بازدید 5806

دستگیری سارق موتورسیکلت سرقتی

کد خبر: ۱۰۶۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶ 08 August 2021

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار موتوسیکلت در عملیات تعقیب و گریز خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" بیان داشت: ساعت ۰۷۳۰ دقیقه صبح پانزدهم مرداد ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه تندگویان به یک دستگاه موتورسیکلت دارای راکب مظنون شده که پس از استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص گردید دارای سابقه سرقت از کلانتری ۱۳۹ مرزداران می‌باشد.

وی عنوان کرد: کارآگاهان با توجه به مسروقه بودن موتورسیکلت با احتیاط به وسیله نقلیه نزدیک شده و با بلندگو به راکب موتورسیکلت دستور توقف می‌دهند لیکن وی پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز متواری می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راکب موتورسیکلت مسروقه پس از طی کردن مسافتی با مهارت راننده واحد گشت مسیر حرکت وی مسدود و متوقف می‌گردد. سارق سریعا موتورسیکلت را رها و به صورت پیاده در عرض بزرگراه متواری و اعضای اکیپ نیز جهت دستگیری وی با وجود سرعت بالای خودرو‌های عبوری به تعقیب بصورت پیاده ادامه می‌دهند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: به منظور جلوگیری از خسارت‌های احتمالی کارآگاهان با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیر هوایی نموده که پس از طی کردن عرض بزرگراه آزادگان متهم به هویت سهراب با برخورد به زمین دستگیر می‌گردد.

سرهنگ کارآگاه یوسفوند افزود: طی بررسی انجام شده مشخص شد متهم دارای سابقه متعدد سرقت منزل، مغازه و اماکن از محدوده پایگاه چهارم و یکم می‌باشد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: گزارشی در این خصوص تنظیم و موتورسیکلت مسروقه به پارکینگ هدایت و به همراه متهم برای سیرمراحل قانونی تحویل معاونت سرقت پلیس آگاهی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی