بازدید 4545

مخالفت مس کرمان با رقم درخواستی هوادار برای فروش امتیاز

به نظر می رسد معامله تیم هوادار تهران با کرمانی ها سر نگرفت و تیم مس ایران قرار نیست در لیگ بیست و یکم حضور داشته باشد!
کد خبر: ۱۰۷۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ 22 August 2021

درحالی که صبح امروز شکل جدیدی از انتقال امتیاز یک تیم لیگ برتری به مس کرمان مطرح شد، میثم پاریزی از اعضای مدیریتی باشگاه مس این موضوع را به طور کلی رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می رسد معامله تیم هوادار تهران با کرمانی ها سر نگرفت و تیم مس ایران قرار نیست در لیگ بیست و یکم حضور داشته باشد!

پاریزی یکی از مدیران تیم کرمانی در این باره گفت: باشگاه صنعت مس کرمان با رد شایعات مطرح شده در خصوص خرید امتیاز تیم لیگ برتری، به این مهم اعتقاد دارد که تیمی که خواهان حضور در لیگ برتر فوتبال است، باید با اتکا به توانمندی و شایستگی ظرفیت هایش این مسیر را طی کرده و با صعود از مسیر قانونی و بازی‌های لیگ دسته اول گام به لیگ برتر گذارد.

وی در رابطه با اخبار منتشر شده پیراتمون مذاکره برای خرید این امتیاز، عنوان کرد: پیشنهاداتی از سوی فروشنده مطرح شده بود، اما مجموعه باشگاه مس و مقامات شرکت ملی صنایع مس ایران، در نهایت تصمیم دیگری را اتخاذ کردند.

پیش از این محسن سلاجقه از دیگر اعضای مدیریتی باشگاه مس کرمان نیز در برنامه میدان از شبکه استانی کرمان این موضوع را عنوان کرده بود که در رابطه با خرید امتیاز تیم هوادار، فروشنده پیشنهاداتی را برای شرکت مس مطرح کرد که این موضوع در شرکت مس مورد بررسی قرار گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان