بازدید 5384

آزمون انتخابی رشته حفظ کل قرآن برگزار شد

آزمون انتخابی رشته حفظ کل قرآن کریم جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور ۱۲ شرکت‌کننده از ۹ استان کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 06 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، آزمون انتخابی رشته حفظ کل قرآن کریم جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ۱۴ شهریور ماه به‌صورت ویدئوکنفرانسی در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

در این آزمون ۱۲ شرکت‌کننده از ۹ استان کشور به‌صورت ویدئوکنفرانسی به سوالات داوران پاسخ دادند؛ داوران نیز پاسخ شرکت‌کنندگان را در زمینه‌های صحت حفظ، تجوید، لحن، صوت و وقف ارزیابی کردند.

استاد امیر آقایی داور صحت حفظ، استاد عباس امام جمعه داور تجوید، استاد محسن یاراحمدی داور لحن، استاد محمد عباسی داور صوت، استاد حسین اخوان داور وقف و استاد محمدمهدی بحرالعلوم ناظر داوران در این آزمون بودند.

لازم به ذکر است که در آزمون انتخابی رشته حفظ کل قرآن کریم جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم علیرضا سامری از خوزستان، محمد خاکپور از خراسان رضوی، ابوذر کرمی از مرکزی، حسین خانی از اصفهان، احمد معتمدی و محمدرضا احمدی از قم، سینا طباخی از آذربایجان شرقی، امیدرضا رحیمی از گیلان، محمدرسول تکبیری و محمدجواد دلفانی از تهران و محمد لائینی و امیرحسین زرگری از مازندران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل