بازدید 3875

برکناری مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک بخاطر منصوریان

کد خبر: ۱۰۷۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹ 25 August 2021

پس از اعلام تمدید قرارداد باشگاه آلومینیوم اراک با علیرضا منصوریان اتفاقاتی افتاد که منجر به واکنش سرمربی آلومینیوم شد و او اعلام کرد که با باشگاه اراکی دو سال قرارداد دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، این در حالی است که طبق اخبار رسیده از اراک پس از اعلام خبر تمدید قرارداد، برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه درخواست رسمی مبنی بر عدم ثبت قرارداد در هیات فوتبال مرکزی را ارائه و اعلام کردند این هیات اجازه ایجاد تعهد برای باشگاه در قبال منصوریان را ندارد.

از طرفی در جلسه روز گذشته مدیران باشگاه با مدیرعامل شرکت آلومینیوم، او ضمن گله و اعتراض نسبت به اقدام سعید عباسی مدیرعامل باشگاه، اعلام کرده که پیش از این با صراحت از عباسی خواسته تا نام منصوریان را به دلیل نارضایتی از نتایج کسب شده از لیست گزینه‌های سرمربیگری تیم خارج کند. در لیست مدنظر باشگاه آلومینیوم اراک حدود ۷ سرمربی حضور دارند که جواد نکونام یکی از این گزینه‌ها است.

پس از این سعید عباسی از هیات مدیره باشگاه کنار گذاشته شد. البته او هنوز مدیرعامل است، اما باید دید با این شرایط به کارش در این باشگاه ادامه می‌دهد یا خیر.

با توجه به کنار گذاشتن عباسی و همچنین استعفای منصور قنبرزاده از هیات مدیره باشگاه، دیگر اعضا منتظر تصمیمات جدید شرکت آلومینیوم و معرفی اعضای جدید هستند تا تصمیمات لازم را در خصوص تعیین تکلیف مدیرعامل باشگاه بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار