بازدید 4988
۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

کاهش مرگ و میر با پایبندی به قرنطینه و واکسیناسیون

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز دو عامل مهم پایبندی به قرنطینه صحیح خانگی و واکسیناسیون را در کاهش میزان ابتلا و مرگ ناشی از کرونا تاثیرگذار دانست و گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای انجام واکسیناسیون عمومی به صورت گسترده استفاده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲ 04 September 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهرزاد لطفی شنبه ۲۳ شهریور در سیصد و نود و هفتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، تاکید کرد: تزریق واکسن علیه کرونا در سطح استان، مهمترین دغدغه مسئولان دانشگاه است.

او با قدردانی از تلاش بهورزان و مراقبان سلامت به ویژه در بحران کرونا، روز بهورز را گرامی داشته و از آنان به عنوان بازوی پُرتوان مجموعه سلامت یاد کرد که در سراسر استان به ارائه خدمات سلامت به مردم می‌پردازند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه تزریق واکسن علیه کرونا در سطح استان، مهمترین دغدغه مسئولان دانشگاه است، عنوان کرد: با برگزاری نشست‌های متعدد و برنامه ریزی‌های انجام شده، از تمام ظرفیت‌های استان برای انجام واکسیناسیون عمومی به صورت گسترده استفاده می‌شود.

لطفی ضمن بررسی امکان استفاده از مشارکت داوطلبان سلامت شامل دانشجویان رشته‌های مختلف بهداشت و درمان در انجام واکسیناسیون و ظرفیت بخش‌های خصوصی استان، تاکید کرد: در کنار تلاش‌های مجموعه سلامت برای تسریع در امر واکسیناسیون، مشارکت عمومی نیز در این زمینه تقویت شود.

او همچنین از عموم مردم استان خواست تا طبق پیامک نوبت دهی، به مراکز واکسیناسیون اعلام شده در پیامک مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم استان خواست برای پیشگیری از مواجهه با عواقب خطرناک این بیماری رعایت جدی‌تر اصول بهداشتی نظیر استفاده مداوم از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی با دیگران و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی را مدنظر داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
فعلا که خبری از واکسیناسیون درست و حسابی نبوده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها