بازدید 21811
۴
سوژه

آخوند محروم شده فوتبال، همچنان قرارداد می‌بندد!

روز گذشته فومنی، مهدی شیری بازیکن اسبق پرسپولیس را به عنوان سرمربی جدید گل ریحان البرز معرفی کرد. این در حالی است که این آخوند جنجالی تاکنون از طرف مدیرعامل این باشگاه دو بار حکم برکناری را دریافت کرده
کد خبر: ۱۰۶۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ 10 August 2021

روحانی جنجالی که با حکم کمیته اخلاق از حضور و فعالیت در فوتبال ایران محروم شده است، همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و از فعالیتش عکس هم می گیرد و منتشر می‌کند!

به گزارش تابناک ورزشی، چندی پیش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محمد زارع فومنی را به خاطر اقدامات تحریک آمیز مانند حمل سلاح تقلبی به مدت دو سال از کلیه فعالیت‌ها مربوط به فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم و 50 میلیون تومان جریمه کرد اما در کمال تعجب روز گذشته فومنی، مهدی شیری بازیکن اسبق پرسپولیس را به عنوان سرمربی جدید گل ریحان البرز معرفی کرد. این در حالی است که فومنی (که وظیفه مدیریت و سرپرستی تیم فوتبال بزرگسالان گل ریحان را برعهده داشته) تاکنون از طرف مدیرعامل این باشگاه دو بار حکم برکناری را دریافت کرده و با این تفاسیر جای تعجب است که چگونه اخبار اقدامات او در برخی رسانه‌ها منعکس می‌شود.

 

آخوند محروم شده فوتبال، همچنان قرارداد می‌بندد!

فومنی مدیرعامل نیست و حق امضا ندارد

رضا رضایی مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز در مورد ادامه فعالیت فومنی در باشگاه گل‌ریحان البرز، اظهار داشت: او علیرغم محرومیت در فوتبال و اینکه مدیرعامل نیست و حق امضا ندارد به اقدامات غیر قانونی خودش ادامه می‌دهد و امیدوارم مراجع ذی‌صلاح هر چه سریع‌تر به این موضوع ورود کنند.

وی تصریح کرد: من از سازمان لیگ، اداره ورزش و جوانان البرز، حراست وزارت ورزش، کمیته اخلاق و هیات فوتبال که قرارداد مربیان ما را ثبت نمی‌کند انتظار دارم به این ماجرا ورود کنند. متاسفانه در استان البرز جریاناتی شکل گرفته که به نظر مشغول کارشکنی علیه باشگاه گل ریحان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
آخوند چیه تابی جون؟ زشته. روحانی
میگن بعضی ها در برابر قانون مساوی ترند اینم نمونش
اين لباس باعث شده كه يك سري افراد بي لياقت داراي گارد آهنين شوند.
اينقدر هم رو دارند كه....
مملکت بی صاحب. آقای رئیسی زودتر کابینه ات را معرفی کن دیگر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر