بازدید 5541
۱

فوت موتور سوار در بزرگراه شیخ فضل الله

کد خبر: ۱۰۷۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹ 08 September 2021

احسان مومنی از برخورد و تصادف شدید یک دستگاه سواری تیبا با موتورسیکلت در محدوده شیخ فضل الله و فوت راکب موتورسیکلت در این حادثه خبر داد.

به گزارش میزان، به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۱۹ شب گذشته، در مسیر شیخ فضل الله نرسیده به یادگار، یک دستگاه سواری تیبا که در این مسیر در حال حرکت بوده به شدت با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می‌نماید.

مومنی افزود: پس از این برخورد موتورسیکلت واژگون گردیده و چندین متر بر روی زمین کشیده می‌شود و راکب آن به همراه موتور خود پس از چندین متر غلت زدن بالاخره متوقف می‌گردد.

وی ادامه داد: جرقه‌های برخورد موتورسیکلت با سطح آسفالت و صدای شدید برخورد این دو دستگاه وسیله با یکدیگر شاهدان را به محل حادثه کشاند و هر یک به کمک و امداد رسانی به راکب موتورسیکلت پرداختند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بلافاصله پس از این حادثه عوامل پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه راکب موتورسیکلت فوت می‌نماید و صحنه دلخراش و غم انگیزی را در این محل رقم می‌زند.

مومنی توصیه کرد: رانندگان عزیز توجه داشته باشند به هیچ عنوان صحنه تصادفات جرحی و فوتی را جهت بررسی کارشناسان به هم نزنند و خودور‌ها را در همان محل متوقف نکه داشته پس از تصادف به منظور رسیدگی و بهبودی هر چه سریع‌تر مصدوم و مصدومین در اولین اقدام با ۱۱۰ و اورژانس تماس حاصل نموده و حتما پلیس را در جریان تصادف قرار دهند و دقت داشته باشند مراحل درمانی و رسیدگی کامل به مصدومین تصادفات در بیمارستان‌ها با توجه به گزارش پلیس و اورژانس به صورت کامل خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مقصر پراید است
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی