بازدید 22669
دو هزار و پانصد و شصت و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

توصیه لاهوتی به نمایندگان مجلس / یک سوم خانوارهای ایرانی، زیر خط فقرند؟ /چهره اصلاح‌طلب: اصلاح‌طلبان باید از رئیسی استقبال کنند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند بنت: طرحی برای متوقف کردن ایران به بایدن ارائه می‌کنم / فعال اصلاح طلب: اگر تحریم‌ها لغو نشود چگونه می‌خواهند نفت بفروشند؟ / احمدی نژاد: همه می‌خواهند با من عکس بیندازند / وقتی نماینده‌ها نمی‌توانند وقت خودشان را مدیریت کنند! و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۷۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵ 22 August 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

دفاع تمام قد وزیر خارجه روسیه از طالبان/ لاوروف: طالبان به اظهارات خود پایبند است

وزیر خارجه روسیه در ادامه روند حمایت روسیه از گروه طالبان از این گروه تعریف و تمجید کرد.«سرگئی لاوورف»وزیر خارجه روسیه گفت که گروه طالبان به اظهارات خود مبنی بر عفو و توقف درگیری ها و نیز گفت و گوی میان طرف های افغانستانی پایبند است.پیش از این سخنگوی وزارت خارجه روسیه و سفیر این کشور در کابل نیز صریح از گروه طالبان حمایت کرده بودند./ جماران

وقتی نماینده ها نمی توانند وقت خودشان را مدیریت کنند!

در جریان بررسی برنامه امیرعبداللهیان، وزیر پیشنهادی امور خارجه، محمود احمدی بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که قرار بود به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی صحبت کند، پس از قرار گرفتن در جایگاه با انتقاد از علی اصغر عنابستانی دیگر نماینده مخالف درخصوص تقسیم وقت، گفت: قرار بود آقای عنابستانی ده دقیقه از وقت را به من بدهد ولی اکنون سه دقیقه در اختیار من قرار گرفته است و من در زمانی که می‌خواستم از وزیر پیشنهادی انتقاد کنم، باید به انتقاد از همکار خود بپردازم. با توجه به کمبود زمان از صحبت انصراف داده و مطالبم را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد./جماران

سفر دیپلمات برجسته ژاپن و پيام آمریکا برای شروع مذاکرات وین

وزیر خارجه ژاپن حامل پیام بایدن برای رئیسی بود .ژاپن با مجوز امریکا، تامین بخش عمده نیاز واکسن ایران را برعهده گرفت.طبق گزارش رسانه‌های غرب، آمريكايی ها در پیامی به ایران برای شروع دوباره مذاکرات اعلام آمادگی کرده و گفته اند که نباید مذاکرات را از اول و به اصطلاح از نقطه صفر شروع کنیم بلکه ادامه مذاکرات قبلی باشد. نگاه رئیسی بر این است که ایران با این پیشنهاد موافقت کند.گفته‌ می شود دولت رئیسی به زودی مذاکرات با گروه ۱+۴ را کلید می زند.طبق این گزارش تاکید ایران بر این است که تیم هسته ای ایران وارد مذاکرات فرسایشی نشود. بایدن در اولین گام حسن نیت خود با صدور مجوز آزادی دارایی مسدود شده ایران در ژاپن و کره جنوبی به حل بحران تامین واکسن ایران کمک کرد./خبرها و نظرها

آخرین جلسه رئیسی با وزرای روحانی/ قدردانی رئیس‌جمهوری از وزرای دولت سابق

سید ابراهیم رئیسی، عصر امروز یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه جلسه آتی هیات وزیران، با حضور وزرای جدید برگزار خواهد شد، ضمن قدردانی از همه زحمات و خدمات وزرا، به ویژه در دو هفته‌ اخیر و در همکاری با دولت جدید، گفت: اعتقاد و باورم این است که تجربیات مسئولین سطوح کلان کشور مانند چراغ راه و راهنما، می تواند در پیشبرد امور مفید و موثر باشد و باید از این تجربیات استفاده شود./پاد

اولین گزارش رسمی «خط فقر» / یک سوم خانوارهای ایرانی، زیر خط فقرند

خط فقر در سال ۹۹، برای خانوارهای سه نفره، ۲‌میلیون و ۷۵۸ هزار تومان و برای خانواده‌های چهارنفره، ۳میلیون و ۳۸۵ هزار تومان برآورد شده است.نخستین گزارش رسمی «خط فقر» در ایران، از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شد، تا یک نمای نزدیک از سطح فقر ارائه شود. منظور از خط فقر، حداقل هزینه‌های ماهانه افراد در سراسر کشور برای تامین نیازهای ضروری است.به گزارش دنیای اقتصاد، مطابق بررسی این گزارش، خط فقر سرانه سال ۱۳۹۹ معادل یک‌‌میلیون و ۲۵۴هزار تومان است. همچنین خط فقر در این سال، برای خانوارهای سه نفره، ۲‌میلیون و ۷۵۸ هزار تومان و برای خانواده‌های چهارنفره این رقم برابر ۳میلیون و ۳۸۵ هزار تومان برآورد شده است.بررسی داده‌ها نشان می‌دهد، خط فقر سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن، رشدی ۳۸درصدی داشته که مهم‌ترین عامل افزایش خط فقر در سال ۹۹ تورم بالا در دو بخش خوراکی‌ها و مسکن بوده است. همچنین بر اساس داده‌های هزینه و درآمد، در سال ۹۸ یک‌سوم خانوارهای ایرانی زیر خط فقر قرار داشته‌اند؛ موضوعی که به آن «نرخ فقر» گفته می‌شود. این گزارش درباره نرخ فقر سال ۹۹ آماری را منتشر نکرده؛ اما می‌توان پیش‌بینی کرد این نرخ در سال گذشته نیز افزایش یافته است.

احمدی‌ نژاد: همه می‌خواهند با من عکس بیندازند

محمود احمدی نژاد با شبکه الرشید عراق گفتگو کرده است. سوال: آقای رئیس جمهور یادتان می آید در سفری که به عراق داشتید، سربازان آمریکایی می خواستند با شما عکس یادگاری بگیرند؟احمدی نژاد: بله. من هر جای دنیا که می روم همین گونه است. همه می خواهند عکس بیندازند. البته من آنها را نمی شناختم.سوال: با توجه به اینکه آنها نظامی بودند، آیا برای شما مشکل آفرین نبود؟احمدی نژاد: نگاه ما انسانی است. مگر رابطه انسانی، با شغل انسان ها تغییر می کند؟ آنها که خودشان تصمیم گیر نبودند، مامورینی بودند که از طرف یک فرماندهی به آنجا اعزام شده بودند.

چهره اصلاح‌طلب: اصلاح‌طلبان باید از رئیسی استقبال کنند

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح‌طلبان باید از آقای رئیسی استقبال کنند. قطعا آقای رئیسی از اصلاح‌طلبان استفاده نمی‌کند اما اصلاح‌طلبان باید از موضع انتقادات سازنده ورود کنند، نه انتقاد مخرب و دولت نیز از انتقاد آن‌ها استقبال کند.

توصیه لاهوتی به نمایندگان مجلس

مهرداد لاهوتی، نماینده ادوار مجلس به وکلای ملت توصیه کرد که به دولت کمک کنند تا با صرف کمترین زمان اداره کشور را آغاز کند و با معرفی سرپرست و انتخاب گزینه‌های جدید معطل نشود.

فعال اصلاح طلب: اگر تحریم‌ها لغو نشود چگونه می‌خواهند نفت بفروشند؟

این چهره سیاسی اصلاح طلب در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: بنده بر این باورم که نباید دنبال مواضع و برنامه‌ها رفت چراکه نمی‌تواند تغییر قابل ملاحظه‌ای رخ دهد؛ به بیان دیگر اگر تحریم‌ها لغو نشود چگونه می‌خواهند نفت بفروشند؟ آقای اوجی می‌گوید در چهار سال ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری کنم؛ این در حالی است که ما در تحریم می‌توانیم ۸ میلیارد نفت بفروشیم، ایشان چگونه می‌تواند ۱۰۰ میلیارد دلار بیاورد و چاه‌ها را توسعه دهد؟ وزیر نیرو از کجا می‌خواهد ۳۰ هزار مگاوات تولید کند؟ یا وزیر کار همینطور. گفته می‌شد که اشتغال مربوط به وزارت کار نیست بلکه مسئول بیمه و کارگران و شستا است. اشتغال مربوط به وزارت صمت و کشاورزی و میراث است. وزیر کار آیا می‌تواند در بهزیستی اشتغال ایجاد کند یا در شستایی که می‌خواهد مدیریت و سهامش را واگذار کند؟

او اضافه کرد: ما فکر می‌کنیم وزیر کار می‌تواند اشتغال ایجاد کرده و وزیر نفت این مقدار سرمایه گذاری کند یا وزیر نیرو هم همینطور. وقتی نتوانیم مساله ۵۰ درصد کسری بودجه را حل کنیم و یا مساله مالیات و درآمد دولت و یا تحریم را حل کنیم، چه فرقی می‌کند آقای حسین، آقای حسن، یا با تجربه بیاید یا بی تجربه. وزیر با تجربه بهتر می‌تواند برای بحران‌های پیاپی چاره‌ای بیندیشد، اما وزیر بی تجربه ممکن است بحران‌های کوچک را به بحران‌های بزرگتر تبدیل کند.

محمود میرلوحی اشاره کرد: باید جدی به قضایای مشکل ساختاری برنامه و بودجه و آینده اقتصاد به درستی بیندیشیم؛ با توجه به اینکه هم با کرونا و هم با خشکسالی مواجهیم. این دو پدیده اساسا اغلب ۵۰ درصد برنامه‌ها را تحت تاثیر خودشان قرار می‌دهند. اگر این‌ها نبود ممکن بود، خودکفایی گندم و برنج و شکر را داشته باشیم، اما امسال وزیر کشاورزی چنین شعار‌هایی بدهد یا وزیر بهداشت دغدغه اش کروناست. امروز دغدغه مان موج ششم و هفتم کروناست.

بنت: طرحی برای متوقف کردن ایران به بایدن ارائه می‌کنم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد، طرحی برای محدود کردن ایران به رئیس‌جمهور آمریکا ارائه خواهد داد.به گزارش هاآرتص، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه اعلام کرد که طرحی تهیه شده توسط دولتش جهت ''محدود کردن ایران در زمینه‌های هسته‌ای و ستیزه‌جویی‌های منطقه‌ای به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ارائه خواهد داد.بنت در این زمینه گفت: من به رئیس‌جمهور بایدن می‌گویم که زمان متوقف کردن ایران رسیده است، نه اینکه یک شاهراه به شکل توافق هسته‌ای که تاریخ انقضای آن نیز گذشته است، برایشان ایجاد کنیم.به گزارش ایسنا، نفتالی بنت قرار است اواخر هفته جاری به واشنگتن سفر کند تا با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و سایر مقامات این کشور ملاقات داشته باشد.بنت پیشتر در اظهاراتی با اشاره به سفر قریب الوقوع خود به آمریکا و دیدار با جو بایدن گفت: موضوعات زیادی برای رایزنی داریم؛ اوضاع نوار غزه، سوریه، لبنان، تحکیم روابط دو جانبه، اما اولین و مهمترین موضوع، فعالیت‌های منطقه ای ایران و چگونگی مقابله با آن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۸
ایا بدون احیای برجام و فروش نفت وورود دلارهای حاصله وارتباط بابا نکهای بین المللی وسویفت واجرای fatf میتوان خط فقرو وضعیت اقتصادی را بهبود یابد لطفا تصمیم مطالعه شده وعاقلانه گرفته شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
نخیر نمیشود مگه قراره بشود یا کسی میخواد بشود؟
درستش از بابت یک سوم مردم زیر فقر هستند این است که یک سوم مردم نمی توانند شکمشان را سیر کنند نه اینکه زیر خط فقر هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
یک سوم جمعیت بعنی ۲۶ میلیون نفر ایرانی

زیر خط فقر ( مطلق ، ) هستند !!؟؟

یعنی حتی حداقل مایحتاج خوراک و مسکن و بهداشت

و آموزش و سرپناه برای زندگی را ندارند
تابناک حلالت نمیکنی اگر منتشرنکنی
پرواضح هست که خیلی بیشتر از یک سوم جمعیت زیر خط فقرهستند بنظر من عدد معقولش حداقل ۹۰ درصد هست
خودمم بعداز ۳۰ سال کار حقوق بازنشستگیم ۹ میلیون تومان‌ هست که زیر خط فقر قرارداده. بعبارت دیگر بعد از ۳۰ سال کارگردن فقیرم !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
خوش به حالت با این درآمدت. من حداقل حقوق رو میگیرم. 3و نیم میلیون
یه شیشه گلاب قیمت زدن ۷۰ هزار تومان ؟؟؟ ولله خون ملت رو تو شیشه کردین ؟؟ چرا نظارت نیست جناب رییسی ؟؟ مملکت به امان خدا رها شده ؟؟ دلاری هم بخواهید حساب کنید دلار ۷۰ هزار هم بالاتره ؟؟ تو خارج کمتر ولله قسم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
واله درست نمیگوئی. جناب رئیسی رئیس جمهورندشمابایدبوزیرکشاورزی بگوئی دستوردهند همه جاگل محمدی بکارند که تولید ماده اولیه گلاب زیادشود ودستوردهند که گلابگیرفراوان باحقوق مکفی استخدام کنند وبانک مرکزی هم ارزش ریال رابالا برند که همه چیز ارزان شود البته این آخری مشکل گشای تمام مشکلات است حالا چه کسی میتوانداین مشکل راحل کند والله اعلم
اشتباه نکنید، دست کم پنجاه درصد خانوارهای ایرانی زیر خط فقر هستند.
سیمان پاکتی ۳۵۰۰۰افزایش نسبت به دو سال قبل ۵۰۰درصد فولاد ۲۰۰۰۰ افزایش نسبت به دو سال قبل ۶۰۰ درصد ، سفال ( آجر) در انواع سایزها افزایش نسبت به دو سال قبل ۱۰۰۰ درصد
آقای رئیسی ؛ من بنا ساختمان هستم ولی می فهمم که با کاهش ۶۰۰ درصدی ارزش پول ملی طبیعتا قیمت اجناس باید شش برابرشود ، پایین تر نگه داشتن زوری قیمت یعنی پرداخت یارانه دولتی که مخصوصا در مورد کالاهایی که امکان قاچاق دارند در طولانی مدت یعنی غارت منابع ملی ولی توجه شما را که قول داده اید سالی یک میلیون مسکن بیشتر تولید کنید به نکات ذیل جلب می کنم .
۱_ افزایش بیش از شش برابر برخی کالاها مثل سفال چرا باید اتفاق بیافتد ؟ آیا قیمت گاز شش برابر شده یا خاک رس یا حقوق کارگر ؟
۲_مفت تر از انرژی ونیروی انسانی در ایران چیست ؟
۳_ اگر قرار است فولاد وسیمان و.... با نرخ بین المللی ارائه شود کارخانه قیمت گاز وبرق را باید به نرخ بین المللی پرداخت کند و حقوق کارگر نیز به دلار ! مگر اینکه .....
۴_ مشاوران دولت تیره بخت قبلی به نظرم مرتب در گوش تصمیم گیران اقتصادی میخواندند که بازار باید توسط فرمول عرضه وتقاضا منظم شود ، این فرمول مربوط به یک اقتصاد سالم است نه اقتصاد فاسد اگر نظارت نباشد تولید کنندگان انحصاری ما پوست از سر مصرف کننده می کنند ! ( مانند خودروسازان )
من در انتخابات شرکت نکردم وصادقانه بگویم امیدی به شما ندارم چون معتقدم رئیس جمهور اختیاری ندارد .
همه صحبت در همان مگر اینکه است ...........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
برادرزردآلو کیلوئی ۵۰۰۰۰تومان نسبت به دوسال قبل۸۰۰درصد رشدبقیه میوه هاوسبزیات بهمین ترتیب گوشت مرغ تازه که دولت برای آن خوراک حیوان یارانه میدهد رشد۵۰۰ درصد نان سنگک اندازه قدیم ونه یک وجبی ۱۰۰۰۰ تومان درنانوائی های ازادپز نسبت به دو سال قبل رشد ۴۰۰ درصد همه چیزگران شده حقوق شما وکارگرانتان اگرچهاربرابرنشده حداقل سه برابرشده زیادنق نزنیم بگذاریدباتدبیروتعامل سازنده بادنیا به امید خدا کارها درست شود واینهمه‌دستورکارصادرنفرمائید
در سال ۹۸ یک‌سوم خانوارهای ایرانی در زیر خط فقر قرار داشته‌اند؛ موضوعی که به آن «نرخ فقر» گفته می‌شود. این گزارش درباره نرخ فقر سال ۹۹ آماری را منتشر نکرده؛ اما می‌توان پیش‌بینی کرد این نرخ در سال گذشته نیز افزایش یافته است
فکر کنید ببینید این دست آورد کی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوران فریبکاری تمام شده
اصلاحطلبان همان اصولگراها بودند
دیگه گول نمی خوریم
دفاع تمام قد وزیر خارجه روسیه از طالبان...!!
نظرات اقای اوجی ارزشمند است باید مورد توجه قرارگیرد. با تحریم ها نمی توان صحبت از اتفاقات خوب کرد.
احمدی نژاد بداند یکی از بانیان و مسببان وضعیت موجود است. هیچکس دوست ندارد با کسی که باعث فلاکت و بدبختی هموطنانش شده عکس بگیرد مگر دیوانه باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
زمان احمدی نژاد، نفت به بشکه ای بالای 100 دلار هم رسید
و این آقا سرمست از دلارهای نفتی، تحریم هارا کاغذ
پاره نامید و به ربش من و شما خندید و عکس یادگاری گرفت
انشاالله با تلاش وزیران بسیااار کار بلد دولت جدید باقی مردم ایران هم یا دارفانی رو وداع و به دیار باقی می شتابن یا میرن زیر خط فقر که هممون یه جا جمع بشیم دورهم!!
اقای لاهوتی بزرگوار دو سوم زیر خط فقر و فلاکت هستند با این اثبات تورم+فقر مساوی فلاکت
خط فقر یک میلیون و ۲۵۴ تومن؟؟؟
اگر شخصی روزانه فقط دو وعده فلافل بخورد میشود ۹۰۰ هزار تومن
با ۳۵۴ تومن باقی مانده باید اجاره خانه بدهد رفت آمد به محل کار کند اگر محصل است هزینه تحصیل بدهد و...
چطوری حساب کردید؟؟؟
عزیزان ایشان چاره ای جز توافق ندارند و مطمئن باشید که این توافق از برجام خیلی ضعیفتره ولی تریبون داران مثل بقیه مسائل کشور چنان تبلیغی راه بندازند که مردم هم باورشون بشه این دولت منجی آنهاست در صورتیکه این آقایان بخاطر منافع حزبی زندگی مردم را قربانی کردند وملت را شکنجه دادند تا ب مراد دل خویش برسند وگرنه برجام عالی بود واگر به همش نمی زدند وضع معیشت ما بیچاره ها اینقدر داغون نمیشد پس هرکاری بکنند حق ندارند شعارهای صد من ی غاز بدهند چون این همه بلایی که ب سرمون اوردن فقط وفقط بخاطر امیال نفسانی خودشون بوده وهرگز در خواب هم نمیتونند توافقی به خوبی برجام امضا کنند...
مموت
الان بیش از 80 درصد مردم زیر خط فقرند نه 30 درصد. تازه اگر هم 30 درصد شما هم باشه، اف بر شما که باعث و بانی آن خود شما هستید.
علیرعم اینکه اصلا و ابدا حتی ده درصد به این کابینه کم تجربه و نا آشنا و فاقد تخصص های کافی و مواصع تندی که می گیرند اطمینان ندارم

ولی با توجه به اوصاع اسفبار و فلاکت بار فعلی کشور و مردم بخاطر کشتار کرونا
و مشکلات بسیار بزرگ اقتصادی ناشی از ناکارامدی و فساد و
تحریم های کمر شکن که باعث شده تا ۷۰ میلیون نفر زیر خط فقر بروند

امیدوارم که همه به دولت رییسی کمک کنند تا بتواند با اتخاذ تصمیم های منطقی و علمی و کارامد موفق گردد .
متاسفانه رییسی وزرای خوبی را معرفی نکرده ..ضعیف و ناکارامد هستند ..کاملا مشخصه که ناوارد هستند ..و سفارشی
زنده باد ظریف که اینچنین آمریکا را به پای میز مذاکره کشاند .
اولین گزارش رسمی «خط فقر» / یک سوم خانوارهای ایرانی، زیر خط فقرند
جون مادرت اینو از کجات دراوردی این امار از کجا اومده چی میگید .
دقت کردید ؟!! بایدن سعی کرده پیام تمایل آمریکا برای شروع مذاکرات را ساعاتی قبل از پایان رسمی کار ظریف به دولت رئیسی برساند تا مبادا تمایل آمریکا به ادامه مذاکرات به نام وزارت خارجه جدید نوشته شود واجاره بهره برداری را عملا از آنها گرفته .
روسیه و چین و عربستان برای ایران نقشه کشیده اند!.... پاکستان و افغانستان مطیع و تابع عربستان هستند و عربستان می خواهد جای پای خود را در مرز ایران محکم کند تا در فرصت مقتضی به ایران ضربه بزند...!
حالتان خوب نیست نصف ملت زیر خط فقرند .کجای کار هستید بیدارشوید از خواب!!
سلام. لطفاً پیگیری کنید چرا حقوق بازنشستگان فرهنگی رو نمیدن؟ الان یکم شده قبلن سابقه نداشته تا این تاریخ ندن. مردم به پول نیاز دارن تو این گرونی. چیکار دارن میکنن.‌یادشون رفته حقوق ها رو بدن؟!
خیلی خیلی جالب و غم انگیز است که در دومین کشور ثروتمند جهان یک سوم مردمانش در فقر و فلاکتند و شاید هم بیشتر از ان....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
این دومین کشورراازکجادرآوردی وبگوبدانیم اولین کشورکجاست
البته این آمارکه بک سوم ایرانیهازیرخط فقرندآماری خوشبینانه وکمی گمراه کننده است اگربخواهیدآماردقیقتری ارائه دهیدباید
بفرمائیدنمام افرادیارانه بگیروآنانکه بخاطر آبرویشان نیازمند
یارانه هستندونمیگیرندواقعاً زیرخط فقرند یعنی بیش ازدوسوم جمعیت کشور والبته برای بهترشدن وضع معیشت مردم
نمایندگان مجلس هیچ اقدامی نخواهندکردچون اگربخواهندکار
درستی کنندنبایستی به برادران تبم اقتصادی دولت رای اعتماددهند وزیراقتصادکه‌هیچگونه تجربه ای عملی درامور
اقتصادی ندارندومیخواهندبا مالیات بیشتر وفقیرکردن کارافرینان
وتعطیل کردن کسب‌وکاروخراب وکنترل کردن بانک مرکزی وضع خراب راخرابترکنندوحتی اگروزیردیگری‌هم بودوبرنامه هائی برای بهمریختن کسب وکارهانداشت بازهم تابادنیا‌تعامل ودادوستد
نداشته باشیم وضع اقتصادیمان بهترنخواهدشدوباافزایش جمعیت بیکاروبی هنروضع بدترهم خواهدشدکدام کشوری دردنیا
میشناسیم که بدون ارتباط خوب اقتصادی باکشورهای دیگرو
پیشرفته تر مردمش دررفاه اسایش وامنیت اقتصادی باشند
یک سوم مردم (یعنی 33 درصد) زیر خط فقر هستند؟!!!! کجای کارید؟ حداقل 75 در صد مردم ایران زیر خط مطلق فقر هستند و در حدود 15 درصد در لبه های خط فقر یعنی با وزش یک نسیم بطور مستقیم به زیر خط فقر سقوط خواهند کرد.البته مهم نیست
حقوقی و مدیران سهام#وهنر 6 ماهه چه بلایی سر سهامداران آوردن و سهم را قفل صف فروش کردند و سرمایه ملت را گروگان گرفتند!! هیچکسی هم از سازمان بورس پاسخگو نیست #کلاهبرداری #عدم نظارت
راه حل هر مشکلی در هر سطحی در درجه اول واقع بینی نسبت به آن مشکل است که متاسفانه در بین مسولان مملکت ما خصوصا در بین اصولگرایان و ایدئولوژی که دارند این واقع بینی هیچ جایگاهی ندارد و فقط مشغول پاک کردن صورت مسئله و ماست مالی کردن هستند و نتیجه اش می شود هر سال بدتر از سال قبل که البته رسیده به هر روز بدتر از روز قبل... تحریم ها کمر مملکت را شکسته و ما همچنان مشغول شعار سردادن هستیم...
اره فقط یک سوم دو سوم هم خر پولند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار