بازدید 47677
دو هزار و پانصد و پنجاه و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

نظر رحیم پور ازغدی درباره افشاگران فضای مجازی / کوشکی: رئیسی مراقب باشد که دولتش دولت سوم احمدی‌نژاد نشود / انتقادات تند و تیز نماینده اسبق قم از زاکانی / حرکت معنادار سفیر روسیه و انگلیس در تهران

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند میرسلیم: دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال تضعیف نظام است / پیش‌بینی یک اصولگرا از جلسات رای اعتماد به وزرای رئیسی در مجلس / وزیر کشور: برگزاری مراسم عزاداری در اماکن سربسته و دسته روی در خیابان‌ها ممنوع و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ 11 August 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

امام‌جمعه یزد: تربیت درست افراد از کودکی تا بزرگسالی وظیفه روحانیون است

آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد: برای برطرف کردن آسیب‌ها، باید از ابتدای کودکی و ورود به مدرسه با آموزش صحیح پایه‌های ایمانی کودکان تقویت شود که اگر چنین شد، روحیه تعهد و مسئولیت‌پذیری در آنها شکل گرفته و هویت خود را به درستی پیدا کرده و کمتر دچار پوچی و انحراف خواهند شد. نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه ریشه تحول در جامعه، تحول در آموزش است بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف طلاب و روحانیون که تا حدودی از آن غافل بوده‌ایم تربیت درست افراد از کودکی تا بزرگسالی است؛ بنابراین، باید برای فعالیت در بحث آموزش و پرورش جوانان خوش‌فکر، خودباور و متعهد برنامه‌ریزی مناسبی از سوی حوزه‌های علمیه صورت بگیرد تا شاهد تحول در جامعه باشیم./ایرنا

عذرخواهی مسئول هیأت علمدار مشهدالرضا بابت تخلفات کرونایی این هیأت

مداح و مسئول هیأت علمدار مشهدالرضا بابت تخلفات کرونایی به وجود آمده در شب اول محرم در این هیأت عذرخواهی کرد. مهدی اکبری با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با اشاره به تأکید امروز رهبر انقلاب به هیأت‌ها مبنی بر رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم بابت تخلفات کرونایی به وجود آمده در شب اول محرم در این هیأت عذرخواهی کرد و گفت هیچ عمدی در کار نبوده است. 

متن یادداشت این مداح به شرح زیر است: با سلام. در مورد مسئله پیش آمده در شب اول محرم که هیچ عمدی هم در کار نبوده، با توجه به تذکرات لازم از سوی مسئول محترم سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و ناظر ایشان که دیشب در هیأت حضور داشتند، مساله فاصله‌گذاری و رعایت اصول بهداشتی انجام شده و من از طرف خودم و خادمین هیأت به خاطر نگرانی پیش آمده عذرخواهی می‌کنم.  به امید دفع رفع بلا؛ امیدوارم آرامش مهمان قلب‌هایمان باشد. یاحسین. انتشار تصاویری در رسانه‌ها از بی‌توجهی یک هیأت مذهبی در مشهد به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت‌ نشدن صحیح فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم شب اول محرم توسط این هیأت در شرایطی که مشهد در شرایط بحرانی کرونا قرار دارد، با واکنش‌های گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

واکنش تند مشاور وزیر کشور به عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برخی عزاداری‌ها

مشاور وزیر کشور به عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برخی عزاداری‌های محرم در وضعیت اوج کرونا واکنش نشان داد. روح الله جمعه ای مشاور وزیر کشور در واکنش به انتشار تصاویر عزاداری محرم و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نوشت: این تصاویر بازنمایی غوغای خوارج و ماجرای قرآن بر سرنیزه کردن ظاهربینان جاهل در صفین است.

دو خطیب مشهور به کرونا مبتلا شدند

حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی عضو هیات علمی جامعةالمصطفی قرار بود دهه اول ماه محرم در حسینیه آیت‌الله حق‌شناس و شب‌ها در مسجد جامع امام صادق (ع) در اقدسیه منبر برود که با این شرایط در این برنامه‌ها حضور پیدا نخواهد کرد. همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی قمی استاد حوزه علمیه قم، چند روزی است که به کرونا مبتلا شده است و براساس اعلام اعضای خانواده‌اش حال نامساعدی دارد.

درخواست آرامستان مشهد از تاکسیرانی برای کمک به جابجایی فوت‌شدگان

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: بنا به درخواست سازمان فردوس‌ها، فراخوانی به رانندگان تاکسی‌های وَن برای کمک به بهشت رضا(ع) و بهشت رضوان ارسال شده است و افرادی که تمایل داشته باشند می‌توانند درخواست‌شان را ارائه کنند. احمد محبی درباره پیامک زیر مبنی بر: «با عنایت به شروع موج پنجم کرونا و کاهش تقاضای سفر و نظر به اعلام سازمان فردوس‌ها در خصوص کمبود آمبولانس جهت جابه‌جایی فوتی‌های کرونا از بهشت رضوان به محل‌های دفن، تاکسیرانان محترمی که تمایل به همکاری با سازمان فردوس‌ها در جابجایی اموات (پس از فرآیند تغسیل و سم زدایی کامل با رعایت تمامی استانداردهای بهداشتی که هیچ گونه خطری متوجه شخص تاکسیرانان نخواهد بود) را دارند ظرف مدت ۲۴ ساعت با ارسال کد ملی خود به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۳۰۵ اعلام آمادگی نمایند. بدیهی است حق الزحمه پرداختی متعاقباً اعلام خواهد شد» که به رانندگان ون ارسال شده است. وی اظهار کرد: به دلیل افزایش تعداد فوتی‌ها، سازمان فردوس‌ها دچار کمبود آمبولانس شده است؛ بنابراین، برای سرویس‌دهی و جابه‌جایی اجساد در داخل بهشت رضا (ع) یا رضوان اعلام نیاز کرده و این پیامک را ارسال نمود. نمونه این کار سال گذشته برای اداره پست هم انجام شد و در آن زمان با توجه به درخواست اداره پست، حدود ۷۰ خودرو به این اداره کمک کردند. اکنون با توجه به کاهش زائر وضعیت خودروهای ون مقداری کساد است و می‌توانند با توافقی که با سازمان فردوس‌ها می‌کنند، چند روز در آنجا فعالیت داشته باشند.

نماینده مجلس: در گیلان بیمارستان ها جا ندارند؛ بیماران را در خیابان ها می خوابانند

یک عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: به دلیل کمبود تخت در بیمارستان ها، بیماران را در خیابان ها بستری می کنند و حتی دارو و تجهیزات هم وجود ندارد. کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) با بیان اینکه فاجعه ای در استان های شمالی در حال رخ دادن است، گفت: بیمارستان ها جا ندارند و بیماران را در خیابان ها می خوابانند. حتی دارو و تجهیزات هم وجود ندارد به طوری که از بعد از شیوع کرونا تاکنون شب گذشته بیشترین فوتی را در گیلان داشتیم. وی افزود: تیمی تشکیل و به وضعیت استان های شمالی کشور رسیدگی شود. دارو و تجهیزات وجود ندارد. بیمارستان ها هم تختی برای بستری ندارند و اصلا جا ندارند. وضعیت به جایی ای رسیده که بیشتر بیماران کرونایی را در محوطه حیات بیمارستان بستری می کنند. از سپاه بخواهید که بیمارستان های صحرایی را تجهیز کند. نباید وضعیت را آسان گرفت. علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: مجمع نمایندگان استان گیلان در یادداشتی درخواست کرده که مردم به دلیل شیوع بیش از حد کرونا به استان گیلان سفر نکنند.

وزیر کشور: برگزاری مراسم عزاداری در اماکن سربسته و دسته روی در خیابان‌ها ممنوع

رحمانی فضلی، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: برگزاری مراسم عزاداری در اماکن سربسته ممنوع است. وی افزود: ضمن تشکر از همه کسانی که در این مناسبت و مناسک مذهبی رعایت کامل پروتکل ها را انجام می دهند اما باید توجه داشت عدم انجام رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه در اماکن سرپوشیده، مساله کنترل بیماری را در کشور دچار اشکال می کند. وی تاکید کرد: با توجه به شرایط جدید، طبق پیشنهاد جدیدی که وزارت بهداشت در جلسه امروز ارائه دادند، مصوب شد که در اماکن سربسته مراسم از امشب برگزار نشود و همچنین "دسته روی" در خیابان ها قطعاً ممنوع است و این موضوع به نماینده سازمان تبلیغات اسلامی جهت اجرای دقیق ابلاغ شد. رحمانی فضلی  با بیان اینکه از همه هیات ها، مساجد و  برگزار کنندگان  مراسم، واقعا عاجزانه تقاضا می کنیم که مسائل مربوط به پروتکل های بهداشتی و ابلاغیه های مصوب قرارگاه و ستاد ملی را حتما مراعات کنند.

حرکت معنادار سفیر روسیه و انگلیس در تهران

ملاقات لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران با رئیس جدید نمایندگی دیپلماتیک انگلیس در ایران سیمون شرکلیف در راه پله تاریخی؛ جایی که کنفرانس تهران سال ۱۹۴۳ در آن برگزار شد. در این عکس صندلی نماینده آمریکا خالی است و به زعم عده ای می‌تواند نشانگر تصمیمات مهم و همچنین دهن کجی به استقلال کشور باشد.

نظر رحیم پور ازغدی درباره افشاگران فضای مجازی / کوشکی: رئیسی مراقب باشد که دولتش دولت سوم احمدی‌نژاد نشود / انتقادات تند و تیز نماینده اسبق قم از زاکانی / حرکت معنادار سفیر روسیه و انگلیس در تهران

انتقادات تند و تیز نماینده اسبق قم از زاکانی

نماینده اسبق مجلس با انتقاد از زاکانی تصریح کرد، همانطور که در ایام تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم در سال 1398 هم گفته شد، باید نسبت به کسانی که می خواهند به جای پیگیری مطالبات مردم قم، از قم بعنوان نردبانِ رسیدن به پست و مقام استفاده کنند و برای خود جایگاه و اعتبار کسب کنند، حساس باشیم.حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی در ابتدای جلسه هفتگی مجمع هماهنگی پیروان امام ورهبری استان قم گفت: چند مناسبت و موضوع قابل توجه در هفته جاری و هفته گذشته داشتیم. اول مراسم تنفیذ ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری و مراسم تحلیف ریاست جمهوری منتخب در مجلس شورای اسلامی بود. امیدواریم با آغاز به کار دولت جدید و معرفی کابینه کارآمد و توانمند، گام بلندی در حل مشکلات جامعه برداشته و با رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای جناب آقای رئیسی، شرایط تحقق دولت قوی فراهم شود.

حجت الاسلام بنایی افزود: مساله دوم، موضوع استعفای نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و نامزدی تصدی پست شهرداری تهران توسط شورای اسلامی شهر تهران است. در اینجا چند نکته قابل توجه است: اول اینکه واقعاً دوست ندارم و شما هم طبعا دوست ندارید که از اشخاص نام برده شود ولی چون مساله یک مصداق بیشتر ندارد، من هرچه بخواهم اسم نبرم، شما به ناچار به آن منتقل خواهید شد.وی افزود: اگر بخواهیم مطلب را به صورت شفاف مطرح کنیم، باید بگوییم اصل ماجرا به انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه قم بازمی‌گردد. با اعلام عدم حضور آقای دکتر لاریجانی در مسئله انتخابات، تحرکات جدیدی برای دستیابی به کرسی نمایندگی قم در مجلس صورت گرفت و نهایتاً با ورود کاندیدای استقراضی به قم، لیست سه نفره قم بسته شد.

حجت الاسلام بنایی سپس گفت: بنده در اواخر آبان سال ۱۳۹۸ در دیدار با یکی از بزرگان جریان اصولگرایی، گفتم ورود آقای زاکانی به قم، اولاً موجب واگرایی و ناامیدی نیروهای جوان و مومن و انقلابی خواهد شد و ثانیا این کار یک نوع توهین و تحقیر یک شهر یک میلیون و نیم نفری است؛ شهری که همیشه در انقلاب محل زایش نیروهای انقلابی و تربیت کادرهای نظام بوده است، مضاف بر آن؛، کاندیدای شما اهل و ساکن قم نیست و فقط در ایام تحصیل در دانشگاه با چند دانشجوی قمی هم دوره بوده است. ولی آن شخصیت محترم گفت این پیشنهاد دوستان بوده و بعلاوه آقای زاکانی در پردیسان قم منزل دارد و همین مقدار برای صدق سکونت در قم کافی است.

پیش‌بینی یک اصولگرا از جلسات رای اعتماد به وزرای رئیسی در مجلس

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: من معتقدم با توجه به اینکه چندان هماهنگی لازم انجام نشده است جلسات پرتنشی داشته باشیم و بحث و گفتگوها در رابطه با وزرا خیلی جدی باشد؛ مخصوصا وزرایی که قبلا وزیر بودند یا الان مجددا می خواهند که وزیر باشند.حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا در خصوص اعتماد مجلس به ارائه کابینه توسط رئیس جمهور اظهار کرد: قاعدتا مجلس بر اساس شاخصه هایی که نمایندگان دارند و توافق جمعی باید سلایق تک تک وزرا را بررسی کنند و برای اینکه دولت سریع تشکیل شود، باید رایزنی ها قبل از طرح این موضوع در صحن علنی مجلس انجام شده باشد و مردم معطل کشمکش های سیاسی داخل مجلس نشوند. خیلی سریع دولت به کار اصلی خود بپردازد و در صدد حل مشکلات باشد.او افزود: به نظر می رسد دولت آقای رئیسی اگر هماهنگ شده باشد در همان وقت قانونی مورد تایید قرار خواهد گرفت و همه وزارتخانه ها مشخص خواهد شد.کنعانی مقدم تصریح کرد: من معتقدم با توجه به اینکه چندان هماهنگی لازم انجام نشده است جلسات پرتنشی داشته باشیم و بحث و گفت‌وگوها در رابطه با وزرا خیلی جدی باشد مخصوصا وزرایی که قبلا وزیر بودند یا الان مجددا می خواهند که وزیر باشند.

حکم محکومیت «عباس آخوندی» صادر شد

«عباس آخوندی» به اتهام "نشر اکاذیب" در دادگاه تجدید نظر استان تهران محکوم شد. در پی شکایت سید مهدی هاشمی علیه "عباس آخوندی" وزیر سابق راه و مسکن دایر بر "نشر اکاذیب" شعبه ۷۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران، حکم قطعی محکومیت این متهم را صادر کرد. در رای بدوی، عباس آخوندی به ۶۰ ضربه شلاق و ۳ ماه حبس محکوم شده بود.

تذکر نماینده مجلس به وزیر کشور درباره ورود نیروهای نظامی و امنیتی افغان به زابل

نماینده مردم زابل در مجلس طی تذکر شفاهی به وزیر کشور، از ورود نیروهای نظامی و امنیتی افاغنه با تجهیزات خود به زابل انتقاد کرد.حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس امروز (چهارشنبه 20 مرداد) در صحن علنی مجلس طی تذکری شفاهی به وزیر کشور، از ورود نیروهای نظامی و امنیتی افاغنه با تجهیزات خود به زابل انتقاد کرد.وی افزود: ورود نیروهای نظامی و امنیتی افاغنه با تجهیزات خود به زابل موجب احساس ناامنی و دل نگرانی در مردم شدند که در تاریخ بی سابقه بوده است.دهمرده در مورد این مساله خطاب به رحمانی فضلی گفت که چرا این روند را در پیش گرفته است چرا که این موضع باعث شرمندگی ما است.نماینده زابل در ادامه ضمن طرح مسائل و مشکلات مردم سیستان و بلوچستان دولت و مجلس خواست تا به داد مردم برسند.

عراق: ایران و عربستان در بغداد در حال مذاکره هستند

وزیر امور خارجه عراق با تاکید بر ادامه تلاش‌های این کشور برای کمک به تنش زدایی میان برخی کشورهای منطقه، گفت: مقامات ایران و عربستان درحال مذاکره درباره برخی از مسائل خود در بغداد هستند.

میرسلیم: دشمن با استفاده از فضای مجازی، به دنبال تضعیف نظام است

میرسلیم نماینده تهران در مجلس از موافقان طرح محدود سازی اینترنت موسوم به طرح صیانت است که در کمیسیون فرهنگی مجلس در حال بررسی و تصویب است.مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم گفته است که فضای مجازی در ایران «تحت اشراف دشمن» است.امروز فضای مجازی کشور با زیرساختی که دولت قبل با گشاده دستی، در اختیار آنها قرار داد، نحت اشراف دشمن است که از تمام امکانات تبلیغی خود برای حفظ نفوذ و تسلط بی حد و حصر خود برای تضعیف نظام و اشاعه مفاسد استفاده می کند.

کوشکی: رئیسی مراقب باشد که دولتش دولت سوم احمدی‌نژاد نشود

محمد صادق کوشکی، فعال و تحلیلگر سیاسی درباره آنچه تا کنون پیرامون موضوع کابینه دولت سیزدهم رخ داده است به «مثلث‌آنلاین» گفت: «آقای مخبر که به عنوان معاون اول دولت منصوب شده است، فردی با انگیزه و پر انرژی است و نگاهی منفی به او وجود ندارد؛ هرچند باید منتظر ماند و عملکردش در دولت را دید اما برخی اسامی دیگر که به گوش می‌رسد واقعا نگران‌کننده است و امیدوارم آقای رئیسی در انتخاب کابینه‌اش دقت لازم را داشته باشد و بداند که برای تمام وزارت‌خانه باید افرادی را انتخاب کند که تخصص و تجربه کافی داشته باشند.» او درباره اینکه مجلس باید چه رویکردی در قبال بررسی وزرا داشته باشد، بیان کرد: «مجلس باید کار حرفه‌ای خود را انجام دهد و اصلا نباید تعارف داشته باشد و اگر وزیری به نظر نمایندگان شایستگی و صلاحیت لازم را نداشت، نباید به آن رأی اعتماد بدهند نمایندگان مجلس وکلای ملت هستند و از مردم رأی گرفته‌اند تا از حقوق مردم دفاع کنند و حتما مردم انتظار دارند که فردی نالایق وزیر نشود.» این فعال سیاسی درباره سهم‌خواهی‌هایی که انجام می‌شود، اظهار کرد: «ببینید به هر حال سهم‌خواهی‌های گروه‌های سیاسی بعد از روی کارآمدن هر رئیس‌جمهوری یک عرف سیاسی است. من نمی‌گویم این عرف خوب است که اتفاقا بد هم هست اما به هر حال وجود دارد و حتی آقای هاشمی رفسنجانی با آن قدرتی که داشت هم زیر بار برخی شخصیت‌ها رفت. مثلا زیر بار وزارت آقای میرسلیم برای باج‌ دادن به مؤتلفه رفت اما حتما شایسته است که رئیس‌جمهور تا می‌تواند مقابل سهم‌خواهی‌ها بایستد و به صورت مستقل تصمیم‌گیری کند».

نظر رحیم پور ازغدی درباره افشاگران فضای مجازی

حسن رحیم پور ازغدی در توئیتی نوشت: سوال: در هفته امر به معروف هستیم. نظرتان در مورد افشاگری ها در فضای مجازی چیست؟

جواب: از هرچه افشای مظالم اجتماعی است و سازمان‌دهندگان "مفاسد عرصه عمومی" را بی‌حیثیت کند، باید حمایت کرد. کارشان عبادتی بزرگ و مصداق مقدس"نهی ازمنکر" است و اگر این صداها نباشد، فساد، سیستماتیک و نهادینه خواهد شد.
خوشا فریادشان که کار ابوذری به هر هزینه‌ای می‌ارزد و پاداش الهی بس بزرگ در انتظار افشاگران اختلاس و رشوه و رانت و خیانت و فساد است.
مواردی نیز که بی‌سند و با ظن و احتمال و از سر کینه و حسد و انتقام و باج خواهی و افترا باشد، بدا به حال دروغ‌پراکنان و ویل لکل همزه لمزه.

شمخانی: موانع سیاسی برای عضویت ایران در پیمان شانگهای برداشته شد

دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز چهارشنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد که موانع سیاسی پیوستن ایران به پیمان شانگهای برطرف شده است.علی شمخانی در توئیتی نوشت:‌ ساعتی قبل در گفت‌وگو با دوست و همکارم جناب آقای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه تحولات افغانستان، سوریه و خلیج فارس را بررسی کردیم. خوشبختانه موانع سیاسی برای عضویت ایران در پیمان شانگهای برداشته شده و با طی تشریفات فنی، عضویت ایران نهایی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳۱
ضرباتی که ایران از انگلیس و روسیه خورده از هیچ دشمنی نخورده

این دو کشور خائن بیشتر از نصف اراضی ایران را از آن جدا کردند

مرگ بر انگلیس
مرگ بر روسیه
سید با این کابینه به کاهدان زد دولت سوم احمدی نژاد هست
خیلی زیادی دیگه حرف میزنیا میر سلیم
چرا اوضاع اسفناک و مملکت رها شده چرا نگرانت نمیکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای وحیدی ادم خوبی است ولی من با وزیر شدن ایشان با عنوان وزیر کشور ( سیاسی ترین وزارتخانه ) با سا بقه نظامی شدیدا مخالفم
حکم محکومیت «عباس آخوندی» صادر شد) اقای سید مهدی هاشمی باید مدرکش تحصیلیش را رو میکرد تا مردم هم ببینند نیازی به شکایت نبود حالا بالاخره معلوم نیست مدرک تحصیلی هاشمی چه جوریه
خوشا به حال مردم قم که از دست زاکانی راحت میشوند و مایه تاسف برای مردم تهران
عکس سفرای انگلیس و روسیه معنای جالبی دارد. بسیار جالب. دقیقا یک مقاله نوشتن انگار.
این آقای کوشکی چرا هی پشت سر هم در مورد دولت احمدی نژاد نفرت پراکنی میکند دولت آقای احمدی‌نژاد با آن سوابق و خدمات فراوان. شده تیغ چشم شما اکثر وزرای احمدی نژاد پر توان و مردمی بودن مثل اینکه انتقاد از احمدی‌نژاد شده یک فضیلت. ،
اگر آقای علم الهدی کسر شأن نمیدونه بنده چند روز تاکسی خودمو در اختیار ایشان قرار میدم تا هم همکاری کرده باشند و هم شاهد نتیجه تفکر خودشان در مشهد باشند
درود بر غيرت اقاى ظريف. افرين.
✍️آیا انتشار این تصویر همزمان با اوج‌گیری کرونا و واردات میلیون‌ها دز واکسن #آسترازنکا_انگلیسی و #اسپوتنیک_روسی مشکوک نیست؟
این نشانه بزرگی هست که چه از قدیم تا الان روسیه و انگلیس در ضاهر با هم دشمن ولی سر منافع کشورهای یشان با هم هماهنگ هستند، در زمان قاجار نیز برای جدا کردن خاک ایران با هم هماهنگ بودن،درست عبرت فراموش نشود
من مخالفم امور اجتماعی در ایران هستم ولی موافق رسیدن ایران به بمب اتمی و کوتاه کردن دست آمریکا و روسیه و انگلیس هستم
منظور این دو کشور راهزن چی هست ش
اون صندلی وسط رو هم برای سفیر چین خالی گذاشتند.
دوستی روسیه با ایران، دوستی خاله خرسه هست،وی دوستی ظاهری و سطحی خود را در سوریه نشان داده، روسیه دوست دارد ایران همواره با آمریکا درگیر بماند و تا خودش از گزند پاپیچ شدن آمریکا به روسیه در امان بماند، همانطور که ظریف هم گفته بود آنها مخالف به نتیجه رسیدن برجام بودند مانند نتانیاهو و پامپو و ترامپ و بولتون. مراقب موذی گری آنها باشید.
عذرخواهی مسئول هیأت علمدار مشهدالرضا بابت تخلفات کرونایی این هیأت

اطلاع رسانی شود تا افراد جدیدی به این هیئت و موارد مشابه نروند چون احتمال بیماری فراوان است .
عذرخواهی مسئول هیأت علمدار مشهدالرضا بابت تخلفات کرونایی این هیأت

اطلاع رسانی شود تا افراد جدیدی به این هیئت و موارد مشابه نروند چون احتمال بیماری فراوان است . و همه افراد هیئت تخت نظر کادر درمان قرار بگیرند تا باعث انتقال بیماری در سطح شهر نشوند.
جناب کوشکی یه نگاه به لیست وزرای پیشنهادی و انتصاب های چند روزه آیت الله رییسی بندازه بد نیست عملا دولت سوم احمدی نژاد تشکیل شده
اینترنت شوخی بردار نیست. با اعصاب مردم بازی نکنید. مثل بنزین میشود و بدتر از آن
جناب آقای رحیم پور ازغدی کاملا درست می فرمایند
چه عجب از اقای کوشکی هم نظر خیرخواهانه دیدیم.
با تردد نیروهای امنیتی و نظامی افغان در شهر زابل باید برخورد جدی صورت گیرد. این مسائل خیلی سریع میتواند به یک چالش امنیتی جدی منجر شود که به فجایعی منجر شود که ملت درد بحران کرونا را در سایه آن فراموش کند.
جالبه اقای شمخانی تحولات را بررسی کرده مرحبا .یادمه تحولات طالبان را هم بررسی کردی مخصوصا که با امریکا بشدت میجنگیدن و الان مشخصه
اکثر وزرا مربوط به دوره احمدی نژاد هستن. تکرار مکررات
"""به زعم عده ایی نه """
به زعم همه ""تابناک""
چر ا بیماری کرونای برخی را اعلام می کنید مگر اینها با بقیه مردم فرق می کنند
اقای رییسی لطفا اهمیتی به نظرات خود تحلیل گر پندارها ندهد!!!
حرکت معنادار سفیر روسیه و انگلیس در تهران !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شاید دلشان میخواهد صندلی خالی را با عکس گریبایدوف پر کنند !
انتظار تیمی قویتری را از رییس جمهور داشتیم. پاک نومید شدیم
یکبارهم ازامثال این ازغدی درموردفقروبیکاری واعتیادوبخصوص کرونابپرسید!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل