بازدید 8144
۵

اسماعیلی: سفره مردم در حال جمع شدن است

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور در کنار دولت خواهیم بود، اظهار کرد: به نظر من کابینه اقتصادی دولت می‌تواند اقتصاد کشور را بهبود ببخشد به شرط اینکه تعامل لازم بین کابینه اقتصادی دولت شکل بگیرد.
کد خبر: ۱۰۷۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 24 August 2021

به گزارش تابناک، ولی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار شفقنا در خصوص ضرورت تعامل کابینه اقتصادی دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم، گفت: طبق توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت معیشتی مردم، در جلسات با وزرای اقتصاد، کار، کشاورزی و صمت، تاکید داشتیم که برای بهبود معیشت مردم، برنامه های کوتاه مدت ارائه دهند که قابل ارزیابی هم باشد.

او در ادامه با بیان اینکه گرانی‌ها کمر مردم را شکسته است، اظهار کرد: ساماندهی و برنامه ریزی چهار وزارتخانه با هم مهم است و از آنها خواستیم که جلسات منظمی با یکدیگر داشته باشند؛ به عنوان مثال وزارت جهاد کشاورزی، بدون هماهنگی با وزارت صمت نمی‌تواند کار کند؛ چراکه چرخه توزیع در کشور ما معیوب است لذا باید همسو با هم، در شناسایی و رفع اشکالات قدم بردارند. بنابراین ما کمبودی در تولید و تامین کالا نداریم بلکه این چرخه به هم وصل نیست.

اسماعیلی تصریح کرد: برای جلوگیری از دلالی و سوداگری از وزرای محترم قول گرفتیم که برنامه منسجمی ارائه دهند. بحث شغل و تسهیل گری در کسب و کار از جمله برنامه های وزیر پیشنهادی کار بود و کسب مجوزهای قانونی که مشکلاتی را ایجاد کرده است وهمچنین مشاغل خانگی خصوصا در دوران کرونا را مورد توجه قرار دادیم. در اقتصاد هم بحث بورس را بیشتر مطرح کردیم که هم سرمایه اجتماعی و هم سرمایه مردم در آن از بین رفت و آقای خاندوزی قول هایی هم در این زمینه دادند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: همه امید ما این است کابینه ای که آقای رییسی معرفی کردند، بتواند سفره مردم که در حال جمع شدن است را بهبود ببخشد و مجلس هم قطعا در این زمینه در کنار دولت خواهد بود و به نظر من کابینه اقتصادی دولت می‌تواند این مهم را محقق سازد به شرط اینکه تعاملی که در ابتدا عرض کردم بین چهار وزارتخانه ایجاد شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۵
سفره ای نمونده که جمع شده باشه !!!
از کجا فهمیدی؟

تو این هشت ساله ی افتضاح اخیر کجا بودی که الان صداتون در اومده

دستتون برای مردم دیگه رو شده
ایشالا اوضاع بهتره میشه منتظر باشید
با همین ایشالا ماشالا چهل ساله تحت تحریم هستیم و به امید روزهای بهتر هر سال اوضاع مالی خرابتر و بیشتر غرق در مشکلاتیم
بجای اینکه نفت را سر سفره ها بیاورند ریختند روی سفره تا سفره ها جمع شود
سفره ای نمونده.
فلافل هم نمیتونیم بخوریم دیگه چی میگین.کیسه برنج شده ۴۵۰هزارتومن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی