بازدید 5783

نرم افزار صندوق برای فروشگاه

اگر برای مدیریت حساب فروشگاه خود نیاز به یک پردازنده ی مجازی دقیق و باکیفیت دارید، "های سافت" می تواند تمام آنچه را که از یک نرم افزار صندوق فروشگاهی انتظار دارید، برایتان فراهم کند.
کد خبر: ۱۰۷۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ 28 August 2021

نرم افزار صندوق برای فروشگاه

با گسترش فروشگاه های اینترنتی و انواع فروشگاه ها نیاز به یک نرم افزار صندوق فروش کاربردی، بیش از همیشه احساس می شود. مدیریت منابع مالی یک فروشگاه و کنترل انبار فروشگاه ها اگر با یک ابزار پیشرفته انجام نشود، می تواند برای صاحبان کسب وکارها مشکلاتی ایجاد کند. در این مقاله قرار است یک نرم افزار صندوق فروشگاهی کاربردی را به شما معرفی کنیم.

نرم افزار صندوق فروشگاهی "های سافت"

اگر برای مدیریت حساب فروشگاه خود نیاز به یک پردازنده ی مجازی دقیق و باکیفیت دارید، "های سافت" می تواند تمام آنچه را که از یک نرم افزار صندوق فروشگاهی انتظار دارید، برایتان فراهم کند.

شما می توانید با استفاده از نرم افزار صندوق فروشگاهی "های سافت" انواع روش های پرداخت را برای مشتریان خود فراهم کنید. آن ها بااستفاده از نرم افزار صندوق فروشگاهی "های سافت" هزینه ی کالاها یا خدماتی را که دریافت کرده اند، به صورت نقدی یا آنلاین پرداخت کنند.

شما با استفاده از نرم افزار صندوق فروشگاهی "های سافت" می توانید هزینه ی فاکتور خریدار را مستقیما برای کارتخوان تعریف کنید. با استفاده از این روش دیگر نیازی نیست مبلغ هر فاکتور را به صورت دستی وارد کنید. مهمترین مزیت این ویژگی نرم افزار صندوق فروشگاهی جلوگیری از هرگونه اشتباه در محاسبات است؛ با این ویژگی دیگر نیاز نیست مبلغ فاکتور را به صورت دستی وارد کنید.

نرم افزار صندوق فروشگاهی "های سافت" نه تنها می تواند کالاهای موجود در فروشگاه شما را دسته بندی کند، بلکه می تواند موجودی کالاهای فروشگاه را با انبار هماهنگ کند. شما می توانید از نرم افزار صندوق فروشگاهی "های سافت" به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کنید و علاوه بر کنترل و ویرایش مشخصات کالا، می توانید برای مشتریان خود تخفیف درصدی و موردی قائل شوید. این تخفیف به سادگی بر روی فاکتور مشتری قابل اعمال است.

اگرچه در نرم افزار صندوق فروشگاهی "های سافت" بیش از یک میلیون قلم کالای اساسی وجود دارد اما شما به راحتی می توانید کالاهای خود را که در لیست "های سافت" وجود ندارند، وارد کنید و ویژگی های موردنظر را برای کالای موردنظر تعریف کنید. 

یکی از جالب ترین ویژگی های صندوق فروشگاهی قابلیت اتصال آن به وسایلی همچون ترازو، بارکدخوان، فیش پرینتر و کالر آیدی است. با اتصال نرم افزار صندوق فروشگاهی به وسایل ضروری فروشگاه ها، دیگر لازم نیست برای ورود کالاهای فله ای یا غیربسته بندی به فاکتور مشتری نگران باشید. این نرم افزار با اتصال به ترازو و بارکدخوان های الکترونیکی، وزن کالای موردنظر را نسبت به قیمت پایه ی آن محاسبه کرده و وارد فاکتور می کند.

تمام موارد بالا تنها بخشی از مزایای نرم افزار صندوق فروشگاهی "های سافت" است که با استفاده از آن ها می توانید فرآیند فروش را به سادگی آب خوردن انجام دهید.

نرم افزار صندوق برای فروشگاه

سیستم تحتِ وب های سافت

سیستم های تحتِ وب "های سافت" که به صورت یکپارچه در بستر ابر یا همان Saas اجرا شده اند با سرعت بسیار بالایی نرم افزار را اجرا می کند. شما می توانید سیستم های تحت وب های سافت را بر روی تمام سخت افزارها نصب کنید.

"های سافت" به شما اطمینان می دهد تمامی داده ها و اطلاعات شما در امنیت کامل در این سیستم نگهداری شوند. امنیت بالای سیستم های تحت  وب های سافت یکی از مهمترین مزیت های این سیستم است؛ موضوعی که برای صاحبان کسب وکارها و فروشگاه های مختلف بسیار حیاتی و مهم است.

شما می توانید در صورت نصب سیستم تحت وب "های سافت" برای هر کدام از کارکنان خود یک سطح دسترسی تعریف کنید. با استفاده از این ویژگی علاوه بر آنکه خودتان می توانید بر عملکرد تمامی بخش ها نظارت کنید، هر فرد نیز تنها به قسمتی دسترسی خواهد داشت که در آن مشغول به کار است یا به نوعی با کار او در ارتباط است.

استفاده از نرم افزار تحت وب "های سافت" در هر زمان و مکانی ممکن است و شما به راحتی می توانید با تمام وسایل الکترونیکی از این نرم افزار استفاده کنید.

سیستم فروشگاه اینترنتی های سافت

در جهان امروز و به ویژه پس از همه گیری کرونا، استقبال مردم از خرید اینترنتی و استفاده از فروشگاه های اینترنتی بیش از گذشته رواج یافته است. فروشگاه های اینترنتی امروزه یکی از قطب های بازار کالا در جهان اند و هر روز بیشتر گسترش پیدا می کنند.

سیستم فروشگاه اینترنتی "های سافت" می تواند محیطی امن برای کسب وکار یا فروشگاه شما فراهم کند تا از این طریق بتوانید به سادگی با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و کالاهای موردنیاز آن ها را به دستشان برسانید.

شما می توانید با استفاده از سیستم فروشگاه اینترنتی، بدون نیاز به اخذ مجوز فروشگاه اینترنتی خود را طراحی کنید. قابلیت هوشمند سیستم فروشگاه اینترنتی های سافت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید موجودی کالاها در فروشگاه اینترنتی و انبار را با هم هماهنگ کنید و همه ی اجناس به دقت از انبار خارج و وارد چرخه ی مصرف شوند.

استفاده از سیستم فروشگاه اینترنتی "های سافت" ساده است چراکه شما هیچ نیازی به طراحی سایت، طراحی درگاه پرداخت و طراحی دامنه و سرور نخواهید داشت. همچنین شما با طراحی یک فروشگاه اینترنتی با کمک های سافت به مشتریان خود این امکان را می دهید تا با استفاده از اپلیکیشن موبایل سفارش خود را ثبت کنند و سپس شما هم در کمترین زمان ممکن کالاهای درخواستی را به دستشان برسانید.

سیستم حسابداری فروشگاهی های سافت

علاوه بر سیستم های داخل فروشگاه که برای افزایش سرعت و بهبود عملکرد فرآیند فروش در اختیار شما هستند، سیستم حسابداری فروشگاهی های سافت می تواند برای مدیران فروشگاه های مختلف و کسب وکارها بسیار مهم و کاربردی باشد.

شما با استفاده از نرم افزار حسابداری ابری "های سافت" می توانید حساب اشخاص مختلفی را که با آن ها تراکنش دارید، ثبت کنید. علاوه بر این ثبت و بررسی سندهای هزینه و همچنین ارائه ی گزارش های مالی به صورت فصلی از دیگر امکانات سیستم حسابداری فروشگاهی این نرم افزار است.

این سیستم که علاوه بر نرم افزار صندوق فروشگاهی یکی از بهترین امکانات "های سافت" است، می تواند امکان ارائه ی انواع داشبوردهای مدیریتی را برای شما فراهم کند. این سیستم همچنین می تواند به صورت اتوماتیک اسناد خریدوفروش شما را ثبت کند.

علاوه بر همه ی این ها نرم افزار حسابداری فروشگاهی "های سافت" گزارش های مالیات بر ارزش افزوده و همچنین گزارش تمام چک های دریافتی و پرداختی شما را ذخیره و ارائه می کند تا درصورت نیاز به سرعت به آن ها دسترسی داشته باشید.

نرم افزار صندوق برای فروشگاه

سیستم انبارداری های سافت

یک فروشگاه یا یک کسب وکار علاوه بر آنکه در بخش فروش نیازمند برنامه هایی همچون نرم افزار صندوق فروشگاهی است تا فرآیند فروش به درستی انجام شود، در بخش انبار نیز به مدیریت نیاز دارد.

سیستم انبارگردانی "های سافت" علاوه بر آنکه می تواند تمامی انبارگردانی ها در مدت یک ماه را ثبت کند، موجودی تمام کالاهای انبار را نیز به دقت به شما اعلام می کند. همچنین می تواند تعداد دقیق کالاهای خارج شده از انبار را لیست کرده و آن را به صورت روزانه به شما گزارش کند.

این سیستم همچنین می تواند در یک فایل اکسل تعداد کالاهای موجود در انبار را اعلام کند. علاوه بر این شاید بتوان مهمترین ویژگی سیستم انبارداری "های سافت" را گزارش بیشترین و کمترین سود شما از کالاهای مختلف دانست.

اپلیکیشن موبایل های سافت

اپلیکیشن موبایل "های سافت" که در دو نسخه ی اندروید و آی اواس ارائه شده است می تواند نه فقط کار صاحبان فروشگاه و کسب وکار، بلکه کار مشتریان برندهای مختلف را نیز راحت تر کند. اپلیکیشن موبایل "های سافت" در ارتباط با نرم افزار صندوق فروشگاهی های سافت است و به راحتی می تواند کالاهای درخواستی مشتریان را دریافت و برای فروشنده ارسال کند.

این اپلیکیشن همچنین قالیت این را دارد که گزارش فروش اینترنتی و فروش حضوری را به تفکیک اعلام کند و هنگام ثبت سفارش اینترنتی، مراحل آماده سازی و ارسال کالا را نمایش دهد.

به های سافت اعتماد کنید

در نهایت باید بگوییم شما می توانید در مدت بسیار کوتاهی نرم افزار صندوق فروشگاهی "های سافت" را نصب و فعال کنید و با استفاده از آن به سرعت در هر بخش از نرم افزار مشتریان خود را تعریف کنید.

شما همچنین می توانید اطلاعات دقیق مشتریان و فروشندگان اعم از اطلاعات مکانی و آدرس و همچنین اطلاعات تماس را وارد کرده و به راحتی آن ها را مدیریت کنید.

بنابراین اگر به دنبال بهترین نرم افزار صندوق فروشگاهی هستید و می خواهید از امکانات نرم افزار صندوق فروشگاهی نهایت استفاده را ببرید، "های سافت" مناسب ترین انتخاب برای شماست.

منبع: شرکت "های سافت"

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی