بازدید 46812
دو هزار و پانصد و هشتاد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اولین انتقاد روزنامه کیهان به دولت رئیسی: استاندار نجومی بگیر، شایسته دولت سیزدهم نیست! / صادقی: اصلاح‌طلبان منتظرِ بدون عمل نیستند / یک نماینده: مدیرکل آژانس آمد و رفت، ما از توافق بی‌اطلاعیم / درخواست یک نماینده دیگر مجلس برای محاکمه روحانی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: گمانه زنی درباره خداحافظی عراقچی و انتصاب جانشینش / وزیر کشور: در بسیاری از استان‌ها از پیک کرونا عبور کرده‌ایم / محبعلی: عراق برای تغییر سیاست‌هایش به ایران نیاز دارد / فعال اصولگرا: تفکر طالبان «وهابی» است و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ 14 September 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

اعلام دستورالعمل استفاده از شاد: معلم دخترخاله‌تان نیست که او را «عزیزم» خطاب کنید

شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) ده نکته کوتاه برای دانش آموزان و والدین در آستانه بازگشایی مدارس منتشر کرد. وزارت آموزش و پرورش در کانال اطلاع‌رسانی شبکه شاد، ۱۰ نکته پیرامون آموزش مجازی و آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان و خانواده‌ها منتشر کرده که در یکی از بندها آمده است: هنگام پیام دادن به معلم‌تان او را با کلمات رسمی مخاطب قرار دهید. درست است که او را نمی‌بینید، ولی دخترخاله‌تان نیست که او را «عزیزم» خطاب کنید.

واکنش آموزش و پرورش به خبر ممنوعیت دادن کارنامه دانش‌آموز به مادر

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در واکنش به خبر ندادن کارنامه دانش‌آموز به مادر گفت: در شرایط عادی خانواده، پدر و مادر هر دو می‌توانند برای پیگیری امور تحصیلی فرزند خود به مدرسه مراجعه کنند. حکیم زاده خاطرنشان کرد: به طور کلی برای خانواده‌هایی که مشکلی ندارند و والدین از هم جدا نشده‌اند، هیچ فرقی بین پدر و مادر برای انجام کارهای دانش آموز از جمله گرفتن کارنامه وجود ندارد. این مورد را حتی می‌توانید از خیلی خانواده‌ها سوال کنید و ببینید مشکلی در این زمینه تاکنون وجود نداشته‌ است.حکیم زاده خاطرنشان کرد: به طور کلی برای خانواده‌هایی که مشکلی ندارند و والدین از هم جدا نشده‌اند، هیچ فرقی بین پدر و مادر برای انجام کارهای دانش آموز از جمله گرفتن کارنامه وجود ندارد. این مورد را حتی می‌توانید از خیلی خانواده‌ها سوال کنید و ببینید مشکلی در این زمینه تاکنون وجود نداشته‌ است.

درخواست یک نماینده دیگر مجلس برای محاکمه روحانی: زودتر دست به کار شوید تا مرغ از قفس نپریده!

محمدحسین آصفری، نماینده اراک در توییتی نوشت: با رسیدن انبوه واکسن از سایر کشورها مشخص شد ما تحریم پرزیدنت روحانی بودیم! او با هشتگ «محاکمه روحانی» ادامه داد: زودتر دست به کار شوید تا مرغ از قفس نپریده!

یک نماینده: مدیرکل آژانس آمد و رفت، ما از توافق بی‌اطلاعیم

نماینده قم در مجلس در تذکر شفاهی خواستار دعوت و توضیح رئیس سازمان انرژی اتمی درخصوص توافق صورت گرفته با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، شد. احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه امروز -۲۳ شهریورماه- مجلس طی تذکر شفاهی بر اساس بند ۸ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس با اشاره به سفر اخیر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اظهار کرد: این بند درباره تصمیم‌گیری درباره دعوت اشخاص حقیقی و حقوقی به مجلس است. آقای گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشور آمدند و برگشتند و ما هیچ اطلاعی از توافق صورت گرفته نداریم. وی افزود: بر اساس بند ۸ ماده ۲۲ آئین‌نامه داخلی از رئیس و هیات رئیسه مجلس درخواست داریم، فردا آقای اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه علنی یا غیرعلنی به مجلس دعوت شود و در خصوص این توافق که مرتبط با قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌هاست به نمایندگان ملت توضیح دهد تا در جریان توافق صورت گرفته باشیم. محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان امیرآبادی تاکید کرد، این موضوع در دستور جلسه نیست و جای مطرح کردن آن در حین بررسی طرح نیست.

روزنامه اطلاعات: درک مصلحت کشور نه خجالت دارد، نه شماتت

روزنامه اطلاعات نوشت: سفر رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران و دست‌یابی به توافقی که مانع از تشدید اختلافات ایران و آژانس شد، بازتاب‌های زیادی داشت؛ از جمله برخی این توافق را نقد کردند که به چه دلیل برخورد تندتر و قاطعانه‌تری صورت نگرفت؟ چرا دولت جدید که قاعدتاً مخالف روندهای گذشته در تعامل با نهادهای بین‌المللی بود و آن‌ را وادادگی سیاسی می‌خواند، وقتی خود به قدرت رسید، در همین ابتدای کار سیاست میانه‌روی در پیش گرفت؟ چرا حالا حضرات در مجلس و دولت برجام را پاره نمی‌کنند یا به مأموریت بازرسان آژانس پایان نمی‌دهند؟ این گلایه هم از سوی معدودی اصولگرایان و هم از سوی برخی اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود و رئیس‌جمهوری و دولت را مورد خطاب انتقادی قرار می‌دهند. درک مصلحت نظام و مردم و حتی تغییر موضع و عملکرد در هنگامه‌ها و وقایعی که برای کمک به رفع مشکلات مردم و کشور ضروری می‌نمایند، نه خجلت دارد و نه شماتت. ایستادن بر سر موضع و حتی لجاج برای نشاندن حرف خود به کرسی با وجود ایجاد هزینه‌های غیرقابل جبران برای نظام و کشور، عین بی‌تدبیری و بی‌منطقی است و خوشبختانه رئیس‌جمهوری نشان داده است که حاضر به پرداخت چنین هزینه‌هایی نیست یا حداقل تا به حال چنین نشان داده است؛ حتی اگر برخی آن‌را نشانه عقب‌نشینی بدانند.

صادقی: اصلاح‌طلبان منتظرِ بدون عمل نیستند

محمود صادقی: اصلاح طلبان، منتظر به این معنا که بی‌عمل باشند و ببینند آنها چه اقدامی می کنند، نیستند اما مولفه فوق در نوع کنش اصلاح طلبان تاثیر دارد. اگر نظام با توجه به شرایط گذشته، خودش به این جمع بندی رسیده باشد که یکی از دلایل کاهش مشارکت، محدودیت هایی است که برای احزاب و حضور کاندیداها ایجاد کرده، باید فضا را بازتر کند، از این روی اصلاح طلبان رغبت بیشتری برای تعامل برایشان به وجود می آید اما اگر احساس کنند فضا، بسته تر می شود، ممکن است فاز کنش ها هم تغییر پیدا کرده و گرایش به سمت آن طیف رادیکالی، افزایش پیدا کند.

کنايه‌ ابطحي به سايبري‌ها: فدايي طالبان نشويد!

عضو مجمع روحانيون مبارز با بيان اينکه پنجشير مداخله نظامي نمي‌خواهد و هيچ‌کس هم تا به حال چنين ادعايي نکرده و اين دروغ ساخته پرداخته ذهن خود سايبري‌هاست، نوشت: حرف ما اين است که فدايي طالبان نشويد، اگر خودتان طالبان وطني و فکري نيستيد.

سيدمحمدعلي ابطحي، عضو مجمع روحانيون مبارز، در يادداشتي تلگرامي نوشت: بله من گذرنامه ندارم. هشتگ لازم نيست. به خاطر اتفاقات ۸۸ سال‌هاست گذرنامه من و خيلي از دوستان، دست اطلاعات سپاه است و هرچه تلاش کرده‌ايم به ما نمي‌دهند.وقتي ميگم به لشکر سايبري سواد رسانه‌اي ياد بدهيد، يعني به آنها بگوييد با سرچ گوگل تاريخدان و سياست‌مدار نمي‌شوند.در اين مزه‌بازي جديد که نوشته‌اند اصلاح‌طلبان بروند پنجشير، من نوشته بودم گذرنامه ندارم، فکر کرده بودند من هيچ‌وقت گذرنامه نداشته‌ام. طفلکي‌هاي خودمحقق‌پندار و خودپوآرو‌پندار جواب‌هاي جالبي داده بودند:يکي سرچ کرده بود که من همراه آقاي خاتمي ۲۰ سال پيش در مراسم تشييع مرحوم حافظ اسد شرکت کرده بودم. پس بيخود مي‌گويم گذرنامه ندارم.يکي نوشته بودم اگر گذرنامه نداريد چطور نوشته‌ايد روز يازده سپتامبر در ابوظبي بوديد.

يکي نوشته پولش را من مي‌دهم.خلاصه نگم براتون که چه طنز بازاري شده است.حالا که فرمانده بسيج فرموده‌اند ما چند ميليون نيروي انقلابي وارد عرصه مجازي کرديم که اين فضا بزن در رو نباشد. لطفا به اين دوستان سايبري “بزن در رو” اندک سوادي و اندک ادبي هم ياد بدهيد. به نفع خودتان و خودشان هست.براي پول بيت‌المال که در اختيار اين جماعت قرار مي‌دهيد قيامت جواب لازم است.پنجشير مداخله نظامي نمي‌خواهد. هيچ‌کس هم تا به حال چنين ادعايي نکرده. اين دروغ ساخته پرداخته ذهن خود سايبري‌ها است.حرف ما اين است که فدايي طالبان نشويد. اگر خودتان طالبان وطني و فکري نيستيد.

يک زن ايراني شهردار فرانکفورت آلمان شد

نرگس اسکندري-گرونبرگ به عنوان نخستين شهروند آلماني ايراني‌تبار در يک شهر بزرگ در آلمان، به عنوان شهردار انتخاب شد.نرگس اسکندري-گرونبرگ از حزب سبزها از سوي پارلمان منطقه‌اي شهر فرانکفورت به عنوان شهردار فرانکفورت انتخاب شد. اين سياستمدار ايراني‌ - آلماني در سال ۱۹۸۵ ميلادي به فرانکفورت مهاجرت کرده بود.نرگس اسکندري-گرونبرگ که ۵۶ سال دارد، در سال ۱۹۸۵ ميلادي از تهران به فرانکفورت مهاجرت کرد. او فارغ‌التحصيل دکتراي رشته روان‌شناسي در دانشگاه فرانکفورت است و در شغل اصلي خود، در مطب خود به عنوان روان‌شناس، فعال است.

اولين انتقاد روزنامه کيهان به دولت رئيسي

انتصاب یک مدیر نجومی‌بگیر با سابقه حقوق ۷۰ میلیون تومانی به استانداری سیستان و بلوچستان انتقاد ناظران سیاسی و رسانه‌ای را برانگیخت. دو روز پیش هیات دولت پس از بررسی سوابق اجرایی و مدیریتی حسین مدرس خیابانی، به وی به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان رأی اعتماد داد. انتصاب مدرس خیابانی در این پست در حالی رخ داد که پیش از این مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید (وابسته به بانک سپه) بوده و انتشار فیش حقوقی وی خبرساز شده بود. براساس گزارشی که خبرگزاری فارس اوایل شهریور ماه امسال منتشر کرد، در فیش حقوقی تیرماه ۱۴۰۰ ایشان به عنوان مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید (وابسته به بانک سپه) مبالغ حقوق پایه ۲۲۳.۱۷۲.۶۹۴ ریال، حق جذب ۵۲.۱۱۰.۸۱۵ ریال و فوق‌العاده شغل ۹۳.۷۹۹.۴۶۵ ریال درج شده و همچنین مبلغ اضافه کاری تیرماه ۱۳۹۹ وی ۳۱۲.۵۲۹.۹۳۸ ریال بوده است. براین اساس در فیش تیرماه جمع حقوق و مزایای مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، به غیر از فیش تجمیعی تیرماه ۷۰۰.۰۷۹.۳۹۷ ریال درج شده است. در فیش تجمیعی تیرماه وی نیز در مجموع بابت حق ماموریت و کارانه مبلغ ۴۷۵.۶۵۳.۱۳۷ ریال درج شده است که مبلغ ۱۰۰.۰۰۹.۵۸۰ ریال مربوط به ماموریت و مبلغ ۳۷۵.۶۴۳.۵۵۷ ریال مربوط به کارانه بوده است. همزمان در این گزارش توضیحات معاون مالی و اداری شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید نیز منتشر شده بود که بر قانونی بودن این حقوق ۷۰ میلیون تومانی تاکید می‌کرد. حتی در صورتی که حقوق آنچنانی ایشان صورت قانونی داشته باشد جای این سؤال هست که آیا انتصاب ایشان به استانداری یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور اقدام بایسته‌ای است؟ و با اهداف و آرمان‌های دولت سیزدهم همخوانی دارد؟!

گفتنی است حسین مدرس خیابانی در مهر ۱۳۹۹ به عنوان مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید وابسته به بانک سپه منصوب شد، اما پیش از آن و از خرداد ۱۳۹۸ تا اواخر اردیبهشت ۱۳۹۹ و در زمان ریاست رحمانی بر وزارت صمت قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی بود که پس از برکناری رحمانی از وزارت صمت، طی حکمی از طرف حسن روحانی رئیس‌جمهور وقت، در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ به عنوان سرپرست وزارت صمت منصوب شد. مدرس خیابانی در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت را اخذ نکرد و براین اساس پس از مدتی یعنی در مهرماه ۱۳۹۹ به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری امید منصوب شد.

حقيقت‌پور: کساني که براي شرکت در کنسرت به ترکيه سفر مي کنند مستحق دريافت يارانه نيستند

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که برای شرکت در یک کنسرت و خوشگذرانی‌هایشان به ترکیه سفر و پول‌های هنگفتی را برای این منظور هزینه می‌کنند، مستحق دریافت یارانه نیستند. منصور حقیقت‌پور گفت: در هفته گذشته عده‌ای برای شرکت در یک کنسرت و خوشگذرانی در کشور ترکیه به این کشور سفر کردند و گفته می‌شود، هزینه سفر آن‌ها مجموعاً ۱۲۰ میلیارد تومان شده است. وی افزود: کسانی که برای شرکت در کنسرت و خوشگذرانی‌های خود چنین هزینه‌های هنگفتی می‌کنند، مستحق دریافت یارانه نیستند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما امروز در بسیاری موارد شاهدیم که مردم قادر به تأمین هزینه‌های درمانی و معیشتی خود نیستند آن گاه عده‌ای برای خوشگذرانی‌های خود چنین مبالغ زیادی را هزینه می‌کنند. حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: باید یارانه آشکار و پنهان این گونه افراد را که در قالب یارانه نقدی و یا یارانه انرژی دریافت می‌کنند قطع شود چرا که این گونه افراد مستحق دریافت هیچ گونه یارانه‌ای حتی به صورت یارانه‌های پنهان به اشکال مختلف نیستند. وی افزود: از سوی دیگر باید مشخص شود که منابع درآمدی این قبیل افراد کجاست که قادر به تأمین این گونه هزینه‌ها هستند و برای خوشگذرانی خود این گونه هزینه می‌کنند.

فعال اصولگرا: تفکر طالبان «وهابي» است

حسين کنعاني مقدم گفت: تفکر طالبانيسم و مغايرت آن با تفکر شيعه. وقتي آن‌ها بحث شريعت را مطرح مي‌کنند، در مذهب شيعه، مبحث شريعت با توجه به زمان و مکان و اجتهاد بر مبناي شريعت اسلامي مبتني بر سنت پيامبر و ائمه است. اما طالبان بحث زمان و مکان را مطرح نمي‌کنند و به نوعي يک رويکرد برگشت به عقب و وهابيت را مدنظر دارند.فعال سياسي اصولگرا در خصوص سياست ايران در برخورد با طالبان به خبرنگار ديده بان ايران گفت: مساله طالبان بايد از سه منظر مورد بررسي قرار بگيرد. منظر اول، تفکر طالبانيسم و مغايرت آن با تفکر شيعه. وقتي آن‌ها بحث شريعت را مطرح مي‌کنند، در مذهب شيعه، مبحث شريعت با توجه به زمان و مکان و اجتهاد بر مبناي شريعت اسلامي مبتني بر سنت پيامبر و ائمه است.کنعاني مقدم خاطرنشان کرد: اما طالبان بحث زمان و مکان را مطرح نمي‌کنند و به نوعي يک رويکرد برگشت به عقب و وهابيت را مدنظر دارند. از منظر دوم تشکيل حکومت است. مقام معظم رهبري در اين خصوص تکليف را مشخص کرده‌اند که ما طرفدار مردم افغانستان هستيم و مردم افغانستان اگر دولتي را انتخاب کنند که فراگير باشد حتي اگر بخشي از آن طالبان باشد، ما حرف مردم افغانستان را مبنا قرار مي‌دهيم. مساله سوم افغانستان تبديل نشدن به محلي براي پرورش تروريسم و داعش شود که باعث ايجاد ناامني براي کشور ما شوند. قطعا با اين موضوع مقابله مي‌کنيم. اجازه نمي‌دهيم مرزهاي ما به جولانگاه گروه‌هاي تکفيري نظير داعش تبديل شود.

رويت نفتکش سوخت ايران به مقصد لبنان در بندر بانياس سوريه

رويترز گزارش داد که نفتکش حامل سوخت ايران به مقصد لبنان در بندر بانياس سوريه رويت شده است.تنکر ترکرز روز سه‌شنبه گزارش داده که نفتکش حامل سوخت ايران که مقصد آن لبنان است، در بندر بانياس سوريه روسيه رويت شده است.
اين خبرگزاري نوشت، اين نفتکش که احتمال مي‌رود حامل ۳۳ هزار تن گازوئيل باشد به دليل تحريم‌ها نمي‌تواند محموله خود را مستقيم به لبنان برساند. کاميون ها قرار است روز پنجشنبه آتي سوخت را از بندر بانياس سوريه به منطقه بعلبک لبنان منتقل کنند.


تعداد اين کاميون ۷۰ تا۸۰ دستگاه است و مسير تقريبا ۲۳۰ کيلومتري را بايد طي کنند.در نهايت، محموله سوخت ايران توسط کاميون هاي وابسته به شرکت الامانه بارگيري خواهد شد و به موسسات و نهادهايي که خواهان استفاده از سوخت ايراني هستند منتقل خواهد شد. سيد حسن نصرالله شب گذشته در سخناني گفت: رهبري سوريه حرکت نفتکش را در بندر بانياس براي انبار کردن محموله و انتقال آن به مرز تسهيل و تانکرهايي را براي انتقال آن تامين کرده، انتقال مشتقات نفتي به بقاع روز پنجشنبه آغاز مي‌شود و محموله در انبارهاي مشخصي در بعلبک ذخيره و پس از آن در مناطق مختلف لبنان توزيع مي‌شود.

محبعلي: عراق براي تغيير سياست‌هايش به ايران نياز دارد

مديرکل پيشين خاورميانه وزارت خارجه گفت: عراقي‌ها سياست متوازني را دنبال مي کنند و در اين تغيير سياست‌هايشان به ايران هم نياز دارند.قاسم محبعلي درباره سفر نخست‌وزير عراق به تهران گفت: به نظر مي رسد، اين سفر بيشتر دو جانبه باشد، آن هم با توجه به تغيير سياست‌ها در منطقه و انتخابات بعدي که در عراق در پيش است. وي تصريح کرد: تحولاتي در منطقه اتفاق مي افتد، آن هم در شرايطي که آمريکايي ها از منطقه خارج مي شوند و يا حضور فيزيکي آنها کاهش مي يابد. در واقع به نوعي خلأ قدرت در حال شکل‌گيري است و کشوري مانند فرانسه تلاش مي‌کند تا جاي خالي آمريکا را در منطقه پر کند. نمونه آن شرکت در اجلاس اخير در بغداد و توافقي که بين فرانسه و عراق در زمينه انرژي به انجام رسيده، حتي رئيس جمهور فرانسه خودش اعلام کرد که آمريکايي ها هم بروند ما در منطقه هستيم.اين کارشناس مسائل خاورميانه خاطرنشان کرد: بنابراين عراقي ها نگران اين هستند که خلأ حضور آمريکا درگيري شديدي را در عراق ايجاد کند. مانند آنچه در زمان اوباما و گسترش اقدامات داعش صورت گرفت که منازعات منطقه اي رخ داده و جنگ هاي نيابتي شکل گرفت.

وزير کشور: در بسياري از استان‌ها از پيک کرونا عبور کرده‌ايم

وزير کشور گفت: بسياري از استان‌ها از پيک کرونا رد شده‌اند و تلاش شده وضعيت در اين استان‌ها بهتر شود.احمد وحيدي، فرمانده قرارگاه عملياتي ستاد مقابله با کرونا در حاشيه جلسه ستاد ملي کرونا در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز درباره موضوعات مختلف و همچنين اجراي دستورالعمل‌هاي بهداشتي بحث و گفت‌و‌گو شد. وي ادامه داد: دستورالعمل‌ها با نسبت‌هاي مورد رضايت رعايت نمي‌شود و بايد تلاش شود اين موضوع پيگيري شود تا ما وضع بهتري درباره اجراي آن‌ها داشته باشيم. بسياري از استان‌ها از پيک کرونا رد شده‌اند و تلاش شده وضعيت در اين استان‌ها بهتر شود.

گمانه زني درباره خداحافظي عراقچي و انتصاب جانشينش

يک منبع آگاه از خداحافظي سيدعباس عراقچي و انتصاب علي باقري به عنوان معاون سياسي وزير خارجه خبر داد.يک منبع مطلع در گفتگو با «انتخاب» اظهار داشت که انتصاب علي باقري، معاون پيشين دبير شوراي عالي امنيت ملي در زمان سعيد جليلي به عنوان معاون سياسي وزير خارجه نهايي شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹۶
واقعا دم کیهان گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
چقدر زود گول می خورید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
زیاد خوشحال نشوید اخوی. به این کار اصطلاحاً میگن رد گم کنی. تمام پرسنل کیهان از صدر تا ذیل ارادتمنمد جناح خاصی (اصولگرایان) هستند و هر آنچه در توان دارند و هر ترفندی که بلند باشند برای تقویت آنها و تضعیف گروه مقابل بکار برده اند و خواهند برد .
ناشناس
| Japan |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
این کامنت دمش گرم روخودشریعتمداری گذاشته!!
آصفری عزیز،لطفا همراه روحانی اون ۲۵۰۰ نفری که نامه زدند و مخالف واردات واکسن در دولت روحانی بودند من جمله آقایان زاکانی مرندی عین الهی وزیر فعلی بهداشت و ...و کسانیکه میگفتند واکسن فلج میکنه،مردانگی مردان را می‌گیرد و تراشه توشه و... را هم محاکمه کنید،
بجای گفتن یک زن ایرانی بهترنبودمیفرمودیدیک بانوی ایرانی یا
هموطن بنام خانم نرگس محمدی بجای حذف خطاب خانم ایشان یک هموطن مااست که دریکی ازشهرهای مهم آلمان بدون وابستکی به گروهی ویاکسی شهردارشده چراما به کسب موفقیتهای هموطنانمان درکشورهای پیشرفته بچشم تحقیر
مینگریم آیااین توهین بخودمان نیست ایشان درکشور
خودمان شایدهرگزامکان گرفتن چنین پستی رانداشت وشاید
اگرچنین شانسی داشت بیشترمایل بودتا درکشوری
خارجی درهرحال این انتقادی بودازسایت وزین تابناک که بعیداست منتشرشود درهرحال افتخارآفرینی هروطنی درهرکجای دنیا باعث شادی مامیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
نرگس اسکندری
اعتراض کیهان برای انحراف افکار و لاپوشانی توافق با آژانس در سایه سکوت دلواپسان انقلابی است که تا دوماه قبل خواستار محاکمه روحانی و ظریف بودند
واقعا مخالفان دیروز کجا هستند البته قالیباف امروز رسما اعلام کرد حالا وقت این حرفها نیست و دقیقا اثبات شد که قانون مجلس فقط برای سنگ اندازی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
احسنت
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
جنابان اصلاح طلب هر جور دوست دارید برداشت کنید !! بعد از 8 سال ویرانی مملکت هنوز دنبال پاک کردن رد روحانی هستند !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
درود بر شما
اول مخبر را محاکمه کنید که گفت تا پایان شهریورماه،پنجاه میلیون دوز واکسن ایرانی برکت تولید میکنه و تحویل وزارت بهداشت میده،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
فعلا که یک میلیارد دلار برای برکت گرفتند

و یک پست تشویقی معاون اول رئیس جمهور!!؟
من یک کارگر ساده هستم و رویای مهاجرت دارم.خواستم به این نماینده نامحترم بگویم شما از کسانی که به ترکیه و تایلند و دبی میروند به اندازه کافب اخاذی میکنید عوارض دفعه اول خروج بار دوم خروج و و و. وانگهی به نطرت اختلاسگر،به کنسرت ترکیه میرود؟ پول خودشان است دوست دارند با پول خودشان به ترکیه بروند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
برو به سلامت. هر کجا رفتی و بهت خوش گذشت یاد ما هم باش!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
نیستی
محمدحسین آصفری نماینده اراک در توییتی نوشت: با رسیدن انبوه واکسن از سایر کشورها مشخص شد ما تحریم پرزیدنت روحانی بودیم! او با هشتگ :محاکمه روحانی» ادامه داد: زودتر دست به کار شوید تا مرغ ز قفس نپریده!.

نمایندگانی که بجای حل مشکلات مملکت فرافکنی می کنند باید محاکمه شوند.روحانی عضو امنیت ملی بوده و آنقدر مدرک دارد که نتوانید محاکمه اش کنید
نماینده آژانس آمدورفت وشما بی خبرید !؟؟؟؟
عزیزم انتظار داری که با شما هم هماهنگ می کردند اصلا" فکر کردی که چرا شما اونجایی وکسان دیگری نیستند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
از نمایندگان با آرای حد اقلی انتظاری بیشتری نداریم
نمایندگان مجلس انقلابی!!؟؟ البته با حداقل مشارکت مردم!؟

که در دوره روحانی و حضور قبلی رافایل گروسی به ایران ، چنان زمین و زمین را با اعتراضات دوختند!!

این بار ظاهرا از دیوار صدا در آمد ، ولی از انها نیامد !!!!!

در مورد تهیه میلیونی واکسن هم که در دولت روحانی همه نهادها قول تولید ۵۰ میلیون دوز واکسن را دادند

و جلوی واردات سنگ اندازی کردند

حالا سکوت کرده و واردات روزی ۵ میلیون دوز را نگاه می کنند ( البته در سکوت و تاریکی ) !!!!!
یک سوال اساسی که مطرح هست اینه که
چرا روسیه داره اینقدر برای بازگشت برجام دست پا میزنه ،
آیا روسیه قابل اعتماد است
ظلم روسیه به ایران در تاریخ بی سابقه هست ،
اولیانوف داره مشکوک میرنه ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
با ایران معامله کرده مثلابه بهای صادرات گاز به اروپا
این آقای حقیقت پور مثل اینکه کار دیگری از دستش بر نمی آد گیر داده به کسانی که به ترکیه سفر می کنند! آقای نماینده به شما ربطی نداره کی به کجا سفر می کنه. مطمئن باش هیچ کدام از آنها یارانه 45 هزار تومانی شما را نمی گیرند. سعی کن به جای گیر دادن به مردم به مسئولین توجه کن و سوء مدیریت، کم کاری، رانت بازی و اختلاس مسئولین را بچسب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
ایشون حالیش نیست که انتخاب محل زندگی آدمها دست خودشونه.
میرکاظمی فاتحه وزارت نفت رو خوند
بدون شک بودجه کشور رو به گند میکشد
۷۰ درصد بودجه کشور صرف شرکتهای دولتی میشه ؟؟ میدونید چرا زیرا حقوق ۳۰۰ میلیونی مدیران تامین بشه ؟؟!
نگاهی اختلاف حقوق در ادارات مختلف
قوه قضاییه میانگین ۱۳ میلیون
کارمندان تامین اجتماعی میانگین ۱۷ میلیون
شرکت گاز میانگین ۱۵ میلیون مدیران بالای ۴۰ میلیون
شرکت نفت میانگین ۲۳ میلیون
دارایی و ثبت و .. میانگین ۱۴میلیون
کارمندان دانشکاه میانگین ۱۲میلیون
اساتید دانشگاه میانگین ۱۸ میلیون
کارمندان بانک ها میانگین ۱۹ میلیون
آموزش وپرورش میانگین ۵ ونیم میلیون
لطفا این بساط بی عدالتی که روحانی و نوبخت پهن کردن رو جمع کنید
به غیر کادر درمانی که داخل یمارستان ها هستند بقیه کارمندان دولت این حقوقها چون از بیت المال پرداخت می‌شود جایز نیست و ملت راضی نیستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
خداییش اساتید دانشگاه حقشونه. زندگیشون و شب و روزشان را گذاشتن رو آموزش و پژوهش تو این کشور
روحانی ۸۰۰میلیون تو بورس به من ضرر زد باید محاکمه بشه و حقوق ۳۰۰ میلیونی او هم قطع بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
شما شکر خوردی رفتی بورس.اون وقت که سود میداد چسبیده بودی چار چنگولی به بورس حالا که ضرر کردی صدات بلند شده؟!!!!
کیهان درست گفته
حداقل در این مورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
کیهان همیشه غلط گفته. حرفهاش یک طرفه و مغرضانه است.
آقای حقیقت پور شما که واقعیت هارا میگی یک گریزی هم بزن به بچه های مسئولین که در داخل و خارج بخصوص کانادا دارن با پولهای این مملکت حال میکنند که هر ماه چند برابر همین پولی که گفتی خرج یکی از آقازاده هاست
اقای اژه‌ای لطفا با اقتدار روحانی رو محاکمه کنید
هنوز یاد مردم نرفته که سلامت و معیشت ملت گروگان برجام و fatf شده بود و امثال مطهری ماله کش و ربیعی به بهانه مذاکرات واکسن وارد نمیکردن و بهانه می اوردن چطور یک ماهه ۴۰ میلیون واکس واردشد ؟؟! جان هزاران نفری که از دست رفت مدعی العموم نمیخاد دادخواهی کنه ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
کسانی را باید محاکمه کنند که چوب لای چرخ دولتش گذاشتند.
درود بر دادستان خراسان جنوبی که جلوی زیاده خواهی و گرانفروشی مرغ و تخم مرغ رو تو استان گرفت ای کاش تو همه کشور دادستان‌ها واقع داد ملت رو می‌ستایند
دولت فعلی هم ادامه دهنده راه دولتهای قبلی است و قرار نیست شق القمر کند
اقای اصفری اینو بدون که ماه هیچوقت پشت ابر نمیمونه همینطور که این داستان واردات واکسن مخفی نمونده.پس اینقدر این داستان واکسن رو هم نزنید چون یهو دیدی یه چیزایی برملا میشه که اونوقت دیگه هیچ جوری نمیتونین جمعش کنین.
من ساده دل را بگو که در طول 30 سال خدمتم در دستگاه های دولتی 100 میلیون حقوق نگرفتم. من شک دارم اینها از مسلمانی بو؟ی برده باشند. مگر چه میکنند که باید اینهمه دریافتی داشته باشند/ خدا میداند اینجانب برای ماموریت های خارج از استان هم ریالی دریافت نکرده ام. زیرا بر تارک برگه ماموریتم درشت نوشته شده بود( بدون حق ماموریت) اینها باید تا ریال آخر را عودت بدهند
حقيقت پور كسانيكه به ترگيهجهت گردش وخوشگذراني ميروند مستحق ياران نيستند .اياحقوقهاي نجومي شما شمارا مستحق ياران ميكند چقدر ادم تنگ نظر باشد براي هر چيز گوچك عللي به تراشد لابد انهايي گه گوشت گوسفند ميخورند ولباس نو مي پوشند هم بايد از يارانه محروم شدند شما وأمثال شما إيران را ويران ومردم را نابود كرده أيد
از زندانی سیاسی بودن اون زن شهردار چیزی نمیگی؟
اقای حقیقت پور زمانی که محمود خاوری ۳۰۰۰ میلیارد با دلار ۲۰۰۰ تومنی دزدید کجا تشریف داشتین؟ یادمه رییس جمهور پاکدست در مسند بودند.
ما طرفدار رئیسی نیستیم ولی حقوق ۷۰ میلیونی نجومی نیست.میشه سالی حدود ۸۰۰ میلیون.یه استاندار نصف این پول رو هم مجبوره خرج یه زندگی آبرومندانه کنه.سالی ۴۰۰ میلیون بعد از ده سال میشه یه آپارتمان صد متری.تو یه جای متوسط در تهران حاجی
پیش کشیدن بحث محاکمه روحانی یک روش برای به انحراف کشیدن و فریب افکار عمومی است. سیاسی سازی واکسن و گرانی های وحشتناک را باید یک جوری فراموش کرد.
آ قای صادقی فضا هرچقدر هم که برای اصلاح طلبان باز شود یا بر عکس برای اصولگرایان باز هم ما رای نخواهیم دادچونکه دغدغه هر دو جناح به قدرت رسیدن است نه خدمت به مردم واین واقعیت تلخ در پرونده وگذشته هردو جناح مشهود است
سلام
خبر مربوط به خانم دکتر نرگس اسکندری صحت ندارد‌. خانم اسکندری عضو افتخاری شورای شهر فرانکفورت هست. این خبر ابتدا در گویا نیوز انتشار پیدا کرده و بعد از اون همه بدون تحقیق خبر را منتشر کردند.
با یک سرچ کوچک در اینترنت می توانید ببینید که شهردار فرانکفورت کس دیگری هست.
کیهان پس از 42 سال بالاخره یک پاس گل داد و تنها یکبار حرف حساب زده.آمار شگفت انگیزی هست.باز هم خداروشاکریم که در ناامیدی بسی امید است.
علی باقری؟؟ هی هی هی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
پسر مرحوم حاج اقا مهدوی کنی هستند

که خانوادگی دانشگاه امام صادق را کنتراتی برداشتند
کیهان از حقوقها ی نجومی مجلسیان و سایر دولتیان غافل است. با این یکی احتمالا مشکل قبلی دارند
شریعتمتداری هم سیاس شده و برای خالی نبودن عریضه، از دولت رئیسی انتقاد کرده است
باید از سردبیر روزی نامه کیهان پرسید که عقب نشینی هسته ای ایران که بدون اطلاع و تایید مجلس صورت گرفت مهمتر است یا حقوق نجومی استاندار سیستان و بلوچستان؟
عراقچی هم بعد از آن همه خوش خدمتی، به جواد ظریف پیوست و ازدایره قدرت حذف گردید
کیهان جان این جیزها مال غیر خودی ها وبی دینهاست دوستان متعهد و انقلابی اگر حقوق نجومی هم بگیرند خرج دین و اسلام مردم می کنند اشکالی ندارد
حقيقت‌پور: کساني که براي شرکت در کنسرت به ترکيه سفر مي کنند مستحق دريافت يارانه نيستند...کاملا موافقم اولویت اول پیدا کردن آن یک درصدی باشید که بقول دکتر رضایی درآمدی معادل 50 سال درآمد فروش نفت کشور را
دراختیار دارند بعد هر چه طرح دارید بیاورید پیاده کنید...چررررا عمل نمی کنید چه مششششششکلی هسسسست.؟!
کیهان از انتقادها زیاد خواهد کرد بیخودی رولت سیزدهم رو تطهیر نکند
محمدحسین آصفری، نماینده اراک در توییتی نوشت: با رسیدن انبوه واکسن از سایر کشورها مشخص شد ما تحریم پرزیدنت روحانی بودیم! او با هشتگ «محاکمه روحانی» ادامه داد: زودتر دست به کار شوید تا مرغ از قفس نپریده!
چند وقت دیگر با چراغ قوه دنبالش میکردیم
تابناک خجالت نکش بگو نرگس اسکندري در اوین دنیا امده خبر نصفه با دروغ فرقی نداره.
نرگس اسکندري-گرونبرگ به عنوان نخستين شهروند آلماني ايراني‌تبار در يک شهر بزرگ در آلمان، به عنوان شهردار انتخاب شد.نرگس اسکندري-گرونبرگ از حزب سبزها از سوي پارلمان منطقه‌اي شهر فرانکفورت به عنوان شهردار فرانکفورت انتخاب شد. اين سياستمدار ايراني‌ - آلماني در سال ۱۹۸۵ ميلادي به فرانکفورت مهاجرت کرده بود
اگر ایران بود با این توانایی الان حداقل شهردار تهران بود و یا وزیر
نیمه شب از خواب بیدار شدم در غم برادرم که سه روز پیش بر اثر بیماری کرونا بقتل رسید و تاصبح بیدار ماندم و دیدم یک نماینده مجلس گفته است روحانی را محاکمه کنید به جهت نیاوردن واکسن نمی دانم این نماینده از کجا آمده که اینقدر یا بی اطلاع است یا مغرض یا مردم را بی اطلاع می پندارد چقدر خوبست تا چنین دادگاهی برگزار شود تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد ما بخوبی می دانیم آوردن واکسن کاری نیست که ظرف چند روز امکان پذیر باشد و این حاصل تلاشهای همان دولت است در جهت خرید و مقابله با کار شکنی های امثال شما که می خواستید خودتان واکسن بسازید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
شما حالا حالت خوب نیست برو دنبال عزاداری غم برادر خیلی سخته حالا چطور شده اومدی اینجا کامنت میذاری معلومه خیلی حالت خرابه !!!!!
مجلس انقلابی جرا طرح واردات خودرو را دوباره مسکوت گداشتند این مافیا خودرو چه قدرتی نظامی است که این قدر قدرت دارد
خیلی یارانه سنگینیه مردم حسابی با این یارانه با تاکسی فقط تا کرج میشه رفت
حتما" حقوقش برای کفاف زندگیش جوابگو نیست و با این راه حقوقش بیشتر می شود اینجا مملکت اسلامی است و همه در برابر قانون مساویند و یک کار گر هم 3 میلیون با 5 عضو خانواده حقوقش می باشد .......
دقیقا. عالی بود. کسانی که برای کنسرت یه خواننده که بدون مواد نمیتونه سر پا بایسته میرن ترکیه و این همه ارز از کشور خارج می کنن نه تنها نباید یارانه بگیرن بلکه باید پاسپورتشون هم باطل بشه. واقعا آدم چقدر باید ندید بدید باشه و چقدر باید مشکل روحی و عقده داشته باشه که پاشه بره ترکیه و برای یه خواننده ی معتاد خودکشی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
وباآنهائیکه ارزمملکت رابرای زدن واکسن نامشخص ودربهترین حالات بی اثر درارمنستان هدرمیدهندبایدچه کرد
"حقيقت‌پور: کساني که براي شرکت در کنسرت به ترکيه سفر مي کنند مستحق دريافت يارانه نيستند" حالا یکی ندونه فکر می کنه با پول یارانه رفتن. آقای حقیقت پور چطوره دیگه اصلا راشون ندیم بیان ایران.
آقای حقیقیت پور مگر از جیب بابای جنابعالی یارانه تامین میشه .شما باید بدانید همین افراد هستند که به شما ناکاربلد رای دادند
جناب حقیقت پور دخالت در امور زندگی مردم تا به چه حد
به تو چه ارتباطی دارد که با پولش چه میکند یارانه حق همه مردم است چه غنی چه فقیر
آقای حقیقت پور
شبتون خوش دوباره چه خوابی دیدین؟

مگه مبلغ یارانه چقدره که ازش به عنوان ابزار تهدید استفاده میکنید؟
چند نفر دیگه یارانه نگیرن راحت میخوابی؟
شما گریه کن بقیه برن خوش گذرانی .ناراحتی؟
دلتون میخواد همه برای کاراشون از شما اجازه بگیرن؟
مجلسیا هنوز هم چند تا فیش حقوقی دارن؟
الان وضعیت مالیتون خوبه؟
یارانه و معیشت هر کی میره ترکیه خوش گذرونی باید خیلی قبلتر قطع میشد.
اینکه کارنامه رو بدن مردا که اینهمه جنجال نداره . مرده که نمیرسه تودرسا کمک کنه همش به عهده زنه بالاخره باید ببینه وقتی سره کاره نتیجه تلاش زن و بچه چی میشه.
جناب شریعتمداری خود کرده را چاره نیست
آقای نماینده شما از چی خبر داری از این یکی خبر داشته باشی .بدونی که توافق رو تو مجلس آتیش بزنید و شعار بدید ..چای و شیرینی تو بخور
تعجب میکنیم چرا موضوع حقوق های نجومی را اینقدر بزرگنمایی میکنید. اولا کنکاش در حقوق مردم اشکال شرعی دارد و دوما مگه 37 میلیون تومان برای مدیری که خدمت چندی ساله و در سمت های مدیریتی دارد را باید با حقوق یک کارگر ساده محاسبه کرد. مگه حقوق نمایندگان مجلس 10 میلیون توان نیست .. آیا فقط این درآمد این افراد است. ایا وزرا هم 10 میلیون تومان میگیرند فقط این منبع درآمدشان است؟؟
اینکه یک لاشه مرغ 80 هزار تومان میشود یک شانه تخم مرغ 55 هزار تومان است حقوق نجومی یعنی چی ... میخواهید برای مدیران رده بالا با سابقه خدمتی بالا و حساسیت پستی حقوق 10 میلیون تومانی بدهید آنوقت این مدیر تخلف نکند؟؟؟ فهم مسئولین روزنامه کیهان تا این حد پایین آمده است. چرا بجای کنکاش در حقوق نجومی آنهم مبلغی حدود 40 میلیون تومان که برای یک مدیر بسیار کم است حقوق کارگران و دیگر افراد را بالا نمیبرید.. آیا حقوق یک کارگر ساده و با سابقه کم باید 20 میلیون تومان باشد تا شما ایرادی نگیرید.
روزنامه کیهان! با این تورم، نه تنهااین حقوق ها دیگر نجومی نیست بلکه حقوق های پایین است که باید ترمیم شوند. هم استاندار هم کارگر باید بتوانند در برنامه غذایی گوشت و لبنیات و میوه داشته باشند. دلیلی ندارد کشوری که نفت دارد در فلاکت زندگی کند.
با سلام یک نفر مدیر با تجریه و مسلط به کار را ،از با امکانات ترین استان کشور به محروم ترین استان اعزام می کنند ،استانی که هزاران مشکلات عدیده دارد و این فرد بایستی شب روز خود را صرف کار کند.ایا نیایستی حقوق مناسبی دریافت بکند.
البته یک پیشنهاد هم دارم که به هر یک از منتقدان که حداقل کارایی ایشان را دارند یک قرارداد کار معین به مدت سه ماه ببندد که در استان سیستان با همان حقوق کار کنند.
اگر براشون مهم بود اگر محاکمه کن بودن باید روحانی و کابینه اش رو همونموقع که داشتن گند میزدن به مملکت محاکمه می کردن الان که دیگه نوشدارو بعد سهرابه
تداوم حضور همتی یعنی تداوم سیاسیکاریها و تخلفات!
طبق گزارش واصله ماسوای برخورد سیاسی و عزل نیروهای ارزشی و ایجاد فضای خفقانی توسط دکتر همتی طی ۲سال اخیر، بدلیل عدم تشکیل جلسات مجمع عمومی و شورایعالی هلال احمر متاسفانه نظارت تعطیل شده و ۲تخلف صورت گرفت:
۱. وفق ماده ۱۲ اساسنامه، عدم تشکیل جلسات شورای عالی حداقل ماهی یکبار، تخلف می باشد.
۲. عدم‌ تشکیل مجمع عمومی موجب عدم تصویب ترازنامه و صورت های مالی سالهای۹۸ و۹۹ و همچنین ماده واحده بودجه۱۴۰۰ شده است که با توجه به گذشت ۶ماه از سال تخلف بوده و دستگاههای نظارتی باید ورود کنند.
لازم به ذکر است که رشد چند برابری واردات واکسن در یک ماه اخیر مربوط به اعتبار دولت مردمی است و ربطی به عملکرد همتی ندارد و اساسا واردات واکسن حداکثر ۵درصد تکالیف هلال احمر است. وی پاسخگوی وضعیت اسف‌بار ۹۵ درصد تکالیف برزمین مانده و انبوه تخلفات در سازمانها و شرکتهای تابعه باشد.
#مطالبه_عزل_همتی

تابناک عزیز پیگیری بفرما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
دقیقا
اول شما سران جریان انحرافی را محاکمه کنید بعد سراغ دولت روحانی بروید! هنوز ایشان برچسبی فعلا ندارد.
با توجه به جمیع جهات و بررسی کارهای گذشته دولت روحانی ، او و بعضی از افراد دولتش صد در صد مستحق محاکمه هستند . البته محاکمه چیز بدی نیست زیرا ممکن است که او بتواند در دادگاه دلایل و مسبندات محکمی بیاورد که دیگر کسی نتواند پشت سر او صحبت کند .
چند وقت قبل فیش حقوقی یک آقایی فکر کنم مدیر عامل یا عضو هیئت مدیره یک بیمه ای بود که چیری حدود 70 یا 80 میلیون اعلام شده بود.که خبرگزاری... بسیار این موضوع پوشش دادند تا از کار برکنار شد.

ظاهرا نجومی بگیرها خیلی خیلی زیادند. ولی نوع بر خورد با آنها فرق می کنه
کیهان عزیز این رسم روزگار است که بعضی ها تخم چهار زرده طلائی میکنندو نمیدانم چرا همیشه این آدمها خوش شانس هستند؟؟!! اینهمه جوان کار بلد و متعهد و مومن در این کشور برای اینگونه پستها هست که با یک سوم حقوق نیز کار شایسته و انقلابی میکنند ولی چرا همیشه دور یکعده مشخص زنجیر میزنیم ؟؟!!! نمیدانم؟؟!! دوباره وعده های احساسی و بدون مطالعه شده و بدون در نظر گرفتن محدودیتهای مالی و.... اخرش کار دست ما خواهد داد و باید منتظر موج دیگه گرانی در آینده باشیم.ولی کیهان عزیز با حرف هم کار ومشکل حل نمی شود؟؟!!؟
يک زن ايراني شهردار فرانکفورت آلمان شد
قابل توجه ذاکانی و شرکا
با سلام
تابی جون چرا کیهان خودش رو داره جر میده؟ اگه راست میگه چرا به حقوق نمایندگان انقلابی مجلس گیر نمیده که حق مسکن میگیرند به مبلغ دویست میلیون تومان؟
البته نمایندگان مجلس انقلابی اگه فیش حقوقشون رو نگاه کنید مبلغش یازده میلیون تومان هست که زیر خط فقر هست ولی حق مسکن و حق داشتن دفتر در شهرستان و..... بالای دویست میلیون میگیرند که خوشبختانه مالیات هم شامل حالشون نمیشه.
این کاری که مخبر کرد و هیچ کس هم یقشو نگرفت و اتفاقا دارن حلوا حلواش میکنن میزارن سر مردم ، من کرده بودم الان جام سینه قبرستان بود دور از جان!
یکبار برای رضای خدا هم که شده

چشمان مبارکتون رو روی آن مصلحتی که کل کشور رو
قربانی آن کردید
ببندید
و هم
میرحسین هم کروبی هم احمدی نژاد هم خاتمی هم روحانی
هم جهانگیری هم ظریف رو
محاکمه کنید
ولی انقدر که شعار از عدالت وادادگی و مروت علی وار
می دهید
اجازه دهیدمحاکمه آزادانه و قاب تصویر کامل زنده
تمامی رسانه های داخلی و مطبوعات و خبرنگاران
قرار گیرد
اینکه تنها تمام بلندگوها را در دست خودتان
گرفته ایدوبعدحکم می دهید
برگرفته از روش حکومت علوی هست؟
از دولت ۵ درصدی استصوابی استاندار نجومی داشتن چیز عجیبی نیست معاون اولش را نگاه کنید همه چیز دستتان می آید
کیهان سلام
شما میگید. انشاا.. گوش شنوایی هم باشد که بشنود. شهید رجایی بود که ده هزار تومن حقوق میگرفت و 3500 آن را برمیداشت و الباقی را برگشت میداد. حال تصور کنید این آقا با حقوقهای قبلی که میگرفته چطور میخواد با حقوق کم فعلی بسازه؟ مگه میشود؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
عمرا نمیشه.
لطفا به اموال و داراییهای حسین شریعتمداری هم سرکی بکشند
چه غلط ها مگر نماینده مجلس باید در جریان امور قرار گیرد؟ مملکت صاحب دارد.
ایا تمام کسانی که به ترکیه می روند برای کنسرت یا خوشگذرانی می روند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
مگه کنسرت و خوشگذرانی چشه؟ قرار نیست که شبانه روز مردم گریه کنند.
کارنامه فرزند را به مادر نمی دادند .همسر من که برای دریافت کارنامه فرزندم به مدرسه مراجعه کرده بود دقیقا همین را بهش گفته بودند و مجبور شدم خودم برای دریافت کارنامه به مدرسه بروم
آنهایی باید محاکمه شوند که مانع واردات واکسن می‌شدند و از طرفی به روحانی نق می‌زدند که چرا واکسن نیست و وضعیت کرونا بده.
حالا چه طور شده که از زمین و هوا برای مسئولین این دولت واکسن میرسه.
آقایانی که خواستار محاکمه روحانی هستند،چرا در مورد احمدی نژاد لال بوده وهستند،چه چیزی از آنها در دست احمدی نژاد است که جرات نمیکنند حتی اسمش راهم بیاورند .روحانی ضعیف بود اما کارشکنی های یکسال و خصوصا ماه های آخر را چه کسانی انجام دادند
تابناک خجالت نکش بگو نرگس اسکندري در اوین دنیا امده خبر نصفه با دروغ فرقی نداره
این خانم ۵۶ سال دارد چطور میشود ۴۲ سال پیش در اوین بدنبال آمده باشد، مطمئن باش اگر هم ایران می ماند با این توانایی شاید آلان رییس جمهور هم می‌شد،
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی