بازدید 10007
۴
صعود مردان آلکنو به غلبه بر میزبان وابسته شد

دومین شکست ایران در والیبال المپیک مقابل ایتالیا

تیم ایران با نتیجه 3 بر یک مغلوب ایتالیا شد تا جواز صعود ایران به مرحله بعدی در بازی آخر و مقابل ژاپنِ میزبان صادر شود. ایتالیا از سه بازی قبلی خود دو پیروزی مقابل کانادا و ژاپن و یک شکست مقابل لهستان در کارنامه داشت
کد خبر: ۱۰۶۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ 30 July 2021

دومین شکست والیبال ایران در المپیک توکیو رقم خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در المپیک 2020 توکیو و در تکرار دیدار مرحله یکچهارم نهایی المپیک 2016 ریو از ساعت 15:10 به مصاف ایتالیا رفت و 3 بر یک باخت. این دیدار در حالی آغاز شد که رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران سالن محل برگزاری حضور دارند.

ست اول: تیم ایران، بازی را با سعید معروف، امیر غفور، میثم صالحی، میلاد عبادی‌پور، محمد موسوی، علی‌اصغر مجرد و مهدی مرندی (لیبرو) آغاز کرد. شرایط مشابه دو تیم در جدول، حساسیت این بازی را برای هر دو تیم دو چندان کرده یبود چون در صورت کسب پیروزی، صعود تیم برنده به مرحله یک چهارم نهایی، قطعی می‌شد و تیم بازنده باید در روز آخر مرحله گروهی،‌ تکلیف خود را مشخص می‌کرد. دو تیم پا به پای هم در ست نخست امتیاز گرفتند. برتری مختصر ایتالیا در این ست به دلیل دفاع روی تور بهتر بود ولی دو سرویس بدون بازگشت میلاد عبادی‌پور و امیر غفور، بازی را در امتیاز 20 مساوی کرد. امتیاز 20، امتیازی است که برتری تیم‌های باتجربه‌تر از آن آغاز می‌شود. ثبت امتیاز 24 با دفاع روی تور اصغر مجرد، سرمربی ایتالیا را مجبور به تقاضای وقت استراحت کرد. تیم ایران در حالی ست نخست را 30 بر 28 واگذار کرد که امکان پیروز شدن را داشت. تیم ایران در پایان ست نخست،‌ 15 امتیاز از حمله، 2 امتیاز از دفاع، 2 پوئن سرویس و 9 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد و بازیکنان ایتالیا 16 امتیاز از حمله، 4 امتیاز از دفاع روی تور، 2 پوئن سرویس و 8 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

دومین شکست والیبال ایران در المپیک توکیو مقابل ایتالیا

ست دوم: ایتالیا در ست دوم نیز، برتری مختصر خود در حمله، دفاع و سرویس حفظ کرد و توانست نتیجه این ست را 25 بر 21 به سود خود رقم بزند.

ست سوم: آلکنو در ست سوم از جواد کریمی و صابر کاظمی به جای سعید معروف و امیر غفور استفاده کرد و حاصل آن، بازی روان‌تر و برتری ایران بود. بازیکنان ایران در این ست، دفاع روی تور خوبی داشتند و در مقابل، تیم ایتالیا نیز، پراشتباه‌تر از ست‌های قبل ظاهر شد. تیم ایران در ست سوم 25 بر 21 برنده شد. تیم ایران در پایان ست سوم،‌ 38 امتیاز از حمله، 8 امتیاز از دفاع، 3 پوئن سرویس و 24 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد و بازیکنان ایتالیا 39 امتیاز از حمله، 9 امتیاز از دفاع روی تور، 4 پوئن سرویس و 24 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

ست چهارم: بازی در ست چهارم به جریانی که در ست‌های اول و دوم داشت برگشت ولی آلکنو، سرمربی تیم ملی ایران، همچنان ترجیح داد از ترکیب کریمی-کاظمی استفاده کند. تیم ایران در دریافت و توپگیری، عملکرد قابل قبولی داشت ولی برتری ایتالیا در حمله و اشتباهات کمتر بازیکنان این تیم، نتیجه ست چهارم را 25 بر 21 به سود ایتالیا رقم زد.

دومین شکست ایران در والیبال المپیک مقابل ایتالیا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
باید کانادا را می‌بردیم که غرور و غفللت مانع شد
البته در این بازی کلیدی ترین تصمیمی الکنو نگرفت که در امتیاز 24 23 به نفع ایران بعد از تایم اوت ایتالیا باید کاظمی رو بجای موسوی برای سرویس دومش می‌آورد من همون لحظه گفتم اگه ولاسکو بود حتما این کار رو می‌کرد و ایران با احتمال زیاد گیم اول و حتی بازی را مینونست ببره
منحلللللللللللللللللللللل کنید
همه خوبن غیر از سر مربی...
آخرش نفهمیدیم این تیم والیبال فازش چیه...هیچ وقت رو یه مدار نیست..میاد لهستان بزرگ رو شکست میده یهو از کانادا میخوره..همه ش همینجوری شده..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی