بازدید 746596

شغل اصلی مرتضی حیدری گوینده خبر چیست؟

مرتضی حیدری: از نوجوانی به گویندگی و اجرا علاقه‌مند بودم؛ خاصه گویندگی خبر. در دبیرستان و دانشگاه هم اجرا می‌کردم.
کد خبر: ۱۰۷۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 16 September 2021

 
به گزارش تابناک به نقل از همشهری، گویندگان و مجریان تلویزیونی در ایران، همیشه بین مردم از شهرت خوبی برخوردار بوده‌اند. آنها یک‌پای همیشگی برنامه‌های خبری و کسب اطلاع مردم از وقایع هستند. در واقع بیراه نیست اگر بگوییم این گروه، سلبریتی‌ها و چهره‌های حوزه ژورنالیسم هستند که در بخش ژورنالیسم تلویزیونی کار می‌کنند. در بین گویندگان خبر و مجریان تلویزیونی، مرتضی حیدری حالا شناخته‌شده‌ترین چهره محسوب می‌شود و به‌واسطه تسلطی که دارد، بیشتر گفت‌وگوهای مهم و اجراهای حساس را به او می‌سپارند. حضور در مناظره‌های انتخاباتی ازجمله در مناظره‌های انتخاباتی اخیر، باعث دوچندان شدن شهرت او شده؛ شهرتی که با گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، آغاز و به اوج رسید.

اما همه‌چیز برای مجری و گوینده‌ای که متولد ۱۳۴۷ سه‌راه آذری تهران است، راحت شروع نشد. با هم به روزهای آغازین کار این چهره رفته‌ایم.

  • مرتضی حیدری یک گوینده خبر است، مجری یا مصاحبه‌گر؟

در این ۲۵ سال، در هر سه حوزه فعال بوده‌ام. ضمن این که در حوزه ژورنالیسم تلویزیونی هم کار کرده‌ام؛ با عنوان دبیر، جانشین سردبیر و سردبیر خبر. عموماً در سازمان، همکاران یا تحت عنوان تحریریه خبر کار می‌کنند یا گوینده، اما برای من فرصتی فراهم شده که هر دو کار را با هم انجام بدهم.

  • با آرزوی کدامیک وارد تلویزیون شدید؟

از نوجوانی به گویندگی و اجرا علاقه‌مند بودم؛ خاصه گویندگی خبر. در دبیرستان و دانشگاه هم اجرا می‌کردم.

  • مدرسه‌تان سه‌راه آذری بود؟

بله، مدرسه امام صادق(ع). سر صف قرآن می‌خواندم و به مناسبت‌های خاص برنامه اجرا می‌کردم. این علاقه از آن موقع بود و معلمان و همکلاسی‌ها تشویقم می‌کردند.

  • پس تکلیفتان از اول با خودتان روشن بود؟

هیچ وقت فکر نمی‌کردم به‌صورت حرفه‌ای وارد تلویزیون شوم. نخستین بار در دبیرستان به تلویزیون رفتم. بیوک میرزایی همسایه دیوار به دیوار ما بود. اصرار کردم و یک‌بار مرا به استودیو و سر صحنه یکی از فیلم‌های تلویزیونی برد. برایم خیلی جذاب بود. بعد از آن دیگر با سازمان ارتباطی نداشتم تا اینکه در سال ۱۳۷۵خیلی اتفاقی، در صفحه آخر مجله سروش آگهی استخدام گوینده خبر را دیدم. این، منتهای آرزوی من بود. من گوینده‌های خبر را دوست داشتم و درحالی‌که دیگران دنبال بازیگران و فوتبالیست‌ها و خواننده‌ها بودند، من دنبال گوینده‌های خبر بودم و همه را به اسم و رسم و چهره می‌شناختم. این آگهی، برایم دریچه‌ای به آرزویم بود.

  • آن موقع شغل اصلی‌تان چه بود؟

فیزیوتراپیست بودم و در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) کار می‌کردم.

  • شغل خوبی هم داشتید. چطور به سمت گویندگی رفتید؟

به خاطر دلم رفتم، همیشه به آن فکر می‌کردم. فرم را پر کرده و پست کردم. البته مطمئن بودم که اثری ندارد و جوابی نمی‌گیرم.

  • سنگ مفت، گنجشک مفت دیگر...

بله. هشت‌ ماه گذشت. با منزل ما چند باری تماس گرفتند و خانه نبودیم. دفعه آخر، مرحوم مادرم گوشی را برداشت. گفتند فردا ساعت ۱۱ برای مصاحبه بیاید و این آخرین فرصت است. رفتم و مصاحبه شدم. امتحان کتبی و مصاحبه دوباره و بعد هم ورود به دوره آموزشی. شش‌ماه برای ما دوره آموزشی گذاشتند؛‌ از هشت صبح تا هشت شب و حتی روزهای جمعه و تعطیل، در ۱۹ عنوان درسی. از خوشبختی‌های من حضور در چنین دوره کاملی بود؛ واقعاً دست طراحان چنین دوره‌هایی درد نکند.

  • کار اصلی‌تان چه شد؟

مرخصی گرفتم.

  • اگر کسی به تماس آخر جواب نمی‌داد چه می‌شد؟

احتمالا الان اینجا نبودم دیگر!

  • شانس؟

شاید هم دفعات بعد و سال‌های بعد اتفاق می‌افتاد. شانس طوری نیست که خودش به‌وجود بیاید. شما باید ظرف‌تان را همیشه در دست داشته باشید تا اگر جایی چیزی دادند، بتوانید بگیرید. در غیراین صورت اگر صد جا هم چیزی بدهند، چون ظرفی ندارید چیزی عایدتان نخواهد شد. وگرنه خیلی‌ها آن آگهی را ندیدند، خیلی‌ها هم دیدند و نرفتند، خیلی‌ها هم رفتند و دنبال نکردند. ولی من از اول علاقه‌اش را داشتم.

  • اگر آن موقع، جایگاه امروزتان را در اجرا و گویندگی به شما نشان می‌دادند، چه واکنشی نشان می‌دادید؟

نه، واقعاً نه. ولی یک چیز مسلم است؛ اول باید چیزی را تصور کنید تا بتوانید آن را بسازید. اگر شما غذای خاصی مدنظرتان باشد، حتماً به آشپزخانه که می‌روید مواد اولیه خاصی را جست‌وجو می‌کنید. اما اگر هدف‌تان غذای خاصی نباشد، هر چیزی که دم دست‌تان باشد را تبدیل به غذا می‌کنید. شما باید اول تصور کنید بعد شروع به ساختن کنید؛ غیراز این شدنی به‌نظر نمی‌رسد. من با ۱۲۵ کارآفرین اول ایران گفت‌وگو کرده‌ام. بدون استثنا، همه آنها در دوران کودکی یا پدر نداشته‌اند یا ناپدری و نامادری داشته‌اند و یا به‌شدت فقیر بوده‌اند. کسی را ندیده‌ام که از خانواده‌ای ثروتمند شروع کرده باشد یا مثلاً پدر و مادری دانشگاهی داشته باشد و... . چیزی که بین همه این عزیزان مشترک بود، داشتن یک تصویر و آرزوی بزرگ بود. شاید در آن حوزه خاصی که مدنظرشان بوده، به جایی نرسیده باشند، اما اتفاقات خوبی برای‌شان افتاده و کلیت این تصویر برای‌شان به واقعیت تبدیل شده است. هدف داشتن در این مسیر خیلی مهم است.

  • تا حالا شده برای آموزش گویندگی و اجرا به دانشگاه یا کلاس بروید؟

نه، چون معلمی بلد نیستم.

  • برای به اشتراک گذاشتن تجربه‌هایی که داشته‌اید چطور؟

بله، در بعضی از کارگاه‌ها به این منظور حاضر شده‌ام.

  • اگر این حرف‌ها را در این کارگاه‌ها به نسل جوان بزنید، چه واکنشی نشان خواهند داد؟

متأسفانه بیشتر جوانان از دوستان و آشنایان و شهروندان که این چیزها را می‌شنوند، کمی ناامید می‌شوند. من سؤال ثابتی که از همه آن ۱۲۵ کارآفرین تراز اول ایران داشتم، این بوده که شما الان اینجا نشسته‌اید و هزاران میلیارد ثروت و چند هزار کارگر دارید و در یک موقعیت ویژه هستید، اینکه الان بگویید تلاش کنید و پشتکار داشته باشید و درستکاری و...، جوانی که می‌شنود نمی‌گوید نفس‌تان از جای گرم بلند می‌شود؟ تقریباً همه‌شان پاسخ داده‌اند که اصلاً این‌طوری نیست و زمانه ما، استعداد و ظرفیت بیشتری دارد تا کسی شروع کند و مثل ما بشود.

  • اینها شعار نیست؟

نه. یکی از این عزیزان می‌گفت که امروزه شما با وصل شدن به اینترنت، به دریای اطلاعات دسترسی خواهید داشت. اما زمانی که شروع کرده، کارمند بانک بوده؛ در دهه ۶۰. دیپلم داشته و تحصیلدار بانک شده. ساعت دو که بانک تعطیل می‌شد، بقیه همکارانش به خانه می‌رفتند و استراحت می‌کردند و شب هم با اهل و عیال به گردش می‌رفتند. آن موقع کارمندان بانک جایگاه و درآمد خوبی داشتند. اما او خیابان ولیعصر از میدان تجریش تا میدان راه‌آهن را گز می‌کرد تا ببیند کدام شغل را دوست دارد. یا کسی دیگر گفت اولش قصد داشته کار کفش کند. به همین دلیل با حقوقش بالای هزار جفت کفش و دمپایی خریده و همه را پاره کرده تا ببیند چطور ساخته شده‌اند. درحالی‌که الان با یک سرچ ساده، هزاران ویدئو، تکست و... در این‌باره پیدا می‌کنید. امروزه، امکان و ظرفیت بیشتری نسبت به دهه‌های ۶۰ ، ۷۰ و ۸۰ وجود دارد تا راهت را پیدا کرده و پیش بروی و به جایی برسی. فکرش را بکنید من در آن سال‌ها، که نه اینترنتی بود و نه موبایلی و...، تنها با یک آگهی گوینده شدم. اما امروزه کلی راه ارتباطی به این منظور وجود دارد. امروزه اطلاعات و امکان دسترسی به هدف‌ها بیشتر است، تنها باید اراده و پشتکار داشته باشید.

  • شما ۲۵ سال درگیر اجرا و گویندگی و مصاحبه‌گری حرفه‌ای در تلویزیون بوده‌اید و حالا برای خودتان برندی شده‌اید. هدفگذاری و تصویر ذهنی‌تان برای آینده چیست؟ آیا جای دیگری هم هست که باید برسید؟

من عاشق این کار هستم و تا وقتی که امکان همکاری با تلویزیون را  داشته باشم، ادامه می‌دهم. اما دوست دارم بعد از این همین کاری که دارم انجام می‌دهم را عمق بیشتری بدهم. همانطور که گفتم، من با ۱۲۵ کارآفرین و تولیدکننده اول ایران مصاحبه کرده‌ام. یکی از ایده‌هایم که در همین راستاست، مصاحبه با ۱۰۰ کارآفرین درجه یک دنیاست که هم به‌صورت کتاب و هم به‌صورت برنامه‌های تلویزیونی منتشر کنم. بعد هم این طرح و ایده را گسترش داده و با ۱۰۰چهره اثرگذار و درجه یک بین‌المللی در حوزه‌های هنر، ورزش، فرهنگ، سیاست و... مصاحبه کنم. این، مهم‌ترین ایده‌ای است که قصد دارم در ایام بازنشستگی دنبالش کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹۵
درود برشما
درود بر شما.شما انسان خوبی هستید،انشاا...موفق باشید
خدا برکت بده به آشنا آدمو از لبو فروشی میاره نخست وزیری
کار چاق کن
جالب بود.‌خانومش هم دکتره.
آقای حیدری حرف راست بزن پارتی کیا داشتید
اگر تمام استعداد ها را هم کسی داشته باشد اگر پارتی نداشته باشی هیچ جا راد نمیدن اگر فقیر باشی که بدتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
این «راد» خیلی بانمک بود.
⭕️ فساد استاندارد گرفت‼️

فقط یک جیره خوار هستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
پاسخ این تهمت ها را می تونی بدی؟
ایشون, نون به نرخ روز میخورن, و شناخت خوبی درچابلوسی از مدیران دارد وبه موقع از, اب گل الود ماهی میگیره, مملکت همچین ادمایی میخواد.... تاسف داره....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
با چه جراتی این حرف ها را نوشتی؟ جواب حرفاتو داری پیش خدا؟
گوینده مسلط وخوش اخلاق باذوق وکلا بی عیب ونقصی است برایش آرزوی موفقیت روز افزون دارم ان شاءالله بزودی هزدواج کنه
پاسخ ها
لیلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
ایشون همسر و دو فرزند داره
خدا حافظت باشد.آقای حیدری واقعا دوستش داریم. خدا کند در آرزوهایش موفق باشد.واقعا یکی از بهترینهاست..
دروغ ننویسید درست نیست چون دروغ زیاد میگفت مگه صدا وسیما اخبار راست هم میگه دروغ گفتن شده عادت برای شماها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
تا ذهن شما سياه باشه همه اخبار صدا و سيما دروغه، مطمئن باش
خدانگهدار شما باشد.با شنا خاطره بازی میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
آفرین! ذهن سیاه همه راست ها را دروغ می پنداره
با آرزوی موفقیت و رسیدن به آرزوهایشان، استاد اجرا و گوینده بزرگ .آقای حیدری
درست میگوید.اما اینها استسثنا هستند.
اصل واقیعت را نگفت که او ضاع اقتصاد دریت شود
و برای همه شریط درست باشد بیکاری اکثر جوانان تحصیکرده حل میشود.
جالب بود. احسنت
بسیار دوستش داریم . وبسیار حرفه ای در گویندگی کار بلد است . فقط حیف که مجرد است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
مدتی است که مجرد نمی باشد
لیلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
ایشون همسر و دو فرزند داره. خانمش هم دکتر زهره کاظمی فوق تخصص سرطان زنان هست
دروغ گفتن به ملت، اونم از رسانه ی میلی، هیچ افتخاری برات بحساب نمیاد..
کاش یک رفتگر با شرف میشدی ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
شما که خیلی ادم راستگویی هستی!
این چند سال دیگه باید بشه ریس صدا وسیما حقشه
آفرین بر آقای حیدری عزیز ومحبوب ایران
در واقع به کارتان واقعا مسلط هستید ومن به عنوان یک فرهنگی باز نشسته به شما نمره بیست می دهم
خیلی زحمت کشیدی خسته نباشی، یکی ازسازشکارترین گوینده های صداو سیمای دروغ پراکن، که مرتضی حیدری هم ازسرآمدان آنست، نهایت پیشرفتت مانندحیانی وچندنفردیگرخواهی بود، که الان تبلیغ شامپو وکرم ضدریزش مومیکنند.
همون قرآن خوندن سر صف مدرسه کار خودشو کرد.‌.
دمت گرم خوب پیشرفت کردی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
ببین تو دیگه چقد بدبخت هستی که به قرآن خوندن سر صف مدرسه هم حسادت و کینه و دشمنی داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
حسودی نمیکنه
انشا الله موفق باشند امیدواریم مثل آقای حیاتی ریمل ،رژ لب، وغیره تبلیغ نکنند
مرتضی حیدری از ارادتمندان حسن روحانی و از حامیان فتنه سبز هست
خود فروخته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
مثل جنابعالي كه خودت را به پرچمت فروختي!
عاقبت بخیر شوی انشاءالله
خسته نباشید،خدا قوت
برنامه میز اقتصادی اخبار ساعت ۲ فوق العاده هست اگر اینکار را ادامه دهید ودولتمردان هم به کمک شما بتوانند پیگیری کنند وسهولت درکار آفرینی ایجاد کنند به زودی به ایرانی قوی ودوست داشتنی برای همه مردم که به آن افتخار کنند ،میرسیم ،راهتان مستدام وپررهرو باد
من هرگزیادم نمیره زمانیکه اولین باربنزین میخواست قیمتش بالا بره دراستودیو۲بطری یکی آب ویکی بنزین آوردومثال میزد بنزین ازاب خیلی ارزانتر است تامردم راآماده کند برای گران کردنش وموفق شد وبه اوبگیدکه دیگرهرگز این کاررانکند چون همه مردم فراموشکار نیستند
از اون مجرای اب زیر کاه که دومی نداره
شما با یک آدم عادی مصاحبه نکردید ایشان یکی از زحمتکشان هستند درس خواندند و دکترا گرفته اند هیچ میدانید سخترین کار درس خواندن است پس من فکر کنم بایستی از لقب جناب دکتر حیدری استفاده میشد ۰۰۰ به زحمت نکشیده ها راحت لقب دکتر رامیدهید ازترس
انشاءاله موفق باشید وخدا عاقبتتان را به خیرکند ومثل بعضی ها منحرف ووطن فروش نشوید
برنامه وهدف تو زندگی خیلی مهمه از الان برای دوره بازنشستگی‌ برنامه داره افرین
البته به نظر من بیننده برنامه های گفت وگو محور و تحلیلی ایشان در سطح خوبی است و قابل توجه ولی منتها خبرخوانی وی چندان چنگی به دل نمی زنه سینشون میرنه
ادم وقتی این افراد میبینه و برنامشون و مسئولان که باشون مصاحبه میکنن...از نگاشون میفهمه تو دلسون دارن به دروغها ی اونا میخندن ولعنت میفرستن ....دمشون گرم
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکترحیدری یک خواهش ازایشون دارم واون اینکه از100ورشکسته ترازاول کشورخودمان که ازعرش به فرش رسیدن مصاحبه بشود وعلت راجویاشون تاتا کارها حداقل این مسیراشتباه رانرون
چاپلوس
بسیار عالی شما روخدا محبوب دلها کرده خدا کمکتون کنه بیشتر از اینهابشید
آفرین به پشتکار
یه سوال هم از طرف من اگر وقت شد بپرسید شما که هیچ تعلق خاطری به فیزیوتراپی ندارید چرا مدام کاندید جامعه توانبخشی در نظام پزشکی میشوید چرا جا رو به علاقمندان و کسانی که واقعا خودشون و وقتشان رو خرج این حیطه میکنند نمیدید
ساغول
سلام بنا به شایستگی که در اقای مرتضی حیدری دیده می شود امروزه باید حایگاه او به عنوان سخنگوی دولت دیده شود چون شایستگی وسواد واگاهی کامل اشرافیت به کاری که به او محول مشود دارد
سلام من به آقای حیدری ارادت خاصی دارم لیاقت ایشان در حد یک رییس جمهور است البته و متاسفانه آنچه ایشان در قلب و مغز دارند را نمیتوانند به زبان بیاورند چه بسا در همین تلوزيون با کسانی مصاحبه کرده اند که لیاقت اداره یک خانواده را ندارند اما در کمال تاسف در جایگاه وزیر و بالاتر بوده اند و شاید خود ایشان هم از دیدن این انتصابات حالش گرفته شود
اما به عرض میرسانم راه پیشرفت برای همه در ایران وجود ندارد علل الخصوص اقلیت های قومی و زبانی و از همه مهمتر مذهبی،
کاش کاش یک روزی در ایران مردم میفهمید که مذهب ساخته دست بشر است هیچ ربطی به پروردگار ندارد و خداوند خود مخالف دسته دسته و گروه گروه شدن آدم هاست و دین و ایمان به خداوند رحمان کاملا" متمایز از مذهب است و مذهب ساخته دست بشر است و ربطی به خداوند ندارد و ساخت مذهب در راستای تحقق یک نیت است که تفرقه بنداز و حکومت کن .
کاش همه انسان ها بر اساس لیاقتشان میتوانستند پیشرفت کنند
کاش روزی آقای حیدری رییس جمهور ایران میشد و کاش فرصت خدمت و پیشرفت به اقلیت های مذهبی هم داده میشود
کاش روزی سوگند رییس جمهور ایران بجای پاسداری از مذهب رسمی کشور میشد پاسداری از کرامت انسانی و پاسداری از شکم گرسنه مردمان
اقای حیدری درکارخودش استاده،انسان متواضع وبدون رنگ.
این آقا همونیه که روحانی به مردم غالب کرد وملت بدبخت کرد
درود بر شما
اگر امکانش هست بنده را راهنمایی کنید
جسارتا در ایران آموزشگاهی معتبر برا ی سخنرانی و سخنوری هست .
باشخصیت هستند
با سلام از خداوند بزرگ برای آن بزرگوار آرزوی سلامتی و موفقیت می نمایم.
آخر بازنشستگی د روز ر حیاتی را میگیری بخاطر اینکه از یک خواننده خوشت میاد
دوستی‌ می گفت ،همان هستی که می اندیشی؟
امروزه اول اندیشه‌دوم‌تفکر‌و‌هم فکری سوم پشتکار‌و هدف
می‌تواند‌به‌اوج‌برساند
انشاالله‌که روزی برسد هیچ کس دغدقه کار و مسکن را نداشته باشد،
هرجاهستی سالم باشی
ایشان جدا از ای حرفه نون به نرخ روز خور و حزب باد و یکی به نعل ویکی به میخ زن هستند.
شعار نمی دهد و ادا در نمی آورد و دستمال هم نمی کند.همین کافی است تا وجدان راحتی داشته باشد.موفق باشد
سلام بچه محل سابق مغرور!!؟
مطلب مفید و آموزنده ای بود
اتفاقا به نظر من خیلی خوب آموزش میدن و خیلیم مسلط هستن.من یه اهل آدم معمولی و ناوارد در مسائل سیاسی و اقتصادی هستم.بیشتر روزها که تو اخبار 14 در مورد مسائل مختلف تفسیر دارن،من خیلی چیزا رو از اونجا و از ایشون یاد میگیرم.به نظر من حتما تدریس رو هم در برنامه هاتون بگنجونید تا جوونا از تجربیاتتون بهره ببرن.
اقای حیدری که دارن تو شهرجدید هشتگرد ساخت ساز میکنن،چطور میگن شغل دیگه ای ندارن
مجری یعنی اجراکننده طبق ظوابت ومقررات که به شخص اجازه اجرامیدهد ازانصاف دوراست که اقای حیدری رانقد نابجاکنید ایشان مقررات وکفتگویی را اجرامیکنند که خارج ازظوابط صداوسبما نباشد.
باید کمی هم جنم داشته باشی همیشه پول وپارتی کارسازنیست
سلام دکتر احسنت خسته نباشی آفرین بردکتر حیدری
اقای‌حیدری‌مجری‌وگوینده‌توانمندی‌هستند
کاری‌که انجام‌میدن
ازهر‌مجری‌وگوینذه‌ای
برنمیاد
جناب حیدری که حیف جناب برای تو از روزی که دشمن دکتر احمدی نژاد شدی در نزد ملت مردی و تمام شدی فک. نکنم کسی مثل تو پیدا شود که نون به نرخ روز باشد . مالی نیستی همین
ازوقتی که ازروحانی برای ریاست جمهوری حمایت کردی ازچشم افتادی متاسفم برای شما
موفق باشید، من از علاقمندان به برنامه های مستند هستم
دوسش دارم. خیلی به کارش مسلطه.
آقای حیدری ولم ودیعه مسکن برای مستاجرین پیگیری کن چرابانکهاقبول نمیکننددمت گرم
البته شخصیت خود آقای حیدری واقعا خیلی خوب است و اینکه اخبار دروغ به مردم ارایه می‌دهند خوب این به شغلشان مربوط میشود نه به شخصیتشان والا هر کی هم بود همین کارو میکرد وقتی سر کاری بالا دستت بهت میگه این کار رو انجام بده مسلماً شما باید اون کاریو که مربوط بهتونه رو به نحو احسن انجامش بدی وگرنه یا اخراجی یا از حقوق خبری نیست والا آقای حیدری تا اونجایی که ما ازشون شناخت داریم مردی با خدا وبا شخصیت وبا فرهنگیه ولیاقتش خیلی بیشتر از اینهاست وباید در آینده ریس جمهور بشه آخه خیلی مسلطه به گویندگی وطرز صحبت کردن وبه چالش کشاندن آدمها رو که این کار پختگی وترفند خاص خودش رو داره بلاخره تو ایران ما دروغ وفریب ونیرنگ دیگه از قدیم الایام بوده وخواهدم بود به خاطر منافعشون بعضی از مسولین دست به هر کاری میزنند خدا کنه کشورمون روز به روز آبادتر وازاد تر بشه واز گرانی ورانت خواری وفساد اقتصادی خبری نباشه دیگه مردم جونشونو به لبشون رسیده دیگه خیلی خسته شدند هرروز گرانی هر روز یک قانون جدید یه خرده به فکر مردم باشید بدک نیست
بادرود
جناب مرتضی حیدری به جرات میتوانم بگم از مردان نیک زمین است درود بر شرافتت
من قبلا به آقای دکتر حیدری بعنوان مجری احترام می گذاشتم ، مخصوصا آن زمانی که سالها قبل، گفتگوی ویژه را اجرا می کردند. ولی از دوره ریاست جمهوری دهم به بعد، رفتارها و گفتارهای عجیب و دور از انتظاری از ایشان در تلویزیون مشاهده کردم و در نتیجه الان اصلا نمی توانم پلان های مربوط به حضور ایشان را تحمل کنم. واقعا متاسفم براشون که اینطور رنگ عوض کردند. مخصوصا بعد از آنکه در نتیجه خوش-خدمتی، برای تحصیلات تکمیلی به انگلیس رفتند.
مجری بسیارعالی مسلط وتوانمندی هستند خداوند خودش مسیرهرکسی رودرزندگی مشخص میکنه امیدواریم باتوانایی خاص ایشون مشکلات اقتصادی موردتحلیل بهترقرارگرفته وریشه مشکلات پیداشده ومعرفی بشه ممنون ازاین همه توانایی
سلام بر همگی

به نظرم یکی از بهترین کارهای آقای حیدری و همکارانش، گفتگوی میز اقتصادی در اخبار ساعت 14 شبکه یک هست که معمولا در انتهای اخبار و حدود ساعت 14:40 انجام میشه
تماما دست گذاشته روی مشکلات کلیدی اقتصادی مثل تعارض منافع ، قیمت های دستوری و ... و راهکار هم اراِیه میده
کاش این بخش زودتر از اینها شروع می شد
و امیدوارم این بخش را تقویت کنند و حذفش نکنند، چون معمولا به انتقاد از عملکرد مسوولین یا دستگاههای فشل دولتی می کشه
شاید بشه گفت از معدود بخشهای صدا و سیماست که به وظیفه خودش درست عمل می کنه یعنی دفاع از منافع مردم و کشور
آدم خوبی هستی ولی سعی کنید قوانین صدا و سیما را زیر پا بگذارید و آنچه در دل و فکر دارید را ابراز کنید.
سلام.خداقووت آقای حیدری.کاش دربرنامه های تلویزیونی که بیننده بیشتری داره این مطالب رایکباردیگه بازگوکنید.صحبت هاتون آموزنده بود.پایدارباشید
به نظر من صداش اخیرا تنش گیر ودار داره بالا وپایین داره تو دماغه وکمی چچ وآهسته واصلا خوب نیست
قضیه طرح دولت جدید درباره ساماندهی نیروهای شرکتی چیه؟
نیروهای شرکتی که اکثرشون از طریق آشنا وارد اون ارگان مربوطه میشن!!! الان میخوان با آزمون درون سازمانی اونارو تبدیل وضعیت کنند؟!!!!
خب کسانی که فارغ التحصیل میشن چی؟ نباید تو آزمون شرکت کنند؟!!!
اقای حیدری من بچه محل خودتم برادر شهیدقدرت پاکی خداوند استوار حیدری را بیمرزد همیشه در مسجد حمزه بود
اتفاقا آقای حیدری بسیار آدم خوب و سخت کوشی هستن اونایی که تهمت میزنن به مجریان اخبا ایران بزن همون اخبار چرت و مضحک بی بی سی و صدای آمریکا رو گوش کنن
ایشون باید ریس صدا سینما بشه چون لیاقتش داره یه مجرد باید گویندگی و صدای خوبی داشته باشه که دارع
هیچ درامدی ، بهتر از کسب روزی حلال نیست !
امیدوارم چهارسال دیگه باز ببینیم شما رو؟
دکتر حیدری شخصیتی فاضل و مودب
اقای حیدری
این صحبتهایی که راجع به اقتصاد در اخبار ارائه میکنی از قبیل خصوصی سازی و موانع تولید و ....جاش اونجا نیست چون مثلا من نوعی که کاره ای نیستم به عیر حرص خوردن چیزی برام نداره
سلام واقعا ایشان با علم و آگاهی و کاملا با مطالعه برنامه اجرا میکند.و با مهمان برنامه با ادب و باشخصیت برخورد میکند حتی در مواقعی که نظر ایشان با شخص دعوت شده یکسان نباشد.درصورتی که مجریان دیگر آنچنان مودبانه با شخص دعوت شده گفتگو نمیکنند
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی