بازدید 58365
دو هزار و پانصد و چهل و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

کنایه بی‌غش به نمایندگان قم که شیفته خدمت هستند / نماینده مجلس: ۲۵ نماینده در روز تحلیف کجا بودند؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش پسر مخبر به «معاون اولی» پدرش / سید حسن خمینی: وجود رسانه‌ها برای شفاف کردن امور لازم است / کنایه سنگین آخوندی به کدخدایی / آخرین وضعیت شکایت روحانی از رسایی و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸ 08 August 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

حسن نوروزی: اژه‌ای به تخلفات رئیس‌جمهوری رسیدگی کند

حسن نوروزی، نماینده رباط کریم در مجلس و عضو کمیسیون قضایی گفت: توسعه بازارهای دریایی، توسعه حمل نقل ریلی به ویژه کریدور شمال و جنوب که اگر به درستی تاسیس شود همه آنچه که به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی می‌خواهیم را بدون استقراض داشته باشیم به دست میآوریم و این از دیگر مواردی است که دولت باید مورد توجه قرار دهد. وی تصریح کرد: سامانه جامع گمرک که باید در اختیار وزارت دادگستری، اقتصاد و کشاورزی، صمت باشد نه دست عده‌‌ای خاص؛ به این موضوع توجه نشده است که ما سالانه بین ۲۰ تا ۲۵ میلیارد دلار قاچاق داریم. نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه باید کسب جایگاه برتر منطقه در بستر شبکه ملی اطلاعات را به دست بیاوریم به رای نمایندگان به طرح صیانت از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: این موضوع در راستای برنامه ششم توسعه بوده و به همین دلیل به آن رای داده شد. وی در پایان خطاب به رئیس قوه قضائیه تاکید داشت: از آقای اژه‌ای خواهش می‌کنم به تخلفات رئیس جمهور رسیدگی کند؛ چرا که نمایندگان نیز به آن رای داده اند.

زاکانی: رییسی گفت اگر به شهرداری رفتی، در جلسات دولت هم می آیی

علیرضا زاکانی در رشته توییتی نوشت: شرمنده مردم قم هستم اما نگاهم حضور در میدانی دیگر در جبهه دفاع مقدس است. در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به علت نیاز و برای دفاع از انقلاب به صحنه آمدم. با وجود علاقه قلبی و ارتباط نزدیک با آیت الله رئیسی و اعضای شورای شهر،هیچگاه سخن از مسئولیت جدید بر زبان نیاوردم و اقدامی نکردم. برخی از اعضای محترم شورای شهر تهران پذیرش مسوولیت شهرداری تهران را ابتدا در جمع خود و سپس با بنده مطرح کردند که پس از بررسی موضوع و به دلیل ضرورت تحول ساختاری، فرهنگی - اجتماعی و زنده کردن روح شهر و نزدیکی به متن مردم، پذیرفتم برنامه ارائه دهم. چون ایجاد تحول در تهران بدون کمک سران قوا میسر نیست، به دیدارشان رفتم تا پیشنهاد دوستان را مطرح کرده و از آنها مشورت و یاری بگیرم. در دیدار آقای قالیباف، ایشان گفت وزارت رفاه، وزارت بهداشت و دفتر رییس‌جمهور برای شما مطرح است، بنده گفتم برای آنها افراد بهتری وجود دارد و تحول شهرداری ارجح است. به دیدار آقای رییسی رفتم. ایشان گفت تاسه روز قبل تصمیم داشتم از شما در چند جای دولت استفاده کنم و با رهبری هم صحبت کردم و تعاریفی نقل کردند[که لایقش نیستم] بعد ایشان گفتند از وقتی شنیدم در شورای شهر برای شهرداری مطرح هستید به نظرم مهم آمد و کار بزرگی است. آقای رییسی گفتند اگر رفتید حتما کمک میکنم و در جلسات دولت هم می آیید.

نماینده مجلس: ۲۵ نماینده در روز تحلیف کجا بودند؟

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۵ نماینده مجلس در روز تحلیف رییس جمهوری غایب مجلس بودند و باید مشخص شود این آقایان در این مراسم مهم کجا بودند.«سید غنی نظری خانقاه» در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در تذکری گفت: در مراسم تحلیف رییس جمهوری که روز ۱۴ مردادماه برگزار شد، ۲۵ نماینده مجلس غایب بودند. مگر مهمتر از این روز، روز دیگری هست که آقایان در مراسم تحلیف غیبت داشتند.نماینده مردم خلخال و کوثر افزود: بیشتر این نمایندگان مدعی انقلابی‌گری هستند ولی برخی از این آقایان را در طول یک سال گذشته چهار بار هم ندیدم. از طرفی با یکی از این نمایندگان که مسوولیت کلیدی هم در مجلس دارند کاری داشتم ولی سرانجام موفق به دیدن ایشان نشدم.وی ادامه داد: به «محسن دهنوی» عضو هیات رییسه مجلس اعلام کردم که ایشان در مجلس حضور ندارند چرا اسم وی را به عنوان غایب اعلام نمی کنید که گفت ایشان از رییس مجلس مجوز دارد.

نظر ترقی درباره چهره کلی دولت سیزدهم

فعال سیاسی اصولگرا درباره برخی موضوعات مربوط به دولت سیزدهم توضیح داد.حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور کشورها یک حضور کم سابقه از نظر جمعیت و تنوع بود که نشان دهنده اهمیت تحولات ایران برای کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکای لاتین و محور مقاومت بود.او ادامه داد: پیام این حضور این بود که تحولات ایران تاثیرات قابل توجهی بر معادلات بین المللی و معادلات سیاسی آسیا و سطح جهان دارد، معتقدم که اهمیت این تغییر در جمهوری اسلامی برای جهان یک موضوع بسیار مهم بوده است.ترقی درباره چهره کلی دولت سیزدهم هم بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری توصیه کردند و خود سید ابراهیم رئیسی هم بر این مهم تاکید داشت این دولت مظهر وفاق و مردمی خواهد بود و این ویژگی‌ها بسیار پررنگ خواهد بود. به طور کلی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در تلاش است تا با ایجاد انسجام در بین قوای سه گانه و همه ظرفیت‌های کشوری همه را در حل مشکلات کشور سهیم کرده و میدان را برای انجام وظیفه همه نیروها فراهم کند.عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان تاکید کرد: معتقدم که چنین دولتی در بین این چهار دهه در کشورما بسیار کم نظیر است و می‌تواند اختلافات داخلی را به طرز چشمگیری کاهش دهد و نقش مهمی در ایجاد انسجام ملی ایفا کند.

نماینده مجلس: اژه‌ای به تخلفات رئیس‌جمهور رسیدگی کند

عضو کمیسون قضایی مجلس با ارائه پیشنهادهایی به دولت سیزدهم برای افزایش رشد اقتصادی خطاب به رئیس دستگاه قضا از او خواست که به تخلفات رئیس جمهور رسیدگی کند.حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در نطق میان دستور خود با تبریک روز خبرنگار به اصل ۱۱۵ قانون اساسی اشاره کرد و گفت: بر اساس این اصل رئیس‌جمهور باید از میان رجال سیاسی و مذهبی باشد، بر همین اساس آقای رئیسی که اسلام‌شناس، مجتهد به اصول و فنون قواعد اسلامی و دارای دکترین بوده‌اند و ما به ایشان رای داده‌ایم و از ایشان توقع داریم به دو موضوع اقتصاد و دولت الکترونیک و فضای مجازی توجه ویژه داشته باشند، یک تیم منسجم تهیه کنند به عنوان وزرا، مشاورین و معاونان باید به گونه‌ای انتخاب شوند که رشد اقتصادی شتاب گیرد و با بسیج همه امکانات رشد هشت درصدی را داشته باشیم.وی با بیان اینکه با کشورهای جنوب غربی آسیا برای تبدیل شدن به مرکز پولی منطقه ارتباط گرفته شود، ادامه داد: جذب سرمایه ایرانیان خارج از کشور با ایجاد انگیزه‌ها و مشوق‌های لازم، تغییر نگاه به نفت و گاز و تبدیل آن‌ها به سرمایه‌گذاری‌های مفید از دیگر مواردی هستند که باید به آن‌ها توجه شود.نوروزی با تاکید بر اینکه دولت باید از شرکت‌های غیردولتی حمایت کند، با اشاره بازدیدش از شرکت کروز بیان داشت: این شرکت ۲۵ درصد سهام ایران خودرو را دارد و گفته که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی این شرکت خودروسازی را خودکفا کند.

آخرین وضعیت شکایت روحانی از رسایی

حمید رسایی با اشاره به شکایت رئیس‌جمهور سابق از وی گفت: ۱۸ مرداد، ۱۴۰۰ همزمان با ایام روز خبرنگار، چهارمین ‎دادگاه جرم سیاسی به صورت علنی و با حضور هیأت منصفه در دادگاه ویژه روحانیت برگزار می‌شود.حجّت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس نهم در صفحات مجازی خود با اشاره به شکایت حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور سابق از وی، نوشت: در آستانه انتخابات مجلس، روحانی در توییتی با هشتک ‎انتخابات تشریفاتی، نظرش را درباره انتخابات گفت! من هم در توییتی، نظرم را گفتم.حالا او شکایت کرده و ۱۸ مرداد، ۱۴۰۰ همزمان با ایام روز خبرنگار، چهارمین ‎دادگاه جرم سیاسی به صورت علنی و با حضور هیأت منصفه در دادگاه ویژه روحانیت برگزار می‌شود. روحانی با تیم وکلا و من شخصا برای دفاع مستند از خودم آمادگی کامل دارم.‏مخاطب توییت من مثل روحانی، شورای نگهبان است، بدون اشاره به نام یا سِمَت کسی، اینکه چرا به وی برخورده، جای سئوال است؟!جلسه اول دادگاه برگزار و من به صلاحیت آن اعتراض کردم و خواستار برگزاری دادگاه مطابق جرم سیاسی شدم. قاضی نپذیرفت و بدون ورود در جزییات، به تجدیدنظر رفت. آنها استدلالم را پذیرفته و دادگاه جرم سیاسی شد.برگزاری این دادگاه به سؤالات بسیاری که در ذهن شماست، پاسخ می‌دهد. آخرین بار به خاطر مدرک روحانی با شکایتش، ۳ ساعت دادگاهی شدم و در نهایت به اتفاق آرای هیأت منصفه تبرئه شدم.‏جالب اینکه توییت روحانی با بیش از ۸۰۰k عضو، ۵ هزار لایک و توییت من با حدود ۵۰k عضو، ۷ هزار لایک از مخاطب گرفت.

کنایه بی‌غش به زاکانی

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اخیراً در فضای مجازی و رسانه ها مطالبی منعکس می شود درباره حضور تعدادی از نمایندگان در دولت، شهرداری و یا سایر مسئولیت ها و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بیاناتی نقل به مضمون در مورد اهمیت وظیفه نمایندگی و اینکه نباید مجلس را پله ترقی کرد، داشتند، شاید بد نباشد فایل سخنان رهبری پخش شود تا اشتیاق بعضی آقایان به پست کم شود.محمود احمدی بیغش در نشست علنی امروز (یکشنبه 17 مرداد) مجلس شورای اسلامی در اخطاری ناظر بر اصل 84 قانون اساسی گفت: نباید مجلس را پله ترقی کرد و رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با نمایندگان مجلس در بیاناتی نقل به مضمون به این نکته تاکید داشتند.وی افزود:استان قم کلاً 3 نماینده دارد و اگر یک نماینده آن به شهرداری و یکی دیگر به دولت برود، تنها یک نماینده باقی می ماند و در آن صورت تکلیف اعتماد مردم و مرجعیت و حمایت های آنان چه می شود؟

پزشکیان: شهردار شدن زاکانی مشکل قانونی دارد

نماینده تبریز در مجلس گفت: حضور زاکانی در سمت شهرداری تهران مشکل قانونی دارد و باید از مجلس استعفا دهد.مسعود پزشکیان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب علیرضا زاکانی نماینده قم در مجلس یازدهم به عنوان شهردار تهران از سوی شورای این شهر گفت: این موضوع از نظر قانونی مشکل دارد و باید سابقه اجرایی مرتبط با جایگاه شهرداری وجود داشته باشد. حداقل بر اساس اطلاعات همخوانی میان سِمت شهرداری و شخص نماینده قم نمی بینم؛ اگرچه زاکانی برای شهردار شدن باید از نمایندگی استعفا دهد.وی در پاسخ به اینکه آیا مجلس با استعفای نماینده قم موافقت می کند؟ گفت: چرا موافقت نکند؟ موافقت کند.پزشکیان همچنین در پاسخ به اینکه آیا فضای پارلمان با استعفای این نماینده برای حضور در شهرداری تهران مثبت است؟ اظهار کرد: نمی دانم. بالاخره این دسته از نمایندگان با هم یک گروه و جناح روشن هستند و با هم تصمیم می‌گیرند. وقتی با یکدیگر هماهنگ کرده اند، به هم رأی می دهند و ممکن نیست بدون هماهنگی با یکدیگر کار کنند.این نماینده یادآور شد: این جناح می‌گفتند کار را به ما بدهید و ما درستش می کنیم. الان هم کار را میان خود تقسیم می کنند تا درستش کنند، ما نیز دعا می کنیم درستش کنند.

کنایه سنگین آخوندی به کدخدایی

 وزیر سابق راه و شهرسازی در توییتی به اظهارات عباسعلی کدخدایی واکنش نشان داد.عباس آخوندی در توییتی به توئیت عباسعلی کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان واکنش نشان داد و نوشت:

قُلْ سِیرُوا فِی الْأَرْضِ ثُمَّ انظُرُوا کَیْفَ کَانَ عَاقِبَةُ الْمُکَذِّبِینَ (الانعام:11)
بگو: «در زمین بگردید، آنگاه بنگرید که فرجام تکذیب‌کنندگان چگونه بوده است؟»
شما حیثیت تعداد کثیری از رجال ملی را تکذیب، حقوق شهروندان را نادیده و جمهوری را به ریشخند گرفتید.

سید حسن خمینی: وجود رسانه ها برای شفاف کردن امور لازم است

سید حسن خمینی ضمن تبریک روز خبرنگار، تاکید کرد: رسانه و اصحاب رسانه و کسانی که در فضاهای مجازی کار می کنند باید خودشان بیش از همه نسبت به سلامت این فضا حساس باشند، والا حداقلش اینکه نقش بازدارنده خودش را ایفا نمی کند، یک مجموعه بهم ریخته ای را پدید می آورد که به همان اندازه حقیقت در آن گم است که در فضاهای 100 درصد بسته گم است.حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پستی اینستاگرامی به مناسبت روز خبرنگار با تبریک این روز به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه، ویدیویی از سخنان خود در دی 1396 را منتشر کرد.یادگار امام در این ویدیو می گوید: «وجود رسانه لازم است برای اینکه امور را شفاف می کند ولی خب آنهایی که اهل فساد هستند بیکار نمی نشینند و دوغ و دوشاب را قاطی می کنند، لذا در بسیاری از کشورها می بینید که آزادی های رسانه 100 درصد است اما فساد کم نمی شود. لذا رسانه و اصحاب رسانه و کسانی که در فضاهای مجازی کار می کنند باید خودشان بیش از همه نسبت به سلامت این فضا حساس باشند، والا حداقلش اینکه نقش بازدارنده خودش را ایفا نمی کند، یک مجموعه بهم ریخته ای را پدید می آورد که به همان اندازه حقیقت در آن گم است که در فضاهای 100 درصد بسته گم است.»

حسام الدین آشنا به دانشگاه بازگشت

حسام‌الدین آشنا که در دولت دوازدهم به عنوان مشاور رئیس‌جمهور در امور رسانه و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک فعالیت می‌کرد از بازگشت خود به دانشگاه خبر داد. او دانشیار گروه سیاست‌گذاری دانشگاه امام صادق است.

واکنش پسر مخبر به «معاون اولی» پدرش

به دنبال انتصاب محمد مخبر به عنوان معاون اولی دولیت سیزدهم، عباس مخبر فرزند او در توییترش نوشت: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۵
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۱۵۹
آقا زاده مخبر مدیر عامل هفت شرکت دارویی است،منم بودم همچنین دعایی می خوندم.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
خواستن دارو ، آب، برق، هوا توقع بیجاست؟؟فراموش کرده اید با چه وعده های مردم را فریب داده بودید؟؟؟
از آقای حسینی بوشهری بعید است در این شرایط این گونه اظهار نظر کردن ! این نکته نشانگر اطلاع ضعیف میدانی از معیشت مردم شریف و وفادار و فداکار ایران است. بسیار شایسته است که از مردم برای تحمل کاستی ها و دشواری های کنونی تشکر و قدردانی شود و به آنها نوید و امید واقعی بهبود شرایط داده شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
اصل خبر : او اضافه کرد: همانطور که ما از مردم می خواهیم کم توقع باشند، از مبلغان نیز می خواهیم از مردم توقعات زیاد نداشته باشند.
ئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: ما از مردم انتظار داریم که درخواست ها و توقعات بی جا از انقلاب نداشته باشند و خود را با وضعیت فعلی و تلاش مسئولان سازگار و هماهنگ کنند.
-
وضعیت فعلی:
تورم افسار کسیخته و سقوط ارزش پول ملی
بیکاری فراگیر
فقر
نا امیدی
بی کفایتی مسولان
اختلاس
...
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
وکرنای بی درمان و بی واکسن
آقای بوشهری لطفا مدتی سکوت کنید یعنی از مردم حرف نزنید مردم از کشور ثروتمند خودشان توقع بیش از اینها دارند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
این که انقلاب برای عده ای نعمت وافر باشد و برای بقیه بدبختی مفرت و کسی هم حق اعتراض نداشته باشد توقع بیجاست.
میلگرد 1000 تومن میدونی چنده 20/000 تومن
ریاضی دانها درصدافزایش را محاسبه کنید ....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
میشه دوهزار درصد که نشاندهنده بی ارزش شدن پول روز بروز است
خوش به حال پسر مخبر.
خداوند یار و یاور دولت باشه در حل مشکلات کشور ، روحانی عملا کی زمینه سوخته تحویل میده ، بحران بدهی دولت ، حقوقهای فوق نجومی بعضی نورچشمی ها ، فاصله طبقاتی ، تورم ده‌برابری تو چند سال اخیر ، بعنوان نمونه یک کیلو سبزی از اول امسال ۴ بار افزایش یافته یعنی اوج بی قانونی ،، یک کیلو علف ۱۳هزار تومان که دو سومش ساقه و اشغال هست ؟؟ یه کلیو هویج که ۲ هزار بود پارسال شده ۲۰ هزار تومان اخه درآمد کی از پارسال ۱۰ برابر شده چرا رحم نمیکنید به هم دیگه ؟؟
الهی العفو العفو العفو
به نظرم روحانی بخاطر رها سازی بازار و نابود کردن سفره ملت باید محاکمه بشه ،
اکثر قیمتها ۱۰ برابر شدن ایا فریاد رسی هست ؟؟ بابا دلاری هم بهاین حساب کنید دلار که دو برابرشده از سال ۹۷ چرا قیمتها رو ۱۰ برابر کردین .
آیت الله حسینی بوشهری الان 1 یا 2 سال از انقلاب نگذشته که یگویم باشه الان نزدیک نیم قرن گذشته و وفتی اینهمه ایراد و خطا هست یعنی یک مشکلی در درک مشکل مردم هست و یم حای کار ایراد دارد که باید رفع بشود و سکوت و هماهنگی حلش نحواهد کرد 45-50 سال هودش یک عمر هست همر یک دهه 50 با 60 که به تباهی و نایودی رفته شما خودتان سکوت را راه حل این مشکل میدانی ؟ من که فکر نمی کنم و در ضمن ما همه فقط یکبار زندگی میکنیم و به گفته امام علی ع حق گرفتنی هست
شما هم از مردم توقع بیجا نداشته باشین. هر روز یک‌ ساز می زنین. تو لباس پوشیدن مردم ازدواجشون بچه دار شدنشون شادی کردنشون دخالت می کنین
در سال ۸۲ که استخدام شدم حقوق معلم تازه استخدام حدود ۳ سکه میشد حالا یه نیم سکه هم نمیشه ؟؟ یعنی قدرت خرید م بعد از ۲۰ سال سابقه یک ششم شده خ
اولا شهرداری چه ربطی به کار فرهنگی داره ؟ ثانیا کابینه مگه گوشت قربانی هستش که هر کس سهمی داشته باشه پس تخصص و تجربه و برنامه چی میشه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
فکر کن ... زاکانی بشه وزیر بهداشت!!! آخه چی بگم؟؟ شهردار منطقه هم براش زیاده بخدا
مدتهاست دیگه توقعی نداریم از انقلاب
با سلام خدمت تمامی نماینده های عزیز الان مشکل کشور وشهرستان خلخال حضور ویا عدم حضور نماینده و یا ....نیست در این وضعیت بحرانی کرونا که مردم مظلوم خلخال گرفتار وضعیت حاد کرونا شده اند نیاز مبرم تنها بیمارستان محدود خلخال به تجهیزات و خدمات پزشکی است چرا خلخال نباید از یک بیمارستان تخصصی ودرمانگاه خضوصی برخوددار باشد چرا درمانگاه تامین اجتماعی خلخال با بیش از 30 هزار عضو تبدیل به لیمارستان نشود چرا باید جوانان مظلوم خلخال علیرغم میل باطنی به خاطر کار و...ترک دیار کنند ودر عربت جان بسپارند مسولان محترم تا کی باید مردم مظلوم تاوان سیاست بازان را بدهند واقعا که .....
چی شد تا آقای رییسی رییس جمهور شدند همه حق ها را به ایشان میدهید ولی در دولت قبل همه خیانتکار و خطاکار بودند ؟ چرا حرف هایتان بوی تغییر و تبغیض میدهد ؟ این خوبه به به اون بد یود ؟ این مرام درستی هست ؟
آیت الله حسینی بوشهری خودتان خواستید که همه نظام یکپارچه شود و یکدست پس چرا هنوز شروع نشده دارید بهونه میارید ؟ قراره همه چی خوب بشه و هیچ بهونه ای هم قبول نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
دقیقا"
هییییییییییچ بهونه ای هم قبول نیییییست
واکنش پسر مخبر به انتساب پسرش اگر ممکنه ترجمه کنید چون ما عربی بلد نیستیم و متوجه منظور نشدیم
نماینده مردم خلخال در روز طرح صیانت هم کلی از نماینده ها و حتی رییس مجلس نبود ولی مشکلی نبود و کسی هم چیزی نپرسبد و نگفت و طرح هم تصویب شد ، بی زحمت آنرا هم پیگیری کنید
چطور شد دولت روحانی سرکار بود شب تا صبح سرکوفت میزدین که بی عرضه است حالا رئیسی نیومده باید همه باهاش هماهنگ باشن؟چقدر شما خوبین
درمجموع مردم هرتوقعی داشته باشند بی جا ست! حتی اگه از تشنگی هلاک شوند باز هم نباید توقع آب داشته باشند! چون از نظر جامعه مدرسین بی جاست
مردم توقعاتشان را تا سطح نان شب پایین آورده اند ماشالله دیگه چیزی برای مردم نگذاشته اند بماند
آقای بوشهری
مردم اصلا توقعی ندارند
اینکه شما هم دیدی
خطا در دیده شما بوده
مردم اصلا برای جه باید توقع داشته باشند
الحمدالله
هر چه که مردم و طلاب هم سطح مردم
بخواهند
مثل شما که به راحتی برایتان همه چیز مهیا و آماده میشود
بدون کوچکترین مشکل و دردسری

نیز برای آنان بدون دردسر و هیچ مشکلی مهیا میشود
پس

مردم و طلاب هم سطح مردم
چرا بایددیکر توقع داشته باشند
اگر توقع دارند
شما ببخشید از ناسپاسی و درک پایین است
لابد همه قمی هایی که به ایشان رای دادند اینترنت بدون فیلتر دارند.
من گناهی نکردم‌ که بخشیده بشم گناه را کسی مرتکب شده که خودش فایزر تزریق کرد ولی برای مردم واکسن تهیه نکرد. م
توقع بیجا ؟؟؟؟
همین وضعیت؟
بر اساس انچه از شما آموخته ایم گاهی سکوت درست ترین کاری است که باید انجام داد.
بعد از چهل سال میگن مردم توقعی از انقلاب نداشته باشند !!!!!!

پس برای چی انقلاب کردید ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
42 سال برادر.
خوش به حالشون همه سیاسیون دانشگاه براشون رزرو شده اس
جناب آقای حسینی بوشهری! الان که رییسی رییس جمهور شده مردم باید توقع زیادی نداشته باشند؟ چرا در هشت سال گذشته از این حرفها به مبلغین یاد نمیدادین؟ آیا هدف وسیله را توجیه میکند؟
اگر این آقایان راست می گویند و هدفشان خدمت است بین مجلس و دولت که فرقی نیست. شما که اول با رای مردم رفتی مجلس چرا برای وزارت و شهرداری تقلا می کنی؟ خوب بمون مجلس خدمت کن. بعد، آقای زاکانی شما نماینده مردم قم بودی، چرا برای خدمت‌ یک دفعه مردم تهران رو انتخاب کردی؟
ما از مردم انتظار داریم که درخواست ها و توقعات بی جا از انقلاب نداشته باشند.
باشه، شما فقط لطفا چند تا شو نام ببر.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
توقع شما از مردم بیجاست
این حرف اقای بوشهری به این معناست که مسئولین بیشتر از این توانایی ندارند و مردم باید به این ناکارامدی رضایت بدهند. در مورد درستی قسمت نخست گفته ایشان هیچ تردیدی نیست، اما نتیجه گیری ایشان از این گفته در اینده مطمئنا نتایج هولناکی در پی خواهد داشت.
چقدر اینا سوختن از شهردار شدن زاکانی
جالا به هرکدومشون پیشنهاد میشد با کله میرفتن
بهترین گزینه واسه شهرداری یه آدم پاکدست فساد ستیزه
دقیقا خود زاکانی
حقوق هایی که ریس جامعه مدرسین حوزه میگیرد را قطع کنند تا متوجه شوند پدران خانواده های کارگر با این اوضاع گرانی چه می کشند آن وقت بگویند مردم بسازند.زیر کولر گازی نشسته اند و واکسنم زدند و برای مردم روضه می خوانند
یعنی شغل و زندگی درخواست زیادیه شما به بزرگیتون ببخشید اگر چیز اضافه ای خواستیم
بنام خدا
یه اقلیت مورد قبول ۱۵الی ۲۰درصدی شدند مالک و وکیل وزیر ۸۰میلیون ایرانی از توشون شهردار و رییس دفتر و معاون اول..... در میارن.
آقایون هی نازوادا هم در میارن که خیلی جاهای دیگه هم تو دولت پیشنهاد داشتند و قبول نکردند و با یه بغل مدارک جعلی و دروغ و بدون پشتوانه علمی از تو دانشگاه ها برای خودشون در اوردنند و این جوری شد که تبدیل به مدیران لایق و انقلابی !!!واقعا اینها چه حسی دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
احسنت
پسر ایشون نگه کی باید بگه . ...
خطاب به پسر اقای مخبر عرض کنم که معنی فارسی هم میگذاشتی تا صحبتت ملموستر باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
برای من و شما که نگفته برای مردمان عراق و لبنان و یمن کاملا ملموس است
جالب اینکه مردم از انقلاب توقع نداشته و ندارند اما از شما توقع دارند شما قرار بود مردم را به کمال برسانید یا حداقلی فراهم شود تا به کمال برسند حاج اقا شما که نه توی صف مرغ و سایر مایحتاج و حتی صف واکسن کرونا نیستید ...
بنده خدا دکتر پوششی بیش از این که شیفته خدمت به مردم تهران باشه شیفته اینه که از طریق شهرداری در جلسات دولت شرکت کنه! چه قدر شیفته خدمت
حاج آقا ! مردم توقع ببجا از انقلاب ندارند فقط می خواهند مثل شما راحت زندگی کنند. این کار به نظر شما خلافه یا باید همه راحتی ها برای شما باشه؟
یه نکته رو هم بشما یاداوری میکنم کشور من ایران ثروتمند ترین کشور دنیاست تو نفت و گاز دومین ذخایر دنیا رو داره معادن بزرگ طلا و معادن غنی معدنی حالا بماند محصواات کشاورزی نیروی جوان نخبه هایی که با ناکارامدی مسئولین مجبور به مهاجرت شدن.
مردم کشورم اگه توقع یه زندگی عادی رو هم نباید داشته باشن وای بر شما که مثل همیشه با اینهمه ثروت که دست شماست باز طلبکار مردم هستید
ای بابا. تا دیروز که روحانی بود همه مشکلات تقصیر دولت بود. الان که دولت هماهنگ با نظام اومده مردم انتظار زیادی از دولت نداشته باشن؟!
ببخشید که مردم توقع آب و نان و سرپناه دارند
توقع داریم و خوبشم داریم...
مردم توقع بی جا دارن که اب می خوان یا می خوان نان خالی هم که شده سر سفره ببرند. توقع بی جا دارن که واکسن می خوان. اصلا مردم ایران چه حقی دارن که توقع داشته باشن.
جامع مدرسین مردم توقع زیاد نداشته باشند اگر واکسن نیست و دارید می میرید اگر گرانی است و شرمنده زن و بچه هایتان می شوید و اگر بابت مسئله اقتصادی مشگلاتی دارید و خانواده ها از هم دارند می پاشند و اگر خیلی ها بابت پر کردن شکم بچه هایشان تن فروشی می کنند و توی این مدت دزدی و سرقت چندین برابر شده است و....و... مردم توقع زیادی دارید و مدیران و مسئولین بهترین شکل ممکن دارند کار می کنند و این یک شکل و روش جدید و نوین است در مملکت داری در دنیا و یکی از شاهکارهای قرن است
آقای بوشهری با عشق به اهل بیت شکم گرسنگان سیر نمی گردد
هر چی بجای خویش نیکوست

فکر نکنم اهل بیت راضی باشند که مردم به آنها عشق ورزند در حالی که فقر و گرسنگی بر آنها چیره گشته
«مردم توقع بی‌جا از انقلاب نداشته باشند و با همین وضعیت هماهنگ باشند.»

این برای همه دولت ها باید باشد یا فقط دولت فعلی؟
این ادم ها همان ادم های تکراری این ۴۲ سال هستند چطور شد یک‌ دفعه خوب شدن؟ معجزه شده؟
البته یک نفر که نماینده مجلس است و حالا می خواهد شهردار بزرگترین شهر ایران شود باید از نظر قانونی متوجه یک سری محدودیت ها باشد (هرچند مسئولیت اصلی قاعدتا با ید با همان نهادی باشد که بطور روزمره کاندیدا ها را غربال می کند ولی چنین کار نامعقولی را اصلا بازبینی نکرده.
۲ مورد در مورد کاندیدا شدن یک مقام انتخابی و حتی انتصابی دولتی وجود دارد که با پاسخ دادن به یک سوال سده مشخص میشود: آیا مسئولیت جدید با مسئولیت کنونی منافات دارد یا خیر؟
اگر پاسخ منفی باشد کاندیدا می تواند تا احراز پست جدید (چه انتخابی چه انتصابی به آنجا وظیفه کنونی ادامه دهد
اگر پاسخ مثبت باشد کاندید می باید همزمان از پست کنونی خود استعفا دهد.
مصداق ولی فرماندار یک استان است که مثلا می خواهد رئیس جمهور شود. چون منافع کل (کشور) با منافع جزء (استان) در رقابت نیست تا زمان انتخاب شدن می تواند در پست خود بماند.
ولی فرماندار یک استان اگر بخواهد فرماندار استان دیگری شود این با منافع استان اول منافات دارد چون در کسب منابع- استانها با هم رقابت می کنند و در نفس کاندیدا دارد می گوید منافع استان جدید از نظر من کاندید مهمتر است از استان قبلی که فرماندارش بودم.
در مورد زاکانی جای تعجب است که یک نماینده مجلس حتی به نفس این تفاوت ها هم واقف نیست (که صد درصد از نوع دوم است).
یعنی ایشان حتی برای احترام به شهروندان قم هم که شده بود (جدا از ملاحظات قانونی) باید اول از نمایندگی شهر قم استعفا میکرد و از شهروندان قم پوزش می طلبید بعد کاندید شهرداری تهران میشد.
اگه میدونستم منهم کاندید انتخابات میشدم .
آیت الله حسینی بوشهری: کسی که در عزای حسین بن علی(ع) شرکت می کند، گناهانش بخشیده می شود.
این جمله را می توان منطقی دانست و قبولش کرد؟؟؟
ایرانیان شاهد آقازاده های جدید خواهند بود . ....
از خدا بترسیم


مردم توقعه زیادی از انقلاب نداشته باشند با همین وضیعت
خودشونو هماهنگ کنند



اولا شما از طرف چه کسی سخن میگوئید؟


دوما این کشور رهبر دارد و رئیس جمهور


مگه رهبری نفرمودند هیچکس حق دخالت در کار ریاست جمهوری رو ندارد؟

سوما سکوت سرشار از ناگفته هاست


و چهارما لطفا............


بابل.سبوس برنج شمال.جمشید حسینی
ما توقعی نداریم فقط آب و نان
بابا این آقا زاده پسر مخبر قرآن بلده !!! جل الخالق !
مردم کلا توقعات بیجا دارن
مردم توقع بی جا نداشته باشن

واقعا که
شما هم اون دنیا توقع بیجا از خدا نداشته باشید
:)
اظهارات جناب حسینی بوشهری شرم آور و مایه ی تأسفه.
چه نوشابه ای باز میکنن
باشه!فقط شما هم ديگر از مردم توقعي نداشته باشيد.
به این آقا بگو چشم شما هم مثل مردم زندگی ساده رو در پیش بگیر تا این مردم بیچاره هم از انقلاب توقع نداشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
به دست های این اقایون نگاه کنی هیچ اثری از اثار کار کردن توش نیست. ا
متاسفانه بر خلاف شأن خبرنگاری هر چه بنویسیم سانسور و چاپ نمیکنید پس سکوت بهتر است
ما خیلی وقته توقعی نداشتیم و هماهنگ شدیم این حرف رو به خودتون بزنید که....
آقای حسینی بوشهری
مردم انقلاب کردند که زندگی راحت تری داشته باشند نه اینکه بخاطر بی کفایتی مسئولین زندگیشان به گند کشیده شود. پس جنابعالی در این خصوص اعلام نظر نفرمایید
مردم توقع بی‌جا از انقلاب نداشته باشند و با همین وضعیت هماهنگ باشندجناب ایت الله میشه بفرمائید توقع بی جای مردم ازانقلاب چی هست؟ ایا مردم بعد43سال اعلام کنند که باتوجه به وضعیت ومنابع اقتصادی وپتانسیل تولید نباید درصف مرغ وگوشت باشیم توقع بیجایی هست؟
ادم‌ باورش‌ نمیشه‌ که آدمی مثل‌ آقای زاکانی‌ که خودش‌ را ارزشی‌ و بی توجه‌ به دنیا‌ و پست و مقام‌ نشون‌ میداد‌ اینقدر‌ دست و پاچه‌ پست باشه‌ ... خدا‌ خودش‌ امور‌ را ختم‌ بخیر‌ بفرملیند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
بی توجه به دنیا؟ شوخی می کنی.
چطور دور قبل مردم توقع می داشتند الان نباید داشته باشند
چطور پس در دولت قبل توقعات بیجا داشتی؟
جناب آیت الله بوشهری مردم از انقلاب توقع ندارند بلکه حق خود را طلب میکنند. شما یکبار آرشیو ملی را بررسی کنید و وعده‌های داده شده به مردم را ببینید وفای به عهد از واجبات است. با تغییر دولت لحن اعتراض گونه امثال شما هم عوض شده و مجدد به مردم حکم میکنید ساده زندگی کنند، اشکنه بخورند، روزی یک وعده بخورند، نان خشک و لنگ استفاده کنند. زندگی ساده برای همه باشد، آقایان و آقازاده‌ها و بعد مردم.
من نمیدونم چرا رئیسی برای معرفی کابینه اینقدر عجله داره؟؟، کارها که رو رواله.. 2 ماهم که بیشتر از انتخابش نگذشته
جنابشون دارن به زبان علم الهدی میگه اشکنه بخورین و به زبان جنتی میگه گوشت و مرغ نبود مهم نیست همیشه که نباید مرغ خورد و به زبان ولایتی میگه لنگ ببندین تازه جنگ رفتن هم هست. یعنی به دولت اصولگرا که رسید مردم کیلویی چند؟؟؟؟؟
حضرت ایت الله بوشهری میفرمایند که از مبلغان میخواهیم از مردن توقع نداشته باشن ولی خودشون از مردم انتظار دارن...
چه جوریه ؟ من نمیفهمم...
فرمودند مردم تقاضای بی جا از انقلاب نداشته باشند. آدم نمی داند بخندد یا گریه کند.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
باید خندید به کسانی که حتی به ابروی خودشان هم رحم نمی کنند
هیچی همین اگه سانسورچی محترم اجازه بفرمایند برای ثبت در تاریخ:
"رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: ما از مردم انتظار داریم که درخواست ها و توقعات بی جا از انقلاب نداشته باشند"
ما تنها مشکلمان نداشتن انتخابات دموکراتیک نیست
مشکل ما نداشتن سیستم دموکراتیک هست
آلان آقای زاکانی به هر ترتیب که به نظرم انتخاب شورای شهر تهران نبست به قدرت رسیدند و شدند شهردار چرا من هیچ چیز از برنامه ایشون نمیدانیم ؟ خوب قدرتی نیاز نمیبیند که من شهروند تهرانی بدانم پس این چه مردم سالاری هست که من نمیدانیم کی شده شهردار و چه انتخابات دیگری هم بوده و اصلا می‌خواد چکار کنه ... همین وضعیت تو جاهای دیگر و مسولیتهای دیگر هم هست . امروز میشه با امکاناتی که هست مشورت با مردم را نهادینه و مدیریت کرد ولی حیف که ما نمیخواهیم
این همه تحصیل کرده ونخبه با مدارج وتحصیلات ومرتبط شهر و شهر سازی، ترافیک ، زیبا سازی !!!
در دیدار آقای قالیباف، ایشان گفت وزارت رفاه، وزارت بهداشت و دفتر رییس‌جمهور برای شما مطرح است، بنده گفتم برای آنها افراد بهتری وجود دارد و تحول شهرداری ارجح است
ماشالله که چقدر توانا هستند که سه تا پست مهم به ایشان پیشنهاد شده آست من با پنج فوق لیسانس و دکتری از دانشگاه های معتبر دنیا با آشنایی کامل به چند زبان بدون سهمیه و بدون مشروطی به زور توانستم یک کار بخور و نمیر توی ایران بگیرم آن هم با کلی تحقیر گزینش بگیرم. خدا شانس بده
(رئیس جامعه مدرسین: مردم توقع بی‌جا از انقلاب نداشته باشند و با همین وضعیت هماهنگ باشند )زمان روحانی چرا اینو نگفتین؟
مردم خطاب به رئیس جامعه مدرسین: انقلاب توقع بی جا از مردم نداشته باشد و با همین اعتراضات بسازد
"مردم توقع بی‌جا از انقلاب نداشته باشند و با همین وضعیت هماهنگ باشند" گوشت نخورند . در شبانه روز حداکثر یک وعده غذا بخورند و در صورت امکان فتوسنتز کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
لنگ بپوش و اشکنه بخور!
جناب بوشهری چقدر متین و منطقی فرمودین که مردم از انقلاب توقع بی جا نداشته باشند . فقط سوال اینکه درخواست یه لقمه نان و یه جرعه آب تقاضای زیادیه ؟
یا شما نمیدونید انقلاب چی بوده یا خبر ندارید وضعیت مردم چیه و چه توقعی دارن
مردم بدبخت توقعشون كجـــــــــــــــــــــــــــــا بود
موضوع موضوع توقع مردم از انقلاب نیست بلکه موضوع عدالت و اهتمام است که مطابق با روایات ائمه هر کس نسبت به امور مسلمین اهتمام نداشته باشد از ما نیست.
امثال شما خوب کار نکردند حالا از مردم طلبکار هم هستید شما اونجایی که باید سخن بگویید ساکتید و حالا که باید به مردم حق بدهید انها را مدیون انقلاب می دانید و خودتان را طلبکار . قبل از شما آقای احمد خاتمی این ادعا را کرد که مردم با 4 میلیون رای باطل فرصت سوزی کردند و به مردم هشدار داد حالا نوبت شماست نه یک جای کار شما عیب دارد درستش کنید
ملت با همه وضعیت ها هماهنگند و توقعی ندارند و خودشان را برای وضعیت دیگر آماده کردند.
ما توقعی نداریم
همونایی که از اول قرار بود انجام بشه، انجام بشه نوکر همه هم هستیم.
جناب آقای بوشهری ایا این توقع بیجاست؟؟
حال به خوبی میشه فهمید که چرا بالاترین حقوق آن هم بدون پرداخت مالیات برای اعضای هیات علمی پرداخت می شود همه دولتی های قبل به دانشگاه برگشتند و حقوق هیات علمی خواهند گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
اطلاعات شما اشتباه است
زاکانی: رییسی گفت اگر به شهرداری رفتی، در جلسات دولت هم می آیی
گریه نکن زاکانی جان. ...
یک اتفاق از هزاران اتفاقاتی که در این کشور می افتد اگر در برخی کشورهای دیگر می افتاد با زور مالیات او را به صلیب می کشیدند و اجازه نمی دادند یک شخص حقیقی و یا حقوقی که منفعت مردم در آن نیست صاحب ده هزار ملک خالی باشد
آقای ترقی دقت کنند که از کدام کشورها به مراسم تحلیف آمدند....... آقای ظریف گفتند نه دوستی داریم و نه متحدی!
جناب بیغش نگران مردم قم نباش، تو هم اگر پست می خواهی درست بگو شاید از این دولت چیزی هم گیر تو بیاد.
تقوی از تخصص بالاتر است ولی اگر کسی تخصص کاری را نداشته باشد و منصبی را قبول کند قطعاً انسان بی تقوایی است.
مردم توقع بی‌جا از انقلاب نداشته باشند و با همین وضعیت هماهنگ باشند

.... آدم مویرگای تنش میخواد منفجر شه از این حرف.
با احترام چنین گفته ای از یک شخصیت مذهبی آیت الله حسینی بوشهری که مردم انتظاری نداشته باشند فقط دادن خوراک به شبکه های معاند میباشد! آقای حسینی بوشهری !مردم از دولت هایشان درخواست دارند و تشکیلات شما در بدنه دولت آقای رئیسی تعریف نشده است بهتر است بجای شما وزرای دولت پاسخگو باشند .
الحق و والانصاف که ملقب کردن اقای زاکانی به آقای سندروم بیقرار بسیار به جاست، ایشون واقعا بیقرار هستن ،بیقرارِ قدرت ، اول میرن ناپلئونی وبا هزار جور تبصره وماده پزشک میشن بعد دوباره از طریق بسیج خودشون رو به نهادهای قدرت میچسبونن وسر از مجلس در میارن،دوباره سودای ریاست جمهوری به سرشون میزنه وهدف گذاری میکنن برای ریاست جمهوری،وقتی میبینن این لقمه برای دهانشون زیادی بزرگه این بار میپرن تو شهرداری،جایی که نه تخصصشون مرتبطه،ته تجربه کاری در اونجا دارن، چه خبرته برادر ؟! داری خودکشی میکنی !! امیدوارم این پربیننده ترین سایت ،سانسورنکنه
آیت الله حسینی بوشهری : ما از مردم انتظار داریم که درخواست ها و توقعات بی جا از انقلاب نداشته باشند و خود را با وضعیت فعلی و تلاش مسئولان سازگار و هماهنگ کنند. البته خیلی وقت است که مردم دیگر هیچ توقعی از انقلاب ندارند
چقدر زشته بیای بگی مردم از انقلاب توقع بیجا نداشته باشند. شما توی تامین نیازهای اولیه مردم موندید اونوقت مردمی که اعتراض نسبت به این عدم تامین دارن را شما میگید توقع بیجا داشتن؟؟؟؟؟
خدا کند پسر آقای مخبر که از انتخاب پدر مسرور هستند در پایان دولت سیزدهم بعنوان اقازلده در آمریکا ویا اروپا نباشند
زاکانی و مسولانی امثال او ، از این انقلاب و کشور و مردم همیشه طلبکار بوده و هستند
و طاهرا فکر نمی کنند و یا براشون اصلا مهم نبست !!!

که مردم و مخصوصا جوانان ، تمام رفتار و عملکرد انها را رصد می کنند

و چقدر اشتباهات و رفتارهای عجیب اینگونه مسولان ، باعث ناراحتی و عصبانیت مردم تحت فشار می گردد

و به امید ها و باورهایشان بشدت لطمه و اسیب وارد میگردد
بله ، کاندیدای مورد نظر انتخاب شد از حالا دیگه وقت خوردن اشکنه و قناعت هست. وقت شعار در مورد معیشت مردم تمام شد. بیچاره اون ملت بدبخت که ساعتها رفتن پای صندوق رای. البته حقتونه
آیا مسئولی وجود دارد که توییتر نداشته باشد؟
آقای زاکانی شیفته خدمت
مگر در همان مجلس نمی توانستی به کشور خدمت کنی

چطور می گویی توقعی از مسولیت نداشتی
هنوز نوار صدای شورای شهر موجوده که چه فشار زیادی به اعضا جهت انتخاب شما وارد کردن
قسم حضرت عباس یا دم خروس ؟
واقعا کی میخواهید بفهمید ملت دیگه هشیار شده و این حنای شما دیگه براشون رنگ نداره
در مملکت ما کلا کسی در رشته خودش سر جاش نیست..مثلا پزشک شهردار میشه مهندس پزشک میشه .معمار وزیر نفت میشه حقوقدان وزیر نیرو میشه و ایجور چیزا به همین دلیله که مملکت روز بروز در ریل پیشرفت هست
جناب رئیس تا دیروز روحانی اخی بودند و جور دیگر میگفتید/ الان تحمل کنیم سنگ به شکم فرزندانمان ببندیم/ بابا شما دیکه کی هستید
"کسی که در عزای حسین بن علی(ع) شرکت می کند، گناهانش بخشیده می شود " . شما را به خدا این حرفها را نزنید حق الناس را خدا نمی بخشد خدا مسئولین بی مسئولیت را نمی بخشد . خدا اختلاس گران و دزدان بیت المال را نمی بخشد . خدا ضایع کنندگان حق مردم را نمی بخشد . حتی اگر برای عزاداری امام حسین خودش را خفه کند میلیونها تومن خرجی دهد و هر کار دیگری انجام دهد اگر حق الناس به گردن داشته باشد به خدا قسم خدا نمی بخشد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
ایشان مدرس حوزه هستند چطور نمی دانند؟ حتما از بخشایش مطمئن اند که مسئولان با خیال راحت کشور را به این روز انداخته اند
آقای بی غش نه دو نفر بلکه اگر تمام نمایندگان هم بروند دنبال کارشان اتفاقی نخواهد افتاد نه برای قم نه برای بقیه شهرها
تابناک عزیز, جدیدا محافظه کار شدید.
مردم توقعات زیاد نداشته باشند. رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: ما از مردم انتظار داریم که درخواست ها و توقعات بی جا از انقلاب نداشته باشند و خود را با وضعیت فعلی و تلاش مسئولان سازگار و هماهنگ کنند؟!!!....
قضاوت باشما
"اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد اگر خدا را يارى كنيد ياريتان مى ‏كند و گامهايتان را استوار مى دارد"
آقای مخبر در این آیه یک کلمه وجود دارد که واقعا معنا سنگینی در ان نهفته و آن هم تاکید ای کسانیکه "ایمان آوردید" هست
بوشهری ببخشید که انتظار حقوق اولیه زندگی رو ازتون داریم ببخشید ما رو عفو بفرمایید ..ما مردم خیلی گستاخ شدیم خیلی از شماها توقع داریم شما به بزرگی خودت ما مردم و حلال کن
سلام
با تمام احترامی که برای شورای اصولگرایی قم قایلم ولی باید بگم نتیجه گوش نکردن به حرف نخبگان شهر رو دیدید وقتی سال ۹۸ گفتند که این آقای زاکانی حتی اسم خیابان های قم رو هم بلد نیست چطور میخواهید نماینده مردم قم بکنیدش گوش نکردن
حالا دیدید همه قمی ها رو پیچوند و رفت
الان بیاید جواب بدید
یک سوم نماینده های استان قم رو از دست دادیم تقاص رو کل مردم قم باید پس بدن
دو سال ونیم یک کرسی مجلس قم خالی خواهد بود
یه جمله هم به آقای زاکانی بگم: من به تو حق میدم که جای بهتری رو انتخاب کنی این مساله شخصی شماست اما شما که همچین تصمیمی رو داشتید لااقل دو سه ماه زودتر از نمایندگی قم انصراف میدادی تا یه کرسی مجلس شهر قم دو سال و نیم خالی نمونه
تابناک !! ، لطفاً صداقت داشته باش و حرفه ای عمل کن . درست نیست که تیتری بزنی با مفهوم متفاوت از متن سخن .
چرا اکثر واکنشها عربیه؟ کم کم میفهم که چرا درس عربی اجباری هست ! ...! استناد به آیه قران و احادیث هم میکنید به زبان فارسی بنید. فهمیدیم شما قران میخونید نیازی به اینهمه ریا و تزویر نیست. ئاکنش وزیر مسکن و پسر مخیر هم خیلی جالب بود ! ضمنا آقای زاکانی همتی بهت میگفت پوششی عصبانی میشدی داداش سوپر پوششی هستیدشماها. ضمنا به مردم قم علما بخاطر انتخاب چنین نمایندگانی تبریک میگویم !
به این رییس مجمع بگین مردم ۴۳سال با انقلاب هماهنگ بودن واوضاعش رو درک کردن حالا دیگه وقتشه انقلاب با مردم هماهنگ شه
آقاي بوشهري بهتر نيست شما هم از حقوق و مزاياتان بگذريد تا با مردم يكي شويد ؟!!
اقاي زاكاني در انتخابات خيلي خوب زرنگ بازي دراورد وبا بيان يكسري از كلمات عليه دولت روحاني وايجاد جو رواني

درجامعه جايگاهي كه براي ان نقشه كشيده بود رسيد شهرداري تهران پله پرتاب براي اين اقايان هست وكمي از رياست جمهوري ندارد وبراي شروع به جايگاهي رياست جمهوري جاي خوبي است مثل قاليباف واحمدي نژاد كه از شهردار بودن

به رياست جمهوري ورياست مجلس رسيدند .
معلوم نيست در كشورما چرا قانون اجازه اين كار را مي دهد كسي كه نماينده محلس هست وتعهد دارد مي تواند راحت كناربكشد وپست هاي بهتري بگيرد
تنها توقع مردم بدبخت برابر سازی حقوق طبق درجه و سواد میباشد تا همه با هم فشارها را تحمل فرمایند..
چشم... قناعت میکنیم......60 درصد ملت زیر فقر......فقر جامعه رو ویران کرده اینم میدونستید... باعث دینگریزی شده...تبعاتش رو میدونید....
نیازهای اولیه مردم مثل آب و برق و ناتوانی در خرید ارزاق شده زیاده خواهی
آیه شریفه قرآن چه ربطی به دعوای کدخدایی و آخوندی داره ؟ در این دعوا تکذیب شوندگان و تکذیب کنندگان و موضوع تکذیب چی و چه کسی است ؟
بله خب منطق چیز بدرد نخوریه مثلا میگه مملکت دریای انرژیه چرا برق میره یا دریای ثروته چرا فقر موج میزنه اما احساس خیلی بدرد میخوره...
چرا در خواست نمی کنید که جرمهای قالیباف را در شهرداری بررسی کنند.
آمار تلفات کرونا از ۵۵۰ نفر گذشت
آنها که در کار واکسیناسیون اخلال کردن واقعا چگونه شبها خواب می روند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
به راحتی
مردم توقع بی‌جا از انقلاب نداشته باشند و با همین وضعیت هماهنگ باشند:پدر جان یکی از کارهای خداپسندانه اینه که خودت رو بازنشست کنی
جناب ترقی گویا معنای انسجام ملی در اندیشه ای شما به گونه دیگری تعریف شده است. انسجام ملی آن نیست که بین سران قوا و مسئولین کشوری وفاق و همبستگی ایجاد شود بلکه انسجام ملی آن است که بین ملت و مسیولین وفاق ایجاد شود. یکی شدن اندیشه های سران قوا به معنای یکدست شدن قوای کشوراست. اما فکر می کنم با این مشارکت اندک مردم در انتخابات گذشته این وفاق و همبستگی ایجاد نخواهد شد.
آقای مخبر که قرار است معاون اول باشند، در قبال نرسیدن به موقع واکسن برکت بر اساس وعده هایی که دادند، چه توضیحی دارند؟
رئیس جمهور محترم روز ثبت نام در انتخابات فرمودند فکر میکنیم ظرف مدت کوتاهی میتوانیم شرایط را تا حد قابل قبولی تغییر دهیم. منتظریم. این توقع بیجایی نیست. عمل به وعده ای است که خودتان جلوی دهها دوربین خبری دادید.
بیغش یا باغش! ایشون خودش شیفته قدرته.
از این به بعد مردم باید کم توقع باشند و ضمنا هر مشکلی هم که وجود داشت از جانب آمریکا و اسراییله و دولت بی تقصیره
مسئلة:
آب
برق
دارو
درمان
مسکن
شغل
توقع بیجا که نیست؟
براستی که مردم نبایدازانقلاب توقع ...بگذریم ازتفاوت انقلاب بامسئولین مدعی وسرنوشت مردم.فقط می توانیم ازقول برتولت برشت نویسنده وشاعرآلمانی بگوییم :آن کس که حقیقت رانمی داندبیشعوراست.آن کس که می داندوکتمان می کندتبهکاراست......
ایشون موقع چونه زدن برای گرفتن بودجه و .... برای نهادهای زیر نظرشون هم همینطور بی توقع خواهند بود؟
در دولت روحانی: برجام بده و باید به سرعت از اون خارج بشیم و مذاکره کنندگان محاکمه بشند
پس از دولت روحانی: باید به سرعت به برجام برگردیم با اقتدار
در دولت روحانی: دولت مسئول گرانی ها و کمبود هاست چون همه اختیارات لازم را دارد
پس از دولت روحانی: مردم با دولت هماهنگ باشند وباری به دوش دولت نیندازند و توقع خود را از انقلاب محدود کنند
در دولت روحانی: علت اصلی واکسیناسیون کم مردم دولت است (با اینکه مقامات ارشد از ورود واکسن منع کرده بودند)
پس از دولت روحانی: هنوز عده ای در ستاد کرونا در روند واکسناسیون اخلال ایجاد می کنند
و ....
منطقه 22 تهران چگونه با چه پولی و توسط چه افرادی از بیابان به برجستان تبدیل شد؟
یکی بگه.... تهرانی که نه امکانات داره (برای همان جمعیت بیست سال قبل ). اب نداره ترافیک و شلوغی و گرانی زیاد داره. همه ایران را از خانه شان میرانند بسمت تهران ....
اگه جردن و اقدسیه و و میدون محسنی و رستوران و فروشگاههای لوکس مال از ما بهترون بد بود، بدیش فقط بخاطر ساق و روسری و دستبند سبز بستن بود؟

هیچ نمیخوایم. تهران رو برگردونین به قبل.
سیاست مدار همیشه اینده را به مردم می فروشد وزندگی حال مردم را تباه می کند وسیاسیون کلا پر ادعا وبی خا صیت اند
شما ها هم توقع حمایت نداشته باشین . روزی جهل و نادانی شماها نمایان میشود و نور خداوند به این کشور خواهد تابید تا بساط عیش و نوش شماها برچیده شود
دریغ از دو خط برنامه مدون
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی