بازدید 14229
۴

عذرخواهی معاون سابق از دانشجویان پزشکی

دکتر علی اکبر حق دوست معاون سابق آموزشی وزارت بهداشت در نامه خداحافظی از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی بابت تصمیماتی که موجب آزردگی و رنجش آنها شده، پوزش خواست.
کد خبر: ۱۰۷۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ 14 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در حکمی دکتر ابوالفضل باقری فرد را به عنوان معاون آموزشی وزارت بهداشت منصوب کرد.

در پی این انتصاب دکتر علی اکبر حق دوست که پیش از این مسئولیت معاونت آموزشی وزارت بهداشت را بر عهده داشت در نامه های جداگانه از دانشحویان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور عذرخواهی و از همکاران خود در دانشگاه های علوم پزشکی قدردانی کرد.

در نامه دکتر حق دوست خطاب به دانشجویان آمده است: «دوره‌ای که افتخار خدمت به شما عزیزان را در حوزه آموزش داشتم، شرایط سختی را به دلیل همه‌گیری کرونا تجربه کردیم. تمام تلاشمان در معاونت آموزشی این بود که صدای شما عزیزان را بشنویم، در دسترس باشیم و در تصمیم گیری ها از نظرات شما استفاده کنیم.

از طرف دیگر سعی کردیم که در این شرایط بحرانی، آموزش شما عزیزان لطمه چندانی نخورد و کیفیت آن حفظ شود. با این حال اگر در این مدت، در موضوعی کوتاهی شده یا تصمیمی گرفتیم که موجب آزردگی و رنجش تان شده، از شما پوزش می خواهم و برای تک تک شما عزیزان که امیدهای آینده کشور عزیزمان هستید، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.»

معاون سابق آموزشی وزارت بهداشت همچنین در پیامی از همکاران حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت و معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، دبیران بوردها قدردانی کرد.

در این نامه آمده است: افتخاری بود که در سخت‌ترین شرایط کاری در خدمت شما عزیزان بودم و از محضر تک تک شما استفاده بردم. دوران پرفراز و نشیبی را در تلاطم همه گیری کرونا پشت سر گذاشتیم و در سخت ترین شرایط در کنار هم سعی کردیم تا آموزش پزشکی کشور در گذار از این بحران ها لطمه جدی نبیند.

امیدوارم شما عزیزان نقص های بنده را ببخشید؛ اگر در جایی نتوانستم شان و جایگاه آموزش را حفظ کنم و یا خدای ناکرده به عمد یا سهو شما را آزردم لطفا به بزرگواری خود ببخشید. خداوند شاهد است که آنچه در توان داشتم انجام دادم و البته بزرگی و عظمت کار به حدی بود که داشته هایم ناکافی و حجم کار انجام شده در مقابل آنچه باید می شد اندک بود.

امیدوارم دوست و همکار عزیز دکتر باقری‌فرد با توانی مضاعف، عزمی جزم و توکلی محکم در حوزه آموزش علوم پزشکی بدرخشند و برای اعتلای ایران عزیزمان نقش آفرینی ماندگار داشته باشند.

برای ایشان و همه شما همراهان روزهای سخت آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم و روزهای بهتری را برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور بویژه حوزه آموزش آرزو می کنم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴
زنده باد استاد عزیز، بی شک شما در صداقت، تعهد و اخلاقمداری بی نظیر هستید و هر جا که میروید با خودتان خیر و برکت می برید. انشالله همیشه موفق و سلامت باشید
دوستدار همیشگی شما
علی حسین زاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
آدرس هم می دادید بهتر به جا بیاورند شاید تشابه اسمی چیزی پیدا بشه بالاخره ...
چه تبلیغ چنزش آوری گذاشتید در باره کاشت مو. بخاطر این عکس چنزش آور من هیچ صفحه ای از تابناک رو باز نمی کنم چونکه در همه صفحات این عکس تلیغی هست
چطوری می شه؟
ما به ازای مسئولیت حقوق و مزایا دریافت کزدین ولی کاری جلو نرفت.حاضری بخشی از پولا را با انصاف حودت به بیت المال برگردونی؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار