بازدید 5186
۱

نماینده کنست:به تهدید آمریکا علیه ایران نیازمندیم

نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی با بیان اینکه منطقه غرب آسیا در حال حاضر با وضعیت ده سال پیش آن متفاوت است، گفت صحبت‌های آمریکا درباره ایران کافی نیست و واشنگتن باید تهدیدی معتبر در مسئله هسته‌ای به تهران نشان دهد.
کد خبر: ۱۰۷۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 30 August 2021

به گزارش تابناک، همزمان با دیدار «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا که با تمرکز بر موضوع ایران برگزار شد، نمایندگان پارلمان این رژیم (کنست) خواستار تهدید واشنگتن علیه تهران شدند.

«زِوی هاوزِر» رئیس کمیته نظامی و امور خارجی کنست شامگاه یکشنبه در مصاحبه‌ای رادیویی، گفت: «در کل، دیدار [بنت و بایدن] عالی بود. ۴۸ ساعت گذشته و ما هنوز شاهد موج دوم واکنش‌ها نیستیم، که این خود نشانه‌ای بسیار خوب است. باید توجه داشت چیزهایی که در [جلسه] محرمانه گفته می‌شود، بسیار مهم هستند».

به نوشته وبگاه «عاروتص شِوَع» هاوزر ضمن مهم توصیف کردن بیانیه آمریکا درباره ایران و برنامه هسته‌ای آن، اظهار داشت: «اما فقط حرف زدن، کافی نیست بلکه باید تهدید معتبر آمریکا در مقابله با ستیزه‌جویی ایران درمسئله هسته‌ای وجود داشته باشد. به نظر من، این یک شانس ضروری برای هرگونه شانس دیپلماتیک [با ایران] است».

بر اساس این گزارش، وی با بیان اینکه آمریکا مهمترین دوست رژیم صهیونیستی از منظرهای مختلفی است، افزود: «بین صلح و جنگ، توالی از احتمالات وجود دارد... بعضی اوقات بین دوستان اختلاف نظر وجود دارد، اما نیازی نیست که برای هر اختلافی سراغ رسانه‌ها برویم و مقابل آنها ضربات کلامی متقابل به هم بزنیم».

این نماینده کنست وضعیت منطقه غرب آسیا را به این شکل تحلیل کرد: «ما شاهد فرایندی در آمریکا و اسرائیل هستم، مبنی بر اینکه درکی وجود دارد که خاورمیانه سال ۲۰۲۱، دیگر همان خاورمیانه ۲۰۱۱ نیست. هنوز اختلافاتی وجود دارد اما دو طرف می‌دانند که چگونه آنها را حل کنند».

اظهارات ها در حالی است که پایگاه خبری آمریکایی گزارش داد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رئیس جمهور آمریکا قول داده که همانند نتانیاهو، آشکارا به مبارزه علیه برجام نخواهد پرداخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عزیزم اون قبری که بالا سرش گریه میکنی توش مرده نیست اونی که میخواهی برای خوش ایند تو هارت و پورت کنه خودش کرک و پرش ریخته حتی از افغانستان هم فرار کرده و حریف نشده چه رسد به ایران.جدا خاصیت صهیونیست ها برای امریکا چیست که انتظار داری امریکایی ها برای اونها از خودشون مایه بزارند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها