بازدید 28614
۱

پیش‌بینی بارش باران در ۱۱ استان کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش رگباری باران در ۱۱ استان کشور طی ۳ روز آینده و خیزش گرد و خاک در ۴ استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ 31 July 2021


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: طی ۳ روز آینده برای استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان‌های شرقی و غربی، قزوین، زنجان، کردستان و ارتفاعات استان‌های تهران، البرز و سمنان رگبار، رعدوبرق وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در مناطق جنوبی سیستان‌وبلوچستان، جنوب کرمان و بخش‌هایی از استان‌های هرمزگان و فارس به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد و در مناطق مستعد با خیزش گردوخاک مواجه هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز سه‌شنبه در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و همچنین چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده باران رخ می‌دهد، افزود: تا اواسط هفته برای نیمه شمالی کشور روند افزایشی دما پیش‌بینی می‌شود که این افزایش دما در شمال شرق، شمال شرق و سواحل دریای خزر بین ۶ تا ۱۱ درجه است.

رفیعی با اشاره به اینکه طی ۵ روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و شرق خراسان جنوبی پدیده غالب وزش باد شدید و خیزش گردوخاک است، اظهار کرد: آب‌های دریای عمان و به ویژه شرق این دریا طی این هفته مواج و متلاطم هستند.

وی درباره آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری است و بعد از ظهر نیمه ابری می‌شود و در اواسط روز وزش باد را دارد؛ حداکثر دمای پایتخت امروز ۳۶ و حداقل دما به ۲۶ درجه می‌رسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تنها همین خبر مفید و به دردبخور بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر