بازدید 10652
۲

رسمی: استقلال قید فرشید اسماعیلی را زد

کد خبر: ۱۰۷۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰ 06 September 2021

رئیس هیات مدیره استقلال رسما اخراج قطعی فرشید اسماعیلی از این باشگاه را اعلام کرد.

ملکیان در مصاحبه ای به صراحت اعلام کرد اخراج اسماعیلی از استقلال مصوبه هیات مدیره باشگاه است و خواسته مجیدی تاثیری در این تصمیم ندارد. این گفت و گو را فارس منتشر کرده که خلاصه آن را می‌خوانید.

قرار بود باشگاه استقلال مطالبات بازیکنان را پرداخت کند. کی قرار است این اتفاق رخ بدهد؟

مطالبات بازیکنان طی یکی دو روز آینده پرداخت خواهد شد هماهنگی‌ها صورت گرفته و با یکی دو روز تأخیر نسبت به وعده‌ای که کرده بودیم این اتفاق رخ خواهد داد اما از نظر ما بازیکنی که فکر و ذکرش مسائل مالی باشد نمی‌تواند برای استقلال مفید واقع شود. اگر بخواهم در مورد مشکلات صحبت کنم شاید بقیه بازیکنان هم همین شرایط را داشتند اما چطور آن 27 نفر دیگر با تیم اعزام شدند و فقط این سه نفر نرفتند. خبر دارم که بقیه بازیکنان هم دچار مشکل هستند و حتی دو نفر به صاحبخانه‌های خود چک داده‌اند.

رسمی: استقلال قید فرشید اسماعیلی را زد

یعنی آنها با تیم اعزام شده‌اند اما مشکلاتی هم داشته‌اند.

بله، دو بازیکن با من صحبت کردند و گفتند که به صاحبخانه خود چک داده‌اند من از آنها خواهش کردم چند روز صبر کنند تا چک آنها پاس شود. حتی گفتم اگر نیاز است خودم با صاحبخانه‌های آنها تماس می‌گیرم مطمئناً مشکل مالی استقلال حل می‌شود اما برخی بازیکنان نباید تمام ذهنیت خود را به مسائل مالی گره بزنند.

با فرهاد مجیدی در مورد شرایط استقلال صحبت نکردید؟

چرا، صحبت‌های زیادی انجام دادیم. نظر او این بود که استقلال 8 روز زودتر به امارات سفر کند و همانطور که می‌دانید تیم‌ها معمولا 4 روز زودتر از بازی راهی محل برگزاری مسابقه می‌شوند ما موافقت کردیم تیم 4 روز زودتر برود و چون سرمربی تیم درخواست بازی تدارکاتی و این مسائل را داشت سعی کردیم شرایط را فراهم کنیم. برای مسابقه مهم با الهلال پرواز چارتر گرفتیم، شرایط را برای حضور بازیکنان در CIP فراهم کردیم و تا لحظه آخر پیگیر امور خروج آنها از کشور بودیم. همانطور که گفتم مطالبات آنها هم به زودی پرداخت خواهد شد.

صادقانه بپرسیم آیا مدیرعامل باشگاه کرونا گرفته است؟

آقای مددی چند روزی در بیمارستان بستری بود و البته باید اشاره کنم همسر او نیز به کرونا مبتلا شد و بعد از پشت سر گذاشتن چند تست مدیرعامل باشگاه روز گذشته از بیمارستان مرخص شده است. خوشبختانه تست او هم منفی شده و مشکلی برای ادامه کار ندارد.

آیا مددی در استقلال می‌ماند؟

بله، او کارش را انجام می‌دهد و مشکلی هم ندارد.این صحبت‌هایی هم که مطرح می‌شود فضاسازی است که شما بهتر می‌دانید از چه جهت‌هایی رقم می‌خورد.

 عدم حضور مظاهری در امارات باعث شایعه فسخ قرارداد این بازیکن با استقلال و پیوستن او به تیمی مثل هوادار شده است واکنش باشگاه نسبت به این موضوع چیست؟

این بازیکن خودش اصرار داشت در استقلال بماند و وقتی اصرار او را دیدیم گفتیم بهتر است تا امسال هم در استقلال حضور داشته باشد ولی ظاهراً او هر روز یک حرف می‌زند و مشخص نیست تکلیف وی چیست.

تکلیف فرشید اسماعیلی و تمدید قرارداد این بازیکن چه شد؟

همانطور که قبلاً گفته‌ام این بازیکن جایی در استقلال ندارد و حتی در جلسه هیأت مدیره مصوب کردیم که وی از استقلال جدا شود.

اما فرهاد مجیدی اعلام کرده به این بازیکن نیاز دارد و از باشگاه خواسته تا قرارداد او تمدید شود.

در هر صورت همانطور که گفتم این بازیکن جایی در استقلال ندارد و فکر می‌کنم عملکرد وی از نظر فنی برای خیلی از هواداران مشخص است.

شما گفته بودید قصد جذب مهاجم فوق حرفه‌ای را دارید و این بازیکن بعد از بازی با الهلال به تیم اضافه می‌شود...

به هر حال شرایط به شکلی پیش رفت که او به دیدار با الهلال نمی‌رسد. البته ما برای جذب این بازیکن روی لیگ برتر حساب کرده‌ایم چون تأکید می‌کنم او یک  مهاجم قوی و حرفه‌ای است و استقلال هم نیاز دارد بازیکنی در اختیار داشته باشد که مؤثر باشد.

اما گفته می‌شد شما قرار است جووینکو را بگیرید.

نه؛ اینکه ما با چنین بازیکنی مذاکره‌ای کرده باشیم و مورد تأییدمان باشد صحت ندارد و چنین موضوعی درست نیست چون ما مذاکره ای با وی نداشتیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اره ولی کی بیاد معلوم نیست
وای به حالتان اگر دوباره با بی غیرتهای پول پرست معامله کنید !
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی