بازدید 4716

دختر نوجوان برای پدرش مواد مخدر جا به جا می کرد

کد خبر: ۱۰۷۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶ 06 September 2021

قاچاقچی حرفه‌ای که با جاسازی هروئین داخل یک پیک‌نیک دختر 14 ساله‌اش را وادار به حمل آن می‌کرد از سوی پلیس دستگیر شد.

به ‌گزارش ایران، چندی قبل مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در جریان تردد مشکوک دختر نوجوانی در شهر قدس قرار گرفتند. با بررسی هویت دختر ۱۴ ساله مشخص شد او فرزند یکی از فروشندگان سابقه دار مواد مخدر شهر است.

سردار کیوان ظهیری، رئیس پلیس غرب استان تهران در این باره گفت: با کنترل و بررسی تردد‌های دختر نوجوان مأموران متوجه شدند او هر روز یک گاز پیک نیک آبی رنگ را با خود از منزل خارج کرده و ساعتی بعد دوباره با همان پیک نیک به خانه باز می‌گردد. مأموران که احتمال می‌دادند مرد قاچاقچی دخترش را وادار به قاچاق مواد مخدر کرده باشد برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرانجام اواخر هفته گذشته مأموران دختر نوجوان را متوقف کرده و به بررسی پیک نیک همراه او پرداختند. از آنجا که پیک نیک آبی رنگ سنگین‌تر از حالت عادی بود همچنین وقتی شیر آن را باز کردند هیچ گازی از آن خارج نشد و با توجه به اینکه احتمال جابه‌جایی مواد با پیک‌نیک وجود داشت، مأموران دختر نوجوان را بازداشت و به همراه پیک‌نیک به ستاد پلیس منتقل کردند.

مأموران با بررسی پیک نیک متوجه شدند قسمت زیر پیک نیک جدا می‌شود، با جدا کردن آن قسمت، ۱.۵ کیلوگرم هروئین که به شکل ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد. همچنین پدر دختر نوجوان از سوی مأموران دستگیر شد.

با تکمیل تحقیقات، دختر نوجوان به کانون اصلاح و تربیت و پدرش نیز به زندان منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار