بازدید 5598

استقلال و فولاد در فینال جام حذفی به ضربات پنالتی کشید

کد خبر: ۱۰۶۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴ 08 August 2021

تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان در فینال جام حذفی از ساعت 20:32 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه این مسابقه در وقت قانونی و اضافه به تساوی انجامید و تعیین قهرمان به پنالتی‌ها کشید.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، متین کریم‌زاده (67 - بابک مرادی)، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی (2+120 - داریوش شجاعیان)، آرش رضاوند (91 - مهدی مهدی‌‌پور)، سبحان خاقانی (46 - ارسلان مطهری) و مهدی قایدی.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان (120 - محسن فروزان)، موسی کولیبالی (120 - مهران موسوی)، سینا شاه‌عباسی، صالح حردانی، وحید حیدریه، زبیر نیک‌نفس، محمد آبشک (117 - احمد عبدالله‌زاده)، آیاندا پاتوسی (115 - محمد میری)، ساسان انصاری، فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا.

داور: بیژن حیدری

نیمه اول
دقیقه 4:
 فولادی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که آیاندا پاتوسی ارسالی به محوطه جریمه استقلال داشت، اما مدافعان آبی‌پوش اجازه استفاده از این موقعیت را ندادند.

دقیقه 5: مسعود ریگی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 6: ارسال فرشاد احمدزاده به محوطه جریمه استقلال با ضربه سر لوسیانو پریرا همراه شد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 30: مهدی قایدی در محوطه جریمه فولاد می‌توانست دروازه این تیم را باز کند، اما سینا شاه‌عباسی از روی خط دروازه توپ را برگرداند.

نیمه دوم
دقیقه 80: 
وحید حیدریه از سمت چپ ارسالی روی دروازه استقلال داشت که ضربه سر لوسیانو پریرا به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 81: محمد آبشک با خطایی که در میانه میدان انجام داد، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 85: سیاوش یزدانی خطایی در میانه میدان انجام داد که با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 87: فولادی‌ها توسط محمد آبشک ارسالی از میانه میدان به محوطه جریمه استقلال انجام دادند که رشید مظاهری توپ را دور کرد.

دقیقه 88: بازیکنان فولاد ابتدا از سمت چپ روی دروازه استقلال توپ ریختند که زبیر نیک‌نفس قصد باز کردن دروازه این تیم را داشت که رشید مظاهری مقاومت کرد. روی توپ برگشتی آیاندا پاتوسی توپ را از از سمت راست به تیر دوم ارسال کرد که ضربه سر فرشاد احمدزاده به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 90: ارسال پاتوسی از روی نقطه کرنر این بار هم روی سر فرشاد احمدزاده فرود آمد که ضربه سر او بازهم جایی در دروازه استقلال نداشت.

وقت اضافه
دقیقه 93:
 محمدحسین مرادمند با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 96: زبیر نیک‌نفس از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 100: مسعود ریگی در فاصله‌ای دور نسبت به دروازه فولاد صاحب توپ شد که با شوتی سرکش قصد باز کردن دروازه این تیم را داشت، اما شوت او با فاصله کمی از بالای دروازه به اوت رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان