بازدید 7736
۲

دستبرد به خانه پدر شوهر با همدستی ۲ مرد زن نما

کد خبر: ۱۰۶۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶ 11 August 2021

زن جوان برای انتقام از شوهرش با همدستی دو نفر از همکارانش به خانه شوهرش و پدر او دستبرد زد.

به ‌گزارش ایران، خرداد امسال وقوع 2 سرقت از منزل یک پدر و پسر به مأموران کلانتری111 هفت چنار اعلام شد که پس از تحقیقات مقدماتی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه هشتم قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه «علی عزیزخانی» رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، سارقان هر دو خانه مشترک بوده و ردپای دو نفر در این سرقت‌ها به‌دست آمد.

سارقان با یک دستگاه خودروی سواری پژو به‌محل‌های سرقت مراجعه کرده و در هر 2 سرقت، سرنشین خودرو با استفاده از لباس مبدل زنانه به محل سرقت مراجعه و با سرقت طلاهای موجود در خانه هر 2 متهم از محل گریخته بودند. در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که پسر خانواده به‌تازگی با همسر خود اختلاف شدید پیدا کرده و به‌تازگی عروس خانواده خانه مشترک را ترک کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مالک خودرو شناسایی و با هوشمندی کارآگاهان مشخص شد که مالک خودرو، همکار عروس خانواده است، افزود: با هماهنگی‌های قضایی عروس خانواده دستگیر شد و به‌سرقت از منزل همسر و پدر همسرش با همکاری 2 تن از همکارانش اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را 10 میلیارد ریال برآورد و با دستگیری سایر متهمان و کشف اموال سرقتی از منزل متهمان، هر 3 متهم روانه دادسرا شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بعضی زن ها با همکارانشون از شوهراشون راحترن
چه خبره هم مالباخته ها رو در دو جا متهم خطاب کردی هم سارقان رو
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی