بازدید 5217
۲
اعتراف سرمربی روس‌ها

آلکنو در المپیک توکیو مشغول مشاوره به تیم روسیه بود!

کد خبر: ۱۰۶۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 13 August 2021

سرمربی والیبال روسیه اذعان داشت که در طی بازی های المپیک با سرمربی سابق ایران در گفتگو بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار نهایی والیبال المپیک توکیو دو تیم کمیته المپیک روسیه و فرانسه برابر هم به میدان رفتند که فرانسه ۳ بر ۲ به برتری رسید و قهرمان شد.  

تووماس ساملوو سرمربی تیم ملی والیبال روسیه پس از شکست مقابل فرانسه و کسب مدال نقره، گفت: قبل از بازی این فکر وجود داشت که می توانیم برنده شویم و طلا بگیریم. رسیدن به المپیک رویای کودکی بوده است. زمانی که هشت سالم بود آرزوی المپیک را داشتم و خوشحالم که پس از برگزاری یک تورنمنت عالی به آنجا رسیدم.  

سرمربی والیبال روسیه در پاسخ به اینکه آیا تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس، هدایت تیم ملی والیبال روسیه برعهده خواهید گرفت یا خیر؟  گفت: هنوز نمیدانم. ما اکنون در مورد مسابقات قهرمانی اروپا فکر می کنیم.  بیایید کمی استراحت  کنیم و بعد از مدت کوتاهی دوباره جمع می شویم. باید بگویم که زندگی ادامه دارد.

سرمربی والیبال روسیه درباره به تعویق افتادن المپیک به مدت یک سال گفت: فکر می کنم این تعویق به ما کمک کرد.  برای من افتخار بزرگی است که در تیم ملی روسیه کار کنم.

ساملوو در واکنش به اینکه  آیا با مربیان روسی در طی بازی های المپیک تماس داشته یا خیر؟ اظهار کرد: ما در طول بازی های المپیک با ولادیمیر آلکنو (سرمربی والیبال ایران در المپیک ۲۰۲۰) ملاقات کردیم و در مورد تیم های خود به صحبت پرداخته و نظرات خود را به اشتراک گذاشتیم.  با الکسی وربوف پس از هر یک از پیروزی هایمان صحبت هایی را انجام می دادیم.  علاوه بر این با مربیان دیگر روسی هم در ارتباط بودیم.  

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهتر نیست این مربی روسی را بندازید بیرون
این روس ها همیشه خاپن و غیرقابل اعتماد بودند.
خاک بر سر ما با این سرمربی انتخاب کردنمون.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل