بازدید 10482

فروشگاه گاستروبک

ما در انتهای این مطلب با معرفی فروشگاه گاستروبک شاپ به شما کمک خواهیم کرد تا برای خرید انواع لوازم برقی نمایندگی معتبر این برند را در ایران بشناسید و خرید کالای مورد نظر خود را با قیمتی مناسب انجام دهید.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ 12 August 2021

در حال حاضر لوازم برقی خانگی با برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است. گاستروبک gastroback یکی از این برندها است که محصول کشور آلمان می‌باشد. لوازم خانگی گاستروبک ضمن برخورداری از زیبایی ظاهری از کیفیت بالایی نیز بهره‌مند است. ما در ادامه بیشتر به معرفی این برند خواهیم پرداخت. اگر شما قصد خرید لوازم خانگی برقی دارید و یا مایلید برای تهیه جهیزیه یکی از برندهای با کیفیت و خوش ساخت موجود در بازار را انتخاب کنید، لوازم خانگی گاستروبک آلمان می‌تواند یک انتخاب عالی به شمار آید.

درباره برند گاستروبک

همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم، برند گاستروبک Gastroback ساخت شرکت گاستروبک آلمان می‌باشد. این شرکت از آغاز فعالیت خود سعی کرده محصولات مختلفی را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه نماید. محصولات برند گاستروبک شامل دستگاه‌های مختلف قهوه ساز و اسپرسوساز، مخلوط کن، همزن، آبمیوه گیری، جاروبرقی، چرخ گوشت و ماکروویو و ده‌ها محصول دیگر می‌شود که همگی از کیفیت بالایی برخوردارند. این شرکت در طراحی و تولید محصولات متنوع خود سعی داشته از فناوری‌های روز دنیا استفاده نماید و لوازم خانگی گاستروبک را با ظاهری زیبا و عملکردی آسان برای تمام کاربران تولید نماید. یکی از نکات مهم دیگری که شرکت gastroback در تولید لوازم خانگی گاستروبک به آن توجه داشته، موضوع تغذیه سالم است. در گذشته بسیاری از دستگاه‌هایی که تولید می‌شد ممکن بود در حین روند خرد کردن و یا آب‌گیری و .. باعث شود تا مواد غذایی، میوه و سبزیجات ارزش غذایی خود شامل ویتامین‌ها و پروتئین‌ها را از دست بدهند، اما برند گاستروبک سعی کرده آن دسته از لوازم خانگی را که ارتباط مستقیمی با مواد غذایی دارند را به گونه‌ای تولید نماید که بتوانند مواد معدنی موجود در مواد مختلف را حفظ نمایند. به همین جهت دستگاه اسموتی ساز، آبمیوه گیری‌ها و همچنین مخلوط کن‌های برند گاستروبک توانسته در بین برندهای مختلف لوازم برقی آشپزخانه، جزء بهترین محصولات شناخته شود.

انواع محصولات برند گاستروبک

شرکت گاستروبک آلمان، لوازم برقی خانگی خود را در دسته‌های مختلفی تولید کرده که فروشگاه اینترنتی گاستروبک شاپ که نمایندگی این برند را در ایران دارا می‌باشد تمامی این محصولات را در اختیار مشتریان قرار داده است. دسته‌های مختلف لوازم برقی خانه و آشپزخانه این برند شامل موارد زیر می‌شود.

  • کتری برقی و چای ساز
  • قهوه ساز و اسپرسوساز
  • مخلوط کن و اسموتی ساز
  • آسیاب
  • همزن و میکسر و ماشین آشپزخانه
  • مولتی کوکر
  • جاروبرقی
  • آبمیوه گیری و آب مرکبات گیر
  • غذاساز و خردکن
  • ساندویچ ساز و گریل
  • پلوپز و بخارپز
  • تخم مرغ پز
  • چرخ گوشت
  • توستر و اون توستر
  • سرخ کن
  • وافل ساز و کرپ ساز
  • میوه خشک کن
  • بستنی ساز
  • ترازوی فردی و ترازوی آشپزخانه

چنانچه وارد سایت گاستروبک شاپ شوید و روی هر دسته از محصولات کلیک کنید با نمونه‌‌های مختلف این محصول که اکنون در بازار موجود است روبرو خواهید شد. نکته مهم دیگری که درباره لوازم خانگی گاستروبک لازم است به آن اشاره شود، متریالی است که در تولید آن‌ها به کار رفته است. برند گاستروبک سعی داشته بیشتر از متریال استیل ضد زنگ در ساخت لوازم برقی استفاده نماید. حتی بخش‌های پلاستیکی که در این دستگاه‌ها به کار رفته، بخصوص لوازمی که با مواد غذایی ارتباط مستقیم دارند، عاری از مواد BPA بوده و آسیبی برای سلامتی نخواهند داشت.

گاستروبک شاپ

در حال حاضر شیوه خرید اینترنتی در بین کاربران رواج بسیاری پیدا کرده و بهترین روش برای یک خرید آسان و راحت به شمار می‌آید زیرا شما می‌توانید در خانه بنشینید و تنها با یک جستجوی ساده کالای مورد نظر خود را بیابید و خرید خود را با چند کلیک انجام دهید.

فروشگاه گاستروبک شاپ به آدرس الکترونیکی www.gastrobackshop.com که نمایندگی آنلاین فروش لوازم خانگی گاستروبک آلمان در ایران به شمار می‌آید، محصولات مختلف این برند را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار داده است که می‌توانید خریدی آسان و مطمئن را از این فروشگاه تجربه نمایید.

  • روش خرید آنلاین از گاستروبک شاپ

چنانچه در نظر دارید یکی از محصولات برند گاستروبک را از فروشگاه gastrobackshop خریداری نمایید، می‌توانید از سه روش خریدی که این فروشگاه برای کاربران و مشتریان در نظر گرفته است، استفاده نمایید. فروشگاه آنلاین گاستروبک شاپ امکان پرداخت مبلغ کالا را با استفاده از درگاه‌های بانکی در سایت فراهم کرده که می‌توانید پروسه خرید خود را با این روش تکمیل کرده و نحوه ارسال را نیز انتخاب کنید.

روش دیگری که برای خرید از سایت گاستروبک شاپ طراحی شده به صورت کارت به کارت است. در این روش مشتریانی که امکان پرداخت اینترنتی را ندارند می‌توانند مبلغ مورد نظر را به شماره کارت‌هایی که در سایت قید شده واریز نمایند و مراحل خرید خود را در سایت نهایی کنند.

  • روش خرید با امکان پرداخت در محل

روش دیگری که خریداران می‌توانند پس از ثبت سفارش انجام دهند، روش پرداخت در محل است، زیرا فروشگاه گاستروبک شاپ شرایطی را مهیا کرده تا ماموران سفارش کالا مجهز به دستگاه کارتخوان باشند و مشتریان بتوانند پس از دریافت کالا، با استفاده از کارت بانکی، هزینه کالا را پرداخت نمایند.

فروشگاه اینترنتی گاستروبک شاپ زیر نظر شرکت دریا و برند گاستروبک در ایران مدیریت می‌شود. مشتریان می‌توانند تمامی محصولات این برند شامل نوشیدنی سازها، خردکن‌ها و غذاسازها و همچنین دستگاه‌های مربوط به پخت و پز غذا و نظافت منزل را از این فروشگاه به راحتی خریداری کرده و در محل خود تحویل گیرند.

انتخاب روش ارسال

فروشگاه آنلاینgastrobackshop  امکان ارسال کالا را نیز به چند روش مختلف در نظر گرفته است که کاربر می‌تواند هنگام تکمیل مراحل خرید روش مورد نظر خود را انتخاب نماید. در ادامه با این چند روش آشنا خواهید شد.

  • ارسال سفارشی

چنانچه کالایی که از نمایندگی گاستروبک در ایران خریداری می‌کنید جزء کالاهای غیر سنگین به شمار آید از طریق ارسال سفارشی برای خریدار فرستاده می‌شود.

  • ارسال اکسپرس

نحوه دیگری که سایت گاستروبک برای ارسال کالا در نظر گرفته به صورت اکسپرس می‌باشد این روش بیشتر برای کالاهای سنگین و همچنین کالاهایی که مشتری در نظر دارد زودتر ارسال شود در نظر گرفته می‌شود.

  • ارسال از طریق باربری

تمامی خریدارانی که در شهرستان حضور دارند می‌توانند به جز روش ارسال اکسپرس، نحوه دریافت لوازم خانگی گاستروبک را از طریق باربری انتخاب نمایند.

در این روش لازم است خریدار هزینه حمل از دفتر باربری در تهران تا دفتر باربری در شهر مقصد را بر عهده گیرد و کالا را یا از انبار باربری و یا با پرداخت مبلغی بیشتر درب منزل تحویل گیرد. کاربران می‌توانند در مورد نحوه خرید، شرایط پرداخت و شیوه ارسال کالا با بخش فروش و پشتیبانی فروشگاه گاستروبک شاپ ارتباط برقرار نمایند و پس از کسب اطلاعات و راهنمایی‌های لازم خرید خود را انجام دهند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی