بازدید 8503
۱

قاتل هنگام چوپانی دستگیر شد

کد خبر: ۱۰۶۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳ 09 August 2021

مرد خشمگین که به‌دنبال انتشار تصاویر همسرش در فضای مجازی از سوی یکی از بستگانش او را با ضربه چاقو کشته بود پس از شش ماه زندگی مخفیانه باتلاش کارآگاهان جنایی استان البرز دستگیر شد.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از نهم اسفند پارسال به‌دنبال درگیری خونین در یکی از محله‌های ساوجبلاغ شروع شد.

وقتی گشت کلانتری و تیم پزشکی راهی محل درگیری شدند ضارب متواری شده بود. پیکر خونین فرزاد خیلی زود به نزدیک‌ترین بیمارستان برای مداوا منتقل شد اما با وجود تلاش تیم پزشکی او به‌دلیل شدت خونریزی جان باخت.

با مرگ فرزاد تحقیقات پلیسی شدت گرفت در نخستین بررسی‌های پلیس مشخص شد فردی به‌نام سعید 32 ساله که ازبستگان مقتول بوده است پس از وارد کردن ضربه‌ای با چاقو به وی از محل گریخته است؛ کسب اطلاعات به‌دست آمده از شاهدان ماجرا سعید به‌عنوان تنها مظنون اصلی پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

تحقیقات نشان می داد سعید پس از قتل فرزاد از کشور گریخته و به کشور افغانستان رفته است مدتی بعد زمانی که سعید به ایران بازگشت توسط کارآگاهان جنایی استان البرز شناسایی شد.این متهم پس از انتقال به اداره پلیس اعتراف کرد.

وی درباره انگیزه خود از این جنایت گفت: وقتی متوجه شدم فرزاد عکس‌های همسرم را در فضای مجازی منتشر کرده است از وی بشدت عصبانی شدم به سراغش رفتم و در جریان درگیری ضربه‌ای با چاقو به وی زدم اما قصد کشتن او را نداشتم.

فردای آن روز متوجه شدم او کشته شده است برای همین از ترس به کشور افغانستان فرار کردم مدتی در آنجا بودم و بعد برای اینکه سری به خانواده‌ام بزنم به ایران بازگشتم و به شغل چوپانی مشغول شدم اما پلیس مرا دستگیر کرد. پس از اعتراف‌های این متهم او به اتهام قتل عمد بازداشت شد و برای بازسازی صحنه جنایتی که او مرتکب شده به دادسرا منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جالبه. چقدر این حرفش مدیریتی و مسئولانه بوده " ضربه‌ای با چاقو به وی زدم اما قصد کشتن او را نداشتم."
احسنت . نیتت خوب بوده اما نتیجه اش نمیدونم چرا شده فوت خانم. خوب نیتت خوب بوده نمیخواستی بکشی.
فکر میکنم ایشون رو باید در یه پست و مقام خوبی بکار گرفت.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل