بازدید 3955

محمد بنا: امروز به اولین مدال کشتی امیدواریم

کد خبر: ۱۰۶۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳ 02 August 2021

محمد بنا بعد از مبارزه های آغازین صبح امروز و برتری امین میرزازاده که با پیروزی برابر حریف رومانیایی و صعود به مرحله نیمه نهایی همراه بود، گفت: مبارزه بعدی میرزازاده با کایالپ ترکیه‌ای انجام می‌شود که قهرمان جهان و المپیک است، بنابراین میرزازاده مبارزه سختی خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، بنا با ابراز امیدواری از اینکه این کشتی گیر فرنگی کار کشورمان بتواند عصر امروز اولین مدال کشتی را در توکیو کسب کند، ادامه داد: میرزازاده روز گذشته حریف کره‌ای که سوم جهان است را شکست داد اما مقابل لوپز شکست خورد، لوپز سه مدال طلای المپیک دارد و چند مدال جهانی و همه به او با خفت می‌بازند.

بنا در مورد قوانین وزن کشی تاکید کرد: روز گذشته ساعت٩:٣٠ وزن کشی تمام شد و کشتی گیران ما باید ساعت حدود ١١ مبارزه خود را برگزار می‌کردند. این فاصله زمانی برای کشتی‌گیری که وزن زیادی کم می‌کند، خیلی کوتاه و کم است چون برای ریکاوری زمان ندارد، هر کار لازم بود انجام دادیم که علیرضا نجاتی بازگردد اما نشد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: بدن او شرایط خوبی نداشت به خصوص اینکه بد غذا هم است بطوری که اگر بوی قهوه به او بخورد، حالش بد می‌شود. دکتر امیر ساسان هر کاری لازم بود انجام داد اما متاسفانه نتوانست نتیجه بگیرد.

وی در مورد اینکه چه زمانی از برنامه وزن کشی به این صورت مطلع شدید؟، گفت: از قبل نسبت به برنامه‌های وزن کشی مطلع بودیم، می‌دانستیم که روز اول ساعت ٩ انجام می‌شود و روز دوم ساعت ٩:١٥ به بعد، اما در مجموع فاصله زمانی در مورد علیرضا نجاتی خوب نبود.

بنا تاکید کرد: الان شرایط گرایی و ساروی خوب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل