بازدید 44350
دو هزار و پانصد و هشتاد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ماجرای تماس مسئولان با قالیباف درباره صحت و سقم جنایات طالبان / اظهار نظر عجیب نادر طالب زاده درباره کرونا / کوثری: دولت روحانی تنبل بود و دنبال واکسن نمی‌رفت

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: قول وزیر خارجه انگلیس به امیر عبداللهیان درباره بازپرداخت مطالبات ایران / هاشمی‌طبا: اصلاح‌طلبان به دولت رئیسی راهکار ارائه دهند / عصبانیت آمریکا از محبوبیت ایران در عراق / رویترز: قطعنامه شورای حکام علیه ایران منتفی شد / فعال اصولگرا: با توافق جدید، هم دل آژانس به دست می‌آید، هم مصوبه مجلس رعایت می‌شود و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۷۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳ 13 September 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سخنگوی شورای نگهبان: چون رأی‌گیری مخفی است، دلایل احراز و عدم احراز صلاحیت چندان قابل توضیح نیست

طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: در جلسه در مورد هر شخص مواردی مطرح و سپس رأی‌گیری مخفی انجام می‌شود و روشن نیست کدام‌ یک از اعضای شورا به آن شخص رأی مثبت یا منفی داده‌اند و احیاناً مستند و دلیل هر کس، کدام مسأله مطرح‌ در جلسه بوده است؛ بنابراین، حتی اگر مجوز شرعی و قانونی داشته باشیم که نداریم، چون رأی‌گیری مخفی است دلایل احراز و عدم احراز صلاحیت به‌ خاطر مخفی بودن آرا چندان قابل توضیح نیست.

وزارت خارجه: درمورد واردات واکسن فایزر و مدرنا هیچ خط قرمزی نداشته و نداریم

خطیب‌زاده درباره واردات واکسن‌های فایزر و مدرنا و این‌که یکی از رهیافت‌های دولت جدید، استفاده از راه‌های غیربرجامی برای تامین منافع اقتصادی کشور بوده است که در بحث واردات واکسن شاهد بودیم نیز اظهار داشت: ما در خصوص واردات واکسن هیچ خط قرمزی نداشتیم و نداریم. البته مرجعیت صلاحیت‌دار قطعی و یگانه تأیید این‌که کدام واکسن وارد شود، از روز اول وزارت بهداشت بوده است. وزارت امور خارجه از روز اول، تمامی امکانات واردات را هر منبعی و عنوان تجاری که داشتند در اختیار وزارت بهداشت قرار داده است.

کوشکی: با توافق جدید، هم دل آژانس به دست می آید هم مصوبه مجلس رعایت می شود

صادق کوشکی درباره تمدید توافق ایران با آژانس به صورت نامحدود بیان کرد: اروپایی ها و آمریکایی ها همانند دوران برجام می خواهند از فعالیت های هسته ای ایران، رصد دائمی داشته باشند و این رصد صورت می گیرد. ظاهرا این داده ها در ایران باقی می ماند و داده ها منتقل نمی شود. او با اشاره به مصوبه مجلس و توافق با آژانس گفت: مصوبه مجلس می گوید که این رصد باید جمع شود و ما به پادمان NPT بازگردیم که چنین رصدی در آن نیست. کوشکی تاکید کرد: نکته اش این است که مصوبه مجلس به یک شیوه تدبیروامیدی رعایت می شود که به نوعی هم مصوبه مجلس، رعایت می شود و هم به تعبیری دل آژانس به دست می آید. این استاد دانشگاه در پاسخ به این که آیا بر این باورید، یک توافق بینابینی بین ایران و آژانس صورت گرفته است، اظهار کرد: بله، همینطور است، یعنی از دوران روحانی بوده و الان هم ادامه پیدا کرده است. این نحوه اجرای مصوبه مجلس، ابتکار دولت روحانی بود که همچنان ادامه پیدا می کند.

پیشنهاد محمود صادقی درباره برگزاری رفراندوم توافق هسته‌ای و FATF

محمود صدقی، نماینده ادوار مجلس با اشاره به راهکار رفراندوم برای حل موضوع توافق هسته‌ای و FATF تصریح کرد: رفراندوم باید در مساله ای مطرح و به کار گرفته شود که از راه های عادی قابل حل نباشد؛ یعنی طرق عادی آن را آزمایش کرده باشیم اما در موضوع حذف یارانه های پنهان تا به امروز هیچ اقدامی صورت نگرفته است. او در پایان افزود: اول باید دولت لایحه ای را برای اصلاح قیمت ها بدهد و اگر به نتیجه رسید و موفق نشد از مکانیزم رفراندوم استفاده کند. البته استفاده از ظرفیت رفراندوم به خودی خود خوب است، رفراندوم تبدیل به یک تابو در کشور شده و در مورد بسیاری از مسائل که گره کور دارند می تواند راهگشا باشد؛ البته که من فکر کنم اگر بخواهیم رفراندوم برگزار کنیم، خیلی موضوعات مهم تری وجود دارد که برای حل آنها می توانیم از رفراندوم کمک بگیریم؛ مثلا موضوع توافق هسته ای که تبدیل به یک بن بست شده را می توان با رفراندوم رفع و رجوع کرد یا در FATF می توان از رفراندوم کمک گرفت، اما باید توجه هم داشته باشیم اگر رفراندوم برگزار شود، آیا واقعا مردم به حذف یارانه ها رای می دهند؟ می شود به روشنی پیش بینی کرد که افکار عمومی با حذف یارانه ها اصلا همراهی ندارند؛ بنابراین باید به پیشنهاد دهندگان در مورد اصل موضوع و بحث رفراندوم و جنبه های مختلف توضیح داد.

پيشنهاد غضنفرآبادي براي تفحص از علت عدم واردات واکسن در دولت گذشته

رئيس کميسيون قضايي و حقوقي مجلس گفت: لازم است تا مجلس درباره روند واردات واکسن و داروهاي کرونا در دولت گذشته تحقيق و تفحصي داشته باشد.حجت الاسلام موسي غضنفرآبادي، رئيس کميسيون قضايي و حقوقي مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با تسنيم، با اشاره به اين که در دولت گذشته واردات واکسن کرونا به کندي صورت گرفت، گفت: لازم است تا مجلس درباره روند واردات واکسن و داروهاي کرونا در دولت گذشته تحقيق و تفحصي داشته باشد.وي با بيان اينکه اگر ترک فعلي در واردات واکسن از سوي دولت دوازدهم رخ داده باشد، قوه قضاييه و مجلس بايد با آن برخورد کنند، افزود: امروز سوال اين است چرا با پايان دولت دوازدهم شاهد واردات واکسن کرونا به کشور هستيم و در دولت گذشته اين اتفاق رخ نداد؟ نماينده بم در مجلس با تاکيد براينکه در دولت گذشته برخي وارد نشدن واکسن کرونا را به fatf ربط مي دادند، اظهار داشت: همان افراد بايد امروز پاسخگوي اين باشند که چه موانعي وجود داشت که در دولت گذشته واردات واکسن شتاب نگرفت.رئيس کميسيون قضايي و حقوقي مجلس تصريح کرد: قطعا الان که واردات واکسن و توليد آن در داخل شتاب گرفته است، مشخص مي شود که در دولت گذشته کارشکني ها و بي رغبتي هاي در برخي زمينه ها وجود داشته است.

ادعايي درباره تغييرات اساسي طرح جنجالي مجلس درباره فضاي مجازي

سخنگوي کميسيون اجتماعي مجلس با بيان اينکه طرح مجلس درباره کاربران فضاي مجازي تغييرات اساسي داشته است، گفت: احتمال بازبيني و حذف بسياري از پيشنهادهاي مندرج در طرح اوليه در بررسي‌هاي کميسيون مشترک، از سوي کارشناسان اين حوزه و نمايندگان وجود دارد.«مجيد انصاري» در گفت و گو با ايرنا، با اشاره به بررسي طرح حمايت از حقوق کاربران و خدمات پايه کاربردي فضاي مجازي در کميسيون مشترک مجلس گفت: فضايي که درباره اين طرح ايجاد شده به دو موضوع سابقه و موارد مطرح در اين طرح که قبلا تحت عنوان صيانت بود، برمي‌گردد.وي گفت عنوان طرح از «صيانت» به «حمايت از حقوق کاربران» تغيير کرده که اين دو واژه از نظر مفهومي تفاوت زيادي دارند. سخنگوي کميسيون اجتماعي مجلس با بيان اينکه تغييرات اساسي در اين طرح ايجاد شده است، گفت: ممکن است بسياري از پيشنهادهاي طرح اوليه در بررسي‌هاي کمسيون مشترک، از سوي کارشناسان اين حوزه و نمايندگان بازبيني و حتي حذف شود. نماينده مردم ممسني و رستم خاطرنشان کرد: پيشنهادهاي مندرج در اين طرح به منزله قانون نيست و اين طرح پس از بررسي در جلسات مختلف از سوي اعضاي کميسيون مشترک و اعلام نظر شوراي نگهبان به قانون تبديل مي‌شود.

کوثري: دولت روحاني تنبل بود و دنبال واکسن نمي رفت

نماينده تهران در مجلس يازدهم در خصوص سياست ايران در رابطه با طالبان و تظاهرات چند روز گذشته مخالفان طالبان در ايران اظهار کرد: اصلاً تظاهرات شود مگر چه اتفاقي قرار است بيفتد؟ کاري از دستشان بر نمي آيد. طالبان قدرت را دردست گرفته و ما هم به آنها گفته‌ايم که همه اقوام بايد در دولت سهيم باشند. اين سياست جمهوري اسلامي است.اسماعيل کوثري در رابطه با حضور نظامي‌ها در دولت ابراهيم رئيسي گفت: هنوز کسي معرفي نشده است. در خصوص آقاي کاظميني هم فقط در حد يک معرفي بوده است که بعد هم آقاي وحيدي تکذيب کردند. ما نبايد واقعيت‌ها را کنار بگذاريم و بر اساس جو و فضاي مجازي سياست‌گزاري و سوال کنيم.اين نماينده تهران در مجلس يازدهم در خصوص سياست ايران در رابطه با طالبان و تظاهرات چند روز گذشته مخالفان طالبان در ايران اظهار کرد: اصلاً تظاهرات شود مگر چه اتفاقي قرار است بيفتد؟ کاري از دستشان برنمي آيد. طالبان قدرت را دردست گرفته و ما هم به آنها گفته‌ايم که همه اقوام بايد در دولت سهيم باشند. اين سياست جمهوري اسلامي است.وي در پايان درباره چرايي عدم واردات واکسن کرونا در دوران روحاني و افزايش واردات در دولت رئيسي خاطرنشان کرد: اين نشان از تنبلي دولت قبل بود که اصلا حرکت نمي‌کرد. اما اين دولت پيگيري کرد و الان شاهد هستيم که واکسن کرونا به صورت ميليوني وارد کشور مي‌شود و اجراي آن هم به‌شدت رو به افزايش است. ما اگر حرکت کنيم کار هم جلو مي‌رود اما اگر فقط بنشينيم و فقط دستور دهيم، مشخص است که هيچ چيزي درست نمي‌شود.

اظهار نظر عجيب نادر طالب زاده درباره کرونا

مجري شبکه افق در گفتگويي مدعي شده که کرونا از مدت‌ها قبل وجود داشته تا با شور اسلامي ايران و حس خداجويي و عبادت بشر در حج مبارزه و جلوي عبادت گرفته شود.نادر طالب‌زاده، مجري شبکه افق صداسيما و مستندساز اصول‌گرا، در گفتگويي ويديويي مدعي شده است که حجاج در حج سال‌هاي بعد از رحلت امام(ره) هميشه با بيماري مشکوکي روبه‌رو بودند که تب و سرفه داشت و از سال ۲۰۰۷ متوجه شده اين بيماري همان کروناست و از مدت‌ها قبل وجود داشته تا با شور اسلامي ايران و حس خداجويي و عبادت بشر در حج مبارزه و جلوي عبادت گرفته شود.او مثلا شاهد مي‌آورد چرا هميشه نوعي از آنفلوآنزا در عربستان زمان حج رواج دارد؛ مگر آن‌جا سرد است؟وي همچنين گفت: چندسال پيش سارس و کمي بعد مرس که همگي بيماري‌هاي تنفسي از خانواده کرونا هستند، از شرق دور، به خاورميانه و عربستان رسيدند و با توريسم زيارتي به بسياري جاهاي ديگر رفتند و همه آن‌ها با نام کرونا ناميده مي‌شوند و اين‌که اسم همه آن‌ها کروناست، چيز مخفي‌ نبوده.طالب زاده گفت: اوج گرفتن کروناي کنوني در فصل گرما نشان داد که همه‌گيري يک بيماري ويروسي به گرما ربطي ندارد و به جمعيتي که کنار هم‌ديگرند و نوع مراعات پروتکل‌ها و واکسيناسيون ربط دارد.

تفاوت بین داعش و طالبان از نظر کيهان

روزنامه کيهان، روزنامه تحت مديريت حسين شريعتمداري در شماره امروز خود يادداشتي دارد درباره مقايسه طالبان و داعش که در آن آمده: طالبان يک نيروي ملي است، اما داعش نيرويي ملي يا برآمده از يک ملت نبود که در حيطه سرزميني خود مشغول نبرد باشد.  در اين يادداشت مي‌خوانيم: اين حرف بدان معناست که طالبان حتي اگر گرايش‌هاي راديکال سلفي‌ها را نيز داشته باشند باز در حيطه سرزميني خود مدعي هستند و مدعي هيچ کشور ديگري نيستند.طالبان به صراحت مي‌گويد مي‌خواهد با کشورهاي همسايه خاصه ايران و پاکستان و روسيه روابط حسنه داشته باشد، اما داعش به صراحت مي‌گفت هدف غايي ما راه‌انداختن حمام خون در تهران و ديگر شهرهاي ايران است.

تکذيب استعفاي دسته‌جمعي در حزب کارگزاران

محمد عطريانفر، رئيس کنگره و از اعضاي شوراي مرکزي کارگزاران گفت: تنها کسي که از حزب کارگزاران استعفا داده، سرکار خانم ترکان است و هيچ‌ يک از ديگر اعضاي حزب از عضويت استعفا نداده‌اند.روز گذشته فرزانه ترکان، عضو سابق حزب کارگزاران سازندگي، در گفت‌وگو با «برنا» خبر از استعفاي خود از ادامه عضويت در اين حزب داد و مدعي شد، تعدادي از بزرگان حزب هم استعفا داده‌اند. او گفته است: «من به دليل زاويه‌اي که با برخي سياست‌هاي حزب کارگزاران، خصوصا در انتخابات اخير پيدا کردم از عضويت در حزب کارگزاران استعفا دادم. چند نفر از افراد صاحب‌رأي و بزرگان حزب هم علاوه بر من از عضويت در حزب کارگزاران استعفا دادند».شرق در ادامه نوشت: ترکان بيان کرد که اختلافاتي درون حزب کارگزاران وجود دارد: «مشکل ما در حزب و در جامعه بزرگ‌تر يعني اصلاح‌طلبان اين است که با زاويه بسته خودشان و فقط به جهت اينکه در قدرت جايي داشته باشند، وارد سياست شدند و به مشکلات جامعه نگاه کردند؛ درصورتي‌که من فکر مي‌کنم براي حل مشکلات بايد برنامه‌ريزي صورت مي‌گرفت... اگر قرار باشد هميشه دبير و رئيس ما و کميسيون سياسي ما همان افرادي باشند که ۱۵ و ۲۰ سال قبل بودند، نمي‌توان تغييري حس کرد؛ چراکه اين افراد هر کاري که بلد بودند و هرچه به ذهنشان رسيده تا امروز انجام داده‌اند، بايد اجازه بدهيم ايده‌هاي نو و جوان‌هايي که خلاق هستند بيايند و برنامه، کمک و راهکار ارائه بدهند.» علاوه بر اين‌ها گفته مي‌شود يکي از شخصيت‌هاي مستعفي، يدالله طاهرنژاد، از اعضاي اصلي اين حزب است که البته هنوز مورد پذيرش حزب قرار نگرفته است.

براي پيگيري اين ادعا‌ها با محمد عطريانفر، رئيس کنگره و از اعضاي شوراي مرکزي کارگزاران، تماس گرفتيم و او گفت: «تنها کسي که از حزب کارگزاران استعفا داده، سرکار خانم ترکان است و هيچ‌يک از ديگر اعضاي حزب از عضويت استعفا نداده‌اند».او درباره وضعيت يدالله طاهرنژاد هم بيان کرد: «تصميم جناب آقاي طاهر‌نژاد و يکي، دو نفر ديگر از دوستان مبني بر انصراف از عضويت شوراي مرکزي براي پاسخ به خواسته مدنظر سرکار خانم ترکان مبني بر اينکه بايد ميدان براي جوان‌تر‌ها باز شود و مسئوليت‌هاي درون‌حزبي به جوانان واگذار شود، بوده است و مرجع تصميم‌گيري براي پذيرش استعفاي عزيزان از شوراي مرکزي هم کنگره حزب است و تا زماني که کنگره برگزار نشود، اين استعفا‌ها منشأ اثر نيست.

فعال اصولگرا: با توافق جديد هم دل آژانس به دست مي آيد هم مصوبه مجلس رعايت مي شود

يک تحليلگر اصولگرا درباره توافق ايران و آژانس اظهار داشت: مصوبه مجلس به يک شيوه تدبيرواميدي رعايت مي شود که به نوعي هم مصوبه مجلس، رعايت مي شود و هم به تعبيري دل آژانس به دست مي آيد.محمد صادق کوشکي درباره تفاهم ايران و آژانس اظهار داشت: احياي برجام ديگر معنا ندارد. در واقع برجام داراي يک کارويژه بود و آن کارويژه به تعبير اوباما رييس جمهور پيشين آمريکا در نطق خداحافظي اش از کاخ سفيد، اين بود که برجام يک هدف داشت و آن هدف، اين بود که ايراني ها بدون شليک يک تير، با دست خودشان، توان هسته اي شان را نابود کنند. اين اتفاق رخ داد و همانطور که اوباما گفت کارويژه برجام، انجام شد و به پايان رسيد.کوشکي افزود: در واقع هدف برجام، اين بود که توان هسته اي ايران در پايين ترين حد خود باقي بماند و اين قابل پايش و رصد باشد. اين اتفاق رخ داد اما بعدها به واسطه اينکه طرف هاي اروپايي و آمريکايي، دليلي نمي ديدند که به تعهدات برجامي شان، عمل کنند (چون به اهدافشان رسيده بودند) برجام کمرنگ شد.

رويترز: قطعنامه شوراي حکام عليه ايران منتفي شد

خبرگزاري رويترز درباره تصميم شوراي حکام براي صدور قطعنامه عليه ايران نوشت: قدرت هاي غربي روز دوشنبه پس از موافقت تهران با تمديد نظارت بر برخي فعاليت هاي هسته اي اين کشور، طرحشان براي صدور قطعنامه عليه ايران را کنار گذاشتند.در ادامه اين مطلب آمده است: تصميم ايالات متحده، فرانسه، بريتانيا و آلمان مبني بر عدم پيگيري صدور قطعنامه عليه ايران در نشست اين هفته شوراي حکام آژانس بين المللي انرژي اتمي، از تشديد تنش با ايران که مي تواند اميدهاي ازسرگيري مذاکرات گسترده تر براي احياي برجام را از بين ببرد، جلوگيري مي کند. در جريان سفر لحظه آخري رافائل گروسي، مدير کل آژانس بين المللي انرژي اتمي به تهران، ايران موافقت کرد که به آژانس دسترسي ديرهنگام به تجهيزات خود که برخي از بخش هاي حساس برنامه هسته اي را تحت نظارت دارد، اعطا کند. گروسي روز يکشنبه گفت که اين توافق "فوري ترين مساله" بين آژانس بين المللي انرژي اتمي و ايران را حل کرد. با اين حال، او روز دوشنبه تصريح کرد که درباره يکي ديگر از دلايل نگراني ها، يعني عدم توضيح ايران در مورد آثار اورانيوم موجود در چندين سايت قديمي اما اعلام نشده، هيچ تعهد قطعي نگرفته است.

عصبانيت آمريکا از محبوبيت ايران در عراق

سفير آمريکا در عراق اعتراف کرد هر چه محبوبيت ايران در عراق افزايش پيدا کند، بر ميزان زيان‌هاي ايالات متحده افزوده مي‌شود.ماتيو تالر سفير آمريکا در بغداد در گفتگويي با شبکه آمريکايي الحره ضمن انتقاد از محبوبيت ايران در عراق ضمن به کارگيري واژه "نفوذ" براي توصيف اين حضور اعتراف کرد، هر نوع حضور ايران در عراق به زيان ايالات متحده است.سفير آمريکا همچنين بدون آنکه انتقادي از حضور نظامي ترکيه در خاک عراق داشته يا آن را تجاوز بخواند، تاکيد کرد: ما ترکيه را يکي از شرکاي مهم عراق مي‌دانيم و ايالات متحده از گسترش روابط بين دو طرف حمايت مي‌کند.سفير آمريکا در رابطه با حضور نظامي ترکيه در خاک عراق هم ادعا کرد، اين حضور صرفا براي برخورد با حزب کارگران کردستان ترکيه است.

ماجراي تماس مسئولان با قاليباف درباره صحت و سقم جنايت‌هاي طالبان

خباز با اشاره به آن بازه زماني ادامه داد: در آن زمان سردار قاليباف فرمانده نيروي انتظامي بود و نقل مي‌کرد که بعد از نطق ميان دستور من در مجلس از جنايات طالبان در منطقه خراسان، مقامات عالي کشور ساعت ۱۲ شب با ايشان تماس گرفته و پرسيده‌اند که نطق فلاني چقدر صحت دارد و آيا ماجرا به همين شدت است.او اضافه کرد: آقاي قاليباف مي‌گفت به آن تماس‌ها پاسخ داده که خباز در نقل مساله مقداري تحفظ هم کرده است و ظلم و تعدي طالبان بسيار بيش از اين حرف‌هاست.نماينده ادوار مجلس در اين باره گفتد: سوال اين است که آيا اين همه ظلم و تعدي به يکباره فراموش و اين همه تجاوز به جان و مال و ناموس يک‌دفعه پاک شده است که برخي آقايان اين‌گونه در صدد توجيه طالبان برآمده‌اند؟خباز با يادآوري جنايت‌هاي طالبان در منطقه خراسان بازگو کرد: يک نمونه دلخراش از آن ستم‌ها اين بود که در يکي از شهرستان‌هاي حوزه انتخابيه بنده يک جوان بسيجي بي‌گناه را از داخل خانه گرفته و به کوه برده و پوست صورت او را با چاقو کنده بودند به طوري که بعد از مدت‌ها که مفقود بود، با پيدا شدن جنازه، همسرش از لباس تن او، شناسايي‌اش کرد.او با انتقاد از تاييد و سکوت سياست‌هاي رسمي ايران در قبال طالبان مي‌گويد ادعاي تغيير اين گروه خوش‌خيالي است چراکه تربيت نااهل را چون گردکان بر گنبد است./اعتماد

هاشمي‌طبا: اصلاح‌طلبان به دولت رئيسي راهکار ارائه دهند

يک فعال سياسي اصلاح طلب گفت: اصلاح‌طلبان به دولت برنامه ارائه دهند و بگويند از نظرشان چه راهکارهايي درست و مناسب است.سيد مصطفي هاشمي‌طبا در گفت‌وگو با ايلنا، درباره اين که اصلاح‌طلبان در مواجهه با دولت جديد چه راهبردي را بايد اتخاذ کنند و آيا افرادي در جناح اصلاح‌طلب براي تعامل با هسته سخت قدرت وجود دارند که به گفت‌وگو و تعامل با حاکميت بپردازند، گفت: معتقدم نه اصلاح‌طلبان بلکه ساير جريان‌ها بايد برای دولت و مجلس راه نشان دهند و بگويند مشکلات ما در کجاست.

اين فعال سياسي اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: آدم‌ها مي‌آيند يکسري حرف‌هاي انتقادي مي‌زنند، صحبت‌هايي مي‌گويند اما راه نشان نمي‌دهند؛ مانند مجلس قبلي و مجلس يازدهم که يک حرف‌هايي را مي‌زدند اما راه حل نشان نمي‌دادند به طور مثال از آقاي روحاني انتقاد مي‌کردند بدون اين‌که بيايند بگويند آقاي روحاني چه کاري بايد انجام دهيد که مشکلات برطرف شود؛ اين گونه اقدام کردن درست نيست. در حال حاضر هم به اعتقاد من اصلاح‌طلبان بايد بيايند بگويند که دولت چه کاري بايد انجام دهد و مشکلات را چگونه مي‌توان برطرف کرد اما متاسفانه حرف چنداني براي گفتن ندارند؛ کما اين که در حال حاضر هم با وجود اين که تمامي نهادها يکدست شدند، اين‌ها هم حرفي براي گفتن ندارند.وي با بيان اين‌که بايد راه‌حل‌ها گفته شود، اظهار داشت: بزرگترين وظيفه ما در قبال مملکت، مردم و آينده کشور است و جريان‌هاي سياسي بايد نظر دهند؛ اين‌که بيايند از نظر سياسي بگويند چه انجام دهيم و چه کاري انجام ندهيم که نمي‌شود، جريان‌ها بيايند راه کار نشان دهند. بيايند وضعيت ممکلت را در حال حاضر تشريح کنند و بگويند که آقاي رئيسي چه کاري انجام دهيد. بهتر است يا مجلس چه بايد انجام دهد درست است؛ حال آنان اين کارها انجام دادند که دادند؛ ندادند هم گردن خودشان است.

قول وزير خارجه انگليس به امير عبداللهيان درباره بازپرداخت مطالبات ايران

وزير امور خارجه انگليس در گفت‌وگوي تلفني با اميرعبداللهيان بر تعهد عملي انگليس براي بازپرداخت مطالبات ايران تأکيد کرد.«دومينيک راب» بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در تماس تلفني با حسين اميرعبداللهيان وزير امور خارجه کشورمان، ضمن تبريک انتصاب وي، ابراز اميدواري کرد در پي استقرار دولت جديد در جمهوري اسلامي ايران، روابط و تعاملات دو کشور در عرصه‌هاي مختلف بر اساس تفاهم و درک متقابل گسترش يابد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹۸
به رسمیت شناختن طالبان جنایت و خیانت است به بشریت.

اعزام نیرو به افغانستان مساوی است با فرو رفتن در باتلاق

چین چهارمین ابرقدرت جهان خواهد بود که در باتلاق افغانستان گرفتار خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
شیخی را پرسیدند
نصب دوربین آژانس اتمی خوب است یا بد
گفت :تا چه جناحی اجازه نصب دهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
ممنون13:54
این آقای کوثری بالاخره نماینده مجلسه یا سردار نظامی؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن شما که همتون می گفتین دارو به خاطر تحریم وارد نمی شه حالا چی شده تحریم ها برداشته شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
سردار،روحانی حرف شماراگوش کرد،چون ممکن بود تو واکسنها تراشه باشه،یا فلج کنه،درضمن شما هم گفتید که به کارکنان سپاه،واکسن خارجی نمیذارین تزریق بشه.
فایزر نخواستیم

فقط خواهشا مردم را با برکت و نورا و فخرا و ....... آزمایش نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
دوست عزیز اگر این حاکمیت قسم بخورد فایزر وارد کرده است من باور نمی کنم پس بهترین کار اینه که هیچ واکسنی نزنید
حرف های نادر طالب زاده هیچ ارزشی ندارد
این فرد از تریبون مجانی صداسیما خیلی سواستفاده میکنه
کوثری و کیهان خبر از محبوبیت و مقبولیت خود دارید؟
یعنی چقدر ما رو کودن فرض می کنید که باور کنیم تو همین 3 هفته قرارداد و پول واکسن جور شد و واکسن هم رسید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
خیلی
آقای کوثری! شما که به زمین و زمان گیر میدی و همه رو تنبل فرض می کنید لطفا یک کم از چابکی ها و شایستگی های خودتان بگید! واقعا برای کشور چکار کردید غیر از چوب لای چرخ گذاشتن دولت هایی که با رای قاطع مردم انتخاب می شدند؟ ]
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
شایستگی ایشان اینه که الاکلنگی چهارسال چهارسال یا نماینده مجلسه یا سردار نظامی و مشخص هم نیست بر طبق چه قانونی الا کلنگ بازی می کنه
زمان روحانی دوربین ها عیب بود و نقض مصوبه مجلس، آلان خوب شد و گل و بلبل؟ روز حساب و قیامت نزدیک است.
از آقای رئیسی انتظار می رود قید برجام و fatf و ... رو بزنند.
چی شد 50 میلیون واکسن برکت معاون اول دولت آقای رئیسی و رفتیم دنبال واردات؟
کی این همه واکسن کی درخواست و مذاکره شد کی ثبت سفارش شد کی تامین مالی شد؟
می بینید صرف حرف و انتقاد و چوب لای چرخ کردن و بیرون گود نشستن چه مزه ای دارد؟
داعش ها وطالبان ها نه ملی هستند نه محدوده جغرافیایی دارند ونه منحصر به دین ویا مذهب خاصی هستند بلکه هر تفکر خود حق پنداری که به خود اجازه می دهد از طرق مختلف مانند اعمال زور ، ایجاد تاریکخانه ، سانسور وحذف و.....دیگران را به بهشت خیالی خود رهنمون سازد در حقیقت داعش وطالبان است .
صد در صد طالبان وحشی و ادم کش هستند. برخی از افاغنه مقیم ایران هم در شقاوت و سنگدلی دست کمی از طالبان ندارند و جنایات و تعرض های زیادی مرتکب شده اند البته خواهران و برادران روشنفکر و متمدن افغان از این مقوله جدا هستند.
اقای رییسی خودتون بهتر میدونید از تنور برجام برای ملت نانی گرم نمیشه و امریکا هم کشوری نیست که احریم ها رو لغو کنه و تضمین بده پس اول کار دولت با قدرت راه اقتصاد مقاومتی رو در میش بگیر ، تخم مرغ سر به فلک رسیده ، جالبه همین تخم مرغ با نصف قیمت تو کشور ترکیه تولید مبشه ؟ ۹۰ درصد تورم کشور بخاطر وایطه گری و دلال بازی هست ؟؟ خرما از تولید کنند ۶ هزار خریده میشه ۴۰ هزار به دست ملت میرسه چرا ؟؟؟؟؟؟! آیا برجام نقشی داره یا عدم مدیریت??
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
شما هنوز در عپالم ساده دلانه خودت سیر میکنی اخوی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت حهادی و... همش شعار کشک بود برای انداختن تصیرها به گردن دولت نامطلوب و سرکار آوردن دولت مطلوب، عزیز دل برادر!!! و الا احمق ترین ها هم میدونند که بدون ارتباط نرمال با قدرتهای اقتصادی دنیا، صحبت از رفع معضلات اقتصادی یعنی حرف مفت
ما و مسئولین گویا در دو دنیای موازی زندگی می کنیم
سخنی که شنیدیم در خصوص ممنوعیت واردات واکسن به ظاهر در دنیای ما گفته شده و در دنیای موازی که مسئولین هستن چنین صحبتی گفته نشده
ارتباط با طالبان چه سودی برای ما خواهد داشت که آقایان اینقدر سنگ آنرا یه سینه میزنند .
جناب اقای طحان‌ لطفاً بیش از این به شعور مردم توهین نکنید.
به اسانید دانشگاه حدود ۸۵ درصد به حقشون اضافه شد و تقریبا بین ۱۲ تا ۲۰ میلیون به حقوقشون اضافه شد انهم با ۸ ساعت تدریس ؟؟ ولله قسم کار یه معلم اول ابتدایی به مراتب سخت تر از استاد دانشگاه هست و تمام مردم مدیون معلم خود بخصوص معلم سال اولشون هستن . چرا اینهمه بی حرمتی میکنید ،مجلس انقلالبی چرا زیر میز زد ،؟ اقای قالیباف بدون شک شما چوب این ظلم رو خواهید خورد؟؟ اگه قراره پول نباشه برای همه نباشه ، خداییش بحث مدافعین سلامت که تو بیمارستان زحمت میکشن جداست ولی تمام ادارات امسال افزایش دوبرابری حقوق داشتند حالا میخواهید با ۳ میلیون سر معلم رو کلاه بگذارید؟؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
کل حقوق من به عنوان یک عضوهیِت علمی به بیست میلیون نمی رسدآن هم پس ازسه دهه تدریس دانشگاهی.ساعات موظف ما54ساعت اس.حق حتی یک ساعت تدریس خارج ازدانشگاه خودمان وحتی مسافرکشی وجوراب فروشی نداریم.اگرشبانه روز کارعلمی نکنیم به خاطررکودعلمی اخراج می شویم.شماهم دارید؟
وزارت خارجه: درمورد واردات واکسن فایزر و مدرنا هیچ خط قرمزی نداشته و نداریم جناب خطیب زاده اگر مشکلی درخرید واکسن فایزر وجود نداشت پس امضای طومار180نمایندجهادی وانقلابی به سردستگی زاکانی وخانم الهیان جی بود؟پس چرا نظام واردات واکسن فایزر را ممنوع کرد؟ چرا نمایندگان مجلس ورئیس جمهور بااب وتاب ازممنوعیت واکسن خارجی حمایت کردند؟ اگر مشکلی نبود چراتابحال وارد نشد؟
کوشکی: با توافق جدید، هم دل آژانس به دست می آید هم مصوبه مجلس رعایت می شودجناب کوشکی برای ما ملت ایران پرواضح هست که شماها هرکارهم طیف خودرا مثبت وکارمثبت اصلاح طلبان را برانداز تلقی کنی افا میشه بفرمائید دراین توافق چه مصوبه ای از مجلس براورده شد؟ جناب کوشکی شمامیخواهید به مردم تفهیم کنید که نظر مجلس براورده شد نخیر از وقتی که شنیده شده پرونده هسته ای ایران درشورای حکام انتقال یافت وبار نظامی وتحریم بیشتر نصیب ایران میشد الان به تکاپو افتادید وسعی دارید با عقب نشینی دل سورای حکام وامنیت ملی را بدست بیاوردی لطفا طوری سخن نگویید که همهچیزرا شماها میدانید این را بدانید مردم بخوبی با منطق وبادرایت رفتار مسئولان وتصمیم های مسئولان را رصد میکنند
تفاوت ميان داعش و طالبان از نظر کيهان طالبان يک نيروي ملي است، اما داعش نيرويي ملي يا برآمده از يک ملت نبود که در حيطه سرزميني خود مشغول به نبرد باشد.کیهان عزیز بحث حکومت طالبان نیست بحث این هست طالبان یک گروه افراطی وتندروی دینی هست که حکومت وی موجب دین گریزی ملت افغان ودیگر مللهای مسلمان میشود طالبان ظلم میکند به نوع دیگر مثلا ازادی زنان نوع پوشش زنان منع کردن کار وجقوق اجتماعی زنان تندروی دراعدام بدون محاکمه ودرنظر نگرفتن شریعت حالا کسی داعش را بنام یک حکومت اسلامی نمیشناسند البته مسلمانان اعتدال شاید افراطیون حکومت داعش را بپذیرند ولی دین اسلام یک دین اعتدال هست نه تفکرات کیهانی وافراطیون را قبول دارند نه طالبان وداعش لطفا طوری نظر ندهید که انگار بانی وپایه اسلام درجهان شماها هستید
اظهار نظر عجيب نادر طالب زاده درباره کرونا تاوقتی مرجعی ومسئولی نباشد ازاین طرز سخنرانی به طرف تذکری بدهند هرکسی حودشرا صاحب نظر درهرزمینه میداند مثلا ائمه جمعه درباره دین ودرباره مسایل سیاسی بدون سواد سیاسی هرچه دلشان مخواهد پشت تریبون برزبان میاورند وکسی هم بازخواست نمیکند اقای طالب زاده هم از همین تفکر هست اقای طالب زاده اگر کرونا بعد ارتحال امام ره وجود داشت حجاج مبتلا میشدند چرا اینقدر سرایت پذیری نداشتالن چرا درهمه کشورها سرایت کرده است لطفا اندازه سواد سهمیه ای خودت حرف بزنید بیش ازاین حودتان را مضجکه دنیا ومردم ایارن نکنید مثلا نمایندگان دانشمند انقلابی وجهادی منجمله خانم دکتر حجت الاسلام سلیمی و.... قایزر عقیم کننده هست قایزر جی پی اس دارد فایزر کشنده هست الان نمیدانم چطور موافقت کردند فایزر وارد کشورشود تا وقتی سهمیه باشد مدرک دکتری هست
.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
...شماها هرکارهم طیف خودرا مثبت وکارمثبت اصلاح طلبان را برانداز تلقی کنی... ا
با این عبارت دولت قبل( در عمل روحانی را) یه تیکه به حساب اصلاح طلبان می گذارید
در منطق به این می گویند " مصادره به مطلوب" در حالی که تحت هیچ شرایطی دولتی که روحانی رئیسش بوده باشد ربطی با اصلاح طلبی نداشته و نخواهد داشت. ایضا در موردامثال لاریجانی
عصبانیت آمریکا یا خوشحالی آن!!!!!
نتیجه در نشست عراق چه بود: میلیاردها دلار قرار داد برای فرانسه
پذیرش 30 هزار زایر اربعین حسینی!!!!!!!!!!!!!
آقای محمود صادقی حرفهایت مانند آقای ایکس همیشه حاشیه ای هست شما در کدام کشور سراغ دارید در مورد مسایل امنیت خویش رفراندم اجرا کند که دومی ایران باشد؟
خداوند یک پول درست و حسابی به ملت ایران و یک عقل درست و حسابی هم به اقای طالب‌‌ زاده بدهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
البته ساقیشو هم عوض کنه بد نیست
جهت اطلاع آقای کوثری بی خبر از همه جا : ««سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، درباره دلایل وارد نشدن این میزان واکسن در دولت قبل، می‌گوید:« از همان ابتدا که بحث واکسن و تولید واکسن در سطح دنیا مطرح شد، کشور ما هم به‌دنبال واکسن بود و سال گذشته قرارداد 16/7 میلیون دوز واکسن را با کووکس منعقد کردیم. همسو با آن هم مذاکرات با کشور چین و روسیه و دیگر کشورهایی که ظرفیت تامین واکسن را داشتند هم در حال انجام بود. اما تامین واکسن به‌دلیل بدعهدی‌های صورت گرفته محقق نشد. محموله‌هایی از واکسن وارد کشور شد اما به اندازه قراردادهای منعقد شده نبود؛ مثل همان محموله 60میلیون دوزی واکسن از روسیه که به دلایلی محقق نشد. اما هم‌اکنون بخشی از این «قراردادهای گذشته» در حال اجرایی شدن و علاوه بر آن هم ظرفیت‌های جدیدی ایجاد شده و ما با کشورهای بیشتری وارد مذاکره شده‌ایم. ظرفیت جدیدی در قالب تفاهم‌هایی درحال انجام است و اکنون هم تسریع روند واردات واکسن ناشی از قراردادهایی که « در گذشته » منعقد شده و اکنون در حال عملی شدن است و از سوی دیگر در دولت سیزدهم ظرفیت‌های مازادی برای تامین واکسن رقم خورده است.»
پدر مادی و معنوی طالبان، عربستان و پاکستان هستند، خالا چند وقت دیگه که عربستان به تلافی یمن و گروه انصاراله اومد تو افغانستان یه گروه تند رو سلفی و وهابی راه انداخت برای فشار به ایران اونوقت اقای شریعتمداری و کیهان باید پاسخگوی حمایت و تطهیر این طالبان گوگولی و ملی گرا باشند.
( وزارت خارجه: درمورد واردات واکسن فایزر و مدرنا هیچ خط قرمزی نداشته و نداریم )
خدایا یعنی نادرست از این واضح تر ؟!!!!
دولت روحانی تنبل بود یا یه عده با مشاوره و نامه نگاری های منفعت طلبانه مانع از ورود واکسن شدند؟؟؟......یه سری به فضای مجازی بزنید می بینید مردم چه کسانی رو مسِئول می دانند؟...حالا همان عده از سیل واکسن ورود واکسن سخن می گویند؟؟؟می دانید چرا؟؟؟چون دنبال شو آفند ....
فکر کنم لازمه نادر طالب زاده خودش رو به یک روانشناس نشون بده .
جناب کیهان! صبر کن. جوجه رو اخر پاییز میشمرن. به زودی خواهی دید طالبان همان داعش است حالا برای فریب چند کشور و گذران امور فعلاً خود واقعیش را نشان نمی دهد.
بازم باید یحیی زحمت بکشد و مربیگری و کار تیمی را به مجیدی و بازیکنان استقلال نشان دهد.
چرا فکر میکنید امثال طالب زاده حرف الکی میزنند راست میگند واقعا غربی ها با اسلام دشمنی دارند و هرکاری میکنند اسلام رواج پیدا نکند چون پول در دین یا بی دین خود میبینن قمار خانهها مشروبات پولهای هنگفتی که از این راه در میاد نمیتونن رها کنند مسئله پول
جناب کوشکی لازم به توضیح وتوجیه نیست !!
اينقدر اين خبرها مزخرف بود كه اجازه اظهار نظر نداديد
عجب وقتی کسی نیست واجازه نداره از خودش دفاع کنه همه مدعی میشن اقای کوثری
کار دولت روحانی از تنبل بودن گذشته بود . اصلا منجمد بود لامصب
‌پس مجبور شدیم دل اژانس را به دست اوریم؟ خوب این که شد همان ظریف و روحانی!!
طبق نظر شريعتمداري ، " طالبان نيرويي ملي است " ولي كدام ملت ؟اين جماعت دست پرورده پاكستان است و هيچ حس مليتي نسبت به افغانستان ندارد زيرا اگر كوچكترين عرق ملي مي داشت ، هزاره ها را كه افغاني هاي اصيل هستند را اينطور مورد ظلم و كشتار قرار نمي داد . اگر به فكر ملت افغانستان بود ، به زور اسلحه قدرت را بدست نمي گرفت بلكه با مراجعه به آراي عمومي ملت افغانستان (رفراندوم) ، قدرت خود را با مدنيت و قانوني كسب مي كرد . براي ملت افغانستان، اين طايفه ظالم كه بنام دين و شريعت بر مردم اين كشور بدترين ظلم ها را روا داشته ، هرگز مشروعيت نداشته و نخواهد داشت .
پس بفرمائید برای چی فایزر را ممنوع کردند؟
کوثري: دولت روحاني تنبل بود و دنبال واکسن نمي رفت جناب کوثری اولا بفرمائید پس برای چی بود واردات واکسن فایززرا ممنوع کردند؟ دوم بفرمائید ان تعداد واکسنی که وارد کشور شد منظورفایزر هست اقای نمکی150دوز را به دفتر خاص فرستا را نکنه شماها به کشوراوردید؟ سوما انتظارنداریم که مردم باور کنند این واردات واکسن کاررئیس جمهور انقلابی وجهادی هست؟ اقای کوثری 15مرداد رئیسی دولت را تحویل گرفت تا اول شهریور ذوق زده پاستور بود بعدش درحال معرفی کابینه وزاری وی الان تقریبا دوهفته شروع بکارکردند یعنی اینقدر سریع میشود واکسن خرید/؟ اگر همان روزی که ایشون رای اورد اقدام به خرید واکسن خارجی میکرد تا تهیه ارز وسفارش به کشورمقصد واقدام بخرید لااقل سه ماه طول میکشد واقعااینقدرنادرست بخدا سزوار نیست اقای کوثری تاریخ مصرف رئیسی تا 8سال دیگرهست همان القابی که به احمدی نژاد دادید وهاله نور نماینده اقا امام زمان ع الان بدترین فرد نزد شماها شده رئیسی هم 8سال اینده همین راه را میرود اینقدر دفاع بی حد ومرز بی منطقی نکنید
دولت جناب روحانی نه تنها در مساله واکسن کرونا تنبل بود بلکه در بسیاری از مسائل اقتصادی کشور نیز همت و تلاش و اراده ای از خود نشان نداد....... پیوند زدن تمام مشکلات کشور به آمریککککا نشانه آشکاری از تنبلی این دولت بود و .........
طحان نظیف اهل کجاست ؟؟؟؟
مجری شبکه افق سطح سوادت رو برسون به دبستان تا حداقل بتونی بخونی که کرونا هم علائمی مشابه گونه های مختلف آنفولانزا داره
جناب آقای سردارکوثری عزیز. چرا در دولت سیزدهم هیچ کس حرف از تولید داخلی واکس نمی زنه. چرا هیچ مسئولی از برکت نماید بگه ما تا تاریخ فلان واکس صادر می کنیم!!!
خواهش میکنم به شعور این ملت مظلوم توهین نکنید.
تفاوت طالبان با داعش مثل تفاوت پپسی با کوکا کولا است.
بهتر نیست قالیباف برجام رو همونطور که قول داده بودن پاره بکنن
كاشكي خبرها رو كه از اينور اونور كپي ميكنيد يه دور هم بخونيد مثلا خبر مربوط به كوشكي رو از دو جاي مختلف كپي نكنيد و با فاصله چند سطر قرار بديد. نميدونم چرا اين كوشكي همه جا هست مگه كيه كه هي ازش خبر ميذاريد، يادمه تو دانشگاه كلي بچه ها تظاهرات كردن كه لا اقل يك استاد ديگه در كنار كوشكي بذارن كه بتونيم درس انقلاب رو با اون ور داريم ولي اين اقايون خيلي زورشون بيشتر از اين حرفاست، لا اقل نمره هم خوب نميداد كه يكم جذابيت ايجاد شد، اخه انصاف اين درس هاي عمومي رو به بچه هاي نخبه مردم ١٠-١١ بدي بابت اينكه طرف فكرش به تو نميخوره با اون سوالاي مسخر امتحان، به من ١٠ داد از همين كشوري كه الان سالها توش هستم حوالش كردم به روز حساب.
"کوثري: دولت روحاني تنبل بود و دنبال واکسن نمي رفت"
کوثری جان هیچ انسان با عقل نمی تواند بپذیرد که اینها را ئولت جدید پی گیری کرده.
چقدر این تندروها ....دست روحانی را برای ورود انبوه واکسن بسته بودند و منتظر تولید انبوه واکسن برکت بودند الان طلب کار هستند
طالب زاده حق داره تریبون مفت گوش مفت حقوق نجومی هم مفت
یعنی چه کسی به مجری ای که نمی فهمد سرماخوردگی و آنفلوآنزا چه تفاوتی با هم دارند و چرا در اجتمعات بزرگ مثل فصل حج بیماری های عفونی انتشار می یابد اجازه مجری گری و اجازه دخالت و اظهار نظر در مسائلی را می دهد که از آن سر در نمی آورد؟
چرا مهلت به آژانس توسط صالحی خیانت ولی تمدید شده خدمت ؟
کیهان مدام در توهم است .افکار طالبان وداعش و القاعده و بوکوحرام همگی در یک جهت است دولت اسلامی داعش با راس خلیفه و یا امارت اسلامی طالبان هیچ فرقی ندارند
کیهان که در صدد تطهیر طالبان هستید بفرمائید بعد از به رسمیت شناختن آنها به عنوان امارت اسلامی تکلیف مردم بلاد اسلامی با امیر المومنین چه می شود آیا باید مومنین گوش به فرمان او باشند .
اینقدر تبلیغ کبد چرب و بیمار و کله های خونی و سوراخ سوراخ و چندش آور نگذارید اول صبح حالمون بد شد و لعنت به مراکزی که این عکسهای تهوع آور را میدهند برای تبلیغاتشان اه اه
آقای کوثری ، دولت دوازدهم تنبل بود که واکسن وارد نمی شد !!!!!!!!!
تنبل بود که مانع کارشکنی مجلس در امر برجام نشد !!!!!
دولت رئیسی زرنگ است که بدون توجه به مصوبه مجلس انقلابی با رافائل گروسی زد و بند می کند !!!
در خصوص واکسن توصیه های و رهنمودهای همه موجود است و همچنین در خصوص صیانت از حقوق هسته ای ملت !!!
خدا رو شکر که ما زنده بودیم و هستیم....
اظهار نظرها رو بخونید ، این اینه تمام نمای مسئولین ما،نمایندگان مجلس ما،سازندگان برنامه های تلویزیونی ماهست! با این آدمها امیدی هم به بهبودی هست ؟!!!
جالب است که مجلس انقلابی در مورد توافق سازمان انرژی اتمی با آژانس بین المللی کاملا سکوت کرده و آن را خلاف مصوبه خود نمی داند!!خدارو شکر که از این اشتباه فاحش در سنگ اندازی در مسیر برجام برگشتند.
رافایل گروسی این بار بر عکس دوم خرداد که وقتی وارد تهران شد
تمام تند روها وکیهان و سیمای میلی و مجلس ، فریاد بر آوردند
و قالیباف حتی گفت : باید حافظه دوربین ها پاک شود !!!

آمد و ظرف کمتر از چند ساعت با خوشحالی رفت!!!
خدا را شکر

واکسن هم در زمان روحانی همین مشکل را داشت و به محض رفتن او ، روزی ۵ میلیون دوز وارد شد!!!

فقط چند ده هزار نفر بیشتر قربانی شدند
و چند صد هزار نفر بیشتر بیمار شدند
و چندین میلیون نفر بیکار تر و فقیر تر و اسیر تر شدند

بهتر نبود تا یکسال قبل ، کلا روحانی را کنار می گذاشتند و یا اجازه میدادند خودش استعفا کند و کنار برود !!!؟؟
ایکاش دو سال دیگر ، کیهان و تند روهای دیگر ، مسولیت ،

حمایت های اشتباه بیدریغ خودشان از طالبان را بپذیرند !!!

و قبول کنند

که کلا هیچ کدامشان قادر به درک ابتدایی مسایل روز داخل کشور و منطقه و دنیا نبوده و نیستند .

و ندانستن و اعمال قدرت بدون پاسخگویی انها ، مشکلات متعدد برای مردم و کشور به بار خواهد اورد
طالبان و داعش هیچ فرقی با هم ندارند .و حامیان آنها جنایتکار هستند..
آقای کوثری و نماینده بم شماها در دولت قبل بخاطر منافع سیاسیتان مانع وارادات واکسن شدید اگر آنها وارد می کردند غرب زده و خائن بودن ولی حالا که شما از خارج وارد می کنید شدید قهرمان ملی
توافق با آژانس اتمی ! دلواپسان الان چیزی نمی گویند؟!!!!!!
با سلام . واقعا سکوت در مقابل طالبان و عدم حمایت و کمک به احمد مسعود ،اشتباه محض است. طالبان به محض تثبیت قدرت بدتر از داعش خواهد بود.
بله واکسن وارد نکردند چون یه عده ای به دروغ قول واکسن ایرانی دادند کلی هم اعتبار گرفتن آخرش هم هیچی. که البته اینها برای بد نام کردن اصلاحات بود فقط این وسط با جون ملت بازی شد
بنده بعنوان یک انسان متعهد به انقلاب دچار سردرگمی شدم بالاخره ما طرفدار طالبان هستیم یا مخالف ان ؟؟
باید کسانی که نگذاشتند واکسن بموقع وارد شود در هر پست که بودند محاکمه و مجازات شوند
ممنون از اطلاع رسانی، پرسش من از کوثری اینه که اگه روحانی دنبال واکسن نمی رفت چرا اینقدر از وزیرش خوشتون میومد؟ ازش چرا تقدیر کردید
بیماری بنام نادر طالب زاده.....
سخن کوثری عین آن است که بگو.یم دکتر مصدق بلد نبود از امریکائی ها وام بگیرد . دولت زاهدی به محض آمدن وام بزرگ امریکا را دریافت کرد. دولت جدید که دور از کارشکنی های دوره روحانی واکسن های سفارش داده شده در آن دوره را وارد می کند. واقعا این گویندگان چقدر آگاهانه سخنان سخیف بر زبان می آورند.
سلام
من در عجبم که این مطالب به سند و بی هویت چه جوری به ذهن طالب راده خطور می کند و این را تحویل جامعه می دهد.
به این سوال جواب دهند که چرا کرونا الان زیاد شده؟
چرا با این حرفها با ذهن و روح مردم بازی می کند؟
فامیل آقای طالب زاده چرا در آمریکا رندگی می کردند؟در این مورد هم توضیح دهد.
یعنی نمیخواهید اعلام کنید تمامی این واکسنها در دولت قبل سفارش داده شده و تهیه شده و کاهلی و سنگ اندازیهای خودتان باعث شده که الان وارد سشود - یا خبر ورودش را اعلام کنید و به حساب زرنگی دولت جدید بگذارید؟
پیشنهاد من به حاج حسین کیهانی این است که بدون ملاحظه از طالبان حمایت کند و بعد هر جنایتی کردند تکذیب کن
این آقایان غضنفرآبادی وکوثری آیا اطلاع ندارند که سیل واکسن وارداتی واقعا" در زمان دولت روحانی سفارش شده بود حالا وارد میشود اگر میدانند و به دلایل سیاسی دروغ مگویند ویا اگر واقعا" نمیداننددر هردو صورت به درد نمایندگی مجلس که هیچ به درد داشتن یک پست ساده دولتی نیز نمیخورند واقعا" با این نمایندگان به روز بدتر از این هم بیفتیم
خیال خام است که فکر بکنیم طالبان عوض شده است
حضرات حاضر نیستند حرف حق را بپذیرند طالبان بتدریج جنایات خود را شروع خواهند کرد و آن موقع حمایتهای خود را تکذیب می کنند مثل مسله واکسن
مردم را در قیاس با خود می بینید
کوثری: دولت روحانی تنبل بود و دنبال واکسن نمی‌رفت:
اقای کوثری اگر دولت روحانی تنبل بود و دنبال واکس نمی رفت و در نتیجه مردم براثر کرونا میمردند خیلی اتهام سگینی است و تابعات حقوقی بسیار بد دارد. ایشان بیش از هفده ماه از دفترش خارج نشدند و اجناس و کالاها همه روزه افزایش داشته اند و دهها مورد دیگر و ... چرا در این سالها (بخصوص چهار سال دوم) ایشان بر سرکار بودند و طبق گفته خودشان که به واقعیت هم پیوست تا آخرین ساعات بر سر کار ماند، حالا چرا نبش قبر مینماید اگر صلاح کشور در این بود که ایشان در مقام خودشان باشند، حالا چرا عده ای به طرف داری یا هواداری ایشان سخن میگویند. چرا وقتی ایشان در مقام رئیس دولت بود اقدامی قانونی بر علیه ایشان نشد؟!. شاید هم فقط داستان خبر سازی و بازی با اعصاب و روان مردم باشد!!
این واکسن ها مال سفارش دولت روحانی بود..دوم که فرمودید وارادت واکسن حرام ات..سوم بع دولت روحانی هزار عیب وارد است هم اختیار اینم نداشت..حالا که همه چیز حلال ه حتی مذاکره ..ببینم چه شود
طالب زاده واقعا به روانپزشك نياز داره !
کیهان :طالبان يک نيروي ملي است، اما داعش نيرويي ملي يا برآمده از يک ملت نبود که در حيطه سرزميني خود مشغول نبرد باشد. ) واقعا من از روی مردم افغانستان بخاطر این روزنامه خجالت میکشم خودش که خجالت را کنار گذاشته سخیف ترین حرفها میزند
جالبه مجلس بخاطر همین حد توافق دولت ریسی با اژانس اتمی تقاضای محاکمه روحانی را کرده بود که چرا فیلم برداری کردی چرا فیلمها را پاک نکردی !!!!اما قرار نیست از اقای ریسی شکایت بشه !!!!
خباز :سوال اين است که آيا اين همه ظلم و تعدي به يکباره فراموش و اين همه تجاوز به جان و مال و ناموس يک‌دفعه پاک شده است که برخي آقايان اين‌گونه در صدد توجيه طالبان برآمده‌اند؟) من سالها به این فکر میکردم که چرا انهمه جنایت درباره نوادگان پیامبر مخصوصا سیدالشهدا شد ؟!!! الان همان وضعیت را مشاهده میکنید چطور عده ای حتی به مخیله اشان میاید چشم بر جنایات طالبان ببندند در قران بالاترین فساد را فساد قدرت میداند و قدرت و خودبزرگ بینی را عامل فراموشی حق . نمی توانید ایمان واقعی به خدا داشته باشید و چشم بر ظلم حتی به یک مورچه ببندید
چقد خندیدم!
اگر این حجم واکسن در دوره روحانی وارد میشد متهم میشند به اینکه با واردات به دنبال حذف توانمندی تولید واکسن داخلی هستند دولت نفوذی لیبرال غرب گرا
یعنی قالیباف در مورد جتایات طالبان اطلاع داشتند؟
بعضی از افراد چقذر سیاست زده اند. مهم این است که واکسن وارد کشور شده است
اینجوری که داریم پیش میریم همین روزا دیگ آش بار میذارن واکسن تولید میکنن و باید با سلام و صلوات و کاسه به دست بریم واکسن بگیریم!!!!
اینکه میگه کرونا از قبل بود... خب نابغه کرونا که الان از قبل پیدایش نوع انسان، در طبیعت زمین وجود داشته است... کسی که اینرا انکار نکرده است.
مهم این کووید 19 است که جدید و مال سال 2019 است.
دولت آقایی روحانی تنبل بود. آیا تاوانی هم برای جنایت در حق مردم را خواهد داد.سکوت شما یعنی تایید این جنایت.به عمل کار برآید.
وقتی خطوط قرمز منافع ملی شفاف و صریح روشن بشه و هیچ احدی از مسئولین اجازه تخطی از اون رو نداشته باشن اونوقت دیگه منافع ملی قربانی رقابت های جناحی نمیشه
هر کسی به هر علتی باعث تعلل در ورود واکسن شد تاوانش اینه که خودش و خونوادش به این بلا مبتلا بشن تا مردم عزیز از دست داده رو بهتر درک کنن .....
نماینده های رگ گردنی و عصبانی چرا الان ساکتن و روزه سکوت گرفتن چرا داد و بیداد نمیکنن چرا یقه جر نمیدن و دولت رو متهم به جاسوسی و ... نمیکنن؟ چرا تا روحانی بود همه کارای دولت بو میداد و حالا همه کارای دولت خوشبو هست؟
به نظر میاد که نماینده های این دوره مجلس و دوره های مشابه مثل کفن پوش های اجاره ای هستن که در دولت قبل نقش خودشون رو خوب بازی کردن و دستمزد و پاداش هم گرفتن
این دولت روحانی که تنبل بود صلاحیتش دو بار به قول خودتان احراز شده بود شما معنی احراز صلاحیت را می دانید ؟ یعنی از نظر شورای نگهبان کسی که کاندیدا می شود بطور پیش فرض صلاحیت ندارد مگر اینکه ثابت شود صلاحیت دارد پس اگر دولت فشل و تنل روحانی وجود داشت نتیجه عملکرد غلط شورای نگهبان بود که پاسخگو هم نیست که چرا فردی که صلاحیت نداشته است را احراز صلاحیت کرده است دولت رییسی که صد برابر بدتر از روحانی است و باز هم احراز صلاحیت شده شورای نگهبان است.
چون پول چشم مسیولان را کور کرده است. حتی به قیمت از دست دادن عزیزانشان.
آقای غضنفرآبادی اگه تحقیق و تفحص کردی و به خودی هاتون رسیدی قول میدی ادامه بدی و گزارش شفاف ارائه کنی و به محکمه بکشونی؟ یا نه فقط باید جوری بگردی که نخودی از توی تفحصاتت پیدا کنی؟!
درود بر روحانی با مدیریت زیر لحافی برگرفته از مدرک دکترا از دانشگاههای انگلیس
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی