بازدید 11986
۱

بازدید هوایی رئیس‌جمهور از وضعیت هورالعظیم

رئیس‌جمهور از آخرین وضعیت تالاب هورالعظیم در استان خوزستان به‌صورت هوایی بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 27 August 2021

به گزارش تابناک، سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز جمعه در سفره یک روزه به خوزستان از طریق بالگرد و به‌صورت هوایی ضمن بازدید از تالاب هورالعظیم، آخرین وضعیت این تالاب را مورد بررسی قرار داد.

این تالاب به دلیل تأمین نشدن حق آبه آن در هفته‌های گذشته محل اعتراض مردم و فعالان محیط زیست استان خوزستان بود.

اشتغال یک مسئله محوری برای دولت سیزدهم است
همچنین بنا برگزارش ایرنا سید ابراهیم رییسی جمعه در آیین افتتاح آبرسانی به منطقه محروم جفیر در استان خوزستان بیان کرد: رفع مشکل بیکاری یکی از مهم ترین دغدغه های این دولت است و در این راه تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

وی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده تلاش می شود تا با توسعه صنایع و نیز بخش کشاورزی قسمت زیادی از معضل بیکاری را در استان برطرف نماییم.

رییس جمهوری ضمن تقدیر از عملکرد گروه های جهادی در آبرسانی به مناطق مختلف استان بیان کرد: امید است در سایر روستاهای خوزستان همچون روستای جفیر آبرسانی با این توان انجام گیرد.

حجت الاسلام رییسی ادامه داد: در کنار مردم انقلابی خوزستان هستیم و با تمام توان به فکر حل مشکلات خوزستان خواهیم بود. وی افزود: مسیر هویزه و دشت آزادگان همواره مسیر زائران اباعبدالله بوده است و باعث برکات این منطقه شده است.

دیدار رییس جمهوری با مردم روستای جفیر در شهرستان هویزه
از طرفی سید ابراهیم رییسی در سفر خود به خوزستان برای افتتاح ۲ طرح آبرسانی در روستای جفیر از توابع شهرستان هویزه حضور یافت و برای اطلاع از مشکلات و کمبودهای این منطقه، بین مردم این روستا رفت و از نزدیک جویای وضعیت و مشکلات این منطقه شدند.

وی در این دیدار بیان کرد: مردم این منطقه مردم مقاوم و شهید داده هستند و در هشت سال دفاع مقدس مشکلات و سختی‌های زیادی تحمل کرده‌اند.

رییس جمهوری افزود: مردم خوزستان به ویژه روستاییان در تمامی مسایل و مشکلات خوش درخشیدند و وظیفه دولت به عنوان خدمتگذار این است که در خدمت مردم باشد.

وی ادامه داد: در این مدت با همت گروه‌های جهادی و بسیج و سپاه آبرسانی به مناطق مختلف استان انجام گرفته است.

وی بیان کرد: وفاداری مردم خوزستان نسبت به نظام و رهبری برای مردم کشور مثال زدنی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
به صورت هوایی بردنش بازدید که عمق تالاب رو نبینه. مهم فقط آب داشتن تالاب نیست. مهم عمق کافی داشتن اون برای امکان زیست ماهی ها و تعادل اکوسیستم تالابه. چیزی که در بیشتر نقاط تالاب به خاطر عمق کم عملا داره از بین رفته.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل