بازدید 5185
۳

حریق در ارتفاعات فیروزآباد با ٣ کشته و یک مصدوم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از حریق در ارتفاعات تنگ هایقر فیروزآباد خبر دادوگفت: نیروهای امدادی به منطقه اعزام شدند ولی آتش سوزی سه جان باخته و یک مصدوم به همراه داشته است.
کد خبر: ۱۰۶۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 04 August 2021

به گزارش «تابناک»، رحیم آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: آتش سوزی در منطقه هایقر فیروزآباد ۱۷ ساعت است که ادامه دارد هرچند که برای زمانی مهار شد اما وزش بادهای شدید باعث شعله ور شدن مجدد گردید.

وی اضافه کرد: در راستای تأمین امنیت و جلوگیری از آتش سوزی‌های مشابه نیروهای امدادی همچنان در منطقه حاضر هستند و در حال اعزام به منطقه هستند تا از ایجاد آتش سوزی‌های مشابه جلوگیری شود.

به گفته این مقام مسئول هنوز از میزان خسارت‌های وارده شده به این منطقه اطلاع دقیقی در دست نیست و کارشناسان در حال ارزیابی خسارت‌ها هستند.

اعزام نیروهای امدادی از ۱۱ شهرستان به فیروزآباد/ فعالیت ۳ بالگرد

مدیر کل منابع طبیعی فارس از حضور نیروهای امدادی از شهرستان‌های پاسارگاد، نی ریز،اقلید، شیراز،سروستان،سپیدان فراشبند،کوار،کازرون، قیر و کارزین وارسنجان برای مهارآتش در هایقر خبر داد.

عبدالحسن صمدنژاد با اشاره به اینکه تمامی امکانات و نیروها در تلاش برای مهار آتش در ارتفاعات منطقه هایقر هستند تاکید کرد: سه فروند بالگرد از سوی ارتش، هلال احمر و اورژانس به این منطقه اعزام و مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: نیروهای امدادی شهرستان‌های پاسارگاد، نی ریز، اقلید، شیراز، سروستان، سپیدان فراشبند، کوار، کازرون، قیر و کارزین و ارسنجان جهت امدادرسانی و مهار کامل این حریق وارد منطقه شده‌اند.

مدیر کل منابع طبیعی استان فارس ادامه داد: نیروهای عملیاتی هنوز موفق به کنترل این آتش سوزی در برخی از مناطق درگیر حریق دراین منطقه نشده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
و خبری از بالگرد و هواپیمای آبپاش نیست
رفتند ترکیه اینجا خودش خاموش می شود
اونوقت هواپیمای آب پاش همراه با دو بالگرد در ترکیه هست !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل