫امام‬⁩، متحد و همدل هستند.»اين نماينده مجلس در اين توييت از چندين هشتگ استفاده کرد؛ «رييسي»، «‬⁩ ⁧‫مجلس شوراي اسلامي‬⁩»، ⁧‫«اميرعبداللهيان»، «‬⁩ ⁧اسماعيلي‬⁩ »، «نماز وحدت»، «‬⁩ تقريب مذاهب»، ‬⁩ «اهل سنت ايران‬⁩ » ، «اقوام مذاهب» و ‬⁩«کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي».

گمانه زني ها درباره رياست سازمان صدا و سيما / دليل عدم سفر رئيسي به نيويورک براي حضور در مجمع عمومي سازمان ملل / نظر ايماني درباره پيوند احتمالي لاريجاني با اصلاح‌طلبان

 

توضيح قوه قضائيه درباره فوت متهم رديف اول پرونده شرکت مفتاح خودرو

مرکز رسانه قوه قضاييه اعلام کرد که متهم رديف اول پرونده شرکت مفتاح خودرو در پي سکته قلبي فوت کرده و اموال متهم متوفي کفاف رد مال وي را در صورت قطعيت محکوميت خواهد داد.در پي انتشار خبري مبني بر فوت «ميثم رضايي» متهم رديف اول شرکت مفتاح خودرو، مرکز رسانه قوه قضاييه به اطلاع مي‌رساند نامبرده که سابقه طولاني اعتياد و مصرف مواد مخدر داشته، قبل از اعزام به زندان، حتي در مرحله رسيدگي بدوي به پرونده به‌علت سابقه بيماري به مراکز درماني اعزام شده بود و از مراقبت‌هاي ويژه پزشکي بهره‌مند بوده است و در بيمارستان لقمان تهران هم فوت کرده است؛ بنابراين گزارش، پرونده شرکت مفتاح خودرو از جمله پرونده‌هاي کثيرالشاکي محسوب مي‌شود که با فوت متهم رديف اول آن رسيدگي به اين پرونده مختومه نخواهد شد، بلکه بخشي از اين پرونده در دست رسيدگي قضايي است و در خصوص بخش ديگری از آن نيز راي صادر شده است. در خصوص قسمتي از پرونده که راي بدوي صادر شده، متهم متوفي با حدود هزار و ۶۰۰ شاکي و با اتهام کلاهبرداري شبکه‌اي به ۱۲ سال حبس و جزاي نقدي محکوم شده است و در حال حاضر پرونده در ديوان عالي کشور در مقام فرجامخواهي است و در صورت قطعيت حکم صادره، فرآيند رد مال با شناسايي اموال وفق مقررات انجام خواهد شد.در پرونده دوم نيز، کيفرخواست با بيش از ۷۰ شاکي صادر شده است و در شعبه نهم دادگاه کيفري يک استان تهران در حال رسيدگي است.شايان ذکر است؛ اموال متهم متوفي کفاف رد مال وي را در صورت قطعيت محکوميت خواهد داد.

انتقاد عضو کارگزاران از بزرگان اصولگرا و اصلاح‌طلب

يک فعال سياسي اصلاح طلب با انتقاد بر اينکه بزرگان احزاب حضور جدي در احزاب ندارند، گفت: يکي از نقدهاي امروز اين است که بزرگان اصلاح طلب و اصولگرا درگير فعاليت‌هاي حزبي نمي شوند.«علي محمد نمازي»، يک چهره سياسي اصلاح طلب، در گفت و گو با برنا، در رابطه با علت افول احزاب طي سال هاي گذشته اظهار کرد: در ايران به جز در سه سال اول عمر نظام جمهوري اسلامي که آيت الله شهيد بهشتي، جناب آقايان خامنه اي، هاشمي رفسنجاني و شهيد حجت الاسلام باهنر که حزب جمهوري اسلامي ايران را تشکيل دادند و با سرعت در سراسر کشور عضو گيري کردند و در نهايت در مجلس ششم، ديگر شاهد فعاليت جدي احزاب نبوده ايم. نمازي افزود: فلسفه وجودي احزاب که سامان دادن به سلايق مختلف، سازماندهي نيروهاي علاقه مند به فعاليت هاي سياسي و يا صرفا احساس تکليف براي حضور در پاي صندوق‌هاي راي و در نتيجه کسب پيروزي در انتخابات و سهيم شدن در قدرت است، هيچ فردي صرفا براي کسب معنويت و ورود به بهشت وارد فعاليت حزبي نمي شود. اينگونه افراد و احزابشان به دنبال ايفاي نقش در اداره کشور هستند.

نظر ايماني درباره پيوند احتمالي لاريجاني با اصلاح‌طلبان

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: امروز می‌بینیم که جذب چهره‌های اصولگرا نه تنها نتیجه خوبی برای اصلاح طلبان نداشت بلکه به آن‌ها ضربه زد؛ بنابراین تصور می‌کنم با وجودی که اصلاح طلبان آماده بازگشت به قدرت هستند، دیگر تجربه سال ۹۲ در آینده نخواهد افتاد. ناصر ایمانی درباره احتمال احیای ائتلاف اعتدالیون و اصلاح‌طلبان که میراث هاشمی شناخته می‌شود، به نامه نیوز گفت: این اتفاق نمی‌افتد، چون چیزی به نام اعتدال در آینده سیاسی ایران وجود نخواهد داشت. حتی معتقدم دولت آقای رئیسی هم بیشتر به دفن پسمانده‌های اعتدال کمک خواهد کرد. وی افزود: دولت آقای رئیسی کاملا معتدل و به دور از جنجال‌ها و فضاسازی‌های سیاسی خواهد بود، به همین دلیل یک جریان فکری خردگرا و معتدل را در کشور شاهد خواهیم بود. از این رو تحلیلم آن است که عنوانی به نام اعتدالیون در عرصه سیاسی کشور نمی‌ماند. نکته دیگر آنکه اساسا نطفه‌ای به نام اعتدال در زمان ریاست جمهوری آقای روحانی منعقد نشد که الان بخواهد فرزندی از آن به دنیا بیاید. این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: اصلاح طلبان بر خلاف اعتدالیون جریانی هستند که در لایه‌های اجتماعی صاحب پایگاه فکری هستند. به لحاظ تاکتیکی و مبانی نظری حرف برای گفتن دارند، اما هم اکنون به دلیل عملکرد دولت آقای روحانی و پیروزی آقای رئیسی در اوج دوران حضیض خود به سر می‌برند. با وجود این، آن طور نیست که دیگر هیچ گاه نتوانند در آینده کشور ایفای نقش کنند.

ضرغامي به رفيق قديمي حکم داد

وزير ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي علي دارابي را به عنوان قائم‌ مقام وزير و معاون ميراث‌ فرهنگي منصوب کرد.به گزارش گروه فرهنگي ايرنا، طي حکمي از سوي عزت الله ضرغامي، علي دارابي به عنوان قائم مقام و معاون ميراث فرهنگي وزارت ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري منصوب شد.

دليل عدم سفر رئيسي به نيويورک براي حضور در مجمع عمومي سازمان ملل

خطيب‌زاده گفت: رئيس جمهور به دليل رعايت دستورالعمل هاي کرونايي، تصميم گرفته است که به صورت برخط و آنلاين در مجمع عمومي سازمان ملل سخنراني کند.سعيد خطيب زاده، سخنگوي وزارت امور خارجه در گفت‌وگويي با اشاره به برگزاري مجمع عمومي سازمان ملل در روزهاي آينده گفت: آقاي رئيسي رئيس جمهور کشورمان در مجمع عمومي سازمان ملل متحد روز سه شنبه سخنراني خواهند داشت. خطيب زاده تصريح کرد: البته آقاي اميرعبداللهيان وزير خارجه کشورمان به همراه هياتي فردا صبح عازم نيويورک خواهند بود و ملاقات ها و برنامه هاي بسيار مفصلي هم براي وي و هيات همراه تدارک ديده شده است.

سازمان پدافند غير عامل کشور، عضو جديد شوراي عالي فضاي مجازي شد

قانون مصوب مجلس شوراي اسلامي درباره عضويت سازمان پدافند غيرعامل کشور در شوراي عالي فضاي مجازي در اولين جلسه اين شورا در دولت سيزدهم اجرايي شد. طبق قانون مجلس شوراي اسلامي مصوب سال ۱۳۹۶، رئيس سازمان پدافند غيرعامل کشور در راستاي اجراي مأموريت‌ ذاتي خود و در جهت برقراري تعامل نزديک با دستگاه‌هاي اجرایي کشور و اعمال سياست‌ها و تدابير مقام معظم رهبري در حوزه پدافند غيرعامل عضو شوراهاي‌عالي يادشده در زير است؛

الف ـ شوراي عالي عتف
ب ـ شوراي عالي آمايش سرزمين
پ ـ شوراي عالي سلامت و امنيت غذايي
ت ـ شوراي عالي شهرسازي و معماري ايران
ث ـ شوراي عالي هماهنگي ترافيک شهرهاي کشور
ج ـ شوراي عالي فضاي مجازي در صورت إذن مقام معظم رهبري

در دولت قبل اجراي کامل اين قانون با وجود موافقت مقام معظم رهبري و اخذ اجازه ايشان معطل مانده بود که با آغاز به کار دولت سيزدهم اين قانون کامل اجرا شد و رئيس سازمان پدافند غيرعامل کشور به دعوت رئيس جمهوري در جلسه شوراي عالي فضاي مجازي حضور يافت.

گمانه زني ها درباره رياست سازمان صدا و سيما

در پی انتشار برخی گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی درباره تغییر رئیس رسانه ملی، «نورنیوز» مطلع شد که «پیمان جبلی» معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گزینه اول ریاست این سازمان است. پیمان جبلی متولد سال ۱۳۴۵ در محله شمیران، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته معارف اسلامی و تبلیغ از دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در سال ۱۳۷۲ بوده و در سال ۱۳۸۳ مدرک دکترای فرهنگ و ارتباطات خود را از همین دانشگاه دریافت کرده است.

سومين نفتکش ايراني در حال حرکت به سمت لبنان

سايت تخصصي رديابي و اطلاع رساني درخصوص تردد نفتکش ها مدعي شد که سومين نفتکش حامل سوخت ايراني درحال حرکت به سمت لبنان است. به گزارش الجزيره، سايت تخصصي تانکر تراکرز که متخصص رديابي و اطلاع رساني درخصوص تردد نفتکش ها در جهان است، اعلام کرد که سومين نفتکش حامل سوخت ايراني به سمت لبنان در حال حرکت است.براساس اين گزارش، اولين محموله سوخت ايران، روز پنجشنبه گذشته وارد لبنان شد. دومين کاروان کاميون هاي حامل سوخت ايران نيز اخيرا از مرزهاي سوريه عبور ‌کرده و به سمت لبنان در حال حرکت است.

واکنش وزارت کشور به گمانه‌زني‌ها درباره انتخاب استانداران

وزارت کشور با رد گمانه‌زني‌هاي رسانه‌اي درباره انتخاب استانداران اعلام کرد، اخبار انتصاب استانداران در رسانه‌هاي رسمي منتشر مي‌شود.به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني وزارت کشور، اخبار انتصاب استانداران پس از تصويب در هيات دولت، به طور رسمي در پايگاه اطلاع رساني دولت، پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور و رسانه ملي و خبرگزاري‌هاي رسمي منتشر مي‌شود.وزارت کشور ادامه داد: با توجه به انتشار اخبار غيرمستند و شايعات بدون صحت نسبت به انتخاب و معرفي استانداران در برخي از رسانه‌ها، با رد گمانه‌زني‌هاي منتشره، تاکيد مي‌شود اين اخبار رسما منتشر خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷۸
از تشکیل کابینه جدید و ریاست جمهوری جدید 45 روز گذشت.ما که هیچ تغییری ندیدیم.غیر از مصاحبه و وعده ووعید.این دولت هم کم کم دارد دچار روزمرگی وباری به هرجهت روز را شب کردن با چاپ پول بدون پشتوانه و انداختن تورم به گردن مردم می شود.
یعنی ایشان به خاطر کرونا به امریکا سفر نکردند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بله عزیز دل برادر ، به خاطر کرونا ، خخخخخخخخخخخخ
دانشگاه امام صادقی ها همه جا را گرفتند.
علت عدم حضور رئیس جمهور در نیویورک
من می دانم خیلی ها می دانند تابناک هم می داند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بعید میدونم دلیلش اونی که فکر میکنی باشه. ولی جالبه
صحبت های اقای خطیب زاده با مشکلات اقای رئیسی تناقص دارد،،ایا نشست شانگهای مهمتر ومعتبر بوده یا مجمع سازمان مل!!!!!!!!،نکنه اینهم سازمانی بی اهمیت وغیر قانونی وغیر شرعی ،مردم به تمام مسائل خارجی وداخلی اگاهی کامل دارند بافهم واگاهی مردم بازی نکنید
دليل عدم سفر رئيسي به نيويورک براي حضور در مجمع عمومي سازمان ملل
آقای محترم، ملت و مخاطب را چه فرض کردی؟؟!!!!
کرونا به امیر عبدالهیان و هیات همراه کاری ندارد اما به رئیس جمهور کار دارد؟!!!!!
" دليل عدم سفر رئيسي به نيويورک براي حضور در مجمع عمومي سازمان ملل "
اصلا هم ربطی به تحت تحریم آمریکار بودن نداره.
آقای رئیسی پاشو بذاره آمریکار حکم جلبش آمادست.
پاسخ ها
مصمم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
از آمریکا از این کارها بر می آید ، یک دولت تروریست ، آدم ربا ، دولتی که هیچ ارزشی برای جان انسانها قائل نیست و اگر میلیونها نفر هم کشته شود حتی از شهروندان خودش برایش اصلاً اهمیت ندارد ، ما امروز با چنین دولت شروری مواجه هستیم که متأسفانه حمایت های قانونی سازمان ملل را هم غالباً با خود دارد و اعضای سازمان ملل هم جرأت بیان حقایق را ندارند و اگر بر خلاف خواست آمریکا سخن بگویند باید با زندگی وداع کرده باشند . آقای رئیسی هیچ جرمی جز خدمت به جامعه ندارد و اگر چند جانی را هم اعدام کرده کاملاً در راستای خدمت به مردم مظلوم بوده و اگر آن جنایتکاران را اعدام نمی کرد امروز هیچ کس در ایران از دست منافقین امنیت نداشت . من با افتخار دست آقای رئیسی را اگر آنها را عدام کرده می بوسم . آقای عمو فرید خودت هم بهتر از من این مطالب را می دانی ، ولی بدان که لحظه لحظه زندیگمان و حرف به حرف سخنانمان و جزء به جزء حرکاتمان در آن دنیا حساب دارد ، از ظلم ظالمان خوشحال نشو که آن دنیا شریک جرم آنها خواهی بود .
ضرغامي به رفيق قديمي حکم داد
وزير ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي علي دارابي را به عنوان قائم‌ مقام وزير و معاون ميراث‌ فرهنگي منصوب کرد.کلا به همدیگر نان قرض میدهند وهیچوقت همکار جدید را بین خودشان راه نمیدهند
خدا به داد کارمندای صدا و سیما می رسه هرکی میاد هیچ اهمیتی به کارکنان صدا و سیما نمی ده
تا وقتی علی عسگری معاون فنی بود به بچه هاش رسیدگی می کرد اومد ریس سازمان شد تنها چیزی که براش اهمیت نداشت کارمندان بودن جالب اینه که همین الان جبلی هیچ رسیدگی به حال کارمندای برونمرزی نمی کنه ریس سازمان بشه که بدبختیم
اگر تانکرهای سوخت به لبنان رسید لطفاً هماهنگ کنید دو تا سطل آب هم به روستاهای محروم خودمان بفرستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
من از خجالت اب شدم ولی ماشالا مسئولین ضد ضربه هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
خالی بر نگردند
حداقل هویج بار بزنن
# کاش من هم فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق بودم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
شاسته سالاری و گردش نخبگان تو این مملکت غوغا میکنه!
به همین دلیل روز به روز در حال پیشرفتیم و دنیا انگشت به دهن مانده !!
هواپیما نشسته بود و یا در حال حرکت بود؟!!!!!!!!!!
خطيب‌زاده گفت: رئيس جمهور به دليل رعايت دستورالعمل هاي کرونايي، تصميم گرفته است که به صورت برخط و آنلاين در مجمع عمومي سازمان ملل سخنراني کند) واقعا عجب دلیل قانع کننده ای !!!! لااقل یک نیگا به عکس های جدید ایشون در اجلاس شانگهای میانداختید بعد دلیل می تراشیدید بدون ماسک و ... یک نیگا به سفرهای یک ماهه و ....
می گوم گوگا ، خو ای آقای رئیسی بخاطر کرونا تاجیکستانم نمی رفت ، کوکا حرفی بزن که قابل باور باشه د نه
بعد از خواندن گزارش “واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات نخست وزیر لبنان…” نفهمیدم بالاخره واکنش چی بوده. غیر از یک انتصاب تو وزارت نفت که اصلأ ربطی به وزارت خارجه نداره. گزارشتون ناقصه
ولله قسم عاشق این مرد بزرگ رییسی بزرگوارم .
خطیب زاده عزیز دلیل عدم حضور آقای ریسی در نیویورک تحریم بودن ایشان از سوی دولت آمریکا می باشد نه ویروس منحوس کرونا لطفا با چنین اظهار اتی به شعور مردم توهین نکنید
آقای رئیسی بدلیل رعایت دستورالعمل های کرونایی به سازمان ملل نمیره بعد چجوری همون دستورالعمل های کرونایی اجازه میده تا تاجیکستان تشریف ببره؟
این دوگانگی قابل توجیه نیست!
دليل عدم سفر رئيسي به نيويورک براي حضور در مجمع عمومي سازمان ملل..؟!
تو رو خدا نگاه کن ،افغانستان دست کیا افتاده !؟
وقتی رریس جمهور کشوری ترسو باشه
دشمن جرات میکنه هر غلطی بکنه
از ترور دانشمندان گرفته تا ندادن واکسن و نابود کردن قایق ها
ولی وقتی اقتدار داشته باشی
دشمن جرات نفس کشیدن نداره
در دولت منفعل روحانی دشمن هر بلایی خواست سر ملت آورد و روحانی ب فقط التماس میکرد و عزت ملت رو خدشه دار کرد و تورم ۱۰۰۰ دزصدی هم به ارمغان آورد. واقعا درود بر شرف ریسی .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
جرئت نکردن دشمن به خاطر اقتدار نظامیه که ایران داره و خدا رو شکر ربطی به دولت هم نداره وگرنه وقتی 2 تا پایگاه بزرگ آمریکا رو با خاک یکسان کردیم جواب میدادن بجای لال شدن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بیشترین درصد افزایش بودجه نظامی در زمان روحانی به ارتش و سپاه اختصاص داده شد پس منظورت از انفعال چیه ؟!! دقیقا کجا و کی روحانی التماس کرد ؟!!کسی که التماس میکنه قراردادی نمی بنده که ترامپ هم با التماس نتوانست اروپا را با خود در بهم زدنش مجاب کنه !!! از اتاقهای دربسته بیرون بیایید
سايت تخصصي تانکر تراکرز اعلام کرد سومین کشتی سوخت ایرانی عازم لبنان شد!!!!!!!!!!!
گویا روزه صمت رسانه های داخلی و نامحرم تلقی کردن مردم غیور ایران سبب شده خبرهای خودمان را از رسانه های خارجی پیگیری کنیم. دیگر گله نکنید که چرا مردم سراغ رسانه های بیگانه میروند.
دوستان که اقتصاد دولت رو در دست گرفتین
سرکوب ارزی هیچ وقت جواب نداده
با این حجم از نقدینگی و قیمت کالا ها اکثرا با دلار ۵۰ هزاری به دست ملت میرسه ، فعلا کنترل بازار کالای مصرفی ملت رو رها کرده اید و دارید منابع ارزی کشور رو صرف خرید مسکن یه فده ترکیه و ارمنستان میکنید . شک نکنید شش ماهه دوم فشار زیادی برای تامین ارز متحمل خواهید شد.
چه نماز بی ریا و خالصانه ای !
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
خخخخخخخخ
لباس جدید ورزشکاران افغانستان با طرحی از پرچم طالبان
این ورزشکاران باید دائماً با وضو باشند و گرنه لحظه به لحظه بدنشان با کلمۀ مقدس «لا إله إلّا اللّه محمد رسول الله » در تماس است و طبعاً مرتکب گناه می شوند ، مگر اینکه از نظر طالبان مسح آیات قرآن و نام خدا و رسول الله صلوات الله علیه و آله نیاز به طهارت نداشته باشد که آن هم بر خلاف دستور صریح خود قرآن کریم است .
۷سال روحانی عازم سفر بود دستاوردش شد دلار ۳۰ هزاری و خالی کردن جیب ملت از بورس و نویانات ارزی ، خدا از روجانی نگذره ان شالله که خیلی ها رو نابود کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
ما که از تلویزیون غیر از سفر رییسی در این پنج سال ندیدیم خدا از سر کاسبان تحریم خنجر زنان از پشت به تیم های مذاکره کننده نگذره
فعلا با تنش بین آمریکا و فرانسه بهتره بزنیم زیر میز ..
ما میگیم کرونا شما هم بگید کرونا !!!! چنانچه پرسیدند چرا رفته تاجیکستان بگید اونموقع نارنجی بوده
رییس جمهور بخاطر دستورالمل کرونا به آمریکا نمیرود وفقط به کشورهای دور وبر ونزدیک میرود تا بتواند در هواپیما نماز بخواند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
خیلی هم خوبه که برای رفتن به آمریکا له له نمی زند مثل بعضی ها
واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات نخست وزیر لبنان درباره ارسال سوخت به این کشور؟؟؟
توضیحاتش کجا رفت؟
دلیلشو که میدونیم . خخخخخخ
عدم شرکت رییسی در نشست سازمان ملل بسیار پسندیده است چون مترجمی که بتواند سخنان ایشان را ترجمه کند وجود ندارد.
اقاى ريسىى به تاجيكستان رفت ولى به نيويورك نرفت
اقای خطیب زاده توی روز روشن داری دروغ می گوٸید تمام مردم می دانند که چرا اقای رٸیسی به امریکا نمی رود،؟؟؟!!! عادت کردید مثل اب خوردن دروغ بگوٸید؟ امروز کرونا را باهانه کردید دفعه بعد چی.........
تماز خواندن در هواپیما نشنیده بودیم بالاخره شنیدیم راستی قبله جطور مشخص میشه خدایا خودت به دادمان برس -،! ایکاش دعا می کردند با رانی هم می بارید در اسمان بخدا نزدیکتر بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
تو نشنیدی عزیز چون اهل این کار نیستی ، تو چند مسئله از دین اسلام عزیز را می دانی ؟
خطيب‌زاده گفت: رئيس جمهور به دليل رعايت دستورالعمل هاي کرونايي، تصميم گرفته است که به صورت برخط و آنلاين در مجمع عمومي سازمان ملل سخنراني کند
ایشان فرد شجاعی هستند و در ایران پر از کرونا قبل از واکسن زدن به دیدار مردم میروند حالا با زدن واکسن چرا بایستی بترسند امریکا بروند.
تاجیکستان کرونا نبود ؟
امریکا؟؟؟؟ آها..‌حتما دلیلش رعایت دستورالعملهای بهداشتی بوده
نرفتن آقای رییس جمهوری به نشست مجمع عمومی سازمان ملل لازم به توضیح و توجیه ندارد. بهانه رعایت پروتکلهای کرونایی اصلا توجیه خوبی نیست چرا که اخیراً رییس جمهوری از سفر اجلاس شانگهای و مطابق گزارشات برگزاری نشستهای دو جانبه و چند جانبه باز گشته اند و شرکت در مراسم اخذ دکتری و حضور در جمع دانشگاهیان نیز بر این جلسات مزید بر خطر عدم رعایت پروتکلهای کرونایی بوده است. آنچه در افواه و بعضاً فضای مجازی جاری است دو‌نکته را قوی کرده است . ۱- اینکه حضور ایشان در نیویورک موجب تظاهرات و اعتراضات از جانب مخالفان و منتقدان خواهد شد که همزمانی آن با دادگاه سوئد می‌تواند مورد توجه و شرکت انبوهی از مردم شود که خوشایند رییس جمهوری نیست و در کنار آن گذشتن از مصاحبه با خبرنگاران بنگاههای خبری خارجی به صلاح نیست و کنار نگذاشتن آن و انجام مصاحبه چالش برانگیز خواهد بود. ۲- عدم تسلط رییس جمهوری به عرف و مذاکرات دیپلماتیک و حتی دایره محدود لغات مورد استفاده ایشان که حتی در مصاحبه با خبرنگاران داخلی که نه بنا دارند و نه جرأت دارند و نه اجازه که کوچکترین سؤال چالشی از ایشان بپرسند ، به وضوح پیداست و در جواب خبرنگاران خارجی بیشتر معلوم خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
زنده باد رئیسی عزیز و مردمی
با سلام و احترام
تاجیکستان کرونا ندارد؟؟؟
حیف نفت به اینا
دلیل عدم حضور رئیس جمهور در سازمان ملل.... عاقلان دانند
آقا یه چیزی بگید که مرغ پخته ختده اش نگیره !
"رئیس جمهور به دليل رعايت دستورالعمل هاي کرونايي" نرفته سازمان ملل ؟؟
ایشون وسط بیمارستان های کرونایی کلی فیلم قبل از انتخاباتی دارند ! اصلا بحث سیاسی یا آماده نبودن برای سخنرانی نبوده ؟؟
گفتی اقای رئیسی بخاطر رعایت دستورالعمل کرونائی به سازمان ملل نرفت ؟ عجب !!! پس چرا وزیر امورخارجه باتعدادزیادی ازهمراهان رفتند ؟
خروج مسیولین قبلی از کشور به بهانه های مختلف رو جدی باید گرفت. معاون دانشجویی وزارت علوم که غوغای بورسیه ها رو راه انداخته بود الان به بهانه‌ی فرصت مطالعاتی با این سن و سال رفته هلند!!
کرونا یا ترس ؟؟؟
نرفتن رئیسی به آمریکا بدلیل زدن واکسن برکت میباشد امریکا واکسنهایی را که ایران تولید کرده راقبول ندارد. رئیس جمهور روسیه وچین راهم به همین دلیل راه نمیده. قانونشون محکم وبرای همه مساویست.
دوستان جهت اطلاع :
رئیس جمهور رئیسی بدلیل تحریم اتحادیه اروپا و امریکا امکان مسافرت به کشورهای خاص اروپایی و امریکا را ندارند و در صورت مسافرت دستگیر خواهدن شد
مثل اینکه پیمان شانگهای ایران را بیشتر منزوی کرده و فکر می کند که چین قرار است تمام جهان را بگیرد و آمریکا ، اتحادیه اروپا ، ناتو ، استرالیا ، کانادا کشک هستند!!
رعایت محدودیت های کرونایی فقط مربوط به نیویورک است؟؟ شامل تاجیکستان و اجلاس شانگهای نبود؟؟؟ چرا با شعور مردم بازی می کنید؟؟؟
اگر بحث "رعايت دستورالعمل هاي کرونايي" بود تاجیکستان هم نباید میرفت
علت نرفتن ایشان ترس از بازداشت هست
رئیس فعلی صدا وسیما چنان افتضاح مدیریتی به بار آورد که همه مردم یک صدا بر پدر آقای ضرغامی رحمت می فرستند.ما منتظر برکناری علی عسکری هستیم.این فرد آبروی رسانه را برد.
رئیسی جزو افراد تحت تعقیب امریکاست که اگه به آنجا برود دستگیر خواهد شد
با این انتصابات به نظر قانون منع اشتغال بازنشستگان در این دولت جایگاهی ندارد...یا همه از استثنائات قانون هستند.
رئيس جمهور به دليل رعايت دستورالعمل هاي کرونايي، تصميم گرفته است که به صورت برخط و آنلاين در مجمع عمومي سازمان ملل سخنراني کند!!!!!!
اخه اقای رییسی مگه تاجیکستان کرونا نبوده که رفته حالا امریکا نمیره!!!!
دوما چرا ایشون ماسک نمیزنه
بنظر بنده سفر هرکدام ازرجال دولت یعنی تسلیم درمقابل دشمنان ودشمنان است وبس تا بحال چهل سال گذشت چه نشانی مثبت از آمریکا وکشورهای غربی یقینا وبا مستند تحت فرمان تل لبیب صهیونی بنفع ایران وملت ایران اهدافشان خیر وابدا فقط رجال سیاسیون ما تسلیم ورای زنی ومنافع واهداف خود واتلاف سرمایه بیت المال هستند تایه دلسوزتر ازمادر واشک تمساح ریختن است وبس رایزنی چه آمریکا وچه کشورهای اروپائی صدسال دیگر نه تحریم برطرف میشه ونه برجام بسود ایران اسلامی افسوس ازضعف دولتمردان فقط به وعده وقرار بمردم داده وادامه دارد بنده کاملا مطلع هستم ولی افسوس دست من کوته وخرما اندروید فقط آرزو داشتم یک فرصت علنی میداستم وامام نقشه ها وعلتها شرح میدادم سابقه شصت سال فعالیت قبل از پیروزی وتا به امروز پنجاه سال آلمان زندگی میکنم وجزئ نام افراد برای دومین بار برای انتخابات کاندیدات ریاست جمهوری ثبت نام کردم تحقیق کنید دررسانه ایسنا نیوز میتوانید مشاهده کنید موفق وموید سید کاظم همت یار
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
برادر شما فعلن یکم تو آلمان استراحت کن بهت فشار نیاد تو که عرضه نداری تو ایران زندگی کنی و از راه دور خزئبل می بافی بهتر ساکت شی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
دیگه چه خبر کاظم خان
خاک بر سرت ورزشکار افغانی
مجمع عمومی سازمان ملل الکیه
رئیسی جزو افراد تحت تعقیب امریکاست که اگه به آنجا برود دستگیر خواهد شد
نمیتوانند ایشان را دستگیر کنند بدلیل عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی ولی در بین راه امکان آن هست که ایشان را دستگیر کنند، بهتر آست ایشان به هیچ‌وجه اروپا، امریکا و آفریقا نروند که احتمال دستگیری هست.
در امریکای شمالی برای ورود بایستی حتما دو نوبت واکسن فایزر، مودرنا، استرازنکا و یا یک نوبت جانسن اند جنسن میبایستی فرد زده باشد،
احتمالا عبدالهیان و هیئت همراه فایزر زده اند و رییسی برکت زده،
ایشون ممنوع الورود هستند و تحریم ...
قبل از انتخابات همین مردم عادی بدلیل اینکه رییسی تحریمه مخالف رییس جمهور شدنش بودند زیرا میدانستند این انتخاب انزوای ایرانرا در مجامع بین المللی بدنبال دارد ولی تند رو ها برای اهداف کوتاه مدت گروهشان منافع مملکت را ندیده گرفتند و یک فرد تحریم شده را بر مسند نشاندند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی