بازدید 3994
۱

پرسپولیس مقابل استقلال قرمزپوش! تیمی که الهلال را ۴تایی کرد

کد خبر: ۱۰۷۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 13 September 2021

مسابقه استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران قرار است سه‌شنبه شب ساعت 19:30 در شهر دوشنبه برگزار شود!

به گزارش تابناک ورزشی؛ گفته می‌شود برای این دیدار بلیت‌فروشی هم صورت گرفته است و بازیکنان پرسپولیس بعد از حدود 2 سال مقابل تماشاگران بازی خواهند کرد.

سطح فوتبال تاجیکستان فوتبالی درجه سه در آسیا محسوب می‌شود و هواداران فوتبال کشورمان خیلی این فوتبال را قدرتمند نمی‌دانند اما این تصور حداقل در مورد استقلال تاجیکستان درست نیست. بخصوص اینکه بدانیم استقلال در مرحله گروهی بالاتر از تیم الهلال عربستان قرار گرفت و 4 بر یک هم تیم پرمدعای عربستانی را شکست داده است.

این تیم در گروهی که الاهلی امارات هم حضور داشت به عنوان صدرنشین صعود کرد. بنابراین گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس به خوبی می‌دانند که نباید استقلال قرمزپوش تاجیکستان را دستکم بگیرند.

پرسپولیس قهرمان 5 دوره لیگ برتر کشور و فینالیست دو دوره لیگ قهرمانان آسیا تیمی پرآوازه در فوتبال قاره کهن محسوب می‌شود اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. گل‌محمدی به خوبی می‌داند که تیمش مقابل این حریف ناشناس تاجیکستانی از پیش‌برنده نیست. تیمی که حتی اجازه نداد تا قبل از شروع مسابقه پرسپولیس شناخت مناسبی از ورزشگاه محل برگزاری مسابقه پیدا کند. پرسپولیس در این دیدار کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی را همراه خود به تاجیکستان نبرده است.

مهدی‌خانی هم دستش در تمرین شکسته و در این بازی دیگر غایب سرخپوشان خواهد بود. هواداران پرسپولیس به برد و موفقیت تیم‌شان مقابل استقلال قرمزپوش خیلی امیدوارند اما در هر بازی احتمال شکست هم وجود دارد که پرسپولیسی‌ها اصلا دوست ندارند به این گزینه حتی فکر کنند و خود را از هم اکنون در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌بینند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناک لنگی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر