بازدید 3805
۱

مالخران ۳ تن سیم برق سرقتی دستگیر شدند

کد خبر: ۱۰۷۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ 28 August 2021

در عملیات ماموران انتظامی کرمان، سیم و کابل‌های فشار قوی شرکت توزیع برق از کارگاه ضایعاتی دو مالخر کشف شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی افزایش وقوع سرقت ‌های متوالی و اعلام شکایت شرکت توزیع نیروی برق به دلیل سرقت شدن کابل‌های برق فشار قوی و خودنگهدار ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری دانشجو قرار گرفت.

سرهنگ مهدی پورامینایی با بیان این که یکی از اولویت ‌های کاری پلیس برخورد با باند‌های سرقت به ویژه سرقت هایی است که موجب اختلال در زندگی عادی مردم و خسارت هایی به بیت المال می شود، افزود: نیروهای پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک کارگاه ضایعاتی شدند که اقدام به خرید کابل‌های برق سرقتی می‌کرد.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازدید و بازرسی از انبار این کارگاه ضایعاتی سه تن سیم برق هوایی و کابل برق خود نگهدار را کشف و در این زمینه دو مالخر را دستگیر کردند.

فریدون علیپور، مدیر حوادث و فوریت ‌های پزشکی بم خاطرنشان کرد: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ حامل اتباع افغانستانی در روستای رستم آباد نرماشیر ، ساعت 2بامداد جمعه ، منجر به زخمی شدن شش نفر شد.

وی افزود: مصدومان این حادثه ، با کمک سه دستگاه آمبولانس اورژانس۱۱۵ به بیمارستان پاستوربم منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینکه نیروی انتظامی منتظر می شود تا وقوع سرقت ‌های متوالی افزایش یابد و چند تن کابل دزدیده شود بعد اقدام کند قابل قبو.ل نیست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی