بازدید 13723
۳
آیا دلال‌ها به تفکر اسکوچیچ هم راه پیدا کرده‌اند؟

لیست مشکوک تیم ملی پراز نقطه ابهام و غایب

کد خبر: ۱۰۷۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴ 25 August 2021

فهرست اولیه تیم ملی فوتبال ایران برای شروع مقدماتی جام‌جهانی از سوی اسکوجیچ اعلام شد و موجی از انتقاد و اعتراض ها را برانگیخت.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی کروات تیم ملی که در فاصله ۷روز تا بازی نخست مقابل سوریه در راه رسیدن به قطر ۲۰۲۲ هنوز هیچ اردو و بازی تدارکاتی برای تیمش پیش بینی نکرده است، با لیست امروز باعث شائبه‌های وسیعی بین اهالی فوتبال شده و بازیکنان شایسته ای را در همین مرحله از قلم انداخته است.

در حالی که هنوز بازیکنان اصلی و لژیونر زیادی به اردو نرسیده‌اند، عدم دعوت از ستاره های پرفروغ لیگ تعجب ها را در فصل نقل و انتقالات برانگیخته و برخی کارشناسان بخشی از این فهرست را حاصل نقش آفرینی مراجع بیرونی فعال در فوتبال می‌دانند.

به طور مثال بازیکنی نظیر دانیال اسماعیلی فر بهترین مدافع راست لیگ بیستم از نگاه آمار و برنامه های تلویزیونی و همچنین کارشناسان فنی، به تیم ملی ۲۲نفره راه پیدا نکرده است اما بازیکنانی با امتیازات به مراتب کمتر در لیست اسکوچیچ هستند.

دراگان که به تماشای لیگ و شناخت بازیکنان ایرانی شهرت پیدا کرده، بعید است بازی های سعید صادقی را ندیده باشد. اگر قرار بود کادرفنی تیم ملی به شایسته های لیگ پاداش خوبی بدهد، قطعا باید بازیکنی نظیر محمد نژادمهدی ، سیامک نعمتی و فرشاد محمدی مهر را می دید.

ساسان حسینی جوان در نفت مسجدسلیمان همه کار کرد تا لایق یک دعوت ساده باشد چرا که او دیگر قراردادش را با گل گهر هم بسته بود و این دعوت صفری به قراردادش اضافه نمی کرد اما مرد کروات چشم به آمادگی همه این نفرات بست.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ممکن است اسکوچیچ علیه تیم ملی با رقبا تبانی کند!؟
تابناک لنگی شروع شد به محض دعوت کردن از بازیکنان استقلال لیست تیم ملی مشکوک شد،چطور زمانی که تعداد زیادی از تیم پیروزی، ملی پوشان بودن ایراد نمی گرفتید
چطوره شما بشی سرمربی تیم ملی تابناک
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها